buddy-loven lihakset

haha!

vs. TheOnen äly.

Kumpi voitti?

38

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihii
      Minä olen tänään nostanut lihaksillani enemmän rautaa kuin kukaan täällä.
      Ja huomenna nousee enemmän.

      • Lisa Lizard

        Ilmankos vaikutat jotenkin tyhmältä nyt


      • Lisa Lizard kirjoitti:

        Ilmankos vaikutat jotenkin tyhmältä nyt

        Pööh, tuo nostelu tapahtui älykkäästi ja vain parilla sormella.

        (mutta myönnän kyllä olevani tylsistynyt aktiviteetin puutteessa)


    • c'babe

      buddy on ollut äänessä enemmän.. Voiko mies voittaa metelinsä vuoksi? Voi!! :) The Onen kanssa ole jutellut kerran, eikä hän vaikuta mitenkään toivottomalta tapaukselta myöskään..Ferrarit lähenevät maaliviivaa ;)

      Mutta tässä onkin suurin kysymys tällä hetkellä, että kuka on kommentaattori! Onko sulla oma nimmari Pallopää? :)

      • c'babe

        On toki..


      • Voittajayhdistelmä lienee älyä JA lihasta. ;)


      • c´babe

        Feikkaaja


      • c'babe
        c'babe kirjoitti:

        On toki..

        Haista kukkanen. Millainen liitto meillä onkaan RAKAS!


      • Voittaja on
        TheOne kirjoitti:

        Voittajayhdistelmä lienee älyä JA lihasta. ;)

        eniten kännissä..

        kuten minä.


      • H Lauerma
        TheOne kirjoitti:

        Voittajayhdistelmä lienee älyä JA lihasta. ;)

        piriä ja testoa

        Rappeuttaa järjejn ja kropan nopeasti


      • Voittaja on kirjoitti:

        eniten kännissä..

        kuten minä.

        Kännissä häviää aina...


      • H Lauerma kirjoitti:

        piriä ja testoa

        Rappeuttaa järjejn ja kropan nopeasti

        No sinä sen sitten ilmeisesti tiedät, kun asian noin ykskantaan ja fakta luontoisesti ilmaiset..?!


      • Ei se ole toivoton, mutta hänen ongelmansa on se että hän ei ole tutkinut sitä miksi on sellainen kuin on. Hänestä tulee huomattavasti parempi kunhan aloittaa tuon.


      • Kännissä..
        TheOne kirjoitti:

        Kännissä häviää aina...

        ei ole tarvetta kilpailla.


      • TheOne kirjoitti:

        Kännissä häviää aina...

        Itseasiassa eräs iso johtaja pärjäsi tikanheitossa ainostaan kahden kaljan jälkeen.
        Selvänä se heitteli aina ohi.

        Ihmiset ovat yksilöllisiä ja tilanteet vaihtelevat.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei se ole toivoton, mutta hänen ongelmansa on se että hän ei ole tutkinut sitä miksi on sellainen kuin on. Hänestä tulee huomattavasti parempi kunhan aloittaa tuon.

        Tutkittu on. Ja olen varsin tyytyväinen siihen millainen olen. =) ..kuinka moni voi sanoa samaa..? ;)


      • TheOne kirjoitti:

        Tutkittu on. Ja olen varsin tyytyväinen siihen millainen olen. =) ..kuinka moni voi sanoa samaa..? ;)

        Sinä olet tuolla tiellä vielä ihan alussa.

        Tyytyväisyys on kehityksen este.

        (mutta kyllä se siitä vielä etenee)


      • buddy-love kirjoitti:

        Sinä olet tuolla tiellä vielä ihan alussa.

        Tyytyväisyys on kehityksen este.

        (mutta kyllä se siitä vielä etenee)

        Luonne on testattu niin sodassa kuin rauhassa (kirjaimellisesti). Usko huviksesi, että kun kokee OIKEAA elämää ja kuolemaa livenä eikä netin välityksellä, ni siinä oppii yhtä ja toista itsestään.

        Mutta toki uskottele itsellesi olevasi tämän palstan henkinen guru. XD

        En muistanutkaan miten viihdyttävää/huvittavaa porukkaa täällä on iltaisin kun en ole aikoihin kirjoitellut tänne tähän aikaan,, X)


      • TheOne kirjoitti:

        Luonne on testattu niin sodassa kuin rauhassa (kirjaimellisesti). Usko huviksesi, että kun kokee OIKEAA elämää ja kuolemaa livenä eikä netin välityksellä, ni siinä oppii yhtä ja toista itsestään.

        Mutta toki uskottele itsellesi olevasi tämän palstan henkinen guru. XD

        En muistanutkaan miten viihdyttävää/huvittavaa porukkaa täällä on iltaisin kun en ole aikoihin kirjoitellut tänne tähän aikaan,, X)

        No, haluaisitko valistaa siitä mitä olet oppinut?

        "kun oppias on valmis - opettaja ilmestyy"


      • Tarkoittiko se
        TheOne kirjoitti:

        Luonne on testattu niin sodassa kuin rauhassa (kirjaimellisesti). Usko huviksesi, että kun kokee OIKEAA elämää ja kuolemaa livenä eikä netin välityksellä, ni siinä oppii yhtä ja toista itsestään.

        Mutta toki uskottele itsellesi olevasi tämän palstan henkinen guru. XD

        En muistanutkaan miten viihdyttävää/huvittavaa porukkaa täällä on iltaisin kun en ole aikoihin kirjoitellut tänne tähän aikaan,, X)

        "sota" sitä kolmen tunnin oloa Parolannummin varuskunnassa ennen kuin päättivät laittaa pihalle?


      • buddy-love kirjoitti:

        No, haluaisitko valistaa siitä mitä olet oppinut?

        "kun oppias on valmis - opettaja ilmestyy"

        Ei, en tod ole valmis kertomaan mitään noin hlökohtasta itsestäni tällaisella palstalla. Pitäisi jo terveen maalaisjärjenkin sen jo sanoa.


      • Tarkoittiko se kirjoitti:

        "sota" sitä kolmen tunnin oloa Parolannummin varuskunnassa ennen kuin päättivät laittaa pihalle?

        Katso ylläoleva vastaus Buddylle...


      • TheOne kirjoitti:

        Ei, en tod ole valmis kertomaan mitään noin hlökohtasta itsestäni tällaisella palstalla. Pitäisi jo terveen maalaisjärjenkin sen jo sanoa.

        Asioita voi kertoa myös ilman henkilökohtaisuutta.

        Kuolemaa nähdessä aluksi elämän merkitys kasvaa, mutta tilanteen jatkuessa siihen tottuu ja vähitellen kuolemaan turtuu.
        Mikäli itse joutuu tappamaan muita, johtaa se lopulta elämän merkityksen vähenemiseen ja lopulta tappaminen tapahtuu ajattelematta asiaa sen enempää.

        Myös pelkoon turtuu.

        Kun kipu jatkuu tarpeeksi kauan, niin sen äkillinen puuttuminen tuntuu oudolta ja sitä kaipaa takaisin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Asioita voi kertoa myös ilman henkilökohtaisuutta.

        Kuolemaa nähdessä aluksi elämän merkitys kasvaa, mutta tilanteen jatkuessa siihen tottuu ja vähitellen kuolemaan turtuu.
        Mikäli itse joutuu tappamaan muita, johtaa se lopulta elämän merkityksen vähenemiseen ja lopulta tappaminen tapahtuu ajattelematta asiaa sen enempää.

        Myös pelkoon turtuu.

        Kun kipu jatkuu tarpeeksi kauan, niin sen äkillinen puuttuminen tuntuu oudolta ja sitä kaipaa takaisin.

        Klisee joka ei ainakaan itseeni päde. Mutta meitä on moneksi...


      • TheOne kirjoitti:

        Klisee joka ei ainakaan itseeni päde. Mutta meitä on moneksi...

        Niin, ihmiset ovat erilaisia.

        (mihin kohtaan viittaat?)


      • TheOne.
        buddy-love kirjoitti:

        Niin, ihmiset ovat erilaisia.

        (mihin kohtaan viittaat?)

        Jäykkään penikseeni kun sua ajattelen aaaarmaiiiiiiin


      • TheOne. kirjoitti:

        Jäykkään penikseeni kun sua ajattelen aaaarmaiiiiiiin

        Nooh, täällä on aika outo kaiku tänään.

        Eikä toimi muutenkaan.
        Yrittäkää nyt edes ärsyttää kunnolla.


      • /N)
        TheOne kirjoitti:

        Katso ylläoleva vastaus Buddylle...

