Olen seurustellut jonkin vuoden yksinhuoltaja isän kanssa.Aluksi kaikki meni hyvin. Tytär opiskeli toisella paikkakunnalla. Sitten tytär(nyt 24v) meni yhteen pojan(nyt 30v) kanssa yhteen. Muuttivat asumaan isin lähelle ja hankkivat nopeassa tahdissa 2 lasta. Mies ei ole ollut töissä päivääkään eläessään.Mikään ei tunnu kiinnostavan. Isi kulkee tyttärensä ohjauksessa. Maksaa kaiken vauvan vaipoista autokuluihin(mm bensat).Tytär ostelee kaikkea ja antaa laskut isille maksettavaksi.Tyttärellä on isin tilin käyttöoikeus. Tuntuu, että hän naimisissa tyttärensä kanssa.
Minun kanssani ei voi lähteä edes pienelle risteilylle koska ei ole rahaa. Lähtee kyllä, jos minä maksan.
Mitä voin tehdä, että saan hänet järkiinsä. Lapsia täytyy auttaa. Mutta jokin tolkku kai siinäkin pitää olla.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin ero. Puhe ei auta.Minulta ovat konstit loppuneet.
isintyttö/naisystävä
konstiton
1
122
Vastaukset
- tyttö ja isä.
Kyllä tuo vaikuttaa niin isolta käyttäytymisen vinoutumalta, että konstit ovat todellakin vähissä. Hän on niin kiinni aikuisessa tyttäressään, että vaikeaa sinun on päästä siihen väliin. Jos puhe ei auta, ei liene muuta vaihtoehtoa kuin ero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 59492
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485