Eli olen tosiaan menossa kesän lopulla naimisiin, olen naispuoleinen 169cm pitkä ja painan yli 100 kg
Mikä on paras, terveellisin, ja ehkäpä nopein keino pudottaa painoa?
Olen kokeillut joitakin dieettejä, mutta ei mikään toimi ja motivaatio ei riitä syömään pelkkää pupunruokaa kun olen lihansyöjä!!
Auttakee ihanat immeiset!!!
HÄÄT TULOSSA! MAKKAROITA LIIKAA!
4
166
Vastaukset
- ex-nutraaja
Olisin sanonut nutraus mutta jos olet lihansyöjä, niin sitten kait VHH. Tsemppiä!
- Personal Trainer
Hommaa treenari, joka korjaa safkat sekä laittaa sinut liikkumaan...
- Camtyttö
Cambridge on ylivoimaisen paras. Suosittelen. Millään muulla et saa yhtä luotettavia ja suuria pudotuksia
- Hyvä muisti
Paras kai olisi vain muistaa joka päivä tuo tavoite.
Joku tavoitevaate/farkut keittiöön roikkumaan ;)
Yritä nipistää joka päivä jostakin:
tänään terveellinen aamupala, mutta yksi leipä totuttua vähemmän
huomenna iltapalaksi pari tomaattia meetvurstileipien sijaan jne.
Kun painoa on noin reippaasti, ota kalenteri esiin, ja kirjoita ensi viikon kohdalle 100 kg, sitä seuraavan 99 kg, kolmannen 98 kg jne. Päivä ja viikko kerrallaan.
Ota vaikka 100 g vaje (yksi tuhti voikkari) joka ikiselle päivälle, ei paha!!
Ja viikonloppuna vain vähän löysemmin, ei övereitä.
Ja ala liikkua enemmän. Nytkin voi lukiessa kipristellä varpaita, oikaista ryhtiä (vatsa piukaksi ja kaula kohti kattoa) ja tehdä vaikka lantionpohjalihaksia. KAIKKI kuluttaa vähän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161