Easy diet-päiväkirja

lellulaihtuu.nyt

Alkukartoitus:

Neljän lapsen läski kotiäiti, 166cm ja 86,5kg oli paino tänä aamuna. Ongelmana erityisesti vatsa. Peppu, jalat ja käsivarret suht kuosissa. Liikun paljon ja eri lajeja (juoksu, spinning, kuntosali, bodypump, korsettijumppa, rvp..) mutta ongelmana on erityisesti hiilarit, annoskoot ja herkuttelu, tosin viimeksimainittua olen saanut todella hyvin viime aikoina hillittyä =) Tavoitteena pudottaa 20kg ensi kesän (2012) häihin mennessä. Näissä läskeissä en alttarille vyöry.

Syksyllä pudotin 6kg kymmenessä päivässä allevolla mutta kaikki ovat tulleet takaisin. Syynä tähän nopea paluu korkeahiilihydraattiseen ruokavalioon. Leivänmussutus on suuri ongelma mulle! Täsät mokasta viisastuneena yritän nyt kolme viikkoa tätä easy diettiä ja sitten vaadin itseltäni erityistä tarkkuutta ruokavalion suhteen kun kuuri on päättynyt.

Päivä 1: Aamupaino siis tuo 86,5kg kuten jo aiemmin mainitsin. Aamiaiseksi join mansikkasmoothien. Maku oli siedettävän teollinen mutta rakenne järkyttävän jauhoinen vaikka sheikkasin hyvin. Vettä olen juonut nyt (12.34) reilun 2,5 litraa ja juossut pissillä 12 kertaa. Lounaaksi parsakeitto puolen tunnin päästä ja illemmalla thaikeitto. Olo on hyvä ja nälkä ei ainakaan vielä ole. Pittäkö vessapaperin normaalia suurempi kulutus laskea osaksi dieetin hintaa ;)? Jos vessassa käy tyyliin 30xpäivässä niin paperiahan kuluu tolkuttomasti..

11

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lellulaihtuu.nyt

      Päivä 2:

      Jee! Vaaka näytti kilon vähemmän kuin eilen, 85,5kg. Nesteitä poistuu siis tehokkaasti. Aamu alkoi vadelma-suklaa-smoothiella. Ihan syötävä, ainakin parempi kuin mansikkasmoothie.. Vähän olen kyllä pettynyt näiden easy diet-ruokien makuihin. Allevoon kun vertaa niin nämä ovat täyttä p:tä. Mutta sinnikkäästi jatkan koska pussit on ostettu. Olo on ollut loistava eikä nälkä ole pahemmin vaivannut.

    • mööpii

      Tsemppiä! :)

      Itse nyt kolmatta viikkoa xtran pusseilla.. kokeilin noita easyn pusseja.. enkä voi sietää makuja, aivan hirveitä:/

      Itellä lähtöpaino kotivaa'an mukaan 74kg ja tänään kun tasan 2 viikkoa takana 66,7kg.. takasin tulleita kiloja pudottelen ja kohta jo rupean syömään kun noin hyvin pudonnut:)

      Jaksamista sinne!

    • lellulaihtuu.nyt

      Tänään paino 84,6 eli -900g eilisestä. Jippii! Keitot ovat kyllä ihan kamalan makuisia ja jauhoinen rakenne ällöttää. Eilen maistoin tomaatti- ja kanakeittoa. Tomaattikeittoon laitoin paljon valkosipulia ja basilikaa ja kanakeittoon runsaasti tuoretta persiljaa. Ei noita kyllä erkkikään ilman tuunausta syö. Vettä olen lipittänyt 3-4l päivässä ja vessassa ravannut sen mukaan.. Sisulla jatketaan. Nälkä on vähän vaivannut iltaisin (eilen ja tänään) mutta muuten olo hyvä ja olen nukkunut TODELLA hyvin (nukuin hyvin myös allevo-kuurin aikana). Huomenna menen rvp-jumppaan. Mitään kauheen raskasta liikuntaa ei tällaisen ketoosikuurin aikana suositella ja jos muutenkin kaloreita saa päivässä tyyliin 500 niin mene siinä sitten kuluttamaan jossain spinningissä 800.. Täytyy vetää nyt vaan kevyttä liikuntaa ja lihaskuntopainotteista sellaista. Huomiseen.

    • lellulaihtuu.nyt

      Jeah! Aamupaino 83,6 eli tasan kilo vähemmän kuin eilen. Huomaa kyllä ettei jaksa tällä säälittävällä kalorimäärällä mitään raskasta tehdä.. Tänään olin aamulla jumpassa ja koville otti vaikka normaalisti käyn siellä alituiseen=monta kertaa viikossa. Muuten olo on pirteä ja hyväntuulinen, silloin kun ei tarvitse syödä.. Keitot edelleen kamalan makuisia. Tänään testasin texmex-jauhelihakeittoa.. YÖK. Ainoat syötävät olleet tähän mennessä tuunattu tomaattikeitto ja vadelma-suklaasmoothie.

      Vettä olen lipittänyt samaan tahtiin mutta enää ei tarvitse juosta vessassa niin usein kuin ekana parina päivänä. Alkaisko nyt sitten jo rasvakin palamaan.. =) Eilen tilailin jo toiveikkaana pienempiä vaatteita =)

      • ex-nutraaja

        Hyvähyvä, hienosti etenee!


    • lellulaihtuu.nyt

      Voi kökkö. Tänä aamuna 300g eli paino 83,9. Nesteet kai heittelee kun ainoa sortuma minkä olen tehnyt on se, että söin eilen yhden lihapullan. Siinä tuskin on sitä 60g:aa hiilareita mikä olis ns. "varaa" syödä pussien lisäksi..

      Tänään olen syönyt kaksi pussia ja illalla vihreää salaattia ja yhden possun ulkofilepihvin kun oli grillibileet. Tämäkin pitäisi olla ihan sallittua ohjeiden mukaan. Kunhan ei hiilareita syö ja annokset ovat pieniä. Katotaan mitä vaka huomenna näyttää. Aavistuksen masentaa tuo nousu mutta toisaalta kun miettii että tiistaista oli lähtenyt jo kolme kiloa niin so what. Selvää nesteiden heilahtelua. Jatketaan "herkullisten" keittojen parissa (hyi vtu).

    • lellulaihtuu.nyt

      -300g eilisestä eli paino sama kuin toissapäivänä, 83,6. Illalla mussutin taas vihreää salaattia ja palan lohta mutta jätin "iltapussin" syömättä. Ens lauantaihin vedän täysillä, sen jälkeen korvaan yhden ruuan päivässä pussilla ja syön leipää/pastaa/pullaa tms vain viikonloppuisin. Sen verran tökkii näiden keittojen maut =(

    • lellulaihtuu.nyt

      Taas -300g eli paino 83,3. Tää päivä on mennyt vähän pieleen. Keitot tökkivät todenteolla ja olen korvannut yhden pussin palalla lohta ja kourallisella pähkinöitä. Lisäksi söin vielä pienen siivun possun ulkofilettä. Motivaatio vähän hukassa.. KAIPAAN SYÖTÄVÄÄ!! Kun nyt tän loppuviikon jaksais.. Edes sunnuntai-aamuun asti. Pussejakin on pilvin pimein..

    • Kannustushuutoja!

