vs. TheOnen äly.
Kumpi voitti?
buddy-loven lihakset
38
79
Vastaukset
Hihii
Minä olen tänään nostanut lihaksillani enemmän rautaa kuin kukaan täällä.
Ja huomenna nousee enemmän.- Lisa Lizard
Ilmankos vaikutat jotenkin tyhmältä nyt
Lisa Lizard kirjoitti:
Ilmankos vaikutat jotenkin tyhmältä nyt
Pööh, tuo nostelu tapahtui älykkäästi ja vain parilla sormella.
(mutta myönnän kyllä olevani tylsistynyt aktiviteetin puutteessa)
- c'babe
buddy on ollut äänessä enemmän.. Voiko mies voittaa metelinsä vuoksi? Voi!! :) The Onen kanssa ole jutellut kerran, eikä hän vaikuta mitenkään toivottomalta tapaukselta myöskään..Ferrarit lähenevät maaliviivaa ;)
Mutta tässä onkin suurin kysymys tällä hetkellä, että kuka on kommentaattori! Onko sulla oma nimmari Pallopää? :)- c'babe
On toki..
- c´babe
Feikkaaja
- c'babe
c'babe kirjoitti:
On toki..
Haista kukkanen. Millainen liitto meillä onkaan RAKAS!
- Voittaja on
TheOne kirjoitti:
Voittajayhdistelmä lienee älyä JA lihasta. ;)
eniten kännissä..
kuten minä. - H Lauerma
TheOne kirjoitti:
Voittajayhdistelmä lienee älyä JA lihasta. ;)
piriä ja testoa
Rappeuttaa järjejn ja kropan nopeasti H Lauerma kirjoitti:
piriä ja testoa
Rappeuttaa järjejn ja kropan nopeastiNo sinä sen sitten ilmeisesti tiedät, kun asian noin ykskantaan ja fakta luontoisesti ilmaiset..?!
Ei se ole toivoton, mutta hänen ongelmansa on se että hän ei ole tutkinut sitä miksi on sellainen kuin on. Hänestä tulee huomattavasti parempi kunhan aloittaa tuon.
- Kännissä..
TheOne kirjoitti:
Kännissä häviää aina...
ei ole tarvetta kilpailla.
TheOne kirjoitti:
Kännissä häviää aina...
Itseasiassa eräs iso johtaja pärjäsi tikanheitossa ainostaan kahden kaljan jälkeen.
Selvänä se heitteli aina ohi.
Ihmiset ovat yksilöllisiä ja tilanteet vaihtelevat.buddy-love kirjoitti:
Ei se ole toivoton, mutta hänen ongelmansa on se että hän ei ole tutkinut sitä miksi on sellainen kuin on. Hänestä tulee huomattavasti parempi kunhan aloittaa tuon.
Tutkittu on. Ja olen varsin tyytyväinen siihen millainen olen. =) ..kuinka moni voi sanoa samaa..? ;)
TheOne kirjoitti:
Tutkittu on. Ja olen varsin tyytyväinen siihen millainen olen. =) ..kuinka moni voi sanoa samaa..? ;)
Sinä olet tuolla tiellä vielä ihan alussa.
Tyytyväisyys on kehityksen este.
(mutta kyllä se siitä vielä etenee)buddy-love kirjoitti:
Sinä olet tuolla tiellä vielä ihan alussa.
Tyytyväisyys on kehityksen este.
(mutta kyllä se siitä vielä etenee)Luonne on testattu niin sodassa kuin rauhassa (kirjaimellisesti). Usko huviksesi, että kun kokee OIKEAA elämää ja kuolemaa livenä eikä netin välityksellä, ni siinä oppii yhtä ja toista itsestään.
Mutta toki uskottele itsellesi olevasi tämän palstan henkinen guru. XD
En muistanutkaan miten viihdyttävää/huvittavaa porukkaa täällä on iltaisin kun en ole aikoihin kirjoitellut tänne tähän aikaan,, X)TheOne kirjoitti:
Luonne on testattu niin sodassa kuin rauhassa (kirjaimellisesti). Usko huviksesi, että kun kokee OIKEAA elämää ja kuolemaa livenä eikä netin välityksellä, ni siinä oppii yhtä ja toista itsestään.
