Pohjoiskarjalan karaokemestaruuskisa

Karaokefanitar

Kertokaa kisatunnelmia, millaista oli kuunnella laulajia ym...

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Festivaal

      Alle nelikymppisissä kova taso,mutta yli neljäkymppisten sarjassa oli vain yksi laulaja,elikkä voittaja !
      Yli nelikymppisten sarjan vois lopettaa ja laulaa vain yleinen sarja,koska tasoa ei riitä kyseiseen sarjaan.

      • Melkeinpä väittäisin

        että taso se on huonompikin taso.
        Kukas sen on määritellyt, että minkätasoinen sarjan pitää olla?

        Onkos se vissiin sama sitten esim. urheilussa, ei kannata piirikunnallisia, tai edes valtakunnallisia kisoja pitää. Kun ei niihin kuitenkaan MM-tasoisia kilpailijoita riitä.


      • Festivaal
        Melkeinpä väittäisin kirjoitti:

        että taso se on huonompikin taso.
        Kukas sen on määritellyt, että minkätasoinen sarjan pitää olla?

        Onkos se vissiin sama sitten esim. urheilussa, ei kannata piirikunnallisia, tai edes valtakunnallisia kisoja pitää. Kun ei niihin kuitenkaan MM-tasoisia kilpailijoita riitä.

        Sanoisimpa näin että taso tarkoittaa täsmälleen sitä mitä se on.
        Elikkä yli nelikymppisiin ei vaan tässä nimenomaisessa P-K:n karaoke kisassa riitä tasoa. (voittajaa lukuunottamatta)
        Onhan mainitsemassasi urheilussakin tulostaso millä päästään kisoihin mukaan.
        Olipahan kisat kuinka tasokkaat tai vähemmän tasokkaat,karaoke ei ole urheilua, vaan kulttuuria lähempänä.
        Siksi ehdotan että lauletaan vain yhtä sarjaa,elikkä kaikki samaan sarjaan.


      • Melkeinpä väittäisin
        Festivaal kirjoitti:

        Sanoisimpa näin että taso tarkoittaa täsmälleen sitä mitä se on.
        Elikkä yli nelikymppisiin ei vaan tässä nimenomaisessa P-K:n karaoke kisassa riitä tasoa. (voittajaa lukuunottamatta)
        Onhan mainitsemassasi urheilussakin tulostaso millä päästään kisoihin mukaan.
        Olipahan kisat kuinka tasokkaat tai vähemmän tasokkaat,karaoke ei ole urheilua, vaan kulttuuria lähempänä.
        Siksi ehdotan että lauletaan vain yhtä sarjaa,elikkä kaikki samaan sarjaan.

        että taidat itse kuulua siihen "parempaan" sarjaan, kun tommosia huutelet?
        Ja sinua "huonompien" laulajien ei tarvitsisi osallistua ollenkaan kisoihin?

        Itse en osallistu, enkä oikein ymmärrä koko kilpailuajatusta karaokessa, mutta jos siitä väki tykkää, niin antaa palaa, ei minua häiritse. Minusta karaoken pitäisi olla hauskanpitoa, ja aina kun aletaan kilpailla, aletaan jossain vaiheessa ottamaan homma liian tosissaan(osa porukkaa), ja silloin siitä on hauskuus kaukana.

        Niinkuin jo sanoin aiemmin, taso se on heikompikin.

        Jos kerran puhutaan kilpailusta, se on aivan sama onko kyseessä urheilu tai mikä tahansa laji. Aina löytyy parempia ja huonompia osallistujia. Sama kait se olisi urheilussakin, että kilpaillaan vaan kaikki samassa sarjassa? Ei mitään lasten- , nuorten- tai aikuisten sarjoja erikseen? Ja joku tietty taso pitää saavuttaa ennenkuin pääsee edes osallistumaan mihinkään kilpailuun?


      • Festivaal
        Melkeinpä väittäisin kirjoitti:

        että taidat itse kuulua siihen "parempaan" sarjaan, kun tommosia huutelet?
        Ja sinua "huonompien" laulajien ei tarvitsisi osallistua ollenkaan kisoihin?

        Itse en osallistu, enkä oikein ymmärrä koko kilpailuajatusta karaokessa, mutta jos siitä väki tykkää, niin antaa palaa, ei minua häiritse. Minusta karaoken pitäisi olla hauskanpitoa, ja aina kun aletaan kilpailla, aletaan jossain vaiheessa ottamaan homma liian tosissaan(osa porukkaa), ja silloin siitä on hauskuus kaukana.

        Niinkuin jo sanoin aiemmin, taso se on heikompikin.

        Jos kerran puhutaan kilpailusta, se on aivan sama onko kyseessä urheilu tai mikä tahansa laji. Aina löytyy parempia ja huonompia osallistujia. Sama kait se olisi urheilussakin, että kilpaillaan vaan kaikki samassa sarjassa? Ei mitään lasten- , nuorten- tai aikuisten sarjoja erikseen? Ja joku tietty taso pitää saavuttaa ennenkuin pääsee edes osallistumaan mihinkään kilpailuun?

        Sen voin sanoa että olen itse varmasti parempi kuulija kuin esiintyjä,mutta korvani kuulee ja tämähän on vain minun mielipiteeni miten minä koen tämän jutun.
        Suomi on edelleenkin vielä vapaa maa sanomien suhteen jotenka kilpaillaan.
        Mutta sarjojen määrä pienemmäksi karaokessa.
        En mielellään sotkisi tähän urheilua ,enkä etenkään nuorisoa ja lapsia.
        Karaoke kilpailut on järjestetty täysi ikäisille ihmisille jotka haluavat pönkittää hieukan omaa egoaan sillä jos sittenkin kerran tärppäis ja voittais kisan.
        Tiedän senkin että tämän kisan voiton yötä on monelle avautunut vietti uusiin ja tasokkaampiinkin kilpailuihin ja vieläpä pärjänneet sielläkin erittäin hyvin,jopa levytyssopimuksiin saakka.
        Mutta on sinne vain muutamilla sitkeillä yrittäjillä pitkä,tai jopa suljettu tie.
        Vain voittajat muistetaan.
        Muilla karkaakin sitten homma tuomareiden syyttelyksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe