Hei voimistelijat, olen harrastanut tanssia koko ikäni, nyt lähemmäs 25 vuotta siis. Vieläkin olisi haaveena, että joku päivä jaksan kannatella jalkaa yli 90 asteen kulmassa. Treenaan jalan nostoja nykyään 2-3 kertaa viikossa, aiempina vuosina enemmän. Nostelen sekä seisten että makuullaan. Notkeutta on kohtuullisesti; spagaatit menee. Onko voimistelijoilla jotain salaista asetta jolla jalkoja treenataan? Tanssin menetelmät tuntuvat välillä vähän "pehmeiltä", ja kun niillä ei ole 25 vuodessa tulosta tullut, ei varmaan tule jatkossakaan. Treenaatteko siis jalan nostoja varten jollakin muulla keinolla kuin vain nostelemalla jalkoja?
Jalan nostot
Jalka ilmaan
1
284
Vastaukset
- Joukkuevoimistelija
Joo:) Ainakin jalkalihaksia pitää tehdä ja kannattaa venyttää yli vaikka tuolilta(siis spagaadeja)koska jos notkeutta on lisää niin jalkakin nousee paremmin eikä tarvitse niin paljoon lihaksia:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741