Joops, sanotaan näin ensi alkuun että tälle ei ollut ihan helppo löytää oikeaa kategoriaa. Mutta kenties täältä löytyy porukkaa sen verran, jotka asiaani liityyvästä kulttuurista osaisivat sanoa, ja neuvoa mielellään miten olisi hyvä toimia.
Eli, työpaikallani minua ahdistelee eräs nuorehko kurdimies. Ei jätä rauhaan.
Seuraa, on änkenyt jopa samaan bussiin ja vaatii numeroa jatkuvasti.
Eikä mukamas ymmärrä kun sanon "EI." En ole ikinä törmänny vastaavanlaiseen käytökseen ja on jo ollut monta kertaa
lähellä että lasauttaisin turpaan. Hän ei siis ymmärrä kauhean hyvin suomenkieltä, eikä englantiakaan. Jos tää kävis käsiks niin ilmottaisin
samantien poliisille ja työpaikalle. Mutta toivon todella ettei asia sellaiseen kärjisty.
Joten, se asian kulttuuripointti:
Onko mitään hänen kulttuuriin liittyvää jippoa saada tollanen loppumaan,
Esim. vaikutusta jos minun veli tai isä kävis sanomassa että nyt loppuu?
tietenkin hoidan asian mielelläni itse, ja on tosiaan tuo poliisivaihtoehtokin.
Mutta jos asialle voisi jotain tehdä helpomminkin tuolla toisella tavalla niin jees.
Eli valaiskaa minua jotka tuosta kulttuurista jotain semmoista tiedätte.
Apua tarvitaan
tämmöstä..
3
85
Vastaukset
- häipyy kun ..
Sanot olevasi toisen kurdimiehen tyttöystävä
- ...
Ihan kelpo idea muuten. Mutta tää tapaus ymmärtää niin vähän suomea,
Siis ei välttämättä noinkaan yksinkertaista lausetta.
Arvaapa kuinka monta kertaa olenkin yrittänyt selittää että olen kihloissa, naimisissa ja ties vaikka mitä. Muttakun language barrier. turhauttavaa.
Kiitos vastauksesta tosin. - .......
"Onko mitään hänen kulttuuriin liittyvää jippoa saada tollanen loppumaan,"
Joo, AK-47.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089