ei juma taas jälleen kerran! Katotaan taas ens vuonna mimmosen pellen suomi viisuihin lähettää... Tällä menolla ei koskaan enää tuu voittoa! LORDI oli ainut ja oikea... Tais seki olla vahinko et suomi änesti viisuihin! Voi voi, kyl välillä oikein hävettää! Toivottavasti Leijonat ei petä.
ei enää koskaan voittoa!
5
84
Vastaukset
- Eivät petä
Eivät Leijonat voi pettää, koska mitali tuli joka tapauksessa palkintona kovista peleistä esim. Suomi-Venäjä 3-0 Suomelle!
- Martsy.
Olen toista mieltä.
Suomella oli todella hieno esitys ja esittäjä edusti loistavasti Suomea koko sen ajan Dysselissä! Saihan hän median pressipalkinnon ja semifinaalissa oli kolmanneksi paras äänestyksessä. Lisäksi hän sai suurta huomiota ja tulee tämän myötä menestymään artistina.
Ensimmäisenä esiintyminen vaikutti varmasti tuloksiin jonkin verran, ja voittaja on aivan päinvastainen: ihan kaunis kappale, mutta laulajatkin lauloivat suureksi osaksi ihan nuotin vierestä. Sellainen tehosi pohjoismaiden ulkopuolella euroopassa sitten paremmin. Ruotsin menestyksekäs edustaja Erik Saade vaikutti itsekkäältä ihmiseltä, pinnallinen oli esityskin.
Mulle Suomi oli nro 1 eikä todellakaan hävetä :) - Hyvä Suomi!!
Olipa Hyvä Suomen Biisi.
Ens vuonna voitetaan!! - BUUUU_EYRÖVIISUT!
Säästyypähän nekin rahat johonkin tärkeämpään. Euroviisut on yks helvetin paskakisat
- ESCER
Ai niinku suomen jääkiekko joukkueen pelaajien ja poliitikkojen palkkojen maksamiseen vai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760