Hei, onko millaisia kokemuksia Kauppa Veljet Oy fillari liikkeestä ja olisiko suositella myös jotain toista liiketä, jos ko. mestasta ei hyviä kokemuksia?
Kiitos jo etukäteen vinkeistä :)
Hyvä fillarin ostopaikka Helsingissä?
7
159
Vastaukset
- Merivaan
Hyvän palvelun liike http://www.bikecompany.fi/ kannattaa tutustua.
- ................
pyorahuolto.com
- Alkup. Maantiepyöräi
Neljästä isosta on pyorahuolto.com ja Kauppaveljet jo mainittu. Niiden lisäksi kannattaa katsoa ainakin Velosport ja System1. Pyorahuollon naapurina on Larun pyörä, jossa on edullisia, tasalaatuisia saksalaisia pyöriä. Lisäksi iso ketju BikePlanet'n Variston liike on monipuolinen ja siellä on asiantuntevia myyjiä.
Urheiluliikeketjuista Intersportilla on hyviä edustuksia ja pyöriäkin on mm. Finnoon ja Itiksen liikkeissä. Myyjiem ammattitaito on sitten mitä on. Se on surkeaa tai huonoa vaihtelevasti.
Lisäksi on liikkeitä, jotka ovat jossain genressä hyviä. Jos kerrot genren, mitä olet hakemassa, niin on helpompi kertoa, mistä kannattaa hakea. Itse olen pyöräni ostanut lähinnä Velosportista ja Pyorahuollosta.- Fillarin päivittäjä
Maastofillaria olen ensialkuun ajatelut. Olen ajallut n. vuonna -95 hankitulla diamond back maastofillarilla, joka alkaa olla tiensäpäässä. Sillä on tullut ajattua metsäpätkää, kadulla, hiekkateitä ja joskus talvellakin. Vastaavaan käyttöön myös uusi tulisi uusi. Kilsoja kertyy keskimäärin kesänaikana 1000-1500.
- 19+9
system1 pienellä varauksella, laru ei missään tapauksessa. näin omat kokemukset.
- Alkup. Maantiepyöräi
Fillarin päivittäjä kirjoitti:
Maastofillaria olen ensialkuun ajatelut. Olen ajallut n. vuonna -95 hankitulla diamond back maastofillarilla, joka alkaa olla tiensäpäässä. Sillä on tullut ajattua metsäpätkää, kadulla, hiekkateitä ja joskus talvellakin. Vastaavaan käyttöön myös uusi tulisi uusi. Kilsoja kertyy keskimäärin kesänaikana 1000-1500.
Jos tuo metsäpätkä tarkoittaa keskuspuiston ulkoilureittejä tms, niin silloin nuo Larun pyörän myymät saksalaiset cyclocrossarit ovat vahvoilla. Crossaria ostaessani loppusuoralla oli juuri Kona, Focus ja Spessu. Basso oli aavistuksen kallis Velocen palikoilla, mikä tietysti olisi ollut kiinostava. Päädyin lopulta Spessuun, kun sain Pyorahuollolta hyvän tarjouksen viimeisestä kappaleesta.
- Pomppukeppi
MountainBikeShop. löytyy Trekkiä, Spessua jne. Usein myös edullisesti yksittäiskappaleita edellisvuoden malleista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735