Äsken tuli selattua tuota etsintäkuulutus-palstaa, jossa suurin osa miehistä etsiskelee sitä "kivasti hymyilevää" tai "silmiin katsonutta" naista johon törmäsi vaikka kauppareissulla. Ilmeisesti tämä ihan perus silmiin katsominen ja hymy ovat ne helpoimmat iskukikat. :)
Mulla on ongelmana että oon hirvittävän ujo, ja huono katsomaan ihmisiä silmiin. Jos vastaan tulee kiinnostava mies, väistän katseen vahingossakin. Joskus olen yrittänyt pakottaa itseni katsomaan silmiin, mutta se ei tunnu itestä hyvälle ja saa minut vaan punastumaan. Jos se vastaantulija on vielä komea mies, en todellakaan uskalla katsoa silmiin.
Voiko tätä mitenkään treenata :/ Olen varmaan sinkku (22v) ihan vaan ujouteni ja saamattomuuteni takia, ulkonäössä ei todella ole vikaa..
en uskalla katsoa silmiin!
2
403
Vastaukset
- No voi voi
"Jos se vastaantulija on vielä komea mies, en todellakaan uskalla katsoa silmiin."
No sitten jäät ainakin ilman seuraa koska muillehan annat pakit muutenkin ja komeat ei viitsi iskeä kun et katso heitä.
Mutta on sulla pelastus!
Aivan varmasti joku pelimies joka on tarpeeksi törkeän päällekäyvä tulee pyytämään sua treffeille. Tulisesti rakastut hänen kikkeliinsä ja elätte onnellisina sen muutaman viikon. - gt45
"Äsken tuli selattua tuota etsintäkuulutus-palstaa, jossa suurin osa miehistä etsiskelee sitä "kivasti hymyilevää" tai "silmiin katsonutta" naista johon törmäsi vaikka kauppareissulla. Ilmeisesti tämä ihan perus silmiin katsominen ja hymy ovat ne helpoimmat iskukikat. :)"
No ei sitten tule mieleen, että ne miehet ovat kuitenkin olleet siinä tilanteessa liian ujoja tekemään muuta kuin katsomaan takaisin...
Jep, ei se vielä ole iskemistä, että silmiin katsellaan! Tosin ihan hyvä alku, jostainhan sitä rohkeutta pitää lähteä kehittämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096866Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1004537L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa463821TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133220Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281828- 661238
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021205Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551203- 91199
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481160