        Sotilaspoliisin kapteeni sanoi thúunoa lian tyhmäksi kaupunkisdankäyntiin,
        menköön linna´n matkasellii persereiä ratsaamaan
        ja vierailijanaisten tissiliivejä hipelöimään, jos on metllinen tukikaari aseeksi narkkarille ja työntä se pleksin lävitse

        sekö pampun miehen logiikkaa

        steroidit pistää runkkamaan kaiket päivät


      • Otan haasteen
        /N) kirjoitti:

        Sotilaspoliisin kapteeni sanoi thúunoa lian tyhmäksi kaupunkisdankäyntiin,
        menköön linna´n matkasellii persereiä ratsaamaan
        ja vierailijanaisten tissiliivejä hipelöimään, jos on metllinen tukikaari aseeksi narkkarille ja työntä se pleksin lävitse

        sekö pampun miehen logiikkaa

        steroidit pistää runkkamaan kaiket päivät

        vastaan ja yritän kääntää

        "Sotilaspoliisikapteeni sanoi TheOnea liian tyhmäksi kaupunkisodankäyntiin,
        menköön linnan matkaselliin persereikiä ratsaamaan
        ja vierailijanaisten tissiliivejä hipelöimään, jos on metrinen tukikaari aseeksi narkkarille ja työntää se pleksin lävitse

        sekö pampun miehen logiikkaa

        steroidit pistää runkkamaan kaiket päivät"

        Sinänsä asiaa kirjoitit, varmasti asia on näin TheOnen kohdalta. Kaupunkisota on vähän haastavampaa kuin painiotteet tai pullistelu, kyllä.


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Sinä olet tuolla tiellä vielä ihan alussa.

        Tyytyväisyys on kehityksen este.

        (mutta kyllä se siitä vielä etenee)

        turpa kiinni, buddy. Nyt hiljaa. Kaikkein isoimmat pojat eivät uhoa, koska niiden ei tarvitse.


      • MENE TÖIHIN!
        TheOne kirjoitti:

        Luonne on testattu niin sodassa kuin rauhassa (kirjaimellisesti). Usko huviksesi, että kun kokee OIKEAA elämää ja kuolemaa livenä eikä netin välityksellä, ni siinä oppii yhtä ja toista itsestään.

        Mutta toki uskottele itsellesi olevasi tämän palstan henkinen guru. XD

        En muistanutkaan miten viihdyttävää/huvittavaa porukkaa täällä on iltaisin kun en ole aikoihin kirjoitellut tänne tähän aikaan,, X)

        http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/05/nyt_pahamaineinen_palkkasoturipomo_rakentaa_yksityisarmeijaa_abu_dhabissa_2593080.html


      • alv-liskot kirjoitti:

        turpa kiinni, buddy. Nyt hiljaa. Kaikkein isoimmat pojat eivät uhoa, koska niiden ei tarvitse.

        Ei tuossa ollut sitä lainkaan.
        Sitä on vain hankala saada perustelemaan mitään.
        (oikeasti yritin saada keskustelua aikaan)


      • Se on totta::.!1%#?+
        buddy-love kirjoitti:

        Itseasiassa eräs iso johtaja pärjäsi tikanheitossa ainostaan kahden kaljan jälkeen.
        Selvänä se heitteli aina ohi.

        Ihmiset ovat yksilöllisiä ja tilanteet vaihtelevat.

        .

        monissa työpaikoissa ei voi olla kuin kännissä

        .


    • suomi24do

      The One puhuu kamppailulajeista, voimanostosta ja älystä hiemä
      epåyhtälömäisesti. Painia ei mielletä kamppalulajiksi verrattuna itämaisiin kamppailulajeihin, joissa äly ja tekniikka on yin voima ja painin voimalla runttamista sanota yang voimaksi,
      Ne eivät sovi yhteen koskaan vastakohtina, voisin verrata vaikka miesten kuulantyöntöön, Raskas kuula voi tappaa painolla ja voimalla.
      7,62mm luoti ei tarvitse lihasvoimaa, kuin esim. hirvikiväärin liipaisimen 1kilon vähimmäis vaatimuksen. Tarkkampuja voi tappaa jopa 6km matkalta ja kuula ei lennä ede 100m ja on hitaana väistettävissä.
      Jos järjestetään kaksintaistelu, kumman valitset aseeksi?

    • alv-liskot

      onhan buddylla lihaksia. Mikä helvetin sarjakuvatason stereotypia taas on päässyt tämänkin aloituksen tekijää yllättämään? Hö, ihan sellaiset lihakset on mitä _oikeiden töiden_ tekemiseen tarvitaankin.

      • Vastakkainasettelu:.

        .

        olihan euroviisuissakin vastakkainasettelu pitkät sääret vs. landola kitara

        .


      • Eikä ole.
        Kovalla tuulellakin on mentävä nurkan taakse suojaan.
        Ja kävelen hitaasti töpöttäen.
        (eikun hetkinen, minunhan piti olla pyörätuolissa.... siis rullaan hitaasti)


    • rose18

      minusta mittailu ei ole tarpeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe