Sinkkujen netin käyttö

jackaroo

Kuinka paljon ne tämän palstan sinkut oikein netissä surffailevat? Mistä luulet että nykyinen netinkäyttösi oikein johtuu? Onko netti sinulle eräänlainen parisuhteen korvike, vai olisitko netissä yhtä paljon myös parisuhteessa ollessasikin?

Itse käytin vielä jokunen kuukausi sitten melko paljon nettiä, ensimmäisenä aamusta käynnistin koneen ja päivisinkin siellä tuli oltua useita tunteja ja illat menivät lähes poikkeuksetta siellä myös. Minulle se netinkäyttö oli lähinnä sitä ajan kuluttamista, kun ei mitään muutakaan tekemistä ollut, mutta nyt kun päätin vähentää netin käyttöäni, niin en ole enää kovinkaan paljoa netissä, olen korvannut sen kaikella muulla. En tiedä kuinka paljon hyötyä siitä oikein on että lukee ennemmin kirjaa tai käy leffassa kun olisi netissä, mutta ainakin ne omat päivät nyt vain tuntuvat täydemmiltä kun käy ulkona ja tekee muutakin kuin vain roikkuu netissä.

Uskotko että netistä voisi olla jotain hyötyä oman sinkkuutesi kannalta, vai haittaako se kenties siihen parisuhteeseen pääsyäsi?

20

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1117

      Pelkkää haittaa.

    • ES

      No voihan se olla, että olen joskus tällä palstalla... aika usein... mölön paljon.

      Olen täällä koska ei ole muutakaan tekemistä tai voisinhan kehittää muuta tekemistä, mutta ei ole motivaatiota, ei kannata eikä minusta ole mihinkään. Ja olennainen syy sille että roikun täällä on varmaan se että tämä on kuitenkin jotain sosiaalista. Täällä on kaikki mun kaverit.

      En tiedä, onko tästä hyötyä suhteeseen pääsyn kannalta, mutta ei kai mitään haittaakaan.

      • bghghjjjk

        ES, sanoit että " Täällä on kaikki mun kaverit."

        Jos tällä palstalla on kaikki kaverisi, niin eihän sinulla ole yhtäkään kaveria!


      • hjghjgtt5555
        bghghjjjk kirjoitti:

        ES, sanoit että " Täällä on kaikki mun kaverit."

        Jos tällä palstalla on kaikki kaverisi, niin eihän sinulla ole yhtäkään kaveria!

        Etkä ymmärrä ironiaa, tyhmä.


    • mamnm

      Surffailen lähinnä viikonloppuisin ja iltaisin. Yleensä silloin kun en muka keksi mitään parempaakaan tekemistä. Varmaan on joo vähän parisuhteen korvikekin, yksinäisyyden lieventämisen korvike ja tekemisen puutteen korvike.

      Joskus jos on tyyliin koko päivän vaan netissä niin on illalla tosi tyhjä olo, niinkuin koko päivä olisi ollut hukkaan heitetty. Netistä nauttii myös enemmän silloin kun on vaikka koko päivän ollut menossa ja sitten illalla vaikka rentoutuu netin parissa.Kannattaa tosiaan joka päivä käydä vaikka jossain ulkona niin ei tule päivää kökötettyä neljän seinän sisällä ja netin äärellä.

      Munkin varmaan pitäis vähän netinkäyttöä vähentää ja keksiä jotain muuta toimintaa tilalle. En nyt osaa sanoa onko tästä haittaa tai hyötyä. Kyllähän netin kauttakin voi jonkun löytää, mutta niin voi livessäkin kun lähtee vaan ihmisten ilmoille.

      Jackaroo, oon jonkunverran seurannut täällä tuota sun muutosprosessia. Ois kiva taas kuulla, mites sulla nyt sujuu gradun, laihdutuksen ym. asioiden kanssa?

      • jackaroo

        Joo, pitääpä tässä varmaan viikonlopun aikana jotain "kuukausi raporttia" kirjoitella.


    • Netti_Nörtti_1979

      Aivan liikaa tulee netissä oltua, kotona en varmaan mitään muuta teekään kuin netissä oleilen, katson sieltä jopa televisio-ohjelmia, kun en telkkaria omista. Onneksi töissä ja yhdessä harrastuksessa tulee sentään käytyä, niin ei ihan 24/7 tule täällä pyörittyä, muutta nämä viikonloput ovat kyllä ihan kauheaa netissä roikkumista, tänäänkin tulee varmaan oltua täällä 8-24 välisenä aikana lähes koko ajan.

      Kyllä se netti varmaan jo alkaa haittaamaan myös siihen parisuhteeseen pääsyä, mutta totta kai minulla on myös se deitti profiili luotuna useammalle treffisivustolla. Muutaman naisen olen ihan onnistunut tapaamaankin, joten ehkä tästä netistä myös vähän hyötyäkin voi olla.

    • mrs nobody

      No mä oon tääl netissä töissä vaan.

