Olen kaksikymmentä vuotias nainen ja olen elänyt yksin jo kolme vuotta.
Olen omasta mielestäni kääntänyt jo kaikki kivet ja kannot vain löytääkseni itselleni miehen jonka kanssa elää normaalissa parisuhteessa. Miehen toivoisin tietenkin olevan suurinpiirtein oman ikäinen.
Voisitteko antaa minulle pikku vinkkejä mistä löytää mies? En sitten kaipaa mtn kommentteja, että "Olet liian nuori miettimään tuollaisia"
Miksi nykyään on niin vaikeaa löytää poikaystävä...?
44
4317
Vastaukset
- Guaglione
En aio sanoa, että "Olet liian nuori miettimään tuollaisia", mutta kun itse olen myös syntynyt -91 enkä ole koskaan seurustellut niin kyllä tuo "olen elänyt yksin jo kolme vuotta" pistää hymähtämään.
Mutta sitten tuohon itse kysymykseesi... jaa-a empä tiedä missä voitas kohdata. Meitä miehiä on aika paljon kaikki alla. - mr_groove
Aika harva tuonikäinen mies haluaa vielä sitoutua vakavasti ja halukkaat on jo parisuhteissa. Siinä mielessä parisuhdehaluisilla kakskymppisillä taitaa olla miesten markkinat. Kokeile vaikka nettitreffeillä ja laita ikähaarukaksi 20-30, niin luulisi sitoutumishaluisia miehiä löytyvän ainakin tuolta ikähaarukan yläpäästä.
- Derma
Mulle kävi niin,että ihastuin kahviossa yhteen eksoottisen oloiseen isoon mieheen.En ole edelleenkään varma mistään koska olen pelkääjä.Pelkään pettymistä,haavoittumista ja kohtaamisia.
Nyt hän piirittää minua ja pelottaa tosi paljon millainen meidän yhteisestä ekasta deitistä tulee.Sen mä tiedän että mä olen deittaaja ja hän on pelimies,aina bailuja sillä tiedossa ja mulla se Wayne's.
Olen jo puhunut 3 kertaa hänen kanssaan ja molemmat haluamme enemmän.Olen sanonut hänelle,että pelkään kovasti että esim. käsivaras jehovan todistajan muodossa pimputtelee ovikelloani.Siksi haluan että tapaamme esim. sen samaisen kahvion vastakkaisella kadulla yhden putiikin ulkopuolella.Toivon että siellä saan katseen jonka pohjalta hän tajuaa tulla lempipuistooni iltaviideltä.. - fsda
Noh täältä treffipalstalta löytyy miehiä. Minulla miehenä taas on se ongelma, että naisilta loppuu kiinnostus aika nopeesti. Ei kelpaa kiva seurusteluhaluinen mies :l
- Amusing title
Niinpä, niinpä. Itsekkin -90 syntynyt jätkä täysin kokematon ja vaikka mitä ollaan yritetty niin ei vain tunnu naisille kelpaavan mukava seurusteluhaluinen mies tai ehkäpä siinä se ongelma onkin että naisia rupee pelottaa jos mies on ihan vakavaa suhdetta vailla.
"Voisitteko antaa minulle pikku vinkkejä mistä löytää mies?" Pieni hymähdys kävi kyl tuossa, siis jos kerran olet jo saanut miehen itsellesi niin se ei ole ongelma löytää toista. Ennemminkin miehille pitäis niitä vinkkejä antaa että mistä löytää niitä naisia jotka kelpuuttavat perustason tallaajia eikä niitä hollywood tason tähtiä vain. En kyllä usko että poikaystävän löytäminen on vaikeaa, ellei tietysti ole nuo hollywood tason tähti luokitukset ettei huonompi kelpaa. - war hammer
Ikäisesi lähihoitaja melkein onnistui jo eilen mut pokamaan
vaikka ikäeroa oli 10 vuotta... Olisi varmasti onnistunut
jos ei olisi sammunut =)
Joten ei se iästä suinkaan kiinni ole =) - josye
Olen 19-vuotias tyttö (täytän pian 20 vuotta) ja en ole koskaan eläissäni seurustellut. Olen tapaillut monia kertoja eri miehiä, mutta jostain kumman syystä muhun kiinnittää aina huomiota pleijerit tai muuten vaan sitoutumiskammoiset miehet (tiiä sitten mistä johtuu..) ja sen vuoksi mikään ei olekkaan ikinä onnistunut. Mulle on tullut sellainen tunne, että löydänkö koskaan sellaista miestä, joka haluaisi seurustella mun kanssa vakavasti. Ehkä liikun sitten väärissä paikoissa ja värään aikaan.
- Odottanut aivan liik
Yritä seuraavaks tutustua muhun. En ollut sun iässäs sitoutumiskammoinen mutta silti kipristelin ainoan seurustelusuhteen jälkeen vuosia yksin, kunnes hermostuin yksinoloon ja kokeilin vähemmän vakavia suhteita. Harvoin onnistuin sellaisessakaan, tajusin että en löydä kuin maksullista seuraa. En ole tänääkään päivänä sitoutumiskammoinen mutta kyllästynyt jatkuvaan junnaamiseen ja eipä menee kauaa kun olen neljänkymmenen. Aina kun herään siihen ajatukseen, että elämä meni ohitse enkä onnistunut elämän perusasioissa niin oikein sisältä kouraisee. Niinä hetkinä vihaan elämää.
Kun olin 2-kymmenen mulle sanottiin, että olen vielä nuori. Huomasin kuinka aika kuluu enkä yhtään epäillyt sitä etteikö olisi kiire, jos jotain aikoo saada aikaiseksi - elämä vaan ei antanut periksi. Ovathan nämä tietenkin asioita joissa ei pitäisi hätiköidä, mutta teennäinen asioiden venyminenkin minua inhottaa. - Sinkku91
Odottanut aivan liik kirjoitti:
Yritä seuraavaks tutustua muhun. En ollut sun iässäs sitoutumiskammoinen mutta silti kipristelin ainoan seurustelusuhteen jälkeen vuosia yksin, kunnes hermostuin yksinoloon ja kokeilin vähemmän vakavia suhteita. Harvoin onnistuin sellaisessakaan, tajusin että en löydä kuin maksullista seuraa. En ole tänääkään päivänä sitoutumiskammoinen mutta kyllästynyt jatkuvaan junnaamiseen ja eipä menee kauaa kun olen neljänkymmenen. Aina kun herään siihen ajatukseen, että elämä meni ohitse enkä onnistunut elämän perusasioissa niin oikein sisältä kouraisee. Niinä hetkinä vihaan elämää.
Kun olin 2-kymmenen mulle sanottiin, että olen vielä nuori. Huomasin kuinka aika kuluu enkä yhtään epäillyt sitä etteikö olisi kiire, jos jotain aikoo saada aikaiseksi - elämä vaan ei antanut periksi. Ovathan nämä tietenkin asioita joissa ei pitäisi hätiköidä, mutta teennäinen asioiden venyminenkin minua inhottaa.Meilaa mulle niin tutustutaan(: [email protected]
- ....
20 v. miehet ovat vielä, muutamia fiksuja poikkeuksia lukuunottamatta, 16 v. teinin asteella.
Testaa itse; kirjoita ylös kaikki tuntemasi miehet jotka kuuluvat haluamaasi ikäryhmään, siis ihan riippumatta siitä ovatko varattuja vai mitä. Sitten rupeat ruksaamaan pois kaikki jotka eivät kelpaa kriteereihisi. Merkkaa lisäksi pidätkö ko. "miestä" vielä ihan kakarana. Listan tarkoituksena ei ole löytää sinulle poikaystävää vaan esittää jonkin moinen suhdeluku siihen että montako prosenttia miehistä, yleisesti ottaen, vastaa toiveitasi.
Veikkaan että tolkullisten äijien määrä jää alle 10 %. Mieti sitä. Että jos hakuammuntana etsit itsellesi vastaavasta ikäryhmästä ihan uusia poikatuttavuuksia niin todennäköisestii just sen prosentin verran törmäät sellaisiin joiden kanssa voisi olla mielekästä edes seurustella. Niistä kun raakkaat veks varatut ja mahdolliset muut ei-toivotut ominaisuudet ja luonnevikaiset niin vähiin käy.
Sitten lasket montako ukelia keskimäärin tapaat vuodessa ja siitä todennäköisyyden montako vuotta pitää etsiä keskimäärin ennenkuin halutun kaltainen yksilö löytyy. Se "oikea" tietysti voi löytyä joko huomenna marketin kassajonosta tai 15 vuoden päästä sinkkutreffeiltä. Joka tapauksessa saat perspektiiviä millaisesta projektista on kysymys. - hah!
no valivali oon kakskyt ja jo kolme vuotta elänyt yksin... oisit tyytyväinen että et oo aina ollu yksin ja oot vasta kakskyt - mä oon kohta kolmekymmentä, ja mulla ei KOSKAAN ole ollut ketään. ja se ei ole mun oma valinta. tässä iässä tosin alkaa jo pelottaakin, että mitä jos joku päivä käykin niin onnekkaasti.. vaikka kuka näin kokematonta ja kokemattomuuden katkeroittamaa naista huolis..
- Jeboumen
Ei hä välita toteaa vaan, et on ollu jo kolme vuott yksi ja miettii miks on niin vaikiaa löytää miestä nykypäivänä. -.- Opettele LUKEMAAN ennenko tuut nokkaa aukomaa
- ninamariejohanna
voin sen verran sua lohduttaa että kaikki on alussa hankalaa mutta kyllä lopussa kiitos seisoo olen sen itse nuorempana kokenut ja lopulta sen oikean löytänyt ja nyt olen onnellinen
- 19070
noo ei se tyttöystävän löytäminen oluut helppoa ennenkään ...
- 34342
Ei mikään hyvän löytäminen pidä helppoa ollakaan.
- Sinkku91
Totta tuokin. (: Eihän parisuhteen etsimisessä olisi mtn mielenkiintoista, jos sellaisen saisi aivan sormia napsauttamalla.
- ninamariejohanna
voin vain sanoa kun löysin sen ekan aivan sattumalta istuin iltaa yksin ravintolan sivupöydässä ja hän tuli lasi kädessään kysymään onko tässä tilaa vastasin kyllä on sillä olen tässä ollut jonkun aikaa iltaa tappamassa yksin kyllä seura kelpaa istu vaan alas sitten alkoi juttelumme hän kysyi minulta missä päin asun sanoin että tuossa lähimmässä kerrostalossa hän tokaisi siinä minäkin ylimmässä rapussa minä siihen sitten ollaan naapureita ilta alkoi olla jo myöhäinen kun kysyi minulta lähtisinkö jatkoille hänen luo sillä tulisi kummallekin halvemmaksi tokaisin no miksei käyn vain antamassa koiralleni ruokaa ja tulen sitten hän kysäisi voiko tulla katsomaan koiraani sanoin siihen että kyllä se minulle käy ja tästä alkoi RAKKAUTEMME
- Miksi...
Nykyään on niin vaikea löytää tyttöystävää? Olen kohta 20v nuori mies enkä ole kertaakaan elämäni aikana seurustellut, eikä minulla ole edes kavereita... Täytynee odottaa siihen asti kunnes tyttöystäviä voi ostaa kaupasta :'( Mutta mitäpä kiirettä asialla tietysti on, minulla kun on sellainen selkeä filosofinen päätös tehtynä etten tule elämäni aikana olemaan kuin YHDESSÄ suhteessa, ja se tulee olemaan ensimmäinen suhteeni mikäli se mahdollisuus minulle joskus suodaan. Jos suhteesta ei tule mitään, vika on minun enkä siis ole tarkoitettu seurustelijaksi. Tämä päätös takaa sen etten ala seikkailijaksi, vaan olen yhden naisen mies koko ikäni!
- kreton89
siinä saattaa olla monta tekijää. Kuten monesta kirjoittajasta huomaa moni on löytäny rakkauden "like hard way" tavalla, ja sitten moni on löytäny sen sillä niin sanotulla (helpolla tavalla). itekki olen 21 vuotias ja vaatimus taso (entiiä onko liian korkea) enkä ole vieläkään löytäny nähtävästi sitä oikeaa ku se ei koskaan toimi.. Mut mie sanon vaan et miks ihmisen pitää olla yksin ? Jos haluaa kaverin/ehkä enemmän ku kaverin siihen auttaan että pääsee eteen päin tässä maailmassa...
- toivoton mies 28 v.
Voisiko joku kertoa, miten naisten on mahdollista olla löytämättä itselleen miestä?
- Sinkku91
Minun tapauksessa ainakin se on hyvin pitkälti siksi, kun en ole paljoa ihmisten ilmoilla vaan viihdyn enimmäkseen kotona, olen hiljainen, en kovin naisellinen, minulla ei ole paljoa ystäviä, en ole hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin etc. :D Noita syitähän riittää loputtomiin. /: Tosin nekin vain arvailuja
- jokunainen..
Ei vain ole löytänyt tarpeeksi sopivaa jonka olisin kelpuuttanut ja joka olisi kelpuuttanut minut.
Kaveriporukassani on sinkkumiehiä ja osa heistä on ollut minusta jopa kiinnostuneita. Mutta esim. kaveriporukan kiinnostuksen kohteet menevät näin: Tiina on varattu, Jussi on Tiinasta kiinnostunut, Hanna on Jussista kiinnostunut, Tuomas on Hannasta kiinnostunut. Eli vähän huonosti menee..
Siis tässä oli sit nimet muutettu.
- Single88
Sama täällä. Ainakin ujoilla naisilla on vaikeuksia löytää poikaystävä, kun itse ei ole halukas tekemään aloitteita. Ja ikinä ne miehet jotka tekevät niitä aloitteita eivät yleensä halua mitään vakavaa. Se on aika iso ongelma. Itse etsin syvällisempää kontaktia.
- yksin aina
Itse olen kerran seurustellut 5 v ajan ja sitten on yhen viikon säätöjä ihan liikaa.
olisin halukas tekemään aloitetta mut kun ei oo kenelle tehdä. Baareissakin kaikki vaan juopottelee ettei sinne jaksaa enään mennä. - MissäMieheni89
Noh kertokaapa, miksi minä olen sinkku.
Täytän kohta 22v, olen avoin, ulospäinsuuntautunut ja omasta mielestäni en erityisen kaunis, mutta sen näköinen, että miehiltä tulee jatkuvasti kehuja ja aloitteita. Saan kyllä aina halutessani huomiota (liiankin kanssa). Jokaiselta haluamaltani mieheltä olen myös saanut seksiä. Mutta siihen se sitten tuppaakin jäämään. Miehet tykkäävät tavata minua, mutta jossain kohtaa se aina hiipuu. Puolet kerroista mies on ollut kiinnostunut, mutta hän on osottautunut idiootiksi tai kypsymättömäksi. Ja väitän etten ole liian kranttu, ne epätoivoisimmat tapaukset vaan aina kiinnostuvat tosissaan. Puolet kerroista olisin ollut valmis tekemään miehen vuoksi mitä vain, ja ko uros on lähtenytkin luikkimaan pakoon valittaen sitoutumiskammoaan. Monesti, kun kerron olevani sinkku, ihmiset ja myös uudet tapaamani miehet yllättyvät. "Mites noin nätti tyttö voi vielä sinkkuna olla?". Niinpä niin. Miten ihmeessä saan miehen, joka pitää minusta ja josta pidän!
Olen seurustellut kahdesti, toisesta suhteesta on aikaa ja toinen loppui muutaman kk:n jälkeen, koska saimme riidan aikaan joka ikisestä asiasta.- totanoinn
Oiskohan kannattanut miettiä kaks kertaa mennäkkö sänkyyn? Ehkä ois voinu tärpätä paremmin ko oisit vähä oottanu etkä ois tommone horatsu :P
- Amppari-84
"Noh kertokaapa, miksi minä olen sinkku. "
Oman kokemukseni mukaan noissa 20-vuotiaissa miehissä ne aktiivisesti seuraa etsivät eivät etsi pitkää parisuhdetta vaan seksiä ja "kevyttä" yhdessäoloa ilman sitoumuksia. Jos haluat löytää sen ikäisenä pysyvän parisuhteen, käännä katseesi niihin ns. "kiltteihin" miehiin eli vähän ujompiin. He eivät välttämättä ole niitä kokeneita läpänheittäjiä jotka heittäytyvät heti baarissa naisen kuin naisen puheille. Sinun pitää ehkä jopa lähestyä heitä tai ainakin hieman rohkaista. Mutta sieltä voi silti löytyä todellisia helmiä, uskollisia ja mukavia fiksuja miehiä jotka oikeasti haluavat pysyvää parisuhdetta koska ymmärtävät sen arvon.
OIkeastaan kaikki 20-kymppisinä pariutuneet ystäväni ovat löytäneet tällaisen "kiltin miehen", usein jonkun teekkarin tms. ja ovat sen jälkeen olleet tyyytyväisinä yhdessä. Omakin mieheni uskalsi lähestyä minua vasta kun oltiin katseltu toisiamme vaikka kuinka kauan ja kaverit melkein työnsivät hänet lopulta eteeni... Mutta sitten se oli menoa kun hän rohkaistui huomattuaan kiinnostukseni eikä hän ollut todellakaan mikään tylsä nörtti joksi olisi ensin voinut luulla...- 12+8
Jep, hyvin paikkansa pitävä analyysi.
Valitettavan usein vaan näkee sen tilanteen olevan, että miehen pitäisi olla vähän kaikkea ja jotenkin maagisesti kiinnostua vain yhdestä vaikka varaa valita on vaikka kuinka eikä kukaan pistä pahakseen jos vaikka käy vähän kokeilemassa siellä ja täällä.
Sama toimii varmaan myös toisin päin, mutta ehkä eri mittareilla. - erimieltä
Joo paitsi monet parikymppisenä kilttiin mieheen sitoutuneet naiset saavat kolmen kympin jälkeen kriisin ja tulevat meidän ei niin kilttejen pelimiesten luo. Syynä se että oma nysvä kyllästyttää. Ite hoidellut näitä tapauksia todella paljon.
- dfs
Ainakin tämä 24v. mies haluaa pysyvän parisuhteen... :)
- Sinkku91
Kerro itsestäsi jtn. :P Anna, vaikka sun email osoite niin meilaillaan.
- pasinkaatreffeille
Ota yhteyttä Pasiin:
http://www.youtube.com/watch?v=eKAblTr-Ak4 - Mioflare
Itse olen 22-vuotias mies. Kaksi seurustelua on ollut, mutta kumpikin niistä päättyi, ei tosin omasta aloitteestani. Itse kuitenkin haluaisin vakituisen, pysyvän suhteen. Itselläni on kyllä kriteereitä valinnassa, mutta en pitäisi niitä suinkaan mahdottomina. Olisihan se kiva kun toinen olisi luotettava, mukava ja välittäisi.. tosin ei yhteiset kiinnostukset ainakaan haitaksi olisi, olisi sentään jotain mistä jutella, mutta luonnetta ja arvomaailmaa itse eniten arvostan. Tällä hetkellä itselläni ei ole mitään tietoa tuleeko joskus olemaan kolmattakin suhdetta.. Tuskinpa sellaista edes tälläiselle löytyisikään. ^^'
Olisi kyllä helpompaa yrittää tehdä jonkinlaista aloitetta jos toiseen olisi leimattuna tieto siitä onko hän varattu vai vapaa. :/
Aloitusviestiä sen verran kommentoiden että varmaan niiden miesten etsintä on suunnilleen yhtä hankalaa ja vaikeata kuin naistenkin etsintä on.. Varmaan voisit kai miehiltä kysyä missä he tykkäävät viihtyä?- Sinkku91
Nostan hattua sulle tuosta, että haluat pysyvän vakituisen parisuhteen ja mielestäni se on hatun noston arvoinen asia, koska olen kuullut niin harvojen miesten haluavan sitä. Onnea sinulle vakituisen parisuhteen etsintään. :)
Mitä harrastuksia sinulla on? Minä tykkään harrastaa vähän kaikenlaisia liikunnan eri muotoja esim: sulkapalloa, kävelyä, aerobicia ja kevyttä hölkkää.
Niinhän se vähän pakkaa olemaan tai sitten olen vain etsinyt sitä oikeaa vääristä paikoista. :D Ehkäpä minun pitäisi suunnistaa jatkossa jonnekkin baariin siellä on varmaan todella paljon miehiä, mutta siinä ei olisi periaatteessa mtn järkeä, kun en juo alkoholia ollenkaan...
- 11111111
Ite olen 19v mies ja en ole koskaan seurustellut. Olen aina ollut luonteeltani tosi ujo, rauhallinen, kiltti, rehellinen, ymmärtäväinen ja punastun tosi helposti, joka on tietysti "vaikeuttanut" naisen löytämistä. Viihdyn ikäväkyllä kotona, ei ole paljoa kavereita... Harmittaa kun aloitteen tekeminen on niin tuskaisen vaikeaa minulle ujouteni takia, tuntuu, etten koskaan tule seurustelemaan kenenkään kanssa.
Ensinnäkin luonteeni ei ole naisten mieleen, käsittääkseni aika harvat naiset pitävät minunkaltaisistani.
Toiseksi minulta puuttuu itsevarmuus, itsetuntokaan ei ole hyvä.
Tosi monia syitä siis on miksi olen aina ollut sinkku.- Kuivakakku
Hei!
Itse olen 17 vuotias tyttö, enkä ole koskaan seurustellut. Olen kiva ja rehellinen. Tulen kaikkien kanssa toimeen. Ja etsisin samanikäistä tai pari vuotta vanhempaa poikaystäväksi.
Harrastan liikuntaa ja leipomista.
Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!
- ......
sen täytyy olla nörtti ja vapaa taiteilija. Ei se että läiskii maaleja pohjalle, vaan kyllä siitä pitää ihan oikea kuva muodostua. Vaikea sanoa, siis jos joku puuttuu :( Voimamiehet ei ole minua varten vaikka jostain kumman syystä vedän juuri heitä puoleeni löysällä vatsalla. Sitten tuleekin yhteenottoja jos toinen on urheilija.
Eniten ehkä se taiteilija, joka ei kiirettä tunne kuten en itsekään, mutta on luova. Kiire sitä on pois "tavisten" keskuudesta. Silloin tulee tuli perseen alle,. - sejodsx
ei ainakaan baarista. 20vuotiaat miehet jotka pyörivät baarissa ja iskevät sieltä tyttöjä, eivät halua näistä tyttöystäviä. joitakin poikkeuksia tietysti on. vanhempanakaan baari ei ole se paras paikka etsiä vakituista poikaystävää, seksiä varmasti saa, ehkä muutamat tapaamiset.
Aika jännä juttu että helvetin moni mun ikänen tyyppi valittaa ku muijat ei halua edes kattoa päin vaikka ois keskivertonaama. Itsekkin tämän huomannu ja hiukka pistää mietityttämää että mihi tää maailma on menossa. Muistaakseni naisia on maailmassa 22.1 miljoonaa enempi ku miehiä, eli ei kannattais nirsoilla.
- Onnellisesti_varattu
Okkei. :D Hyvää inffoa niille, jotka viellä ovat sinkkuja itse olen tätä nykyään onnellisesti parisuhteessa joten tämän minun aloittaman viesti ketjun voi unohtaa, koska en ole enää sinkku.
- n20--
Onnea sinulle, viestiketjun aloittaja.
Itse olen myös 20v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Olen tapaillut vakavammin viittä miestä,joista jokainen on lempannut minut. Ovat sanoneet etteivät halua seurustella kanssani ja että "voidaan olla kavereita". Sattuu joka kerta kun taas epäonnistuu ihmissuhteessa,tuntuu että en kelpaa ikinä kenellekään.
En ole tapaillut vain lihaksikkaita,komeita pleijereitä vaan ihan tavallisia miehiä,osa on ollut puheliaita ,osa melko ujoja.
Nyt olen tapaillut mukavaa miestä,mutta hänestä on tullut jotenkin etäinen eikä hän kuulemma halua seurustella vielä kanssani. En kyllä usko että haluaa missään vaiheessa,jos ei tunteita ole niin ei niitä voi mistään taikoa. - ;))))))) 21.12.2011
Itse olen 20v nainen mä kanssa haluun seurustella mut pelkään , että epäonnistun, on kokenu paljon ja pettymyksiä myös, minulla on myös nais että mies kavereita, kaverit miehet kysyvät mikä on? kun oot yksin! monet tykkää että minulla on eriomainen luonne täytyy kans myöntää sen ,,vaikka en kehu itseä!ärsyttää että miehet sanovat; mistä taikinasta olet tyhty tälläisiä naisia on todella vähän! en osa sanoa mika minussa on niin hyvää että moneet kiinitty!
haluun auttaa ja että kaikilla olisin hyvä olla. ihmiset näkevät että olen yhden illan juttu! se mua pelottaa etks miehiä kiinostaa mikän muu?.tykkään jutella ja haluan nähdä millainen ihminen on sisälläpäin . - Anonyymi
En aiko sano että olt liian nuori miettimään tuollaista mutta oletko kokeillut tinderi
- Anonyymi
Ootko löytänyt jo miehen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293597- 851855
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151651Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541362Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1141203VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911202- 681079
- 65964
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi28962Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k98942