ihanaa..

lena..

Olen ennenkin ollut rakastunut varttuun mieheen ja sen jutun päätyttyä olen pitänyt varattuja miehiä täysin kiellettynä juttuna. Tähän asti se on onnistunut. Nyt olen ollut suhteessa varattuun mieheen vähän alle kaksi kuukautta. Tapaamme viikottain, joskus useammin. Miehellä vanha juttu: vaimon kanssa ei mitään yhteistä, mutta kumpikaan ei viitsi tehdä asialle mitään. Eletään ns. mukavuusalueella. Eletään omaa elämää. Mies on pettänyt vaimoaan jo monen vuoden ajan. Sanoo, että haluaa vain seksiä. Kuitenkin olemme yhdessä lyhyen ajan sisällä tehneet paljon, olleet tanssimassa, viettäneet viikoloppua yhdessä, käyty vaeltamassa.
Nyt elän elämmäni odottaen seuraavaa tapaamista. Olen rakastunut. Mies ei ole luvannut mitään tämän enempää, eli on ainakin tässä asiassa rehellinen. Mutta kuitenkin haluaa jatkaa. Yhdessä ollessamme on hyvä olla. Puhumme paljon, rakastelemme. Itse en tiedä mitä pitäisi tehdä. Tämä ei ollut tarkoituksena, mutta kuitenkin kävi näin. En tiedä pitäisikö jatkaa ja katsoa tuleeko tästä mitään vai luovutanko ja nuolen haavani. Miksi ihminen tuhlaa elämänsä huonossa ja kylmässä suhteessa, kun voisi saada enemmän?

17

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastan...

Mutta sinä vain leikit kanssani tehden minusta kauhean ihmisen. Olen pahoillani, että näin kävi, mutta en voi mitään sille vihalle jota sinua kohtaan tunnen jos olisit edes vaivautunut selvittämään asiat, olisivat ne nyt myös toisin! En ilmeisesti ollut sen arvoinen, että olisit vaivautunut tekemään selvää ja selvittää asiat vai etkö kehdannut seistä tekojesi takana, mutta valitettavasti tekojasi et pakoon pääse. Ja anteeksi haluan pyytää siitä vihan määrästä sinua kohtaan en muusta, sillä sinä olet se joka pyytää ensin anteeksi sen olet sentään velkaa!! Minun virheeni oli se, että annoin sydämeni sinulle ja mitä sain palkaksi????? Vihaavan mielen!

• Vastuullisuus

Voisitko kuitenkin olla sen verran rehellinen ja kertoa vaimolle teidän suhteesta.
      Oletetaan, että kenties vaimo ei tiedä elävänsä "mukavuus alueella" kuvittelee kaiken olevan hyvin - ei näe miehensä kaksoiselämää.
      Mies valehtelee " menonsa". Voin kertoa sinulle, että elämältä lähtee pohja ja todellisuus katoaa kun huomaa olevansa keskellä valehtelun verkkoa.
      Ota hyvä ihminen vastuu teostasi tämän ns. varatun miehen suhteen, astetu tämän peteyn vaimon rooliin, mitä toivoisit? Minä toivon ainakin rehellisyyttä. Aikuinen suoraselkäinen vastaa teostaan eikä käyttäydy raukkamaisesti, sitä kautta löytää elämäänsä tasapainon. Kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Tämä "rakkaus" kohteesi on ilmeisesti täysi raukka, voisitko elää tällaisen tapauksen kanssa lopun elämäsi, kuinka voit olla varma missä hän milloinkin on..?Voi teitä hupakko naisia, aina vaan sorrutte näiden väärän vaimon kanssa elävien mukaan, näitä on ravintolat täynnä..sääliksi käy Sinuakin.

• Hohhoijakkaa

Voisitko hoitaa nämä henk.koht. asiasi muualla kuin täällä. Luulisi sinunkin jo tuohon ikään tietävän, että varatuilla miehillä on aina sama virsi "vaimo ei ymmärrä, seksiä ei ole ollu pitkään aikaan". Eivätkä lupaa mitään, koska vaimon viereltä eivät lähde.

• Yks petetty vaan

Ihan oikein sinulle, Lena. Saat kerrankin varatulta mieheltä samanlaisen kohtelun, mitä itse annat. Et koskaan voi olla varma, mitä hän "ymmärtämättömän" vaimonsa kanssa puuhailee. Lisäksi on puppua, ettet muka varattuihin miehiin koske. Juurihan sinulla oli ukkomiehiä tuvan täydeltä siellä "luksusmökillä". Olisit hiukan lojaalimpi muita naisia kohtaan. Huomaathan, että et juurikaan sympatioita jutuillasi ansaitse.

