Mitä mieltä olette tästä?
Minua häiritsee että mieheni polttaa (ei kuitenkaan usein mutta kerralla paljon). Hirveää nähdä toinen siinä kunnossa, silmät seisoo, on kuin vammanen ja näyttää narkkarilta, katuojasta nousseelta juopolta, ei tajua mistään mitään. Ei enää sen jälkeen kauheesti pysty miestään kovin miehisenä näkemään. Alkoholin sentään kestää ja hyväksyy ihan jees, siinä pahaa ole, mutta päänsä tunkeminen täyteen pilveä, hyi vittu. Älkää oikeasti poltelko naistenne nähen noin.
Pilven polttaminen
3
66
Vastaukset
- Ohjelmakuulutus
Prisma: Kannabiskysymys
YLE TV1 Maanantai 16.5. klo 19:00
Kannabiksen käyttö on viime vuosina kasvanut voimakkaasti Euroopassa, etenkin nuorten piirissä. Mitä uusimmat tutkimukset kertovat kannabiksesta? Onko sen käytön vaaroja vähätelty? Entä sen lääketieteellinen käyttö?
Kesto: 60 minuuttia- hsljs
Kiitti! Tuo katotaan :)
Minua ei eniten huolestuta ne vaarat vaan inhottaa se millases se aine ihmisen vetää. ei semmosta jaksa katella.
- c'babe
Pahalta näyttää! Ihan samalta kuin vieraista palaava mies! :DDD
No ei nyt tosiaankaan. Kaikki oman tahdon tuhoavat ja riipppuvuutta aiheuttavat aineet ovat pahasta. Kumpa niistä yhtäkään ei olisi keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944