Perjantaiyön nyyh

ES

Mietin vain, miksi juuri ne kolme tai neljä palstalaista joiden kanssa lähtisin treffeille, ei ole mua kysyneet. Tämä outoa on. Paras mennä jo nukkumaan. Kai mä mölö oon: nyyh.

402

1218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mlbö

      Kenen kans lähtisit?

      • .....

        Ei anonyymillä nikillä voi tollasta mennä kertomaan.


      • ap

        En mä uskalla sanoa. Sehän olis kuin treffikutsu. Olen pelkuripölö.


    • ......

      Laita kuva. Ehkä kysyvätkin, jos eivät epäile sua älymieheksi.

      • ap

        Älymies on vain virtuaalinen velipuoliäpäräni.


    • Not mölööööööööö

      Nyt oikeesti kannattais vähän myös itse aktivoitua ja saada jotain aikaiseksi. Pakota itsesi ihmisten ilmoille.

      • ap

        Keräilen rohkeutta. Kyllä tää tästä...


    • match-maker

      - älymies2x (ei näytä oikeesti keanu reavesilta)
      - vegebodari (seuccaa jo, myöhästyit!)
      - hämsy (olmi)

      Jäljelle jää kumpulaisen topi.

      • fgfffffff

        Topihan kysyi jo mutta ei kelvannut neidille.


      • ....................

        Kumpulaisen Sepi-Topikin on pyytänyt Essiä treffeille. Ei täällä montaa olekaan jotka eivät olisi pyytäneet....


      • gjödössö

        Joo yks niistä on ihan varmasti hahmotelma.


      • ap
        .................... kirjoitti:

        Kumpulaisen Sepi-Topikin on pyytänyt Essiä treffeille. Ei täällä montaa olekaan jotka eivät olisi pyytäneet....

        Sitä mä just olen suruissani ihmetellyt, että juuri ne 3 tai 4 just ei ole kysyneet (paitsi yksi ehkä vitsinä siihen suuntaan heittänyt mutta se oli vitsiä). Missä vika??


      • liekö sinkkukaan
        .................... kirjoitti:

        Kumpulaisen Sepi-Topikin on pyytänyt Essiä treffeille. Ei täällä montaa olekaan jotka eivät olisi pyytäneet....

        Jäljelle jää enää Suuri isä.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ap kirjoitti:

        Sitä mä just olen suruissani ihmetellyt, että juuri ne 3 tai 4 just ei ole kysyneet (paitsi yksi ehkä vitsinä siihen suuntaan heittänyt mutta se oli vitsiä). Missä vika??

        Varmaan jengi ajattelee ettei kannata, kun sanot kuitenkin ei. Mies tekee itsensä ääliöksi tällaisella palstallakin jos liian suoraan vonkaa. Ja sinun tapauksessasi vielä, että koet sen ahdisteluna tai jonain vainoamisena.


      • vink vink vaan
        ap kirjoitti:

        Sitä mä just olen suruissani ihmetellyt, että juuri ne 3 tai 4 just ei ole kysyneet (paitsi yksi ehkä vitsinä siihen suuntaan heittänyt mutta se oli vitsiä). Missä vika??

        Gordon GEKKO, pyydä heti Essiä treffeille, senkin sika!


      • Gordon Gekko
        vink vink vaan kirjoitti:

        Gordon GEKKO, pyydä heti Essiä treffeille, senkin sika!

        Nooh, en ole käynyt tänä vuonna kertaakaan Hesassa kuin pikapikaa työasioissa, että ei sitä nyt ihan noin vain treffailla helsinkiläisiä naisia. Mutta mun käsittääkseni siitä on melkein lyöty jo kättä päälle, että nähdään Essin kanssa. Kunhan satutaan samaan kinkeripiiriin.


      • ap
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Nooh, en ole käynyt tänä vuonna kertaakaan Hesassa kuin pikapikaa työasioissa, että ei sitä nyt ihan noin vain treffailla helsinkiläisiä naisia. Mutta mun käsittääkseni siitä on melkein lyöty jo kättä päälle, että nähdään Essin kanssa. Kunhan satutaan samaan kinkeripiiriin.

        Naps, se asia on sovittu.


      • ap

        Et ollut listallani :P
        vaikka täysjärkisen oloinen komistus oletkin. Hieman pelottaa tuollaiset mielisairaanhoitajat, koska ööö, koska...


    • 17+18

      Pistähän es jotain tietoja itsestäsi, niin luulisi että niitä treffikutsuja alkaa tulla. Missä asut, minkä ikäinen olet, onko lapsia ja millaista miestä etsit. Noilla pääsee jo ihan hyvin alkuun.

    • 6789042

      Keitäs ne ES:n suosikit ovat? Jungrau? Hämsy? Eino? Joku muu?

      • ?

        Hämähäkkimies?


    • ap

      Hui kun mä olin rohkea kun panin tuollaisen aloituksen. Mutta tuota mä olen päässäni pähkäillyt. Nyt ryömin peiton alle piiloon ja nukkumaan.
      Mun pitää keräillä rohkeutta, joo...

      • ap

        Mun pitäis kysyä itse mutta -
        Nyt nukkumaan. Hyvää yötä.


      • 9+3

        No eikö ne kaikki tällä palstalla ole niitä?


    • Mölöt mölöttää

      Tuhmuus ottaa sinusta vallan aina iltaisin. Hyvää yötä Essi - beibe!

    • hrsgr

      oisko Reipas Poikamies yksi näistä.

      • 3+18

        Lord Bordom vai mikä se nyt olikaan voisi myös olla potentiaalinen kohde Essille. Ei vain taida enää olla kovinkaan aktiivinen tällä palstalla.


      • 3+18 kirjoitti:

        Lord Bordom vai mikä se nyt olikaan voisi myös olla potentiaalinen kohde Essille. Ei vain taida enää olla kovinkaan aktiivinen tällä palstalla.

        Kyllä minä palstaa seuraan, mutta ei tänne hirveästi ole järkeä kirjoitella, kun pääasiassa keskustelu on sitä, että älymies ulisee itsensä kanssa ja pari muuta närkästyy.

        En ole ihan varma, esitinkö kerran tapaamispyynnön ESsille. Ainakin minusta tuntuu, että esitin sellaisen ehdotuksen. Saattoi olla kyllä epäsuora ehdotus. Näin ollen en ilmeisesti ole ESsin listalla, jos kerta ne kaikki ovat sellaisia, jotka eivät ole pyytäneet. (Tietysti, vaikken olisikaan pyytänyt, niin en silti ole listalla).


      • tryeureuy
        LordBoredom kirjoitti:

        Kyllä minä palstaa seuraan, mutta ei tänne hirveästi ole järkeä kirjoitella, kun pääasiassa keskustelu on sitä, että älymies ulisee itsensä kanssa ja pari muuta närkästyy.

        En ole ihan varma, esitinkö kerran tapaamispyynnön ESsille. Ainakin minusta tuntuu, että esitin sellaisen ehdotuksen. Saattoi olla kyllä epäsuora ehdotus. Näin ollen en ilmeisesti ole ESsin listalla, jos kerta ne kaikki ovat sellaisia, jotka eivät ole pyytäneet. (Tietysti, vaikken olisikaan pyytänyt, niin en silti ole listalla).

        :) Kannattaa selailla ketjut kokonaan...


      • eATMe:n haamu
        LordBoredom kirjoitti:

        Kyllä minä palstaa seuraan, mutta ei tänne hirveästi ole järkeä kirjoitella, kun pääasiassa keskustelu on sitä, että älymies ulisee itsensä kanssa ja pari muuta närkästyy.

        En ole ihan varma, esitinkö kerran tapaamispyynnön ESsille. Ainakin minusta tuntuu, että esitin sellaisen ehdotuksen. Saattoi olla kyllä epäsuora ehdotus. Näin ollen en ilmeisesti ole ESsin listalla, jos kerta ne kaikki ovat sellaisia, jotka eivät ole pyytäneet. (Tietysti, vaikken olisikaan pyytänyt, niin en silti ole listalla).

        Ja vaikka olisitkin listalla niin et olisi listalla, koska ATM = ATM = ATM.


      • tryeureuy kirjoitti:

        :) Kannattaa selailla ketjut kokonaan...

        No enpä tiedä. Vaikka ketju ei olisikaan islamistien kivittelykenttää, niin sitten se on kuten tämä ketju tuolla vähän alempana: keskittyvät tuon yhden tyypin ympärille.


      • eATMe:n haamu kirjoitti:

        Ja vaikka olisitkin listalla niin et olisi listalla, koska ATM = ATM = ATM.

        Tämä on totta!


    • dsadsadsa

      Ketä muuten kiinnostais nämä aloitukset jos essi ois mies? Tähän kysymykseen kiteytyy myös aika hyvin miesten osa parisuhdemarkkinoilla. Siihen perustuu myös nuo väitteet nainen saa miehen sormia napsauttamalla yms muut tosi elämää korreloivat väitteet. Vaikka essi kuinka täällä niitä kritisoisikin ja halveksis niin totuus tulee ilmi ihan tässä kodin kun yks nainen pystyy dominoimaan pastaa pelkillä pikkupöksyillään.

      • tasan ei mene nallek

        Niin, Essi dominoi palstaa yhdellä ketjulla päivässä, kun taas Naisasialuuseri. ja Älymies eivät onnistu siinä parilla kymmenelläkään ketjulla päivässä.


      • ap
        tasan ei mene nallek kirjoitti:

        Niin, Essi dominoi palstaa yhdellä ketjulla päivässä, kun taas Naisasialuuseri. ja Älymies eivät onnistu siinä parilla kymmenelläkään ketjulla päivässä.

        Dominoin palstaa? Ja mä kun luulin olevani pelle hermanni.


      • Naps jälleen

        Kyllä kyllä. Jos joku mies kirjoittaisi, että hän on salaa kiinnostunut parista palstan naisesta, niin yleinen reaktio olisi EVVK. Kukaan ei vaivautuisi niitä nimiä arvailemaan.

        Mutta kun Essi tekee saman, niin sehän on niin kuin muurahaiskekoon kusisi. Jopa alkaa kuhina, kun kaikki kilvan rientävät esittämään omat veikkauksensa Essin salarakkaista.

        Naiselle se on niin naps tällainen palstadominointi.


      • Naps naps
        Naps jälleen kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Jos joku mies kirjoittaisi, että hän on salaa kiinnostunut parista palstan naisesta, niin yleinen reaktio olisi EVVK. Kukaan ei vaivautuisi niitä nimiä arvailemaan.

        Mutta kun Essi tekee saman, niin sehän on niin kuin muurahaiskekoon kusisi. Jopa alkaa kuhina, kun kaikki kilvan rientävät esittämään omat veikkauksensa Essin salarakkaista.

        Naiselle se on niin naps tällainen palstadominointi.

        Ja jos mies kirjoittaisi että on kiinnostunut neljästä palstan naisesta ja haluaa treffata heitä kaikkia, niin eikös siitäkin joku poru syntyisi.


      • Tosinaisen tunnistaa

        Naiset tunnistaa kodinhoitoon ja meikkailuun liittyvistä keskusteluista ja piirakkareseptien vaihtamisesta palstalla. Oikeassa olet.


      • ap
        Naps naps kirjoitti:

        Ja jos mies kirjoittaisi että on kiinnostunut neljästä palstan naisesta ja haluaa treffata heitä kaikkia, niin eikös siitäkin joku poru syntyisi.

        Varmasti syntyisi. Paljon riippuu siitä miten asiat esittää.


      • sir_eino
        Naps naps kirjoitti:

        Ja jos mies kirjoittaisi että on kiinnostunut neljästä palstan naisesta ja haluaa treffata heitä kaikkia, niin eikös siitäkin joku poru syntyisi.

        Aina jos täällä heittää vähän jollekin tytölle flirttiä siitä nousee poru.

        Suht tuntemattomana kirjoittajana sain muistaakseni Satua vongata kohtuullisen rauhassa mutta seuraava operaatio sai jo palstan hc-jengin näkemään punaista.


      • oiuhgfd
        Naps jälleen kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Jos joku mies kirjoittaisi, että hän on salaa kiinnostunut parista palstan naisesta, niin yleinen reaktio olisi EVVK. Kukaan ei vaivautuisi niitä nimiä arvailemaan.

        Mutta kun Essi tekee saman, niin sehän on niin kuin muurahaiskekoon kusisi. Jopa alkaa kuhina, kun kaikki kilvan rientävät esittämään omat veikkauksensa Essin salarakkaista.

        Naiselle se on niin naps tällainen palstadominointi.

        Siitä voi syyttää täysin miesten tyhmyyttä. Mitäs ovat munansa perässä meneviä typeryksiä. Turha siitä naisia on syyttää jos miehet ovat niin tyhmiä että kuolaavat jokaisen pillun perään.


    • ATM kyselee

      Hei Essi, onko kellään palstan mölöllä mitään mahkuja? ;)))

      • ap

        Yhtä epäilen mahdollisesti mölöksi, kaksi voi olla olla jossain määrin pölöjä, yksi on ehkä ns. normaali mies, mikäli sellaisia on olemassa.


    • .....

      Tämä menee mielenkiintoiseksi. Kenestä Essi pitää?

      Itse veikkaan mustaa hevosta.

    • näin onnn

      balttian mies?

      • =D

        =D


    • SE

      Yhyy, mikset lähe mun kans treffeille?

      • ap

        Koska olet tuhma trolli.


      • SE
        ap kirjoitti:

        Koska olet tuhma trolli.

        Enkä ole.


      • ap
        SE kirjoitti:

        Enkä ole.

        Ootpas.


      • SE
        ap kirjoitti:

        Ootpas.

        Taidat olla ilkeä.


      • ap
        SE kirjoitti:

        Taidat olla ilkeä.

        En o. Ite oot.


      • SE
        ap kirjoitti:

        En o. Ite oot.

        En taitais halutakaan sun kanssa treffeille jos pidät tuollaisesta inttämisestä.


      • ap
        SE kirjoitti:

        En taitais halutakaan sun kanssa treffeille jos pidät tuollaisesta inttämisestä.

        Nyyh aina kiusaat mua.


      • SE
        ap kirjoitti:

        Nyyh aina kiusaat mua.

        Mä en kiusaa ketään.


      • ap
        SE kirjoitti:

        Mä en kiusaa ketään.

        Mikä on sun vakkarinikki vai ootko pierukakkatrolli?


      • SE
        ap kirjoitti:

        Mikä on sun vakkarinikki vai ootko pierukakkatrolli?

        Ei mulla ole vakkarinikkiä. Trollaus on tyhmää.


      • ap
        SE kirjoitti:

        Ei mulla ole vakkarinikkiä. Trollaus on tyhmää.

        Oot tyhmeliini.


      • SE
        ap kirjoitti:

        Oot tyhmeliini.

        Niinhän mä vähän olen kun tuhlaan aikaani lukemalla tätäkin palstaa :)


      • ap
        SE kirjoitti:

        Niinhän mä vähän olen kun tuhlaan aikaani lukemalla tätäkin palstaa :)

        Niin mäkin.


    • Tietääkseni olen sellainen joka ei ole sua pyytänyt ja oot pistänyt muutamia kommenttejakin. Luultavasti pyytäisinkin mutta välimatkaa on kuules liikaa, että sen takia en oo kysynyt. En muuten senkään takia nyttemmin kun saattaa olla jo juttua yhden kanssa, saa hän itse kertoa jos haluaa.

      • ap

        Mitä ihmeen kommentteja?
        Hyvä että sulla on jotain juttua jonkun kanssa, joku palstalainen ilmeisesti.


      • ap kirjoitti:

        Mitä ihmeen kommentteja?
        Hyvä että sulla on jotain juttua jonkun kanssa, joku palstalainen ilmeisesti.

        Ai nekö ei olekaan sun kirjoituksia? Olempas ollut sitten epäluulossa. Vaikea erottaa totuutta täällä...


      • ap
        itmies kirjoitti:

        Ai nekö ei olekaan sun kirjoituksia? Olempas ollut sitten epäluulossa. Vaikea erottaa totuutta täällä...

        En nyt tiedä mitä tarkoitat. Mutta kyllähän tällä palstalla on toisinaan trolli kirjoitellut ES-kommentteja.


      • ap kirjoitti:

        En nyt tiedä mitä tarkoitat. Mutta kyllähän tällä palstalla on toisinaan trolli kirjoitellut ES-kommentteja.

        Ok, ei sitten mitään. Mut oot sä kyllä aikamoinen tapaus, jos mun mielikuva pitää paikkansa. Voisin muuten pyytääkin sua, ehkä kahville. Suostuisitko?


      • ap
        itmies kirjoitti:

        Ok, ei sitten mitään. Mut oot sä kyllä aikamoinen tapaus, jos mun mielikuva pitää paikkansa. Voisin muuten pyytääkin sua, ehkä kahville. Suostuisitko?

        Niin, ovathan useimmat pölökommentit oikeasti mun eikä minkään trollin. Olisihan se mielenkiintoista vaikka vain kurkistaa virtuaalimaailman ulkopuolelle mitä tutuksi tulleiden nikkien takana sitten onkaan. Katotaan jos kulmillesi osun.


      • ap kirjoitti:

        Niin, ovathan useimmat pölökommentit oikeasti mun eikä minkään trollin. Olisihan se mielenkiintoista vaikka vain kurkistaa virtuaalimaailman ulkopuolelle mitä tutuksi tulleiden nikkien takana sitten onkaan. Katotaan jos kulmillesi osun.

        Ok, se on sitten niin. :)


      • y5wer4dsz5y

        Itmies on kyllä harvinaisen yksinkertainen mies.


    • Totuuden Torvi

      Tarkoitat varmaan minua, olenhan komeaksi haukuttu, sosiaalinen ja mukava mies. Tosin suomalaisista naisista en kovin korkealle arvosta, mutta voin tehdä poikkeuksen sinun kohdallasia jos löytyy hoikka runko, nätti naama ja kauniit sääret.

      • Suuri Isä

        Mene pois! ES on minun. Roviota jo kasailen.


      • Sankta Essi
        Suuri Isä kirjoitti:

        Mene pois! ES on minun. Roviota jo kasailen.

        Ei Essi kuulu roviolle. Essi on koskematon ja puhdas impi.


      • Suuri Isä
        Sankta Essi kirjoitti:

        Ei Essi kuulu roviolle. Essi on koskematon ja puhdas impi.

        Kaikki naiset on lutkia. Ne pitää paistaa roviolla kuin makkarat. Nam.


    • dfghdkjghk

      Eihän täällä palstalla edes ole 3-4 ei-mölöä, jotka eivät ole kysyneet Essiä treffeille tai edes johonkin? Eli Essi tykkää jostain mölöstäkin.

    • Number four

      Se munatankamies on ehkä yksi näistä.

      • ap

        Ei mun listalla ollut ihan anonyymeja, vakiintuneita nikkejä vaan. Tosin en tietenkään vakkarinikkisiäkään paremmin tunne kuin mitä täällä olen kirjoituksia lueskellut.


    • anonyymi atm

      Suosikkivoittoinen rivini: sir_eino, crocuta_crocuta, Hämärän Rajamailla, gekko.

      • ...

        Sivusta huutelen:

        toi Crocutax2 kirjoittaa nykyään toisella nikillä ja on pyytänyt "treffeille"


      • pitsitangat
        ... kirjoitti:

        Sivusta huutelen:

        toi Crocutax2 kirjoittaa nykyään toisella nikillä ja on pyytänyt "treffeille"

        jungfrau on superneitsyt, ja mark twain on oikeesti samuel clemens.


      • ...
        pitsitangat kirjoitti:

        jungfrau on superneitsyt, ja mark twain on oikeesti samuel clemens.

        Juu kyllä mä tiedän että jungfrau on superneitsyt..Oon sen verran kauan tätä palstaa seurannut..ku muutakaan elämää ei ole (kuin satunnaisesti)


    • ...............

      ajfa?
      isähannu?
      jackaroo?

    • ap

      Höh. Kaikillahan on jonkinlaiset omat listat päässään että tuo ja tuo olisivat ehkä mielenkiintoisia ja tuo ja tuo sopis kai paremmin jollekin muulle. Eihän täällä yleensä kukaan toisia palstalaisia sen paremmin tunne IRL. Ja ei kai siihen, jos yhet teet/kahvit juo, kuole... vai kuoleeko, voihan se olla niinkin.

