Hei miehet.
Olen 22 vuotias tyttö jolla on ongelma. :D
25 vuotias poikaystäväni inhoaa vaatekauppoja ja shoppailua, viimeisen pakon edessä menee vaatekauppaan ja siellä pakolla vain 10 min ja ottaa ensimmäisen vastaan tulen vaatekappaleen.
Hänen äitinsä on ilmeisesti hyvin pitkälti ostanut hänen vaatteensa tai sitten edellinen tyttöystävä ollut hyvä pakottamaan hänet kauppaan :D
Eihän siinä nyt silleen ole ongelma, mutta varmasti hänelle olisi juuri vaatelahjat passeleita koska silloin hänen ei tarvitsisi niin usein vääntäytyä kauppaa.
Ongelma onkin että miten minä, nainen, jolla ei ole tällaisesta kokemusta osaan ostaa hänelle vaatteita joista hän pitää :D? Viime kertainen t-paita ainakin män ilmeisen metsään -.-..
Hän ei pidä mistään muodikkaista hienoista vaatteista vaan tykkää pitkälti mustasta ja muista tummista sävyistä, ne pukevatkin häntä todella hyvin. Yksinkertaisesta mutta toki kiva jos jotain vaihtelevaakin löytyy.
Selailin tuossa mm. nelly.comin miesten vaate tarjontaa ja olen 100 % varma että ainoastaan yksi paita oli semmonen jota hän ehkä harkitsisi. Tosi fruittari meininkiä näyttää siellä olevan :D. Joten miehet, tiedättekö mitään nettisivua josta löytyisi kivoja, yksinkertaisia mutta tyylikkäitä vaatteita? Mies on hieman, siis todella hieman hevi tyylinen.
Apuaaa :D
Poikaystävälle vaatteita
jldfklsk
1
149
Vastaukset
- Lofferi
Tuttu tunne itelläni sama ongelma... Ainakin emp.fi sivuilla on jos vaikka minkälaisia miesten vaatteita. Oma ukkoni ainakin tykästyi niihin. Käy katsomassa jos sieltä löytyis jotain mukavaa teillekkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti129722- 55616
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 40494
- 55485