Anoppini ei ole koskaan minusta pitänyt ja syytä en tiedä. EN ole itse koskaan käyttäytynyt huonosti tai sanonut mitään ikävää. Olen koittanut kasvokkain anopin kanssa puhua asiasta tuloksetta.
Viime kesänä kun olin kolmisin mieheni ja hyvän naispuolisen ystäväni kanssa anoppi oli kamalan kiltti ja ystävällinen kaverilleni. Kehui tämän ulkonäköä ja jutteli ystäävlleni kaikkea mukavaa. Minua hän ei ollut huomaavinaan.
Tilanne harmitti mutta en sanonut asiaan mitään.
Eilen anoppi tuli yllätysvierailulle minun ja mieheni luokse. Täällä oli myös ystäväni, jolle anoppi oli ollut viime kesänä kauhean ystävällinen.
Anoppi alkoi heti juttelemaan tuttavallisesti ystävälleni, kyseli kuulumisia. Anoppi myös alkoi juttelemaan ystäväni autosta tälle. Ystäväni kertoi autonsa olevan hajalla. Anoppi sanoi että "soitat vaan minulle niin annan autoni lainaan sulle jos vaan haluat".
Suuni varmaan loksahti auki ja mietein että mitä helvettiä.
Anoppi ei ole koskaan tarjoutunut lainaan mulle autoaan. Lisäksi anoppini kehui ystäväni ulkonäköä, esim hiuksia ja silmiä.
Ystäväni joka kiitteli ystävällisesti anoppiani.
Anoppi ei puhunut sanaakaan mulle tuon käynnin aikana.
Alko vaan vituttaan. Miksi anoppi käyttäytyy noin? Ja miksi se autoaan tyrkyttään lainaan mun kaverille jota hän itse ei edes tunne, nähnyt vaan kaks kertaa. En oikeen tajua juttua.
Okei myönnetään että oon vitun näreissäni. Varmaan toivois miniää kaveristani itselleen.
anopin käytös
2
190
Vastaukset
- mene pois silmistä
Anoppisi tekee tuon ihan tahallaan kiusataksesi sinua. Miten miehesi suhtautuu asiaan??? Minä jättäisin anopin luona käymiset ja pyytäisin, että jos mahdollista, että miehesi ja anoppisi tapaisivat jossain muualla. Sano anopille suoraan, että tuo hänen käytöksensä ystävääsi kohtaan on törkeää, että KAIKKI puhuu kuinka sinä anoppi olet RAKASTUNUT tuohon ystävääsi :))))))))))) Anna pikkasen samalla mitalla takas ja jätä sen jälkeen koko hirvitys omasta elämästäsi pois. MINÄ EN KÄSITÄ MINIÖITÄ JOTKA VÄKISIN TUNKEE ITSENSÄ ANOPPILAAN VAIKKA TIETÄVÄT ETTEI HEISTÄ PIDETÄ1 Anoppi nauttii vaan tilanteesta!!
- xäxäxäx
Ihan hämärä viesti toi "mene pois silmistä".
Mutta tosiaan, vittumainen anoppi.. yrittää oikein sysätä sinua syrjään. Vastaa samalla mitalla. Tarjoa ystävällesi kahvit ja ole yhtä mukava ystävällesi, mutta älä huomioi sitä ruttuista ja ilkeää anoppia, joka on jo aikaa sitten kadottanut elämän punaisen langan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756