Mutta toki uskottele itsellesi olevasi tämän palstan henkinen guru. XD
En muistanutkaan miten viihdyttävää/huvittavaa porukkaa täällä on iltaisin kun en ole aikoihin kirjoitellut tänne tähän aikaan,, X)No, haluaisitko valistaa siitä mitä olet oppinut?
"kun oppias on valmis - opettaja ilmestyy"- Tarkoittiko se
TheOne kirjoitti:
Luonne on testattu niin sodassa kuin rauhassa (kirjaimellisesti). Usko huviksesi, että kun kokee OIKEAA elämää ja kuolemaa livenä eikä netin välityksellä, ni siinä oppii yhtä ja toista itsestään.
Mutta toki uskottele itsellesi olevasi tämän palstan henkinen guru. XD
En muistanutkaan miten viihdyttävää/huvittavaa porukkaa täällä on iltaisin kun en ole aikoihin kirjoitellut tänne tähän aikaan,, X)"sota" sitä kolmen tunnin oloa Parolannummin varuskunnassa ennen kuin päättivät laittaa pihalle?
buddy-love kirjoitti:
No, haluaisitko valistaa siitä mitä olet oppinut?
"kun oppias on valmis - opettaja ilmestyy"Ei, en tod ole valmis kertomaan mitään noin hlökohtasta itsestäni tällaisella palstalla. Pitäisi jo terveen maalaisjärjenkin sen jo sanoa.
Tarkoittiko se kirjoitti:
"sota" sitä kolmen tunnin oloa Parolannummin varuskunnassa ennen kuin päättivät laittaa pihalle?
Katso ylläoleva vastaus Buddylle...
TheOne kirjoitti:
Ei, en tod ole valmis kertomaan mitään noin hlökohtasta itsestäni tällaisella palstalla. Pitäisi jo terveen maalaisjärjenkin sen jo sanoa.
Asioita voi kertoa myös ilman henkilökohtaisuutta.
Kuolemaa nähdessä aluksi elämän merkitys kasvaa, mutta tilanteen jatkuessa siihen tottuu ja vähitellen kuolemaan turtuu.
Mikäli itse joutuu tappamaan muita, johtaa se lopulta elämän merkityksen vähenemiseen ja lopulta tappaminen tapahtuu ajattelematta asiaa sen enempää.
Myös pelkoon turtuu.
Kun kipu jatkuu tarpeeksi kauan, niin sen äkillinen puuttuminen tuntuu oudolta ja sitä kaipaa takaisin.buddy-love kirjoitti:
Asioita voi kertoa myös ilman henkilökohtaisuutta.
Kuolemaa nähdessä aluksi elämän merkitys kasvaa, mutta tilanteen jatkuessa siihen tottuu ja vähitellen kuolemaan turtuu.
Mikäli itse joutuu tappamaan muita, johtaa se lopulta elämän merkityksen vähenemiseen ja lopulta tappaminen tapahtuu ajattelematta asiaa sen enempää.
Myös pelkoon turtuu.
Kun kipu jatkuu tarpeeksi kauan, niin sen äkillinen puuttuminen tuntuu oudolta ja sitä kaipaa takaisin.Klisee joka ei ainakaan itseeni päde. Mutta meitä on moneksi...
TheOne kirjoitti:
Klisee joka ei ainakaan itseeni päde. Mutta meitä on moneksi...
Niin, ihmiset ovat erilaisia.
(mihin kohtaan viittaat?)- TheOne.
buddy-love kirjoitti:
Niin, ihmiset ovat erilaisia.
(mihin kohtaan viittaat?)Jäykkään penikseeni kun sua ajattelen aaaarmaiiiiiiin
TheOne. kirjoitti:
Jäykkään penikseeni kun sua ajattelen aaaarmaiiiiiiin
Nooh, täällä on aika outo kaiku tänään.
Eikä toimi muutenkaan.
Yrittäkää nyt edes ärsyttää kunnolla.- /N)
TheOne kirjoitti:
Katso ylläoleva vastaus Buddylle...
Sotilaspoliisin kapteeni sanoi thúunoa lian tyhmäksi kaupunkisdankäyntiin,
menköön linna´n matkasellii persereiä ratsaamaan
ja vierailijanaisten tissiliivejä hipelöimään, jos on metllinen tukikaari aseeksi narkkarille ja työntä se pleksin lävitse
sekö pampun miehen logiikkaa
steroidit pistää runkkamaan kaiket päivät - Otan haasteen
/N) kirjoitti:
Sotilaspoliisin kapteeni sanoi thúunoa lian tyhmäksi kaupunkisdankäyntiin,
menköön linna´n matkasellii persereiä ratsaamaan
ja vierailijanaisten tissiliivejä hipelöimään, jos on metllinen tukikaari aseeksi narkkarille ja työntä se pleksin lävitse
sekö pampun miehen logiikkaa
steroidit pistää runkkamaan kaiket päivätvastaan ja yritän kääntää
"Sotilaspoliisikapteeni sanoi TheOnea liian tyhmäksi kaupunkisodankäyntiin,
menköön linnan matkaselliin persereikiä ratsaamaan
ja vierailijanaisten tissiliivejä hipelöimään, jos on metrinen tukikaari aseeksi narkkarille ja työntää se pleksin lävitse
sekö pampun miehen logiikkaa
steroidit pistää runkkamaan kaiket päivät"
Sinänsä asiaa kirjoitit, varmasti asia on näin TheOnen kohdalta. Kaupunkisota on vähän haastavampaa kuin painiotteet tai pullistelu, kyllä. - alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Sinä olet tuolla tiellä vielä ihan alussa.
Tyytyväisyys on kehityksen este.
(mutta kyllä se siitä vielä etenee)turpa kiinni, buddy. Nyt hiljaa. Kaikkein isoimmat pojat eivät uhoa, koska niiden ei tarvitse.
- MENE TÖIHIN!
TheOne kirjoitti:
Luonne on testattu niin sodassa kuin rauhassa (kirjaimellisesti). Usko huviksesi, että kun kokee OIKEAA elämää ja kuolemaa livenä eikä netin välityksellä, ni siinä oppii yhtä ja toista itsestään.
Mutta toki uskottele itsellesi olevasi tämän palstan henkinen guru. XD
En muistanutkaan miten viihdyttävää/huvittavaa porukkaa täällä on iltaisin kun en ole aikoihin kirjoitellut tänne tähän aikaan,, X) alv-liskot kirjoitti:
turpa kiinni, buddy. Nyt hiljaa. Kaikkein isoimmat pojat eivät uhoa, koska niiden ei tarvitse.
Ei tuossa ollut sitä lainkaan.
Sitä on vain hankala saada perustelemaan mitään.
(oikeasti yritin saada keskustelua aikaan)- Se on totta::.!1%#?+
buddy-love kirjoitti:
Itseasiassa eräs iso johtaja pärjäsi tikanheitossa ainostaan kahden kaljan jälkeen.
Selvänä se heitteli aina ohi.
Ihmiset ovat yksilöllisiä ja tilanteet vaihtelevat..
monissa työpaikoissa ei voi olla kuin kännissä
.
- suomi24do
The One puhuu kamppailulajeista, voimanostosta ja älystä hiemä
epåyhtälömäisesti. Painia ei mielletä kamppalulajiksi verrattuna itämaisiin kamppailulajeihin, joissa äly ja tekniikka on yin voima ja painin voimalla runttamista sanota yang voimaksi,
Ne eivät sovi yhteen koskaan vastakohtina, voisin verrata vaikka miesten kuulantyöntöön, Raskas kuula voi tappaa painolla ja voimalla.
7,62mm luoti ei tarvitse lihasvoimaa, kuin esim. hirvikiväärin liipaisimen 1kilon vähimmäis vaatimuksen. Tarkkampuja voi tappaa jopa 6km matkalta ja kuula ei lennä ede 100m ja on hitaana väistettävissä.
Jos järjestetään kaksintaistelu, kumman valitset aseeksi? - alv-liskot
onhan buddylla lihaksia. Mikä helvetin sarjakuvatason stereotypia taas on päässyt tämänkin aloituksen tekijää yllättämään? Hö, ihan sellaiset lihakset on mitä _oikeiden töiden_ tekemiseen tarvitaankin.
- Vastakkainasettelu:.
.
olihan euroviisuissakin vastakkainasettelu pitkät sääret vs. landola kitara
. Eikä ole.
Kovalla tuulellakin on mentävä nurkan taakse suojaan.
Ja kävelen hitaasti töpöttäen.
(eikun hetkinen, minunhan piti olla pyörätuolissa.... siis rullaan hitaasti)
- rose18
minusta mittailu ei ole tarpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701