Pohjoiskarjalan karaokemestaruuskisa

Karaokefanitar

Kertokaa kisatunnelmia, millaista oli kuunnella laulajia ym...

5

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Festivaal

Alle nelikymppisissä kova taso,mutta yli neljäkymppisten sarjassa oli vain yksi laulaja,elikkä voittaja !
      Yli nelikymppisten sarjan vois lopettaa ja laulaa vain yleinen sarja,koska tasoa ei riitä kyseiseen sarjaan.

• Melkeinpä väittäisin

että taso se on huonompikin taso.
        Kukas sen on määritellyt, että minkätasoinen sarjan pitää olla?

Onkos se vissiin sama sitten esim. urheilussa, ei kannata piirikunnallisia, tai edes valtakunnallisia kisoja pitää. Kun ei niihin kuitenkaan MM-tasoisia kilpailijoita riitä.

• Festivaal
        Melkeinpä väittäisin kirjoitti:

että taso se on huonompikin taso.
        Kukas sen on määritellyt, että minkätasoinen sarjan pitää olla?

Onkos se vissiin sama sitten esim. urheilussa, ei kannata piirikunnallisia, tai edes valtakunnallisia kisoja pitää. Kun ei niihin kuitenkaan MM-tasoisia kilpailijoita riitä.

Sanoisimpa näin että taso tarkoittaa täsmälleen sitä mitä se on.
        Elikkä yli nelikymppisiin ei vaan tässä nimenomaisessa P-K:n karaoke kisassa riitä tasoa. (voittajaa lukuunottamatta)
        Onhan mainitsemassasi urheilussakin tulostaso millä päästään kisoihin mukaan.
        Olipahan kisat kuinka tasokkaat tai vähemmän tasokkaat,karaoke ei ole urheilua, vaan kulttuuria lähempänä.
        Siksi ehdotan että lauletaan vain yhtä sarjaa,elikkä kaikki samaan sarjaan.

• Melkeinpä väittäisin
        Festivaal kirjoitti:

Sanoisimpa näin että taso tarkoittaa täsmälleen sitä mitä se on.
        Elikkä yli nelikymppisiin ei vaan tässä nimenomaisessa P-K:n karaoke kisassa riitä tasoa. (voittajaa lukuunottamatta)
        Onhan mainitsemassasi urheilussakin tulostaso millä päästään kisoihin mukaan.
        Olipahan kisat kuinka tasokkaat tai vähemmän tasokkaat,karaoke ei ole urheilua, vaan kulttuuria lähempänä.
        Siksi ehdotan että lauletaan vain yhtä sarjaa,elikkä kaikki samaan sarjaan.

että taidat itse kuulua siihen "parempaan" sarjaan, kun tommosia huutelet?
        Ja sinua "huonompien" laulajien ei tarvitsisi osallistua ollenkaan kisoihin?

Itse en osallistu, enkä oikein ymmärrä koko kilpailuajatusta karaokessa, mutta jos siitä väki tykkää, niin antaa palaa, ei minua häiritse. Minusta karaoken pitäisi olla hauskanpitoa, ja aina kun aletaan kilpailla, aletaan jossain vaiheessa ottamaan homma liian tosissaan(osa porukkaa), ja silloin siitä on hauskuus kaukana.

Niinkuin jo sanoin aiemmin, taso se on heikompikin.

Jos kerran puhutaan kilpailusta, se on aivan sama onko kyseessä urheilu tai mikä tahansa laji. Aina löytyy parempia ja huonompia osallistujia. Sama kait se olisi urheilussakin, että kilpaillaan vaan kaikki samassa sarjassa? Ei mitään lasten- , nuorten- tai aikuisten sarjoja erikseen? Ja joku tietty taso pitää saavuttaa ennenkuin pääsee edes osallistumaan mihinkään kilpailuun?

• Festivaal
        Melkeinpä väittäisin kirjoitti:

että taidat itse kuulua siihen "parempaan" sarjaan, kun tommosia huutelet?
        Ja sinua "huonompien" laulajien ei tarvitsisi osallistua ollenkaan kisoihin?

Itse en osallistu, enkä oikein ymmärrä koko kilpailuajatusta karaokessa, mutta jos siitä väki tykkää, niin antaa palaa, ei minua häiritse. Minusta karaoken pitäisi olla hauskanpitoa, ja aina kun aletaan kilpailla, aletaan jossain vaiheessa ottamaan homma liian tosissaan(osa porukkaa), ja silloin siitä on hauskuus kaukana.

Niinkuin jo sanoin aiemmin, taso se on heikompikin.

Jos kerran puhutaan kilpailusta, se on aivan sama onko kyseessä urheilu tai mikä tahansa laji. Aina löytyy parempia ja huonompia osallistujia. Sama kait se olisi urheilussakin, että kilpaillaan vaan kaikki samassa sarjassa? Ei mitään lasten- , nuorten- tai aikuisten sarjoja erikseen? Ja joku tietty taso pitää saavuttaa ennenkuin pääsee edes osallistumaan mihinkään kilpailuun?

Sen voin sanoa että olen itse varmasti parempi kuulija kuin esiintyjä,mutta korvani kuulee ja tämähän on vain minun mielipiteeni miten minä koen tämän jutun.
        Suomi on edelleenkin vielä vapaa maa sanomien suhteen jotenka kilpaillaan.
        Mutta sarjojen määrä pienemmäksi karaokessa.
        En mielellään sotkisi tähän urheilua ,enkä etenkään nuorisoa ja lapsia.
        Karaoke kilpailut on järjestetty täysi ikäisille ihmisille jotka haluavat pönkittää hieukan omaa egoaan sillä jos sittenkin kerran tärppäis ja voittais kisan.
        Tiedän senkin että tämän kisan voiton yötä on monelle avautunut vietti uusiin ja tasokkaampiinkin kilpailuihin ja vieläpä pärjänneet sielläkin erittäin hyvin,jopa levytyssopimuksiin saakka.
        Mutta on sinne vain muutamilla sitkeillä yrittäjillä pitkä,tai jopa suljettu tie.
        Vain voittajat muistetaan.
        Muilla karkaakin sitten homma tuomareiden syyttelyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe