Koskettelu julkisella paikalla

Koskettelija

Kesän myötä parit heräävät koskettelemaan ja suutelemaan toisiaan julkisilla paikoilla. Voi että sitä lämpimien katseiden määrää.

Onko teillä tapana kävellä käsi kädessä, halailla ja suudella julkisilla paikoilla, vai jätättekö ne hommat kodin puolelle periaatteesta tai ujoudesta?

http://deitille.fi/blogi/2011/05/14/julkiset-hellyydenosoitukset/

22

3452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Corinah

      itse seurustelin tässä vähän aika sitten jätkän kanssa joka ei missään nimessä suostunut edes pientä pusua antamaan julkisesti ja kädestä pitäminenkin oli melko vaivalloista ja saihan siinä vähän mietiskelläkkin onko vika minussa tai siis että hävettikö sitä...eli siis on niitäkin jotka ei siihen suostu,itse en kuitenkaan ole sellainen vaan tykkään pusutella jos siltä tuntuu mutta tietenkin ne himokielarit jätetään muualle

      • larri85

        Itsellä on hieman samanlainen kokemus, mutta siinä tapauksessa nainen ei halunnut julkisella paikalla edes halata.. ja sitten kun asiasta puhuttiin niin sano että tuntuu silloin että kaikki katsoo ja se käy ahistamaan.. mutta kyllähän sitä silloin miettii kumminkin onko se vika itsestä ja ei suhde tuommoisessa tilanteessa toimi..


    • parisuhde.

      Tottakai kävelemme käsi kädessä ja suutelemme myös julkisilla paikoilla. Suosittelen kaikille pareille :-)

    • etäistäolisi

      Joitakin johtopäätöksia kyllä vedän siita, jos esimerkiksi huomaan että tuttavapariskunta ei koskaan seurassani koske toisiinsa tai edes sitä pientä suukkoa suikkaa. Etäiselle vaikuttaa silloin.

      Toki en voi tietää millaista heillä on elämä kotioloissa, mutta siis miksi ihmiset muuttaisivat merkittävästi käyttäytymistään kun ovat muiden seurassa?

      • vanhempi täti 27 v

        Joidenkin parien mielestä intiimi kanssakäyminen on kahdenkeskinen juttu, joka ei kaipaa todistajia. Jollei jatkuvasti pusuttele ja käpälöi toista julkisesti, säilyy virettä kahdenkeskisiin hetkiin. Yhtä hyvin voisi luulla, että julkikäpälöijät yrittävät epätoivoisesti todistella suhteensa upeutta, vaikka kotioloissa menee huonosti. Huomion kerjäämiseltäkin vaikuttaa, jos pari liimautuu toisiinsa julkisesti.


    • passion4crime

      En itseasiassa tykkää julkisesti pussailla, mutta jos on pakko niin sit on pakko!!I know what LUST is...=)

    • sallijokunen

      Käsi kädessä on hienoa kävellä, välillä voi hieman pussatakin. Onneksi mulla on nyt sellainen mies, joka ajattelee asiasta samoin kuin minä.

      • elämän laki

        On kiva nähdä nuorten osoittavan toisilleen hellyyttä fiksulla tavalla, vanhemmat parit voisivat pidättäytyä ja onneksi yleensä myös niin tekevätkin.


    • nmnnbfg

      mieheni ei alkuaikoina halunnut/suostunut pitämään kädestä jne..oli muutenkin jotenki jäykkä noissa asioissa. aiheutti mulle pahaa mieltä, kun itse olen hellä ja tykkään halailla.
      nykyään mieheni ottaa kädestä kiinni, haluaa kävellä käsi kädessä, suukottelee.
      jee!!!!

    • 13

      Tää nykyinen mieheni alkaa aina kun menemme johonkin, vaikka elokuviin niin siinä odotellessa pitäs oikee alkaa halaileen ja nuoleen, mun mielestä se on noloa ja inhottavaa. Ja kun sanon siitä niin se väittää et mua hävettää se et muut näkee et oon hänen kanssaan ja suuttuu ja loukkaantuu. Ei mulla pieniä pusuja ja halausta vastaan mitää oo, mut et pitää alkaa siinä oikeen lääppimään ja aina joka kerta kun tulee muita ihmisiä. Välillä kaupassaki aina. Käsikädessä kävely on ihan kivaa ja normaalia.

    • outsaider

      Näin sinkkuna kesäaikaan se tekee mut äärettömän surullisiks. Minne vaan liikkuu näkee onnellisia pareja kävelemässä käsikädessä tai käpertyneenä toistensa kainaloon jne ja huomaa mitä omasta elämästä puuttuu...

      Onnea vaan kaikille jotka on löytäny sen elämänkumppanin :)


      Toki sellanen teinihenkinen nuoleminen näyttää lähinnä säälittävän koomiselta =D

    • jotku voi katsooki

      ussein järvessä seistään vastakkai ja tiätteki kuin paljon siis iha sisäkäi.

    • :DD

      Tänään olin kauppareissulla miesystäväni kanssa. Käveltiin kadula ja kumppani kiitti tämän päivn siivoamisesta. Samaan aikaan meitä oli tulossa vastaan kaksi 20-30 välillä olevat nainen ja mies. Miesystäväni pussasi minua siinä kadulla, ja sitten nämä kaksi muuta tulivat kohdalle, ja sen miehen suusta kuului erittäin selkeä kyllästynyt huokaisu.

      • julkinen pusuttelu

        Se kertoo siitä, että tuo mies potee hiukan huonoa omaatuntoa siitä, ettei itse juuri koskaan pusuttele naistaan.


      • 9+4

        Naurettavaa pelleilyä. Kauhee esittämisen tarve. Siis kääk toinen pari tulee vastaan, pakko pussata että näytetään ulospäin tosi onnelliselta parilta...

        Vähän samaa tasoa kun mennä kylään noin parien kesken ja pakko alkaa kuhertelemaan ja esittämään kaikille muille kuinka hienosti teillä menee. Voisin melkeen väittää, ettei parisuhde toimii kotioloissa normaalisti, kun on pakko kerätä pointseja kuhertelemalla muiden ihmisten nähden.


      • novoihöh
        julkinen pusuttelu kirjoitti:

        Se kertoo siitä, että tuo mies potee hiukan huonoa omaatuntoa siitä, ettei itse juuri koskaan pusuttele naistaan.

        Kertoo ennemminkin siitä, että toisilla on enemmän säädyllisyydentajua. Olisiko ollut nuoleskelutarvetta, jos vastaantulijat olisivat olleet viisikymppisiä?


    • fafhdghsdghsf

      ollaan senmoinen pari että muutenkin paljon pussaillaan arjen ohessa tai kosketaan hellästi niin samoin julkisilla paikoillakin. Ja on se mukavaa :) toki kunnon suudelmat tapahtuu kahden kesken ;)

    • Herr Lederhose

      Itse tykkään suudella ja halailla naistani myös julkisilla paikoilla. Aina kun näen rakastuneita pareja suutelemassa julkisesti, niin minulle tulee hyvä jä lämmin olo siitä, että ihmiset todellakin rakastavat toisiaan, eivätkä pelkää näyttää sitä.

    • jes jes ö

      Jännä juttu että aina kun olen jonkun kanssa seurustellut niin julkinen hellyys ei ole ollut miehen mukaan hänen "juttunsa". Äkkiä ne "jutut" muuttuu kun kainalossa on muutaman kuukauden päästä joku toinen.

    • Eron huomaa

      Itse olen sitä mieltä, että julkisilla paikoilla pussaileva tai halaileva pari haluaa vain toisten katseita. Todellisuudessa voi olla varsin kylmää kahden kesken, näytelmää toisten silmille. Sitten on tietysti nämä seksin ainaiset tarsijat, jotka ovat älyllisesti eläimen tasolla, heillä pussaili ja halaaminen nostattaa vielä enemmän haluja.

      Täysin moraalittomia ihmisiä.

      Kyllä sen huomaa, kikä on hyvän ystävän nähdessä halaaminen ja mikä seksuaalinen.

    • Frouva

      Kylläpä täällä on niuhoa porukkaa. Ei kaiken tarvitse olla aina niin jäykkää ja korrektia! Me emme mieheni kanssa kauheasti pusuttele julkisilla paikoilla, mutta olemme kyllä muuten kiinni toisissamme. Pari kertaa on sattunut huvittava tilanne, kun toinen on ajatuksissaan läpsäissyt toista takapuolelle vaikkapa kassajonossa, ja takaa alkaa kuulua naurunremakka. Kai se on jotenkin naurettavaa, kun aikuiset ihmiset läpsivät toisiaan takapuolelle:D Meille se on vain tapa kertoa toiselle, että "takapuolesi näyttää erittäin hyvälle noissa farkuissa".

      Itse en kyllä katsele nenänvartta pitkin pariskuntia, jotka osoittavat toisilleen rakkautta myös julkisesti. Päinvastoin, minusta se on herttaista! Teinit ovat tietysti oma lukunsa, mutta kyllä aikuisetkin saavat heittäytyä tunteen vietäväksi. Itse aion läpsytellä miestäni takapuolelle vielä eläkeiässäkin, naurakoon muut jos haluavat:)

    • Puspusnamnam

      Me kuljemme joskus käsikkäin, nykyään emme pussaile julkisesti. Minä haluaisin että mieheni esimerkiksi ottaisi minut kainaloonsa baarissa tai kyläpaikassa. Hän myös vaivaantuu muiden edessä pussaamisesta. En tietenkään tarkoita että pitää kieli toisen kurkussa olla koko ajan vaan sitä että silloin tällöin voisi pusun antaa. Kyllä meidän tuttavat pussailee eikä se minua haittaa, ei sitä ole pakko silmä kovana vahdata. Kiva vaan kun ihmiset näyttää että välittävät toisistaan. Viime kesänä oltiin terassilla tuttujen kanssa, istuttiin mieheni kanssa vierekkäin, pidin häntä hellästi kädestä kiinni ja kun hän nousi niin olisin halunnut pusun kun oli muutenkin niin hyvä fiilis. Vaivautunut kommentti oli että eikai myö nyt tässä..jne..Minä haluan pussailla ja halailla, en mahda sille mitään, tulee tosiaan sellainen olo että mitähän se häpeää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      183
      1418
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1127
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1113
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1064
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      937
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      902
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      130
      885
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      99
      870
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      865
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      858
    Aihe