Haluaisin laittaa nettideiteissä muutamia viestejä naisille, mutta ärsyttää niiden profiilien selaaminen jo niin paljon etten pysty.
Kaikenlaiset taviksennäköiset lähihoitajat asettavat käsittämättömiä vaatimuksia miehelle. Nainen voi olla vaikka Siwan kassalla duunissa oleva plösö merkonomi, mutta miehen pitäisi olla urheilullinen ja supliikki myyntijohtaja.
Perkule kun ärsyttää nettideitit!
20
364
Vastaukset
Juu vaikeeta on. Harvoilla kiinnostavan oloisilla on lauma elukoita. Vaaditaan hyviä supliikkitaitoja ja metallista pitäviä on todella vähän.
- mettis..
wlfwd kirjoitti:
Se on jo enemmän elämäntapa. Voi olla hankalaa mun seurassa, jos ei pysty kuuntelemaan heviä.
Kyllä se pikkasen vaikuttaa, jos itse mieluummin käy risteilyllä kuuntelemassa vaikkapa Sparzanzaa kuin humppahemmoja.. Tuossa tilanteessa vapaa-ajan vietto -noin musiikillisesti ainakin- huono sovittaa yhteen..
- Reipas Poikamies
Yhdistät DI hyvin parisuhdemarkkinoidemme epäsuhdannetta, jossa mies on sosiaalisen statuksen ja henkisten ominaisuuksiensa summa, millainen kipinä naiselle tulee ekalla sekunnilla silkkipöksyihinsä merkkaa niin paljon että siinä ei diplomit seinällä auta.
Näinhän se on että moni nainen lastaa kaiken mitä unelmoida uskaltaa, netti deittiin, jotta se unelmien mies sieltä tulisi valkealla ratsullaan happy ending, juu know.
Noh, kukapa EI tahtoisi omaa ideaali kumppaniaan, mutta onko ne tunteet järkemme kompromissi vai tietoinen valinta?
Ei siinä voi naista jaotella "oot siwassa, en mä inssi tollaseen rakastu" , en mä ainakaan voi niin pystyyn kuollut tunteideni kanssa olla.
On siellä nettideitissä niitä maisteri-naisia, näpy näpy viestii vaan AP.
Sen mitä rakkaudesta tiedän, niin sen sanon että noilla pirun vaatimus listoilla se ei natsaa, vaan elätte haave maassa johon ei sillä taikamatolla naisen kanssa lennettykään. Jos edes treffeille päästy.
Heittäkää ne tasot romukoppaan ja eläkää joskus tunteilla. - tsippaduidaa
Meillä naisilla on niin helppoa, joo... Minulla on vaatimuksina oma ikäni 10 v, koulutuksena ammattikoulu tai enemmän, kokopäivätyö ja tulot yli 21 000 vuosi. Ruumiinrakenne normaali, urheilullinen, pyöreä tai ylipainoinen.
Itsellä on akateeminen tutkinto mutta en mainitse siitä muualla kuin koulutuskohdassa, tulot olen alentanut tuohon 21-30 000 kohtaan, koska ei missään kielletä mainitsemasta nettotuloja, kuvassa ihan normaali nainen mutta ihan varmuuden vuoksi olen vielä luokitellut itseni pyöreäksi koska vaatekoko on 38.
Tasan yksi vastaus on tullut koko aikana ja siinä luki vain että "kelpaisinko minä"
Jippijeejoo. Onneksi elävässä elämässä on vientiä, valitettavasti siitä vain ei ole iloa tulevaisuuden kannalta, koska olisin halunnut tavata jonkun eri puolelta Suomea (olen muuttamassa sinne syksyllä).- Mies1985
Jos et ole oikeasti lihava, on suuri todennäköisyys että miehet kuvittelevat sinut tankkeriksi jos olet laittanut siihen "pyöreä" joka on usein eräänlainen kiertoilmaisu hyvin lihavalle.
- tsippaduidaa
Mies1985 kirjoitti:
Jos et ole oikeasti lihava, on suuri todennäköisyys että miehet kuvittelevat sinut tankkeriksi jos olet laittanut siihen "pyöreä" joka on usein eräänlainen kiertoilmaisu hyvin lihavalle.
Jos siellä on pituus ja kilot sekä valokuva, joka klikatessa avautuu lähes kokovartalokuvaksi niin siinähän kuvittelevat.
Otan ilmoitukseni sunnuntaina pois, kaksi viikkoa riitti. - Onko...
tsippaduidaa kirjoitti:
Jos siellä on pituus ja kilot sekä valokuva, joka klikatessa avautuu lähes kokovartalokuvaksi niin siinähän kuvittelevat.
Otan ilmoitukseni sunnuntaina pois, kaksi viikkoa riitti.Yli 50 kg?
Sitten on liikaa.
- ????????????
Ja mikäs sun nimimerkki siellä on?
- jenniiiina
hö, ei kai se noin mene! Tuolla treffeissä vaan hassusti vaaditaan tietoja "ihannekumppanista", ehkä jotkut ottavat sen liian kirjaimellisesti, ja siksi laittavat sen unelmateinityttöpoikaihanteensa tiedot sinne... Vaikka todellisuudessa ei olla niin vaativia. Kyllä se sitten selviää, mitkä asiat on ehdottomia ja mistä voi joustaa. Yleensä niitä ehdottomia asioita ei edes mainita ilmoituksissa.
Treffi-ilmoituksia kannattanee lukea "with a grain of salt" vai miten ne lontoonkielellä sanovatkin...- kaikkimullehetinyt_
On ihmiset vaativia ja niistä ihannekumppanin mitoista ei juurikaan
kukaan tingi, kun ehdokkaita riittää. Jos ihmisillä olisi vähemmän valinnan
varaa, niin ihmiset ei olisi niin nirsoja ja joustamattomia.
Jos naisen profiilissa lukee, että ihannemiehen pituus on 180-190 cm,
niin turha 171 cm pitkän miehen on sitä naista lähestyä, koska niitä
pitempiä miehiä on siellä treffeillä tarjolla. Jos naisella olisi vain kolme
miesehdokasta, pituudet 171, 176 ja 179 cm ja naisen olisi pakko niistä
joku valita, niin silloin nainen joutuisi ottamaan miehen, joka ei täytä
sitä ihannemiehen pituusvaatimusta, silloinkin hän kyllä ottaisi sen
pidemmän, eli 179 senttisen.
Sama juttu miehillä, monen miehen ihannenaisen paino on 30-60 kiloa,
turha naisen on ottaa mieheen yhteyttä, jos nainen painaa 74 kiloa.
Jos miehellä olisi vain kolme naisehdokasta, joiden paino on 62, 67
ja 69 kiloa, niin silloin miehen on pakko joustaa, mutta silloinkin mies
valitsee sen kevyemmän naisen eli 62 kiloisen. Niin kauan kun kumppani
ehdokkaita on runsaasti tarjolla, treffisivuilla jopa satoja, jotka täyttää ne
ihannekumppanin mitat, niin kauan ihmiset on nirsoja, eikä tingi vaatimuksistaan. Jotkut etsii jopa vuosia, että se ihanne varmasti löytyy.
Eikä nykyään kukaan muutenkaan tyydy vähempään, kaikki tai ei mitään. - jenniiiina
kaikkimullehetinyt_ kirjoitti:
On ihmiset vaativia ja niistä ihannekumppanin mitoista ei juurikaan
kukaan tingi, kun ehdokkaita riittää. Jos ihmisillä olisi vähemmän valinnan
varaa, niin ihmiset ei olisi niin nirsoja ja joustamattomia.
Jos naisen profiilissa lukee, että ihannemiehen pituus on 180-190 cm,
niin turha 171 cm pitkän miehen on sitä naista lähestyä, koska niitä
pitempiä miehiä on siellä treffeillä tarjolla. Jos naisella olisi vain kolme
miesehdokasta, pituudet 171, 176 ja 179 cm ja naisen olisi pakko niistä
joku valita, niin silloin nainen joutuisi ottamaan miehen, joka ei täytä
sitä ihannemiehen pituusvaatimusta, silloinkin hän kyllä ottaisi sen
pidemmän, eli 179 senttisen.
Sama juttu miehillä, monen miehen ihannenaisen paino on 30-60 kiloa,
turha naisen on ottaa mieheen yhteyttä, jos nainen painaa 74 kiloa.
Jos miehellä olisi vain kolme naisehdokasta, joiden paino on 62, 67
ja 69 kiloa, niin silloin miehen on pakko joustaa, mutta silloinkin mies
valitsee sen kevyemmän naisen eli 62 kiloisen. Niin kauan kun kumppani
ehdokkaita on runsaasti tarjolla, treffisivuilla jopa satoja, jotka täyttää ne
ihannekumppanin mitat, niin kauan ihmiset on nirsoja, eikä tingi vaatimuksistaan. Jotkut etsii jopa vuosia, että se ihanne varmasti löytyy.
Eikä nykyään kukaan muutenkaan tyydy vähempään, kaikki tai ei mitään.tämä siis karsii pelistä heti ne, jotka eivät edes halua tavata ihmistä luonnossa, rakentaa oikeaa parisuhdetta (kompromisseihin kykenemättömät tuskin siinä onnistuvat, vaikka kuinka ihannekumppaninsa löytäisivätkin - ihmisisä ne on "ihanteetkin", ajatuksineen ja pahoine tapoineen), kun eivät välitä lukea edes heidän ilmoitustekstejään, plärää vain ilmoituksia lukujen perusteella?
Minusta ei ollenkaan huono juttu,
Eipä tarvitse tuhlata aikaa tuommoisiin, kun eivät alkujaankaan vastaa... ehkä piruuttaan käyn laittamassa painoarvioni vielä enemmän yläkanttiin ettei varmasti sinne eksy kukaan nipottaja. - jackaroo
jenniiiina kirjoitti:
tämä siis karsii pelistä heti ne, jotka eivät edes halua tavata ihmistä luonnossa, rakentaa oikeaa parisuhdetta (kompromisseihin kykenemättömät tuskin siinä onnistuvat, vaikka kuinka ihannekumppaninsa löytäisivätkin - ihmisisä ne on "ihanteetkin", ajatuksineen ja pahoine tapoineen), kun eivät välitä lukea edes heidän ilmoitustekstejään, plärää vain ilmoituksia lukujen perusteella?
Minusta ei ollenkaan huono juttu,
Eipä tarvitse tuhlata aikaa tuommoisiin, kun eivät alkujaankaan vastaa... ehkä piruuttaan käyn laittamassa painoarvioni vielä enemmän yläkanttiin ettei varmasti sinne eksy kukaan nipottaja.Joillakin on voinut tulla jokin ihmeen pakkomielle jostain yksittäisestä asiasta, joku etsii sitä tietyn kiloista naista kun taas joku etsii sitä tietyn senttistä miestä. Nettimaailmassa noista arkipäivän "suunnilleen" asioista voi tulla hyvinkin tarkkoja vaatimuksia.
Jos joku tapaisi ihmisen oikeassa maailmassa niin ei sitä tarkkaa pituutta tai painoa kyllä kovin moni kehtaisi kysyä, ei ainakaan kovin aikaisessa vaiheessa. Kun taas netissä ne tiedot voivat olla näkyvillä jo ennen kuin edes ottaa mitään yhteyttä ja netissä sitä valinnanvaraa näyttää ainakin olevan paljon enemmän kuin oikeassa maailmassa, joten ihmiset alkavat rajaamaan sitä potentiaalisten kumppaneiden määrää jo hyvin aikaisessa vaiheessa, vaikka suurimmalla osalla ei olisi mitään varaa tehdä niin.
- queen nothing
Tuolla keskustelupalstoilla miehet ovat kehuneet kuvaani kauniiksi. Eräskin sanoi, että olen varmasti saanut satoja yhteydenottoja. Hän ei uskonut, että olen saanut vain pari yhteydenottoa.
Omasta mielestäni vaatimukseni eivät ole kovia. Pituus- ja painorajat ovat leveät enkä ole koulutuksen tai tulojen suhteen kranttu, kunhan omillaan tulee ja on itsensä kanssa sinut.
Uskonnon osalta valtaosahan meistä suomalaisista on ev.lut:tia, mutta valtaosa on myöskin vain niitä, joille se on tapauskontoa. Itsekin käyn vain joulukirkossa laulamassa joululauluja ja sukulaisten häissä tms. Minusta himouskovaisten pitäisi profiilissaan mainita, että uskonto on olennainen osa elämää, koska kirkossakäynti joka sunnuntai ei ole minun käsitystäni siitä, miten vapaa-aikaa vietetään.
Itse olen myös miettinyt profiilini poistoa. Yhteyttä otetaan niin vähän ja joka kerta on pettymys, kun käy katsomassa omaa sivua, niin flirttejä tai viestejä ei ole yhtään.- jenniiiina
jos erehtyy lukemaan tämän palstan tekstejä, niin ehkä moni ei uskalla lähestyä. Täällä lietsotaan sellaista ihme ilmapiiriä, että "rumille" ei kannata vastata, kun "rumalla naisella ei tee mitään" - ja heti seuraavassa viestissä, että "kauniille" ei kannata vastata, kun hän on kuitenkin liian "tasokas" ihan kaikille.
Ja näiden juttujen perusteella "tavallisia" ihmisiä ei ole olemassa, vaikka tosielämässä olemme kaikki tavallisia ja pitäisi olla ihan yhtä lähestyttävissä.
Mene ja tiedä.
- sellaisia ne ovat
Aivan uskomattomia vaativat profiileissaan vielä lähemmäs viisikymppiset ja sitä vanhemmat naisetkin ja ikävaatimuskin on miesten suhteen selaista jotain 6-7 vuotta itseään nuorempi tai korkeintaan 2 vuotta vanhempi. Tuskinpa paljon tulee tällaisille eronneille eli jätetyille ja jo kelpaamattomiksi käyneille mummeleillekkaan vielä mieleen selalinen asia, että mitä annettavaa heillä on miehelle.
No samahan se on tietenkin mitä tällaiset mummelit vaativat tai ovat vaatimatta, mutta tämäkin kyllä kertoo siitä mihin naiset aiemman asemansa parisuhde/seksi-markkinoilla kautta ovat tottuneet näissä asioissa. - ronkeliina
AP: suosittelen, että teet itse aluksi tiukan haun eli valitset naisesta haluamasi iän, paikkakunnan, pituuden jne. Katso, mitä jää jäljelle. Jos rajasi ovat väljät, niin keskity aluksi vaikkapa ensimmäiseen ikävuoteen, joka sinua kiinnostaa ja laita viestiä esim. 1-2:lle per päivä.
Miehiä moititaan juuri siitä, että he eivät tee minkäänlaisia aloitteita. Älä lannistu, sillä osa naisista laittaa IHANNEMIEHENSÄ ns. unelmien prinssin kriteerit, jotka eivät ole sitä, mitä he ehdottomasti vaativat. Kun saat yhteydenottoja, niin pääset deittailemaan ja saat sitä kautta kokemusta siitä.
Kokeile päästä juttelemaan ja treffaamaan sellaisia, joita todella haluat ja alenna siitä sitten hieman rimaa, jos et saa yhtään yhteydenottoa. - Nettideittailija
Tässä on laajahko kirjoitus siitä miksi nettideittailu kannattaa, vaikka kuinka harmittaisi vesiperän jälkeen. Nettideittailu on yksinkertaisesti tehokas tapa YRITTÄÄ löytää romanttista seuraa.
http://deitille.fi/blogi/2011/03/14/nettideittailu-on-oikotie-onneen/
Yrittämisen muuttaminen MENESTYKSEKSI edellyttää omaa aktiivisuutta, eli yhteydenottoja ja kirjoittamista. Ei pidä jäädä odottamaan että onni astelee ovesta läpi, vaan se pitää käydä kutsumassa sisään.
Kuten täällä on jo kommentoitu, unelmadeitille esitetyt vaatimukset voivat tuntua mahdottomilta täyttää. Kuule, minulla on ilouutinen: kahden henkilön ihastuminen ei ole listojen vertailemista vaan kanssakäymisestä poimittuja asioita. Seuranhakija oppii niin toisesta kuin omista vaatimuksistaan vasta sitten kun ollaan yhdessä treffeillä aikaa viettämässä. Tässä vaiheessa listat unohtuvat ja osapuolet alkavat esittää toisilleen niitä oleellisia kysymyksiä. - p1985
Voin kertoa omasta kokemuksesta, että nettideittailu on erittäin pinnallista kuten olet varmaan huomannut. Itse olen tämän vuoden puolella käynyt kaksi kertaa treffeillä, joista molemmat olivat erittäin onnistuneet vaikka niistä ei mitään vakavampaa syntynytkään.
Toisen deittini kanssa tästä pinnallisuudesta puhuinkin ja hänkin totesi, että tuolla netissä tulee katsottua ensimmäisenä pelkästään sitä kuvaa, mutta sehän on vain osa ihmisen viehätysvoimaa eikä se persoonallisuus ja luonne oikein tule tuolla esille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305