Brassisokerointi Tampere?

vinkkejä???

Olen kauan kerännyt rohkeutta ja ajatellut viimein tässä kesän kynnyksellä varata ajan brasialaiseen sokerointiin. Kellään kokemuksia Tampereen kosmetologeista, missä/kuka tekee huolella ja ammattitaidolla brasseja (nimenomaan sokeroimalla)?

Miten tuo brasialainen käytännössä toimii/millainen on sokerointitilanne?? Poistetaanko siis ihan kaikki, myös häpyhuulista&pakaroista?? (Sääriä jne. olen sokeroituttanut jo kauan, mutta brassi on minulle vielä ihan uusi ja tuntematon juttu - samoin tampereen kaunaushoitolatarjonta).

Jotenkin tuntuu niin nololta ajatus, että joutuu ilkosillaan olemaan.... mutta toisaalta houkuttaa kyllä vietävästi tuo ajatus siististä lopputuloksesta.

9

2637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sallalalla12345

      Käyn itse Roselandissa,kaikki poistetaan häppärit,pakaravako ym.Joissakin paikoissa hinta muodostui karva kerrallaan,ja meinasin pyörtyä kun pakaravako oli erikseen.Hinnoissa on tosi isot erot ja siinä,millaista jälki on.Haluan ennen maksamista olla varma,onko jälki siistiä.

      Ei sokerointi tilanne ole mitenkään erit nolo,paljaana on vaan sokeroitava paikka,ja työtään kosmetologi vaan tekee.Mua ei yhtään hämäile.Aika kannattaa varata ajoissa,olen huomannut.

    • vinkkejä???

      Kiitos paljon asiallisesta vastauksesta! :) Tosiaan aina uudelle kosmetologille mennessä on hieman arpapeliä, millaiseen paikkaan sattuu päätymään. Tosi kiva siis kuulla jo etukäteen muiden kokemuksia ja suosituksia. :)

      Kirjoitit, että paljaana on vain sokeroitava alue. Miten tämä käytännössä, joku suojako? Entä, miten siinä hoitotuolissa ollaan, ihan normaalisti? Ei mitään nöyryyttäviä asentoja? xD

      • vinkkejä???

        Sitä piti vielä myös kysyä, että miten iho on teillä brassia kestänyt? Mulla jo kainalot alk tihkuttmaan verta, ku ekaa kertaa sokeroitiin. :/


      • sulotar
        vinkkejä??? kirjoitti:

        Sitä piti vielä myös kysyä, että miten iho on teillä brassia kestänyt? Mulla jo kainalot alk tihkuttmaan verta, ku ekaa kertaa sokeroitiin. :/

        Suosittelen studio Feel it ja Niina, tekee nopsasti ja tosi huolellisesti työnsä ja minulle se on erittäin tärkeää :)


    • maaria00

      Suosittelen Roselandissa Riittaa.Työ on huolellista,nopeaa ja edullista.Ja kainaloista minultakin veritipat joskus tuli,mutta sain selityksen,että on normaali reaktio kun karvatupet ovat syvällä.Ajan varaan heti uuden,neljän viikon päähän,että en tiedä,kuinka aikoja saa.Tosin,kerran ennen työmatkaa brassit tehtiin aikaisin aamulla.mitään näppylöitä ei enää ole :)

      • tuuuuulia

        Onko Nokialla sokerointimahdollisuutta.Entä pirkkalassa?


    • hairymamma

      Kauneuspiste Milva. Voin suositella!

    • Maria12345yrwv

      Olen käynyt vuosien aikana TODELLA monissa Tampereen paikoissa brassissa, ja ehdottomasti kaikkein huolellisinta jälkeä on tehnyt ”Kauneuspalvelut Arina Berglinn”. Monessa muussa paikassa karvaa jää jonkin verran ainakin häppäreiden väliin. Lisäksi missään muualla ei ole hoidettu/otettu pois sisäänpäinkasvaneita karvoja yhtä perusteellisesti ja kiireettömästi. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Mut valitettavasti välillä karvaa katkeaa enemmän kuin lähtee juurineen = sänki. Saisin sen sängen kyllä sheivaamallakin halvemmalla... Mut tptta se, että ainoa jossa olen saanut kunnolla häppärit karvattomiksi, uskaltaa siirrellä niitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe