Mistä saa ja mihin hintaan? Edellinen viestini on poistettu...
Hiustenpidennys Jyväskylästä??
7
75
Vastaukset
- murkkuikäineneivaan
Mene kysymään Hairiumista, se sijaitsi joskus 2 vuotta sitten tourulassa mutta on edelleen jossainpäin jyväskylään. Itselleni on ostettu hiustenpidennykset sieltä.
- Maaijaa-
Tiedän Hairiumin- kyselin missä jyväskylässä tehdään pidennyksiä ja mihin hintaan.... Paljon maksoi sinun hiukset sieltä ostettuna?
- beebee09
Itse teen pidennyksiä 50€/jos tuo itse kiinnitettävät hiukset, muutoin hinta määräytyy käytettävän hiuksen mukaan (teen tosi laadukkaasta Intialaisesta Remy-hiuksesta). Omassa käytössä kestää sinetit hyvin sen 4-6kk päässä, sitten kasvaneet niin paljon että pakko laittaa uudet :)
Itsellä on Hairiumin hiuksista hieman huono kokemus, sinetit maksaa noin 40€/20-25sinetin nippu ja sinettejä menee vähintään se 100/pää. Teippitukka taas oli sillon kun ositn 160€/puntti ja puntissa 90cm hiusta, näitä menee omaan keskipaksuun hiukseen 2punttia (oli sitä 60cm hiusta), no teippitukkahan meni hirmu huonoksi jo 3viikossa ja minulla on kumminkin pidennyksiä ollut jo melkein 5vuotta että osaan kyllä hoitaa :)- Mainontaa taas
Mainontaa, taas kerran.
- Maaijaa-
Missä teet pidennyksiä?
Minulla taas on huono kokemus ulkomailta tilatuista hiuksista- mietin ostaisiko itse hiukset vai suoraan kampaajalta... - Ei mainontaa
Mietipä hetki, miksi poistettiin. Täällä ei saa mainostaa palveluksiaan. EI
- murmeliilli
Maaijaa- :lle: katso tän sivuston tori, löytyy tuolla kirjoittajan nimimerkillä ;) Ei tartte sitten tänne tietoja muiden kiusaksi kirjoittaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668