Eli olen jonkin aikaa tapaillut miestä, jonka bongasin treffit-palvelun kautta. Itse olen jo hetki sitten piilottanut oman profiilini, mutta mies vierailee profiilissaan säännöllisen epäsäännöllisesti.
Minä tietysti hankin tositarkoituksella-paketin ja tein feikki-ilmoituksen. Viestejä hän on joitain vastaanottanut ja yhden lähettänyt itsekin viimeisen kuukauden aikana. Eli olettaisin, ettei hänellä nyt verkkoja sen kummemmin ole vedessä, mutta miksi hän vierailee siellä vaikka ei ilmeisesti lähettele viestejä kenellekään?
Mies on minua melko paljon vanhempi ja kuvittelisin näin yleistämällä, että olisi hienoa kulkea itseään nuoremman naisen kanssa, joka on vielä oikeasti kiinnostunut.. Ajatukset ovat ihan tuuliajolla.. Taas kerran!
Netistä bongattu mies
3
70
Vastaukset
- känkkis :)
Josko se ei ole varma sinusta?
Kysy hältä, emme me muut voi tietää. Tuttua, minuakin jahtasi eräs kypsempi mies, ( toiselta paikkakunnalta) joka oli sinkku ja kertoi olevansa hyvässä asemassa, ja oikein sellainen ihannekumppani.
Aina se lähetti pelkän tekstarin vaikka 16.30 : no niin tavataan 30-60 minuutin päästä ja se toistui noin 7 kertaa. Ei mies tajunnut että en voi lähteä tuosta vaan treffeille kun kävelen ylämäkeä ruokakassien kanssa kotiin ja juniori odottaa ruokaa. Olin niinsanottu itsestään selvyys tai niin koin, koska minun piti olla varoittamatta valmis päivälliselle johonkin ravintolaan. Emme ole koskaan nähneet ja emme myöskään näe.
Kerran tein niin että lähetin tekstarin sille sunnuntaiaamuna ja ilmoitin olevani lähistöllä ja tulisin hänen luokse aamukahville, vastaus tuli pian ja se oli yllättävä matka ja ei ole kotosalla.
Näitä varattuja miehiä liikkuu pilvinpimein, etsimässä vaihtelua.- 8542
Kysy siltä suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760