• lenaa..
        Yks petetty vaan kirjoitti:

Ihan oikein sinulle, Lena. Saat kerrankin varatulta mieheltä samanlaisen kohtelun, mitä itse annat. Et koskaan voi olla varma, mitä hän "ymmärtämättömän" vaimonsa kanssa puuhailee. Lisäksi on puppua, ettet muka varattuihin miehiin koske. Juurihan sinulla oli ukkomiehiä tuvan täydeltä siellä "luksusmökillä". Olisit hiukan lojaalimpi muita naisia kohtaan. Huomaathan, että et juurikaan sympatioita jutuillasi ansaitse.

minun antamiseni on heille lomaa ja saavat mitä haluavat,ja missä vaan,tässä oltiin seon ulko ovella ja väkeä meni sisään ja olit tyytyväisiä näkemäänsä ja kerran kirkonpenkillä hautajaisten aikaan ja terkkarissa odotus aulassa:))

• millitien keisari..
        lenaa.. kirjoitti:

minun antamiseni on heille lomaa ja saavat mitä haluavat,ja missä vaan,tässä oltiin seon ulko ovella ja väkeä meni sisään ja olit tyytyväisiä näkemäänsä ja kerran kirkonpenkillä hautajaisten aikaan ja terkkarissa odotus aulassa:))

voi rakas leena,olet kyllä muonion tavotelluin sinkku nainen,mulla menee oman rakkaani kans hyvin,mutta sinun luona käynti piristää kotona oloa vaimoni kanssa,vaimoni on aina haluton vaikka ikää ole kuin 63 vuotta,muistankin tuon kirkko touhun,kyllä siinäkö velipoikaa haudattiin teki terää vähän tussua kepittää,kyllä siinä papilla oli kova homma pitää pokka naamalla

• hiliima..
        millitien keisari.. kirjoitti:

voi rakas leena,olet kyllä muonion tavotelluin sinkku nainen,mulla menee oman rakkaani kans hyvin,mutta sinun luona käynti piristää kotona oloa vaimoni kanssa,vaimoni on aina haluton vaikka ikää ole kuin 63 vuotta,muistankin tuon kirkko touhun,kyllä siinäkö velipoikaa haudattiin teki terää vähän tussua kepittää,kyllä siinä papilla oli kova homma pitää pokka naamalla

kuulehan sie keisari,ei ihme että on haluton kun juokset vieraissa ja viitsit tänne kirjoittaa,etkös tiedä että nainen on parhaimmillaan 63 vuoden ikäisenä ja halut pelaa,kyllä se pitää kerran päivässä miestään saada jos mies kykenee siihen hommaan edes

• Sulle "rakastunut 2"
    • paska elämä se

kyllä naapurin oma maistuu aina parhaalta, se kielletty hetelmä se siinä suolan antaa.
      Moraaliseti tietenki täyspaskan touhua sellanen, siinä molemmat ajaa rappion junalla aina ihan omaa "todellisuuteen"
      Siinäpä saakin venytellä tosiussaan, jos aikoo sieltä suosta takasin nousta.

• huijjjaa

kyllä te olette tyhmiä. tuo olekko joku mieliopuoli jätkän kutale mikä kirjottelee. saapi jotaki tyydytystä esiintymällä naisena. ei kukaan norm nainen tänne tommosia kirjottele.

• Pöh..

No niin ...nyt menee jo "överiksi"....

• Ei Merjukka

Voi tyhmyyden ylistys. Pettäviä ja epärehellisiä ihmisiä on ollut maailmansivu. Toisille se on elämäntapa jopa normi toimintatapa. Ikävää vaan on se, että niiden seurauksena aina joku kärsii, jopa itsemurhia tapahtuu, kuka niistä vastaa.

• Yksi onneton vaan

Olet, Lena, häpeäksi koko naissukukunnalle. Sinut pitäisi kierittää tervassa ja höyhenissä ja sen jälkeen kivittää kuoliaaksi.

• lena..

kiitos kauniista kirjoituksesta,ihan sydäntä lämmittää,ei minua tarvi kiduttaa kun minulla on aids ja alkaa petipotilaaksi ennen joulua,siinä on kyllä tuomiota tarpeeksi

• Dignostig

Typerää..ei se noin mene..Ota ensin selvää mitä AIDS- tarkoittaa. Voi tyhmyyden ylistys ja HALLELUJAA !!

• vastuu??

Nauti elämästäsi! Naiset (me) olemme typeriä syyttäessämme sinua, kun meidän tulisi syyttää miehiämme. Et sinä ole pettäjä tai luuseri vaan varatut miehet, heidänhän omista teoistaan tulee kantaa vastuu. Nai niin paljon kuin haluat varattujen tai vapaiden kanssa. Vastuu on aina sillä joka on aviolupauksen antanut.. Pettäjä mies tai nainen kantakoon vastuunsa. Vastuu ei kuulu vapaalle vaan varatulle.

• täyttä huuhaata

voi, kun tuo pikkupoika esittää nimimerkillä lena niin naista, niin naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe