Treffit palstalla pietarilainen VIktoriya

usein petetty

Onko tellä kenelläkään omaa pfofiilia Suomi24:n treffit-palstalla? Minulla on. Minulle lähetti yllättäen viestin 30-vuotias vaalea Viktoriya Pietarista. Ihan kivan näköinen tyttö, mutta ikuisena pessimistinä suhtaudun asiaan hieman epäillen. Pelkään joutuvani huijauksen tai skammerin uhriksi. Onko sama tyttö mahdollisesti lähettänyt viestejä muillekin Treffit-palstan sinkuille?

18

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lippu kouraan

Täältähän se tosiaan kannattaa kysyä.

Käytä googlea tai katso tota nettideittiä/monikulttuuriset palstaa jos venäläistä naista haikailet. Netissä 99% on paskaa varsinkin suomi24 treffit, paikan päälle vaan ja haihattelu pois.

• Realisti.

Et vain anna sille rahaa, etkä maksa mitään matkalippuja, niin mitäs väliä millään muulla on?

• Onhan mulla profiili siellä, kuvan kanssa. Olen saanut myös oman osani siitä spämmistä. Ja on mulle tullut muuten sähköpostiinkin deittipostia, venäläiset lähettäneet kuviakin itsestään :) Täytyy myöntää kyllä että aika kauniita osa. Parikin hoikkaa kaunista blondia, lähestynyt mua... Mut joo en mä oikein ota niitä todesta kun ne saattaa olla tietojen kalastelua vain.

• Reipas Poikamies

Usko konkaria, älä sotkeennu Vickyihin sieltä rajan takaa. Jos teet henk.koht. syystä niin ota ennemmin tähtäimeen Viro (eu maa) kuin Suuri Punamaa. Sielä on nuoria DG-misuja varmasti yliopistonkampuksella odottamassa Juuri Sinun viestejä, ja tilisiirtoa lentolippuun ja passiin.

• FF

Heh, pitäisiköhän kysyä virolaisilta ystävättäriltäni tarvitsevatko he tilisiirtoa lentolippuun ja passiin päästäkseen Suomeen.

Aika moni heistä on muuten tänään Kallessa juhlimassa yhden ystävän juristiksi valmistumista. Ihan ilman "postimyyntiavioliittoa".

• netti sulhanen
        FF kirjoitti:

Heh, pitäisiköhän kysyä virolaisilta ystävättäriltäni tarvitsevatko he tilisiirtoa lentolippuun ja passiin päästäkseen Suomeen.

Aika moni heistä on muuten tänään Kallessa juhlimassa yhden ystävän juristiksi valmistumista. Ihan ilman "postimyyntiavioliittoa".

Minkä ikäisiä ystäväsi ovat? Ja minkä näköisiä? kai ymmärrät ettei tässä kurppia olla hakemassa.

• joopaaaas

Se että Virosta naisa olisi mielin määrin saatavilla on paljon ihan paskapuhetta. Ei Virossa ole naisia suhteessa miehiin yhtään sen enempää kuin meillä tääälläkään, ja jo siitä voi päätellä paljon.

• Kramer_

Kysyt ihan tosissasi? Nyt ei taida olla kaikki muumit laaksossa. Olet varmaan myös taloudellisesti avustanut tulevia nigerialaisia vallanpitäjiä suvantovaiheessa?

Eihän treffit -palstalla muita viestejä saakaan kuin venäläisiä roskaposteja.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      198
      2747
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      941
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      860
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      853
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      93
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      811
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      719
    Aihe