      Mukava seurata tätä sun laihuttamista, Lellu. :) Älä vaan luovuta! Alku aina hankala, lopussa kiitos seisoo!
      Jaksat varmasti loppuviikon. Tämä päivä, huominen, ylihuominen, sitten onkin jo perjantai ja viikonloppu!
      Käyt päivittäin vaa'alla = motivaatiota nostaa kun pari sataa grammaa lähtenyt... Mutta muista että naisen elimistössä painot heittelee normaalistikin kilon pari suuntaan ja toiseen kuussa. :) Rääkkidieetillä on varmasti masentavaa kun vaaka väittää että nyt on lihottu senjasen verran.. Mutta: niin sen kuuluukin mennä! Paino heittelee puolelle ja toiselle! :)
      Ise olen 173cm/77kg. Ruumiinrakeenteeltani omena. Ei pienintäkään peppua eikä reisiä, vaan kaikki kertyneet vatsanseudulle ja jenkkareihin! Tosi ällöttävän näköstä nuorelle naiselle. Alkuspurtin olin kaalikeittodieetillä, 3 päivää jaksoin sinnitellä, sitten itku kurkussa kaadoin loput pöntöstä alas ja mässytin kebabia loppuillan... Seuraavana aamuna ryhdistäydyin ja päätin lähteä lenkille. Hölkkäsin reilun kilometrin ja olin ihan poikki. Kaikki vitutti. Loppumtakan kävelin ja hölkkäsin vuorotellen n. 100-200m matkoja. :) Kotona olo oli loistava. Ihana tunne kun keho hohkaa lämpöä ja puskee hikeä ja endorfiinitaso huipussaan! Vartin reissu, mutta huonokuntoiselle ryhävalaalla silti tosi tehokas. ;) Olen ollut nyt pari viikkoa "tällä dieetillä", ja olen pitänyt. :) Ohjeet:
      päivän ruokailut:
      aamiainen klo 8:00
      lounas klo 12:00
      välipala klo 14:30
      päivällinen klo 16:00
      illallinen klo 19:00
      Joka aterialla tietty määrä, esim jokin kulhollinen ruokaa. En ole rajoittanut omaa syömistäni, mitä tahansa saa syödä mutta vain sen kulhollisen verran. :) Ja kellonaikoja on noudatettava. Kännykkään herätykset noihin aikoihin. Ruokailuun kulutettava 15-30min ja vain keittiössä sa syödä. Muuta, esim lehden lukua, ei tehdä samalla. Lisänä sitten liikuntaa. :) Meni muutama päivä totutella siihen että kun on ruoka-aika niin sillon joko syödään tai ollaan syömättä, mutta muutoin ei ole jääkaapille asiaa. Nyt kun pikkuhiljaa saanut otteen tuosta, niin menee jo ihan rutiinilla. :) Kännykässä edelleen muistutukset, mutta vatsa osaa jo ajoittaa pienen nälän tunteen ruoka-ajoiksi.... Painoa oli eilen lähtenyt "vasta" 1,5kg (käyn viikoittan vaa'alla). Hitaasti hyvä tulee, tällä dieetillä voisin kuvitella eläväni vaikka loppuelämän! :)
      Koeta kuitenkin sinnitellä sinne sunnuntaihin asti tuolla Easy dietillä. :) Voittaja-fiilis on paras fiilis. ;) Sitten vietät herkkupäivän, jonka jälkeen suosittelen lämpimästi kokeilemaan vaikka 2vk tuota ehdottamaani tapaa. :)

    • lellulaihtuu.nyt

      Kiitos edellisestä viestistä! =)

      Eilen jäi ilmoittamatta kun koko päivä oli yhtä hässäkkää.. Eilen aamulla paino -500g ja olin ihan fiiliksissä. Illalla kävin polkemassa puoli tuntia kuntopyörää ja "leikkimässä" vähän kahvakuulan kanssa itsekseni, ei ohjatusti. Lojuin vielä puoli tuntia infrapunasaunassa- ja kas kummaa, tänään se prkl:een puoli kiloa oli tullut takaisin!!! EI TODELLAKAAN OLE REILUA!!!! Tosin söin kyllä eilen kanasalaattia (broilerin file vihreää perussalaattia, ei soosia) ja normaalit pussit. Piti jättää yksi pussi syömättä mutta jumppailun ja saunan jälkeen heikotti niin paljon että oli pakko syödä. Sunnuntaina pidän jonkinasteisen herkkupäivän, sen jälkeen ateriat 5x päivässä joista 1-2 korviketta, paljon protskuja ja vähän hiilareita. Veden juontia täytyy kanssa muistaa jatkaa.

    • www.pakkotoisto.com

      pellet!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe