Joops, sanotaan näin ensi alkuun että tälle ei ollut ihan helppo löytää oikeaa kategoriaa. Mutta kenties täältä löytyy porukkaa sen verran, jotka asiaani liityyvästä kulttuurista osaisivat sanoa, ja neuvoa mielellään miten olisi hyvä toimia.
Eli, työpaikallani minua ahdistelee eräs nuorehko kurdimies. Ei jätä rauhaan.
Seuraa, on änkenyt jopa samaan bussiin ja vaatii numeroa jatkuvasti.
Eikä mukamas ymmärrä kun sanon "EI." En ole ikinä törmänny vastaavanlaiseen käytökseen ja on jo ollut monta kertaa
lähellä että lasauttaisin turpaan. Hän ei siis ymmärrä kauhean hyvin suomenkieltä, eikä englantiakaan. Jos tää kävis käsiks niin ilmottaisin
samantien poliisille ja työpaikalle. Mutta toivon todella ettei asia sellaiseen kärjisty.
Joten, se asian kulttuuripointti:
Onko mitään hänen kulttuuriin liittyvää jippoa saada tollanen loppumaan,
Esim. vaikutusta jos minun veli tai isä kävis sanomassa että nyt loppuu?
tietenkin hoidan asian mielelläni itse, ja on tosiaan tuo poliisivaihtoehtokin.
Mutta jos asialle voisi jotain tehdä helpomminkin tuolla toisella tavalla niin jees.
Eli valaiskaa minua jotka tuosta kulttuurista jotain semmoista tiedätte.
Apua tarvitaan
tämmöstä..
3
81
Vastaukset
- häipyy kun ..
Sanot olevasi toisen kurdimiehen tyttöystävä
- ...
Ihan kelpo idea muuten. Mutta tää tapaus ymmärtää niin vähän suomea,
Siis ei välttämättä noinkaan yksinkertaista lausetta.
Arvaapa kuinka monta kertaa olenkin yrittänyt selittää että olen kihloissa, naimisissa ja ties vaikka mitä. Muttakun language barrier. turhauttavaa.
Kiitos vastauksesta tosin. - .......
"Onko mitään hänen kulttuuriin liittyvää jippoa saada tollanen loppumaan,"
Joo, AK-47.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750