    • 3+1=31

      Ei kai se liika nettailu keneltäkään ole pois jos on lapseton sinkku.
      Niitäkin on, kellä pieniä lapsia ja äiti istuu koneella aamusta iltaan,
      käy välillä vaan vaihtamassa jonkun uuden dvd-piirretyn lapsille
      telkkariin katsottavaksi, että niillä ei käy aika pitkäksi.

    • Jos olen sairas(lomalla) tai muuten vaan tylsistynyt, niin netissä tulee pyörittyä aika paljon. - Siis todella paljon. - Mut normaalitilanteessa käyn netissä ehkä viimeisenä illalla ennen nukahtamista ja usein nukahdankin läppäri sylissäni ;)

      No siis... kyllähän netistä seuraa voi löytää, joten on se tavallaan avuksi parisuhteeseen pääsylle, mutta parisuhdetta ajatellen on toki paljon muitakin paikkoja, joissa mukavia ihmisiä liikkuu. - Netin käytössä liika on aina liikaa.

    • zzzzz6+8

      Liikuntaa lukuunottamatta käytännössä melkein kaikki vapaa-aika menee netissä.

    • nettiroikkuvainen

      Onneksi nettiriippuvuuttakin hoidetaan nykyään netissä.

    • violet.

      Vietän (liikaa) aikaa netissä silloin, kun sosiaalisessa live-elämässäni on tyhjiö ja/tai mulla on muuten vaan tylsää. Sekin vaikuttaa saako työajalla käyttää nettiä. Jos olisin parisuhteessa ja asuttaisiin yhdessä tai elämäni olisi muuten todella kiireistä, en jaksaisi vapaa-ajalla roikkua keskustelupalstoilla.

    • Se mukava mies

      Liikaa olen netissä. Johtuu varmaan ihan omasta laiskuudesta ja siitä, että tykkään lueskella sitä sun tätä.

      Täytyisi käydä kirjastossa ja käyttää nettailuaika ennemmin hyvien kirjojen lukemiseen.

    • muruja näppiksellä?

      Olen ensimmäinen tässä ketjussa joka sanoo että käytän vain vähän nettiä, tänäänkin on mennyt vain jotain 10h koneella istuen, mutta olen tässä pelaillut, katsonut tv-sarjoja ja sitä netissä olemista on vain murto-osa tuosta ajasta.

    • shgahsw

      En käytä nettiä ollenkaan.

    • thtshsth

      Juu netti on helpompaa kuin ihmissuhteet. Tätä se nykyisin vaan on. 90-luvun lopulla ei kenelläkään ollut nettiä, siis noin 10v sitten, ja minä lähes kaikki silloiset kaverit tapaili naisia ja seurusteli. Nykyisin erittäin monet 20 vuotiaat, varsinkin miehet on ilman mitään suhteita. Saattaapa tämä vaikuttaa 30 ihmisten seurusteluihin kun ei ole pakko lähteä viihteelle ja kaikki kököttää jossain kotona.

    • Aamusta asti taas...

      Jos olisin suhteessa niin nettiä tulisi varmasti käytettyä alle puolet nykyisestä, nykyään se on lähinnä vain ajan tappamista. Kyllä minulla sentään muutakin elämää on kuin netti, mutta kotona kun ei ole muutakaan tekemistä niin sitä sitten tulee roikuttua netissä tuntikausia.

      NAINEN! TULE JAKAMAAN ELÄMÄNI JA AUTA MINUA VÄHENTÄMÄÄN NETIN KÄYTTÖÄNI NIIN MAAILMA PELASTUU!

    • Kyllähän mä surffaan täällä netissä aivan liikaa... Eipä se kun ei ole oikein muutakaan tekemistä ja mikään muu ei juuri kiinnosta.
      Jos olisi töitä niin varmaan haluaisin olla koko ajan duunissa aina ylitöihin hinkumassa :) Semmosta se oli viimeksikin koko viikko viikonloputkin putkeen duunissa. Joskus oli pakollinen lepo, kun ei päässytkään ylitöihin. Mielekästä työtä kun on niin sitä jaksaa tehdä paljon.

      No kyllähän tästä on vain haittaa olla näin paljon netissä, mutta jos mä suhteeseen pääsen joskus mikä on erittäin epätodennäköistä niin kyllähän tämä surffailuaika vähenee erittäin huomattavasti.

      Mutta joo semmosta se on tämä yksinäisen ikisinkkumiehen elämä.

    • sir_eino

      No kone on aina päällä kun olen kotona.

      Ei se sitä tarkoita että istuisin koneella koko ajan aina kun olen kotona. Turhan usein se kuitenkin tarkoittaa juuri sitä.

      Ts. jos minua ei näy täällä pariin päivään niin tuskin on näkynyt Facebookissakaan. On ollut sitä elämää.

      Seuranhaussa eniten apua on Facesta jos netistä puhutaan. Muita en ole edes koittanut. Jos roikkuu netissä koko ajan, kyseessä on ongelma. Elämä on siellä ruudun... No, jossain muualla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe