Olen sitä mieltä,

että T. Soini projisoi puhuessaan basaarihallituksesta ja häviäjien hallituksesta. Koska onhan perussuomalaiset melkoinen basaaripuolue, ja nyt voi myös sanoa, että luusereiden puolue kun vetäytyivät hallitusvastuusta olemattomien keppihevosten avulla.

Jukka Jalonen sanoi aamu-tv:ssä, että Suomen joukkue voitti jääkiekon maailmanmestaruuden sillä, että kaikkia joukkueessa olevia arvostettiin roolin koosta riippumatta ja Mikko Koivu oli esimerkillinen johtaja kentällä ja kentän ulkopuolella.

Ei olisi Soinista Suomen viemiseksi yhteiskunnaliseen maailmanmestaruutee. Se sopii tuollaiseksi sivustahuutelijaksi ja vaihtopenkinlämmittäjäksi joka ei koskaan pääse kentälle.

Haluaisiko joku samaistua johtajaan jolla ei ole kollegoista ja ihmisista, sekä asioista muuta kuin pahaa sanottavaa? Jos kaiken mustana ja pahana sekä haikailee johonkin menneeseen, niin onhan se nyt melkoisen luuserin merkki. Ja 22%:a suomalaisista haluaa kannattaa tuollaista luuseriutta.

54

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä, mutta Soinin pisteet nousi, kun kieltäytyi hallitusyhteistyöstä. Muista persuista en oikein tiedä mitä ajatella, mutta Soini on fiksu mies. Kaikkeen spedeilyyn ei ole pakko mennä mukaan.

• Genio.Mente kirjoitti:

Entä mitä mieltä Mettis on tästä? Pitääkö tukea ja auttaa...?

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110574765&ref=il

Ettei totuus unohtuisi, niin Suomi ottaa n. 16 000 euroa minuutissa lisää velkaa omiin menoihinsa, eli n. miljoonan tunnissa, eli n. 24 miljoonaa vuorokaudessa, eli n. 168 miljoonaa viikossa, eli n. 504 miljoonaa 3:ssa viikossa, joka on suurinpiirtein se sama summa jonka Suomi on Kreikalle lainannut.

Eli kolmen viikon vuoksi vetäydytään hallitusvastuusta, ihan helvetin hyvä keppihevonen.

Portugalista ei kannata edes ääneen puhua, koska sinne ei olla lainattu senttiäkään, toistaiseksi puhutaan vasta takauksista.

Lisäksi kaikki on jo unohtaneet sen, että ilman EU:ta Suomi olisi melkoisessa kurjimuksessa 90-luvun laman jälkeen. Sitte ku itte joutuu vähä auttaa muita euroopan valtioita, niin kauhia vikinä päällä, että "vittu mä en ainakaa auta".

Joku politiikan tutkija sanoi, että meille on syntymässä hallitus joka ei ota vastuuta ikävistä asioista. Onneksi sitä nyt ei ole kuitenkaan syntymässä, koska persut eivät hallitukseen menneetkään.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Ettei totuus unohtuisi, niin Suomi ottaa n. 16 000 euroa minuutissa lisää velkaa omiin menoihinsa, eli n. miljoonan tunnissa, eli n. 24 miljoonaa vuorokaudessa, eli n. 168 miljoonaa viikossa, eli n. 504 miljoonaa 3:ssa viikossa, joka on suurinpiirtein se sama summa jonka Suomi on Kreikalle lainannut.

Eli kolmen viikon vuoksi vetäydytään hallitusvastuusta, ihan helvetin hyvä keppihevonen.

Portugalista ei kannata edes ääneen puhua, koska sinne ei olla lainattu senttiäkään, toistaiseksi puhutaan vasta takauksista.

Lisäksi kaikki on jo unohtaneet sen, että ilman EU:ta Suomi olisi melkoisessa kurjimuksessa 90-luvun laman jälkeen. Sitte ku itte joutuu vähä auttaa muita euroopan valtioita, niin kauhia vikinä päällä, että "vittu mä en ainakaa auta".

