Miesten mieleipide naisten vaatteista.??

MIEHEEET

MIEHET kertokaapa miten tykkäätte naisen pukeutuvan, ihan kaikki vaatteet yläosa ala osa ja kengät ja myös värit olisi hyvä kertoa, esim mitkä värit vetävät yleensä teitä naisen luokse jne.. KIIITOSS ::)

18

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauskaa että joku viitsii kysyä meiltä heteromiehiltä asiaa.
      Mutta tämä on niin yksilöllinen asia. Värejäkään ei osaa sanoa ihan tarkaan. Kasvot, hiukset, silmät, kroppa ja luonne määrittelevät hyvin pitkälle mikä sopii ja mikä ei. Minun pitäisi nähdä sinut ja tietää vähän luonteestasi että osaisin neuvoa. Pahoitteluni.

• karskein

Yritetään nyt kuitenkin avata edes auttavasti tätä dilemmaa.

Sanoisin, että mahdollisimman ei-tätimäisesti, mikä ei aina suomalaisista puhuttaessa ole itsestäänselvyys. Kohtuullisena voitaisiin mielestäni pitää sitä, että pukeutumisella haluaa myös selkeästi viestittää jotakin.

Niinhän se taitaa mennä, että liikaakaan vaatteita ei saisi olla. Tämän voisi tietysti tulkita ainakin niin, että jalat saisivat paljastua mahdollisimman ylös saakka (siis ei kokonaan, mutta mahdollisimman ylös). Väreistä ainakin minua vetävät kovasti puoleensa oranssi, vaaleanpunainen, musta, valkoinen ja tummansininen (ja nämä tietysti riippuen siitä, mistä vaatteista kulloinkin on kyse). Yleisesti ottaen kovin kuviollinen vaatetus ei ehkä ensimmäisenä kuitenkaan "vedä puoleensa".

Kengistä ylivoimaisesti kovin juttu ovat kyllä korkokengät ja saappaat, siitä en pääse mihinkään...

• minä vaan

KYLLÄ, NE KORKOKENGÄT PYSÄYTTÄÄ AINA YHTÄ SYKÄHDYTTÄVÄNÄ KOKEMUKSENA!

• 68587890780

Mun mielestä useimpien merkkien kuvastoissa ainakin on hyvät asukokonaisuudet, ammattilaisethan niitä tekee. Itse olen erityisesti hulluna naisiin, jotka käyttää kauluspaitoja rennosti. Farkkupaidat kanssa aika kuumia naisten päällä. Kengistä kesällä "hillityt" korkkarit on seksikkäät.

Jos kroppa on kunnossa, niin näin kesäisin vartaloa myötäilevät mekot ovat todella hot.

• 10+2

Kokonaisuus ratkaisee aina, mutta ainakin muhun iskee aina persoonallisuus, rentous, ajatuksella mietitty oma tyyli ja ehkä vähän tietty erikoisuuskin. Jos on vaan joku orjallisesti trendejä noudattava tusinablondi, niin siinä kyllä auttamatta hukkuu massaan eikä jää mieleen kun enemmän tai vähemmän samannäköisiä tyttöjä tulee muutenkin kaupungilla vastaan kymmenittäin.

• Omaan tyyliin

Eka vastas hyvin, riippuu naisen luonteesta, iästä, ulkonäöstä, koulutuksesta.

Tietenkin lastentarhanopettaja pukeutuu töihin lähtiessään eri tavalla kuin neuvotteluihin matkalla oleva asianajaja tai liikenainen.

Luonnollisuus on hyvästä väreissä ja vaatteissa, hiuksissa ja meikissä.

Liika muovisuus ja kiiltävyys ja keinotekoisuus on turn off. Ja näyttää vähän säälittävältä ja simppeliltä.. Ehkä kakskymppisiin poikiin uppoo :)

• en varmaan pidä :(

Voi jestas, miten korkkareitten pitäminen koskeekin varpaisiin!

• höpönpöpön

Ei satu, jos on hyvät ja oikeankokoiset kengät. Sen sijaan jos käyttää hyvin korkeakorkoisia kenkiä, päkiät saattavat kipeytyä.

• en varmaan pidä :(
        höpönpöpön kirjoitti:

Ei satu, jos on hyvät ja oikeankokoiset kengät. Sen sijaan jos käyttää hyvin korkeakorkoisia kenkiä, päkiät saattavat kipeytyä.

Kuule kyllä sattuu tällä vaivaisenluulla.

• KYHMYNAPSIJA

Älkää luopuko korkokengistä: minihame ja korkokengät, ihanampaa ilmestystä ette voi maailmalle tarjota. Pelkkä ajatuskin saa aivan veteläksi...

• Perille meni

Nyt tämä vasta oikein kolahti. Jaa että se juttu on sitten korkkarit. :).
      Käytän kyllä, ja jopa osaan vielä kävelläkin niillä. Mutta...
      kun minä olen luullut että se olen minä joka olen kiinnostava, vaan ehei, ne olivatkin ne korkkarit : ). Taidanpa tästä lähteä kenkäkaupoille...upeaa kesää odotellessa!
      Kiitokset tiedosta.

• sa9396

Kannattaa muistaa, että en ainakaan itse pidä kaikista korkkareista. Asusteita ne on siinä mitkä muutkin: osa on kauheita ja osa mahtavan näköisiä vielä oikean naisen jalassa.

• gy655443

Tykkään erityisesti naisista jotka pukeutuvat pikkasen boheemisesti.

• olen samaa mieltä

No; muovipussi päässä ja hieman eltaantuneen hajuista tärpättiä iholle, aaah :)

Koko kehon peittävä hamppukangassäkki vie myös jalat alta. Ja jos hiukan yrität, voit myös kontata maassa matalalla äänellä inisten : " Iiihihii, öyyyrgh gleafdinghhh asazazazaza!"

• KYHMYNAPSIJA

Nyt tämä vasta oikein kolahti. Jaa että se juttu on sitten korkkarit. :).
      Käytän kyllä, ja jopa osaan vielä kävelläkin niillä. Mutta...
      kun minä olen luullut että se olen minä joka olen kiinnostava, vaan ehei, ne olivatkin ne korkkarit : ). Taidanpa tästä lähteä kenkäkaupoille...upeaa kesää odotellessa!
      Kiitokset tiedosta.

• Naiselliset vaatteet

Naisellisesti pukeutuneet naiset kiehtovat aina.. en sen tarkemmin ala eritellä miten naiset ja miehet ovat perinteisesti pukeutuneet, koska suurin osa naisista pukeutuu nykyään kuin miehet ja vetää herneet, jos sen ääneen sanoo.

• Think what you are.

Kannattaisi varmaan sun ajatella ensin että mitä edustat vaatteillasi. Jos on huipputrendikkäät ja kalliit vaatteet, mutta oot työssä jossain siwan kassalla niin vaatteesi ei ole oikeuttuja sulle. Ts. Sinulla ei ole arvoa pukemaan niitä. Lisäksi jos sinun miesihanteesi on esim. rokkarityyliset pojat, niin kannattaa pukeutua rokahtavasti niin voit saada juuri heiltä enemmän sitä kontaktia koska yleensä ihmiset näkevät ensikontaktissa juuri vaatetuksesta että mikä nainen/mies on.

Tosin suurin osa pukeutuu sekasikiövaatteisiin ja ei ajattele juurikaan muuta että ne vaan näyttää hyvältä. Jos on hyvä maku mutta ei osaa pukeutua niin hae ammattilaisilta/vaatemyyjiltä apua.

PS. Tyhmintä on HETERO miehiltä kysyä neuvoa. Kuten tullutkin esille viesteissä että mahdollisimman vähän vaatetta vaan niin kaikki on hyvin. Eli jos haluat "myydä" persoonaasi osta persoonalliset vaatteet mutta jos haluat näyttää halvalta ja myydä vaan pillua niin pukeudu minareihin ja reisisaappaisiin.

• yhteismaa

Keneltä sitä mielipidettä pitikään kysellä? Viimeinen kappaleesi osoittaa, ettet ole pekkaa parempi.
      Vaatteita ne ovat nuokin, kyse on siitä mikä miellyttää, ja siitä mikä mahdollisesti on miellyttämisen halu.
      Jos siis keskimäärin toivotaan tota minarii ja korkokenkii/saappaita, niin sehän on vain heteromiehen näkemys. Sitä kait tässä haettiin, vai oliko jollain muulla mielipiteellä kenties suurtakin merkitystä?
      Ei toi miellyttävä pukeutuminen tuo mitenkään esille 'tarjolla oloa'.
      On tainnut muuttua yhä vain ikävämmäksi tämän maailman vallitseva ihmiskäsitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe