Millaiset häät sinä MIES haluaisit??

hääkysymys

Eilen neljät häät ohjelmaa katsoessa rupesin pohtimaan, että millaisista häistä miehet pitävät. Minun käsityksen mukaan tai varmaan aika yleinen käsitys onkin, että miehet jäävät taka-alalle kaikkeen mikä liittyy häihin. Joko heitä ei yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään tai heillä ei vain ole sananvaltaa, koska nainen haluaa lapsesta asti haaveilemansa satuhäät. Totta kai poikkeuksia on ja tämän ketjun tarkoitus ei ole tällä kertaa se mitä nainen haluaa, vaan haluan tietää millaiset häät ovat miesten mieleen vai ovatko häät yleensä?

68

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku mies

      Haluaisin paljon dokailua. Lisäksi haluaisin vetää häävalssin stripparin kanssa. Häävieraiksi kutsuttaisiin edellisenä viikonloppuna kauniita naisia sedulasta. Vaimo saisi kantaa ruokaa.

      • Miesasialuuseri

        Älä koskaan mene naimisiin äläkä edes ala seurustella.
        Vaikka tuo olisikin ollut vitsi niin silti, kaltaisesi ei ansaitse hyvää ja rakastavaa vaimoa.


      • twa4twesatg
        Miesasialuuseri kirjoitti:

        Älä koskaan mene naimisiin äläkä edes ala seurustella.
        Vaikka tuo olisikin ollut vitsi niin silti, kaltaisesi ei ansaitse hyvää ja rakastavaa vaimoa.

        No olipa lässy ja korrekti reaktio. Sä varmaan saat naisia noilla hyveellisillä puheillasi. Onneksi olkoon.


      • ahahaha

        Höh, silloinhan sun pitää mennä naimisiin stripparin kanssa, joka varmaan olis henkisesti sopivin ratkaisu muutenkin.

        Toimi, lapanen.


      • Miesasialuuseri
        twa4twesatg kirjoitti:

        No olipa lässy ja korrekti reaktio. Sä varmaan saat naisia noilla hyveellisillä puheillasi. Onneksi olkoon.

        Paremmin kuin sinä.


    • Älyn haamu

      Ihan sama kunhan vaan nainen on kaunis.

    • Ihan perinteiset kirkkohäät käy mulle. No voihan sitä jotain muutakin olla mutta eipä sitä kannata miettiä nyt kun ei se ole ajankohtainen, sitten vasta mietin kun on se ois tarpeen.

    • ssiiii

      no ei näille miehille näköjään kovin paljon ole väliä millaiset häät heillä tulisi olemaan :D Itse voisin kuvailla vaikka kokonaisen kirjan verran, millaiset häät haluaisin.

      • ei kiitti

        Joo se miehessä naisessa ja sussa on eroa, että toisilla on realiteettientajua
        ja toisilla ei.

        Tässä kun kultasepällä etc. on ravannut, niin taas jengi on painumassa
        juhannus häihin.. Eli kyse on pelkästään päivässä missä saa kekkaloida prinsessana ja huomion keskipisteenä..
        Hävettää leudosti, kuinka joku voi olla niin sekaisin ja pää pilvissä...
        Uskomattoman turhaan huomio huoraamista.


    • Nyrkki-Jyrki

      Maistraatissa käynti jonka jälkeen hellää mutta rajua seksiä.

    • pieni on kaunista

      Meillä kunnioitetaan kaikessa suvun traditioita joten:

      Häät tulevat olemaan (jos kirkkoon liityn akan vaatimuksesta)
      samanlaiset kun vanhemilla. Eli tarjoilija, vahtimestari ,pappi todistajina..
      Ja paikkana saa toimia työkaluvaja kuten heilläkin oli.

    • Kodomi kunniaan

      Sitä kutsutaan huomion huoraamiseksi...kauniisti sanottuna.
      Onneksi tunnen maanläheisiä naisia.
      Mutta toki tiedän niitäkin joilla on merkitystä mitä häät maksoivat kuin se ,
      että mitä sielä oli ohjelmaa.

    • Unelmahäät

      Morsian pukeutuu mustaan. Seremoniassa musiikkina soitetaan Wagneria, seremonian jälkeisissä kekkereissä joku oikeasti hyvä bändi eikä mitään Martti Miettinen & Humppapojat tyyppistä. Seurustelua runonlausuntaa ryyppäämistä, kaikilla on hauskaa, kunnioitetaan perinteitä mutta leikataan elinkelvottomat ja jäykät osat pois. Hääyönä villiä seksiä.

      • ES

        Jep. Tulen morsiameksi.


    • ..................

      Mahdollisimman pienet, maistraattikin rittäisi minulle aivan mainiosti.

    • Mies1985

      No varmaan semmoinen jossa olisi kaikki palstalaiset ja joku ATM voisi sitten pitää puheen tyyliin "Rumalla naisella ei tee mitään! Mutta sinäpä et sellaista ottanutkaan etkä mitään paskojen pumppaavaa käytettyä lutkaa vaan kunnon naisen!"
      Yleisössä miehet voisivat huudella sloganeita kuten "ATM se ei saa mitään!" ja "YTM se naisen vie!"

      Ja siellä soittamassa joku teinityttöbändi kuten Vanilla Ninja 2000-luvun alkupuolella.

      No ei ehkä ihan tuommoista mutta tuo bändi olisi kyllä kiva idea. En oikeasti välitä häistä yhtään. Ehkä naisilla on semmoinen toisten ihmisten voyerismistä syttyvä puoli vahvempi että haluavat muiden todistavan sitä esikutemista.

      • dlösäagjsdäög

        ---Ehkä naisilla on semmoinen toisten ihmisten voyerismistä syttyvä puoli vahvempi että haluavat muiden todistavan sitä esikutemista.---

        Naisten hääintoilu on todiste siitä, että naiset eivät kiihotu miehestä itsestään, vaan kiihottuvat siitä, kuinka kateellisia muut naiset ovat naiselle naisen miehestä ja elämästä.


      • ES
        dlösäagjsdäög kirjoitti:

        ---Ehkä naisilla on semmoinen toisten ihmisten voyerismistä syttyvä puoli vahvempi että haluavat muiden todistavan sitä esikutemista.---

        Naisten hääintoilu on todiste siitä, että naiset eivät kiihotu miehestä itsestään, vaan kiihottuvat siitä, kuinka kateellisia muut naiset ovat naiselle naisen miehestä ja elämästä.

        Naiset sitä ja naiset tätä... Ollenkaan kaikki naiset eivät intoile häistä. Mua ei sais kirveellä uhattunakaan kirkkoon kermakakkupuvussa.

        Mutta ne naiset jotka haluavat isot perinteiset häät haluavat ehkä vain juhlia isosti suvun ja ystävien kanssa, mistään toisten tekemisestä kateelliseksi ei ole kysymys.


      • lkdksfölasgkl
        ES kirjoitti:

        Naiset sitä ja naiset tätä... Ollenkaan kaikki naiset eivät intoile häistä. Mua ei sais kirveellä uhattunakaan kirkkoon kermakakkupuvussa.

        Mutta ne naiset jotka haluavat isot perinteiset häät haluavat ehkä vain juhlia isosti suvun ja ystävien kanssa, mistään toisten tekemisestä kateelliseksi ei ole kysymys.

        Et taida olla naisellinen sitten jos ei häät kelpaa.


      • ES
        lkdksfölasgkl kirjoitti:

        Et taida olla naisellinen sitten jos ei häät kelpaa.

        Silläkö naisellisuus mitataan - että haluaako isot kirkkohäät vai ei? Taidat itse vain olla tylsimys.


      • lsdfköaksjd
        ES kirjoitti:

        Silläkö naisellisuus mitataan - että haluaako isot kirkkohäät vai ei? Taidat itse vain olla tylsimys.

        Kyllä naisen kuuluu haluta isot kirkkohäät vaikka se miehelle olisikin tuskaa.


      • ES
        lsdfköaksjd kirjoitti:

        Kyllä naisen kuuluu haluta isot kirkkohäät vaikka se miehelle olisikin tuskaa.

        Sinulla ei ole mitään oikeutta sanoa, mitä naisten tulee haluta. Asenteesi on hirviömäinen.


      • tässä totuus
        ES kirjoitti:

        Naiset sitä ja naiset tätä... Ollenkaan kaikki naiset eivät intoile häistä. Mua ei sais kirveellä uhattunakaan kirkkoon kermakakkupuvussa.

        Mutta ne naiset jotka haluavat isot perinteiset häät haluavat ehkä vain juhlia isosti suvun ja ystävien kanssa, mistään toisten tekemisestä kateelliseksi ei ole kysymys.

        Isot perinteiset häät on just nimenomaan naisten keskinäistä vittuilua. Totta kai ne morsiamet haluaa näyttää kaikille, että mulla on nyt hyvä mies ja parempi kuin teillä muilla. Naisen unelmana on, että hän nai jonkun komean lentokapteeni-aivokirurgin, ja kaikki muut häissä olevat naiset on sinkkuja tai sitten niillä on köyhät ja/tai lihavat miehet. Mieshän on naiselle statussymboli.


      • ES
        tässä totuus kirjoitti:

        Isot perinteiset häät on just nimenomaan naisten keskinäistä vittuilua. Totta kai ne morsiamet haluaa näyttää kaikille, että mulla on nyt hyvä mies ja parempi kuin teillä muilla. Naisen unelmana on, että hän nai jonkun komean lentokapteeni-aivokirurgin, ja kaikki muut häissä olevat naiset on sinkkuja tai sitten niillä on köyhät ja/tai lihavat miehet. Mieshän on naiselle statussymboli.

        Joko tuo oli trollailua tai jos olet tosissasi, elät ihan omissa harhoissasi.


      • lsdfjkaklsöjkflk
        ES kirjoitti:

        Joko tuo oli trollailua tai jos olet tosissasi, elät ihan omissa harhoissasi.

        Huomaatko nyt, että muutkin ovat samaa mieltä asiasta kuin pelkästään minä.


      • äasjfläasjklf
        ES kirjoitti:

        Sinulla ei ole mitään oikeutta sanoa, mitä naisten tulee haluta. Asenteesi on hirviömäinen.

        Juuri äsken luin naisen kirjoittamana täällä palstalla, että Miehen kuuluu olla Mies isolla M:llä eikä mikään Mikki Hiiri.


      • ES
        äasjfläasjklf kirjoitti:

        Juuri äsken luin naisen kirjoittamana täällä palstalla, että Miehen kuuluu olla Mies isolla M:llä eikä mikään Mikki Hiiri.

        Ja mitä se minuun liittyy? Ei mitään. Jonkun yksittäisen naisen mielipiden on jonkun yksittäisen naisen mielipide, joka ei oikeuta sinua käymään pillastuneen apinan lailla kaikkia naisia vastaan.


      • ES
        lsdfjkaklsöjkflk kirjoitti:

        Huomaatko nyt, että muutkin ovat samaa mieltä asiasta kuin pelkästään minä.

        Kyllä, tällä palstalla on liian paljon mielisairaita miehiä.


      • The sage
        dlösäagjsdäög kirjoitti:

        ---Ehkä naisilla on semmoinen toisten ihmisten voyerismistä syttyvä puoli vahvempi että haluavat muiden todistavan sitä esikutemista.---

        Naisten hääintoilu on todiste siitä, että naiset eivät kiihotu miehestä itsestään, vaan kiihottuvat siitä, kuinka kateellisia muut naiset ovat naiselle naisen miehestä ja elämästä.

        Naisten hääintoilu on parisuhteesta melkein irrallinen spektaakkeli, jossa toteutetaan prinsessaunelmia ja kilvoitellaan siskojen kanssa miehen tasolla ja häiden tasolla.


      • öldgsajsdlgljk
        ES kirjoitti:

        Ja mitä se minuun liittyy? Ei mitään. Jonkun yksittäisen naisen mielipiden on jonkun yksittäisen naisen mielipide, joka ei oikeuta sinua käymään pillastuneen apinan lailla kaikkia naisia vastaan.

        En ole käynyt pillastuneen apinan lailla kaikkia naisia vastaan. Vaivaako PMS?


      • ES
        öldgsajsdlgljk kirjoitti:

        En ole käynyt pillastuneen apinan lailla kaikkia naisia vastaan. Vaivaako PMS?

        Tarkoitin sitä että tulet esittämään "mikkihiirimielipidettä" minulle olettaen että kaikki naiset ovat sitä mieltä ja sen esittäminen olisi siten käypä esimerkki.


      • alösfjdslökas
        ES kirjoitti:

        Tarkoitin sitä että tulet esittämään "mikkihiirimielipidettä" minulle olettaen että kaikki naiset ovat sitä mieltä ja sen esittäminen olisi siten käypä esimerkki.

        Tekisikö mielesi munaa kun olet noin kiihkeänä?


      • ES
        alösfjdslökas kirjoitti:

        Tekisikö mielesi munaa kun olet noin kiihkeänä?

        Juu-u. Mut ei sun.


      • 8472428o
        tässä totuus kirjoitti:

        Isot perinteiset häät on just nimenomaan naisten keskinäistä vittuilua. Totta kai ne morsiamet haluaa näyttää kaikille, että mulla on nyt hyvä mies ja parempi kuin teillä muilla. Naisen unelmana on, että hän nai jonkun komean lentokapteeni-aivokirurgin, ja kaikki muut häissä olevat naiset on sinkkuja tai sitten niillä on köyhät ja/tai lihavat miehet. Mieshän on naiselle statussymboli.

        Naispuolinen ystäväni on menossa naimisiin 2:n vuoden päästä. Vasta kahden vuoden päästä sen takia, että saavat rahat säästetyksi pippaloihin. Ja miksi? Siksi kun mies haluaa ne kunnon perinteiset häät. Ystävääni ei juuri kiinnosta, maistraatti olisi hänelle ihan jees.

        Eikä tämä ole ainut mies jonka tiedän haaveilevan perinteisistä häistä. Että kyllä ne monille miehillekin ovat tärkeä asia. Ja miksi ihmeessä ei olisi? Eihän kaikki miehet ole samaa massaa joille samat asiat merkitsee yhtä paljon.

        Sitäpaitsi musta tuntuu, että vaikka moni mies on enemmänkin taka-alalla naisen vouhkatessa häistä, monet heistä kuitenkin ovat tyytyväisiä siitä että tulee ne häät perinteisillä mausteilla. Aika moni varmaan älähtäisi, jos morsian ilmoittaisi että joku perinnejuttu jätetään pois ohjelmasta.

        Vaikkei miehet samalla tavalla suunnittele häitä päässään etukäteen, kuin monet naiset, on monet jutut heille monesti kuitenkin tärkeitä silloin kun ne tulevat ajankohtaisiksi.


      • lökdklsjklgf
        ES kirjoitti:

        Juu-u. Mut ei sun.

        En minä siksi kysynyt. En tuollaiselle feministille munaa antaisikaan. Kysyin vain, kun vaikuttaa, että olet vähän puutteessa.


      • <3
        8472428o kirjoitti:

        Naispuolinen ystäväni on menossa naimisiin 2:n vuoden päästä. Vasta kahden vuoden päästä sen takia, että saavat rahat säästetyksi pippaloihin. Ja miksi? Siksi kun mies haluaa ne kunnon perinteiset häät. Ystävääni ei juuri kiinnosta, maistraatti olisi hänelle ihan jees.

        Eikä tämä ole ainut mies jonka tiedän haaveilevan perinteisistä häistä. Että kyllä ne monille miehillekin ovat tärkeä asia. Ja miksi ihmeessä ei olisi? Eihän kaikki miehet ole samaa massaa joille samat asiat merkitsee yhtä paljon.

        Sitäpaitsi musta tuntuu, että vaikka moni mies on enemmänkin taka-alalla naisen vouhkatessa häistä, monet heistä kuitenkin ovat tyytyväisiä siitä että tulee ne häät perinteisillä mausteilla. Aika moni varmaan älähtäisi, jos morsian ilmoittaisi että joku perinnejuttu jätetään pois ohjelmasta.

        Vaikkei miehet samalla tavalla suunnittele häitä päässään etukäteen, kuin monet naiset, on monet jutut heille monesti kuitenkin tärkeitä silloin kun ne tulevat ajankohtaisiksi.

        Ihan totta. Tuossa ylempänä joku jo pillastui, kun ES ei pitänytkään häätraditioista.

        Arvostella tahdotaan, eikä haluta itse osallistua järjestelyihinkään, mutta kakkua on lopulta kiva tulla leikkaamaan valmiiseen pöytään.


      • <3
        ES kirjoitti:

        Naiset sitä ja naiset tätä... Ollenkaan kaikki naiset eivät intoile häistä. Mua ei sais kirveellä uhattunakaan kirkkoon kermakakkupuvussa.

        Mutta ne naiset jotka haluavat isot perinteiset häät haluavat ehkä vain juhlia isosti suvun ja ystävien kanssa, mistään toisten tekemisestä kateelliseksi ei ole kysymys.

        Hääthän on aivan mahtavia tapahtumia vieraille, jotka pitävät siitä hääparista.


    • snake plissken

      Ei ainakaan vaalianpunaisia. Eikä viinanhuuruisia.

      Mutta mitäpä häistä. Minkä Jumala yhdistää, sen tuomari erottaa. Ja rakkaus on ikuista, vain kohde vaihtuu.

    • tämä mies

      Noo kirkkohäät tai maistraatti, ei mielellään mitään erikoishäitä.

    • Ei huomio ja piste

      Jos olisi minusta kiinni niin käytäisiin muilta salassa maistraatissa, ja sitten veisin vaimon sormus ostoksille ja sen jälkeen jonnekin matkalle jossa ihan vain kaksistaan voitaisiin juhlistettaa asiaa ja pujottaa sormukset. Vaimo voisi sitten kavereidensa kanssa juhtlistaa asiaa enempi jos kiinnostunut juhlistamaan asiaa suuremmalla porukalla, ja vanhemmille voitaisiin tarjota vaikka pullakahvit.

      Varmaan myös perinteisiin kirkkohäihinkin suostuisin jos asiat jäisi siitä kiinni, vaikka ajatus ns. huomion keskipisteena olemisestä ei oikein kiinnosta. Eli toiveeni kuitenkin on että juhlistetaan asiaa ihan vain kaksistaan ja kumpikin sitten omien kavereiden kanssa erikseen....

      • <3

        Olen aika samoilla linjoilla. Kavereille ja muille voi aina järjestää suuret kekkerit jälkikäteen.


    • Darth

      En voi sietää huomiota. Tarvittavat kaksi todistajaa riittäisi vallan mainiosti.

      • yyyut

        Todistajiksi yks enkeli ja yks piru.


    • jackaroo

      En oikein isoista juhlista pidä, varsinkaan jos minä olen niiden aiheena. Mutta kyllä minä olen valmis melkeinpä minkä tahansa laisiin häihin. Omana toiveena olisi kyllä pienimuotoinen siviilivihkiminen ja "karkaaminen", mutta tarvittaessa olen myös valmis niihin isoihin kirkkohäihinkin, jos ne nyt toiselle ovat niin kauhean tärkeät.

    • kaikki käy

      mutta mitään tuhansien eurojen häitä en kyllä ala maksamaan joten jos morsian haluaa kalliit häät niin hän saa maksaa ne omasta pussistaan

      • näillä mennään

        Voi kulta pieni, kyllä sinä maksat ja ihan mielelläsi vielä. Siinä kun tuleva vaimo ja tuleva anoppi pistää suunnittelukoneiston päälle niin huokaiset helpotuksesta kun pääset pelkällä maksamisella. Jos nyt niin harvinaisesti kävisi että sellaiseen tilanteeseen asti pääsisit.


      • napsnaps!

        Jos morsian sattuu haluamaan isot häät, niin etköhän saa vastaasi kiukuttelua, mykkäkoulua, syyllistämistä jne. jos olet sitä vastaan.


    • Häät ei nappaa

      Häät ovat lähinnä naisten juttu. Suuri osa miehistä olisi täysin tyytyväinen pienempiin häihin, mutta naisten on pakko saada ne kymppitonnin häät kaikkine turhine pöytäkoristeineen.

      Itselleni pääasia olisi se, että minulla ja morsiammella olisi hauskaa. Vieraiksi mieluiten vain lähimmät ystävät ja molempien perheet. Kirkko on ihan yhtä tyhjän kanssa, kun en siellä muutenkaan käy. Hääleikit yms. ovat lähinnä tylsiä ja vaivaannuttavia suurimman osan mielestä. Jos täytyy olla livebändi, niin sitten joku joka osaa oikeasti soittaa, eikä mitään väsynyttä humpparenkutusta.

      Sen here comes the bride -biisin tilalle vaikka Imperial march.

      • Luken isä

        Ja morsiamen päähän vielä sellainen äänen muuntava Darth Vader-naamari!


    • mettis..

      Mieluiten karkaisin vaikkapa Guadalupelle, ja siellä rannalla minimalistisen pieni seremonia.

    • IsompiLuuseri34v

      Minä haluaisin perinteiset kirkkohäät. Sisältö olisi perinteinen. Perhe, sukulaiset ja kaverit vieraana. Tarjoilupalvelu hoitaisi ruoka- ja juomatarjoilut. Tuttu pappi voisi olla vihkimässä (tunnen yhden aika hyvinkin). Kirkossa siis normaalit häämenot ja sen jälkeen juhlat jossain vuokratussa isommassa tilassa tarjoiluineen päivineen. Nainen varmasti osaisi paremmin tuota sisältöä sitten katsoa mutta pääpiirteissään tuossa olisi minun unelmahäät. :)

      Harmi vaan ettei naisia kiinnosta tällainen kristitty kunnollinen mies. ATM taidan olla lopulta. Mutta elämä jatkuu eikä unelmia voi kahlita.

      IsompiLuuseri34v

    • 18+7

      Kunhan ei mitään pelkkiä virastonharmaita maistraattihäitä, vaan mieluiten ulkohäät sopivalla vierasjoukolla (lähisuku ja kaverit) ja mahdollisimman vähällä uskonnollisella vouhotuksella. Loput saisi morsian päättää, ainakin niin kauan kun budjetti pysyisi kohtuuden rajoissa.

    • Minä olen nainen ja jos ylipäätänsä menisin vielä naimisiin, niin kyseessä olisi hyvin pieni juttu. Maistraatissa vihkiminen ja kavereille yms. voi pitää jotkut bileet mutta ei varsinaisia häähössötyksiä ollenkaan.
      Ah, eka salavihkiminen maistraatissa, sitten jonnekkin trooppiselle saarelle josta lähettää facebookkiin pari kuvaa ja ilmoituksen että ollaan naimisissa. Takaisin tullessa voi pitää sitten kamuille jotkut bileet tms.

      Mitä olen miehiä oppinut tuntemaan niin harvempi niistä oikeasti tykkää tuosta päivä prinsessana sekoilusta joka on lähinnä naisten ongelma. Tuntuu kuin useimmille naisille ei sillä miehellä ole mitään väliä. Pääasia on että saa suuret häät ja erota voi sitten vaikka parin vuoden päästä.

      • Alleviivaan vielä että minä siis todellakin inhoan sydämeni pohjasta tuota kunnon hääskitsoilua enkä missään nimessä halua itseäni siihen kidutukseen. Mä inhoan jopa olla häissä ylipäätänsä. Harvemmin edes käyn kun katkon vaikka käteni että saan jonkun tekosyyn välttää moinen piina ja jos on pakko mennä, niin liukenen paikalta hyvin äkkiä. Mitään naurettavia ja lapsellisia hääleikkejä yms. en leiki ja jos joku alkaa laulaan rakkauslaulua niin mä yritän tehdä lusikalla itsaria.

        Nimim. inhoan häitä!


      • mettis..
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Alleviivaan vielä että minä siis todellakin inhoan sydämeni pohjasta tuota kunnon hääskitsoilua enkä missään nimessä halua itseäni siihen kidutukseen. Mä inhoan jopa olla häissä ylipäätänsä. Harvemmin edes käyn kun katkon vaikka käteni että saan jonkun tekosyyn välttää moinen piina ja jos on pakko mennä, niin liukenen paikalta hyvin äkkiä. Mitään naurettavia ja lapsellisia hääleikkejä yms. en leiki ja jos joku alkaa laulaan rakkauslaulua niin mä yritän tehdä lusikalla itsaria.

        Nimim. inhoan häitä!

        Heh.. :) En niin häitä inhoa, että koittaisin nitkuttaa itseäni päiviltä ruokailuvälineillä :D

        Muta tuo sun mainitsemasi vihkimistyyli olisi mieluinen mullekin.

        Omituisia sellaiset "Barbie häät"; väkisin vedetään tietynnäköiset bileet, ja erotaan kahden vkon/ vrk kuluttua.. =/


      • tasa-arvomies
        mettis.. kirjoitti:

        Heh.. :) En niin häitä inhoa, että koittaisin nitkuttaa itseäni päiviltä ruokailuvälineillä :D

        Muta tuo sun mainitsemasi vihkimistyyli olisi mieluinen mullekin.

        Omituisia sellaiset "Barbie häät"; väkisin vedetään tietynnäköiset bileet, ja erotaan kahden vkon/ vrk kuluttua.. =/

        Papu ja Mettis, maksatteko puolet häämatkasta trooppiselle saarelle?


      • mettis..
        tasa-arvomies kirjoitti:

        Papu ja Mettis, maksatteko puolet häämatkasta trooppiselle saarelle?

        Niin-no.. Olen tähänkin asti maksanut matkani itse..
        Mutta siinä vaiheessa voisi olettaa, että sulho parit drinksut tarjoaa..? ;)


      • tasa-arvomies kirjoitti:

        Papu ja Mettis, maksatteko puolet häämatkasta trooppiselle saarelle?

        Olen aina maksanut omat kuluni itse, joten mitä sitä totuttuja ja hyväksikatsottuja tapoja mihinkään muuttelee :D


      • mettis.. kirjoitti:

        Heh.. :) En niin häitä inhoa, että koittaisin nitkuttaa itseäni päiviltä ruokailuvälineillä :D

        Muta tuo sun mainitsemasi vihkimistyyli olisi mieluinen mullekin.

        Omituisia sellaiset "Barbie häät"; väkisin vedetään tietynnäköiset bileet, ja erotaan kahden vkon/ vrk kuluttua.. =/

        Joo, monesti käy sillainkin että vedetään suureelliset velkahäät läpi, ja erotaan kun tulee kauheat riidat niistä veloista :D

        Joillakin naisilla tuntuu todellakin olevan tärkeintä ne itse häät. Ei mies eikä mikään muukaan.


      • tasa-arvomies
        mettis.. kirjoitti:

        Niin-no.. Olen tähänkin asti maksanut matkani itse..
        Mutta siinä vaiheessa voisi olettaa, että sulho parit drinksut tarjoaa..? ;)

        No tottakai nyt sen verran!


    • jironz

      Ajatus häistä on ihan kiva, mutta jos asiaa ajattelee yhtään pitemmälle niin joudun sanomaan miehenä, että häillä ei ole mihinkään asiaan mitään hyötyä. Maksaa ketusti kestää päivän, suunnitellaan kauan ja plöö. mutta miten esimerkiksi häät korostovat yhtään rakkautta tai jos sitä nyt halutaan korostaa. Häiden perimäinen tarkoitus on uskonnolisuus eli tunnustetaan jumalalle tai jumala siunaa liiton tai muuta säälittävää shatii. Loppujen lopuksi tänä päivänä haillä ei ole mitään sen suurempaa arvoa kuin muilla juhlilla.

    • Pienet ja halvat

      Meillä miehen toiveet oli
      * alttarilla on oikea ihminen
      * häihin menee mahdollisimman vähän rahaa
      * paikalla on mahdollisimman vähän ihmisiä
      * hänen ei tarvitse nähdä liikaa vaivaa (esim. ostaa uutta pukua, askarrella tai olla mieltä servettien väristä jne.)
      * vaimo pysyy tyytyväisenä

      Ja hän ihan oikeasti halusi naimisiin, eikä halunnut sitä maistraarissa lounastunnilla, mutta ei myöskään halunnut asiasta isoa numeroa. Toiveet toteutui vajaalla noin 1300 eurolla (sormukset, vihkijä, morsiuspuku, valokuvaus, morsiuskimppu, morsiamen kampaus meikki, vihkitilaisuuden jälkeinen ruokailu...) kolmen todistajan läsnäollessa.

      Ja mitä ihmettä teen "Sinkut" -palstalla? Täällä on mielenkiintoisia keskusteluja, totta kai :)

    • jackaroo

      Laitanpas tämän ajatuksen tähän kun en viitsi tuonne keskelle ketjua kommentoida.

      Tuossa oli puhetta siitä että sitten kun ne häät tulevat, niin mies maksaa ja on vielä iloinen siitä että selviää asiasta pelkästään maksamalla. Minusta tuo on vähän kummallinen tai ainakin vanhanaikainen mielipide että miehen kuuluisi maksaa koko häälysti, varsinkin jos vain nainen on se joka niitä suuria häitä haluaa.

      Eikö sitä nykyaikana ole jo sen verran tasa-arvoa näissä asioissa että ne häät maksetaan nyt ainakin puoliksi?

      • ..............

        No kyllä se olisi perinteisempi meininki, että naisen pussista menee hää kulut, tai oikeastaan naisen perheen pussista.


    • Minä Mies

      En minkäänlaisia.

    • perinteiden kannalla

      Ihan ne perinteiset kirkkohäät olisivat ne kyllä.

    • mieeees

      Vaatimattomat, vain muutama todistaja paikalla. Ihan lähimmäiset sukulaiset ja muutama ystävä kummaltakin. Kirkossa mielellään että on edes jotain juhlan tuntua. Vastaanotto samaan kaavaan. Mahdollisimman rauhalliset mutta juhlalliset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1408
    3. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      66
      1394
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      261
      1290
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      822
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      778
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      751
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      717
    Aihe