Joku politiikan tutkija sanoi, että meille on syntymässä hallitus joka ei ota vastuuta ikävistä asioista. Onneksi sitä nyt ei ole kuitenkaan syntymässä, koska persut eivät hallitukseen menneetkään.

Miksi Suomi ottaa velkaa 16 000 euroa minuutissa? Oletko sitä miettinyt?

Ja sitäpaitsi kysymys on periaatteesta, jos satuit lukemaan Soinin kolumnin Wall Street Journalissa. Koska siinä ei pelasteta nyt valtioita, vaan pankkeja.

Miten se menikään...? "Ei ole tyhmä se joka pyytää, vaan se joka antaa". Ettei tässä nyt vaan tosiaan paikkailla pankkien tyhmyyksissään myöntämiä lainoja, joita viisaat valtiot ovat pyytänee... Ja se pankkien vastuunkanto omista vastuuttomista toimista...?

Ps. Minä olen erittäin utselias näkemään, miten ne oikeat vastuulliset nyt sitten selvittävät aiheuttamansa sotkut. Mun mielestä kepunkin pitäis olla uudessa hallituksessa.

• Genio.Mente kirjoitti:

Ja sitäpaitsi kysymys on periaatteesta, jos satuit lukemaan Soinin kolumnin Wall Street Journalissa. Koska siinä ei pelasteta nyt valtioita, vaan pankkeja.

Miten se menikään...? "Ei ole tyhmä se joka pyytää, vaan se joka antaa". Ettei tässä nyt vaan tosiaan paikkailla pankkien tyhmyyksissään myöntämiä lainoja, joita viisaat valtiot ovat pyytänee... Ja se pankkien vastuunkanto omista vastuuttomista toimista...?

Ps. Minä olen erittäin utselias näkemään, miten ne oikeat vastuulliset nyt sitten selvittävät aiheuttamansa sotkut. Mun mielestä kepunkin pitäis olla uudessa hallituksessa.

Niin ja sinä, Mettis, osaat varmaan viisaampana kertoa, että missä ne lainatut rahat on nyt? Kenellä ne on nyt? Siis ne velkojien saatavat.

• Genio.Mente kirjoitti:

"24 miljoonaa vuorokaudessa" lähes 5 euroo per lärvi vauvoista vanhuksiin

• monte24 kirjoitti:

"24 miljoonaa vuorokaudessa" lähes 5 euroo per lärvi vauvoista vanhuksiin

Ja taas herää kysymys, että missä ne rahat on? Tai kenellä?

• Genio.Mente kirjoitti:

sen voin sanoa et miulla ne ei ainaskaan ole, ehkä ne menee herrojen työhuoneiden sisustamisiin?

• Genio.Mente kirjoitti:

Olen miettinyt. Ja luin Soinin kolumnin. Ei siinä Soinin kolumnissa mitään ihmeellistä ollut. Sen puheet perustuu monimutkaisten asioiden yksinkertaistamiseen ja luulotteluun, että asioilla ei olisi yhteyttä.

Soinin oli pakko vetäytyä hallitusneuvotteluista, koska se olisi joutunut ottaa vastuun puheistaan hallituksessa istuessaan, mutta nyt se saa sen sijaan huudella jälleen sivusta ja ihmiset uskoo sitä kuin jumalaa. Käsittämätöntä.

• Genio.Mente kirjoitti:

Eiköhän tuokin tieto googlettamalla löydy. Mutta sosiaali- ja terveysmenot on suurin valtion yksittäinen kuluerä. Toisaalta Suomi on iso maa jossa on erinomainen maan- ja rautatieverkosto, koulutus syö rahaa, tutkimus ja maatalous syövät rahaa jne.

Kyllä se kaikki raha menee pääosin tämän yhteiskunnan hyväksi. Kaikkien kansalaisten hyväksi. Toki se ei varmaankaan näy pääkaupunkisutulaiselle terveelle perusduunarille.

Olen miettinyt. Ja luin Soinin kolumnin. Ei siinä Soinin kolumnissa mitään ihmeellistä ollut. Sen puheet perustuu monimutkaisten asioiden yksinkertaistamiseen ja luulotteluun, että asioilla ei olisi yhteyttä.

Soinin oli pakko vetäytyä hallitusneuvotteluista, koska se olisi joutunut ottaa vastuun puheistaan hallituksessa istuessaan, mutta nyt se saa sen sijaan huudella jälleen sivusta ja ihmiset uskoo sitä kuin jumalaa. Käsittämätöntä.

Eli sinun mielestä veronmaksajien pitää maksaa pankkien typeryydet ja sama meininki saa jatkua? Sellainen vastuuton money-junkeysien vetämä finanssitalous?

Jos minä asetun Soinin asemaan(olen sitäpaitsi samaa mieltä hänen kanssa kaiksita tuista yms), jonka kolumnissa oli luettavissa jonkun verran mielestäni myös Esko Seppäsen ajatuksia... Noh... Minä en näkisi tulevassa(Kataisen) hallituksessa minkäänlaisia mahdollisuuksia toteuttaa itselle tärkeää politiikkaa, koska Käteinen ja kumppanit ovat huoranneet itsensä ja maansa finanssimaailmalle, jotka todennäköisesti voitelee heitä hemmetin hyvin. En näkisi mitään yhteistä kyseisten tyyppien kanssa, jotta voisin toimia yhteistyössä, joten näkisin parempana vaihtoehtona samalla tavalla jättäytymällä sen yhteistyön ulkopuolelle ja tukisin eduskunnassa niitä asioita, jotka olisivat puolueeni näkemykseni mukaan hyväksi Suomelle ja vastustaisin niitä, jotka ei olisi hyväksi. Ihan samalla tavalla, kuin en näe enää mitään yhteistä esimerkiksi virolaisten kanssa. Tunnen kuitenkin jonkun verran täällä asuvia enkä ole halukas menemään mukaan siihen spedeilyyn mitä ne harrastaa...

"Soinin oli pakko vetäytyä hallitusneuvotteluista, koska se olisi joutunut ottaa vastuun puheistaan hallituksessa istuessaan, mutta nyt se saa sen sijaan huudella jälleen sivusta ja ihmiset uskoo sitä kuin jumalaa. Käsittämätöntä."

Ei, vaan Soini olis ollut samanlainen Huora niin kuin muutkin. Oliko päätös häneltä oikea tai väärä, sen aika näyttää, mutta hienoa että edes jollakin politiikoista on selkärankaa seistä sanojensa takana. Harvemmasta voi sanoa samaa...

Eiköhän tuokin tieto googlettamalla löydy. Mutta sosiaali- ja terveysmenot on suurin valtion yksittäinen kuluerä. Toisaalta Suomi on iso maa jossa on erinomainen maan- ja rautatieverkosto, koulutus syö rahaa, tutkimus ja maatalous syövät rahaa jne.

Kyllä se kaikki raha menee pääosin tämän yhteiskunnan hyväksi. Kaikkien kansalaisten hyväksi. Toki se ei varmaankaan näy pääkaupunkisutulaiselle terveelle perusduunarille.

Heh... Tiedätkö... Oikeampi kysymys kuuluu niin, että onko niitä lainattuja rahoja ikinä ollutkaan...?

miks muuten eläkeläisiä jotka on pysyvästi muuttaneet asumaan suomen ulkopuolelle täytyy verottaa???

• Genio.Mente kirjoitti:

Eli sinun mielestä veronmaksajien pitää maksaa pankkien typeryydet ja sama meininki saa jatkua? Sellainen vastuuton money-junkeysien vetämä finanssitalous?

Jos minä asetun Soinin asemaan(olen sitäpaitsi samaa mieltä hänen kanssa kaiksita tuista yms), jonka kolumnissa oli luettavissa jonkun verran mielestäni myös Esko Seppäsen ajatuksia... Noh... Minä en näkisi tulevassa(Kataisen) hallituksessa minkäänlaisia mahdollisuuksia toteuttaa itselle tärkeää politiikkaa, koska Käteinen ja kumppanit ovat huoranneet itsensä ja maansa finanssimaailmalle, jotka todennäköisesti voitelee heitä hemmetin hyvin. En näkisi mitään yhteistä kyseisten tyyppien kanssa, jotta voisin toimia yhteistyössä, joten näkisin parempana vaihtoehtona samalla tavalla jättäytymällä sen yhteistyön ulkopuolelle ja tukisin eduskunnassa niitä asioita, jotka olisivat puolueeni näkemykseni mukaan hyväksi Suomelle ja vastustaisin niitä, jotka ei olisi hyväksi. Ihan samalla tavalla, kuin en näe enää mitään yhteistä esimerkiksi virolaisten kanssa. Tunnen kuitenkin jonkun verran täällä asuvia enkä ole halukas menemään mukaan siihen spedeilyyn mitä ne harrastaa...

"Soinin oli pakko vetäytyä hallitusneuvotteluista, koska se olisi joutunut ottaa vastuun puheistaan hallituksessa istuessaan, mutta nyt se saa sen sijaan huudella jälleen sivusta ja ihmiset uskoo sitä kuin jumalaa. Käsittämätöntä."

Ei, vaan Soini olis ollut samanlainen Huora niin kuin muutkin. Oliko päätös häneltä oikea tai väärä, sen aika näyttää, mutta hienoa että edes jollakin politiikoista on selkärankaa seistä sanojensa takana. Harvemmasta voi sanoa samaa...

Soinilla selkärankaa seisoa sanojensa takana? Sorry, sarveiskalvot kärähti. Soini kyllä seisoo sanojensa takana, mutta ilman selkärankaa.

• känkkis :)
        monte24 kirjoitti:

miks muuten eläkeläisiä jotka on pysyvästi muuttaneet asumaan suomen ulkopuolelle täytyy verottaa???

Raha lähtee Suomesta, ja he kuuluvat sairausvakuutuksen piiriin, vaikka potevat muualla.

Soinilla selkärankaa seisoa sanojensa takana? Sorry, sarveiskalvot kärähti. Soini kyllä seisoo sanojensa takana, mutta ilman selkärankaa.

Noh... Siitä voidaan olla samaa mieltä, että ollan asiasta eri mieltä.

Ainoa, mistä olen pahoillaan Soinin puolesta, että sillä on helvetinmoinen urakka paimentaa sitä typerää apinalumaa(Teukka, Kike ja muut). Toivottavasti sen terveys kestää.

• Genio.Mente kirjoitti:

90-luvun alun lamasta joutu jokainen suomalainen maksamaan noin 70 000 markkaa.

• Genio.Mente kirjoitti:

Ainoa, mistä olen pahoillaan Soinin puolesta, että sillä on helvetinmoinen urakka paimentaa sitä typerää apinalumaa(Teukka, Kike ja muut). Toivottavasti sen terveys kestää.

kike oli oikeassa ydinvoimaloita ei pitäisi rakentaa mannerlaattojen päällä, täytyis kehittää kelluvia ydinvoimaloita jotka voi jäähdytysongelmien tullessa vois upottaa mereen jäähtymään

• monte24 kirjoitti:

Noh... Mä olen itse joskus nuorempana spedeillyt ja itse työlläni spedeilyni maksanut. Mutta minu spedeilyni pilasi joksikin aikaa minun elämäni, ei muiden. Eipä ole talouteni vakauttamisjärjestelmää tai vakausrahastoa pikku-gentsun pelastamiseksi kukaan ehdottanut...

Mutta sitten ne politiikot ja finanssimaailma. Ne spedeilee minkä kerkiää eivätkä ikinä joudu omalla työllään maksamaan omia spedeilyjä. Sitä ei taida Mettis oikein hiffata.. Jotenkin outoa, että nimenomaan Soini on täällä se, joka sanoutui irti sellaisen meiningin jatkumisessa. Finanssimaailman suurin pelkohan nyt on se, että siitä saattaa seurata ketjureaktio. Että heidän hutera korttitalo tulee sen seurauksena sortumaan. Minä henkilökohtaisesti en olisi ollenkaan pahoillani siitä. Kuolemansairasta, vailla minkäänlaista parannuskeinoa, ei ole mitään mieltä pitää hengissä. Sellainen on hyvin epäinhimmillistä...

• Genio.Mente kirjoitti:

Harvoin komppaan... mutta nyt on pakko.... =)

• Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Tiedätkö... Oikeampi kysymys kuuluu niin, että onko niitä lainattuja rahoja ikinä ollutkaan...?

Niin, voidaanhan tätä keskustelua tietysti syventää maailman tappiin saakka. Mutta, miksi kysyisin, tai epäiisin lainattujen rahojen olemassaoloa? Jos se on liikkunut pelkästään numeroina tilien välillä, niin ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, etteikö se silti olisi vaihdannan väline.

• monte24 kirjoitti:

Jep, ja nyt kreikkalaiset, portugalilaiset, irlantilaiset, islantilaiset jne. maksaa vähintään tuon saman per nuppi omasta talouskriisistään.

• Ebenizer
        relaxed_eyes kirjoitti:

" Sitte ku itte joutuu vähä auttaa muita euroopan valtioita, niin kauhia vikinä päällä, että "vittu mä en ainakaa auta". "

Deutsche Bank, Kommerzbank, ym. ja niiden omistajat kiittää ja arvostaa, koska luottatappioita on aina kivempi jakaa. Kreikka ja kumppanit ei nykyisestä suosta nouse. Velkajärjestely ja sitten harjoittelua elämään suu säkkiä myöten. Ehkä sellaisen valuutan kanssa, joka sopeutuu, koska mikään sisäinen devalvaatio ei taida toimia.

• MMies

KERRO JOTAIN UUTTA!

KYLLÄ SEN JOKAINEN JÄRKEVÄ TIETÄÄ, ETTÄ PERUSSUOMALAISET OVAT VAIN PROTESTIPUOLUE JOTA KALJAKUPPILOIDEN ASUKKAAT JA MUUT SOSSUPUMMIT ÄÄNESTÄVÄT!

KUTEN SANOIT, NIIN PERUSSUOMALAISTEN TEHTÄVÄ ON VALITTAA KAIKISTA ASIOISTA JA HAIKAILLA MENNEITÄ AIKOJA!

MUTTA KUULUISI MENNÄ ETEENPÄIN TÄYSILLÄ EIKÄ JÄÄDÄ MIETTIMÄÄN MENNEITÄ!

NIIN!

HAHA! :D

• mustana ja pahana, hhhhmm 2008 loppukesästä katainen alkoi peloitella lamalla ja valitettavasti suurimmat rakennusyhtiöt uskoivat kataista ja seisauttivat uudisrakentamisen täysin ja porukkaa lomautettiin helvetikseen.
      jälkikäteen ollaankin todettu ettei rakentamista olis tarttenut vähentää, kiitti kataisen pelottelun moni jäi työttömäksi.

• nih.

MUTTA KUULUISI MENNÄ ETEENPÄIN TÄYSILLÄ EIKÄ JÄÄDÄ MIETTIMÄÄN MENNEITÄ!

• Ensin aattelin, että muut pitäisivät Persut pakolla mukana hallituskuvioissa että ne ei pääse oppositioonhakemaan lisää kannatusta.
      Sitten luulin että Soini hetken näön vuoksi uhottuaan nielee nää takaus- ja vakausasiat päästäkseen hallitukseen ajamaan kaikkea muuta perussuomaalista politiikkaa.

Olin väärässä molemmissa asioissa. Soini kokeili, josko uskaltaisi lähteä Portugalin taakse, muta heti alkoi huuto. Joten hän linnoittautui periaatteisiin. Enkä kyllä ole huomannut että yksikään muu puolue olisi mitenkään väkisin yrittänyt leikkiä persujen kanssa samaa hiekkalaatikkoa.

Se on sit jännää, mitä tapahtuu 4 vuoden kuluttua: kokoaako silloin Timo silloin Soini ykkösen ja alkaa johtaa Suomea?

• tuskin, timo soinin aika ja tilaisuus meni jo valitettavasti

• monte24 kirjoitti:

tuskin, timo soinin aika ja tilaisuus meni jo valitettavasti

Ihan niin,. Siitä kertoo sekin että persujen suosio kasvaa päivä päivältä ja ovat tällä hetkellä suurin puolue kannatusmittauksissa. Kyllä se on menneen talven lumia, ehdottomasti.

• kaarne kirjoitti:

Ihan niin,. Siitä kertoo sekin että persujen suosio kasvaa päivä päivältä ja ovat tällä hetkellä suurin puolue kannatusmittauksissa. Kyllä se on menneen talven lumia, ehdottomasti.

oon aina ollut loistava ennustamaan asioita joista miulle ei kierry hyötyä.
        esim oon ennustanut et joulukuun loppuun mennessä nokia kurssi lähtee räjähdysmäiseen nousuun.

• jkghsio
        monte24 kirjoitti:

esim oon ennustanut et joulukuun loppuun mennessä nokia kurssi lähtee räjähdysmäiseen nousuun.

Vajakki.

• monte24 kirjoitti:

Mä oon ennustanut että juhannuksena en syö oman maan pottua.

• jkghsio kirjoitti:

Vajakki.

monesti nerot on joltain osa-alueelta vajaita

• Suurin puolue NYT:.!
        kaarne kirjoitti:

.

eli rellu-kepulaisittain tulkittuna mahalasku

.

• Steve Jobs sanoi, että johtajan ja siivoojan erottaa siitä, että siivoojalle selityksillä on merkitystä, mutta jossain kohtaa pääjohtajatasolle mentäessä selitykset menettää merkityksensä. Eli, tarpeeksi isojen johtajien on turha keksiä selityksiä epäonnistumisilleen, vaan he kantavat vastuun virheistään joka tapauksessa.

Me ollaan nähty Soinilta yks epäonnistumiseksi laskettava juttu ja se oli nyt tämä oppositioon jääminen ja kyllä se sellaistakin selittelyä oli, että en usko Soinista tulevan koskaan Suomen pääministeriä. Ei siitä ole kantamaan sitä vastuuta. Sen terveyshän brakaa jo tuossa kun se yrittää omaan puoluettaan johtaa.

Steve Jobs sanoi, että johtajan ja siivoojan erottaa siitä, että siivoojalle selityksillä on merkitystä, mutta jossain kohtaa pääjohtajatasolle mentäessä selitykset menettää merkityksensä. Eli, tarpeeksi isojen johtajien on turha keksiä selityksiä epäonnistumisilleen, vaan he kantavat vastuun virheistään joka tapauksessa.

Me ollaan nähty Soinilta yks epäonnistumiseksi laskettava juttu ja se oli nyt tämä oppositioon jääminen ja kyllä se sellaistakin selittelyä oli, että en usko Soinista tulevan koskaan Suomen pääministeriä. Ei siitä ole kantamaan sitä vastuuta. Sen terveyshän brakaa jo tuossa kun se yrittää omaan puoluettaan johtaa.

pääjohtaja tasolla vastuunkantaminen on helppoa,erorahat usein miljoonia.
        nää epäonnistuneet superjohtajat pääsee yleensä suht helposti uuteen supertyöhön jossa jaellaa super erorahoja.

• monte24 kirjoitti:

pääjohtaja tasolla vastuunkantaminen on helppoa,erorahat usein miljoonia.
        nää epäonnistuneet superjohtajat pääsee yleensä suht helposti uuteen supertyöhön jossa jaellaa super erorahoja.

Eikö sunkin kannattaasi hommata tualllaane supertyä, kun se kerran on nii heleppoa?

Eikö sunkin kannattaasi hommata tualllaane supertyä, kun se kerran on nii heleppoa?

tuskin tässä iässä enää on mahdollisuuksia päässä superjohtajaksi varsinkaan tällä koulupohjalla.

mut kyl miulle kelpais miljoonien erorahat ja bonukset huonosti tehdystä työstä heti

• monte24 kirjoitti:

tuskin tässä iässä enää on mahdollisuuksia päässä superjohtajaksi varsinkaan tällä koulupohjalla.

mut kyl miulle kelpais miljoonien erorahat ja bonukset huonosti tehdystä työstä heti

Koskaan ei ole liian myöhäistä kouluttatua lisää. Heleppoa se ei ole, mutta ei myöskään mahdotonta. Ikä ei ole este kuin huippu-urheilijoille.

• Toisaalta jos Soini olisi mennyt hallitukseen, ei hänen ideologinsa ja näkemykset muistakaan asioista olisi sopinut kokkareiden ja diu dau demareiden pirtaan..... joten parempi kun meni oppositoon lataamaan kunnon megalomanista pamausta joka räjähtää 4 vuoden päästä..... =)

• o=)

Sinäkinkö...?

• höpö, höpö

Suomalaiset äänestää Soinin tammikuussa presidentiksi ja se on persujen loppu samalla kun Soini pääsee kuin koira veräjästä, koska presidentillä ei mitään todellista valtaa ole, niin sen ei sitten koskaan tarvinnut vastata populistisista puheistaan.

• iivar-runoilija
        relaxed_eyes kirjoitti:

höpö, höpö

Suomalaiset äänestää Soinin tammikuussa presidentiksi ja se on persujen loppu samalla kun Soini pääsee kuin koira veräjästä, koska presidentillä ei mitään todellista valtaa ole, niin sen ei sitten koskaan tarvinnut vastata populistisista puheistaan.

Jaa... veikkaan että Saukki on se seuraava presidentti, jos vain kilpaan lähtee... se fiksu mies, olen jutellut tovin kerran.... =)

• iivar-runoilija kirjoitti:

Jaa... veikkaan että Saukki on se seuraava presidentti, jos vain kilpaan lähtee... se fiksu mies, olen jutellut tovin kerran.... =)

sauli vaik kokoomuslainen onkin vaikuttaa hyvältä ihmiseltä

• Joko taas:.!1%#?+
        relaxed_eyes kirjoitti:

höpö, höpö

.

sekin piti olla loppu kun Soini lähti Brysseliin

.

• Joko taas:.!1%#?+ kirjoitti:

.

sekin piti olla loppu kun Soini lähti Brysseliin

.

Presidentti luopuu puoluekirjastaan, euroedustaja ei. Sekin on Soinille henkilökohtainen voitto. Pääsee kunnialla eroon omasta basaaristaan.

• Hyväkunt Sauli:.!1%#
        monte24 kirjoitti:

.

lähti ensimmäisellä koneella sieltä katastrofi phuketista

Kuulostaa erittäin kokoomuslaiselta meiningiltä

.

• monte24 kirjoitti:

Juu.... se jalat on maassa, vaikka vakanssi on korkea... =)

• pientalonp. ei kirj.

Niin 22 prosenttia suomalaisista on luusereita, ratsastavat keppihevosillaan. Samoin 22 prosenttia suomalaista on sivustahuutelijoita ja vaihtopenkkilämmittäjiä.

Jk. Kyllä kansa tietää

• Ebenizer

Anteeksi, että äänestin väärin.

Ei auta luuserin kuin jatkaa kieliopintojani, jotta voin muuttaa pois tästä teidän sosialististen ja solidaaristen eurotasavaltojen liitosta.

Se on ylvästä, kun Suomen rohkea kansa käy vasemmistosta oikeistoon urhoollisesti taistoon, jota ne ei voi voittaa.

Tai ehkä sulla ei sittenkään ole mandaattia puhua 78% puolesta.

• Ei mandaattia:.!1%#%

.

kohta ei ole mandaattia puhua 65 % puolesta nih

.

• Minä puhun vain omasta puolestani. En tietääkseni viitannut missään olevani koko kansan edustaja, kuten esim. Soini väittää olevansa.

• Oikeistopuolue sux

Joo on se vaikeeta tänäpäivä olla oikeistolainen. Politiikkaakin tarvii lässyttää suhdepalstoilla ja omaa ahdistusta purkaa.

• cinnis ;)

*nuuuuh*

tässä ketjussasi voi oikein aistia sellaisen karvaisen adrenaliinin ja testosteronin velmumaisen viehkon löyhkän. Hyvät Herrat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      302
      6900
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      268
      6435
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      46
      5740
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      162
      5118
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      50
      3947
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      239
      3883
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      143
      3539
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      21
      3248
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      49
      3202
    10. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      379
      2999
    Aihe