    • ..................

      ES on ihan lutka kun haluaa treffata neljää miestä yhtä aikaa.

      • ap

        Oletin saavani neljät pakit.


    • Mölönpöölön

      Ei sitä tiedä. Se on miehelle riskitilanne. ES-seireenin naiselinen vetovoima voi olla niin lumoavaa, että se on sen jälkeen hyvästit hedonistiselle vapaalle poikamieselämälle.

    • George Clooneyn veli. Varma tieto.

    • also_sprach_jungfrau

      ES, sinä seireeni. Ketjuissasi on jotain maagista, joka pakottaa kirjoittamaan. Minä en pääse ikinä tältä palstalta pois niin kauan kuin sinä olet täällä.

      Ei minulla kyllä mitään järkevää sanottavaa ole, kun olen lopullisesti menettänyt aivoni. Kunhan odottelen popcorn-pöntön kanssa milloin paljastat neljä finalistia.

      • ap

        No en mä tiedä mikä muhun viime yönä iski. Mutta oon täällä miettinyt että mikähän on syynä että just ne neljä jota ovat kiinnostaneet mua eniten ei kysy mua, vaikka aika moni muu on kysynyt.

        Et saa mennä palstalta pois niin kauan kuin minä olen täällä.


      • ...................
        ap kirjoitti:

        No en mä tiedä mikä muhun viime yönä iski. Mutta oon täällä miettinyt että mikähän on syynä että just ne neljä jota ovat kiinnostaneet mua eniten ei kysy mua, vaikka aika moni muu on kysynyt.

        Et saa mennä palstalta pois niin kauan kuin minä olen täällä.

        No ketkä ne neljä on? Eihän sua kukaan uskalla pyytää minnekään kun juokset kuitenkin karkuun ja jätät hölmistyneet Roomeot jälkeesi. Gordon Gekko on ilmeisesti yksi.


      • ap
        ................... kirjoitti:

        No ketkä ne neljä on? Eihän sua kukaan uskalla pyytää minnekään kun juokset kuitenkin karkuun ja jätät hölmistyneet Roomeot jälkeesi. Gordon Gekko on ilmeisesti yksi.

        Hihi. Enpä sano...Sanonko... En... hm.

        Aika hämmentävä tilanne. Mitä hittoa mä olenkaan taas mennyt mölöttämään.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        No en mä tiedä mikä muhun viime yönä iski. Mutta oon täällä miettinyt että mikähän on syynä että just ne neljä jota ovat kiinnostaneet mua eniten ei kysy mua, vaikka aika moni muu on kysynyt.

        Et saa mennä palstalta pois niin kauan kuin minä olen täällä.

        Gordon Gekko... jackaroo kenties toinen? Kahdesta muusta ei aavistusta. Älä nyt vaan yllätä millään Älymiehellä. sir_eino ehkä, mutta kun sillä näkyy olevan kiireitä sen Wendy James -blondin kanssa. Hämsy? Asunee kaukana. Minä? En ole mies. Mystistä.

        Ehkä sinun pitäisi rekisteröityä uudelleen? En usko, että kukaan haluaisi pyytää tosissaan edes kaveri-kahville, jos on julkisten pakkien mahdollisuus.

        (Lupaan, etten mene, vaikka olenkin joskus autistinen ameeba.)


      • ............
        ap kirjoitti:

        Hihi. Enpä sano...Sanonko... En... hm.

        Aika hämmentävä tilanne. Mitä hittoa mä olenkaan taas mennyt mölöttämään.

        No ens yönä kuitenkin sanot kun olet taas villillä tuulella. Sitä odotellessa.


      • bvmxbxmnc
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Gordon Gekko... jackaroo kenties toinen? Kahdesta muusta ei aavistusta. Älä nyt vaan yllätä millään Älymiehellä. sir_eino ehkä, mutta kun sillä näkyy olevan kiireitä sen Wendy James -blondin kanssa. Hämsy? Asunee kaukana. Minä? En ole mies. Mystistä.

        Ehkä sinun pitäisi rekisteröityä uudelleen? En usko, että kukaan haluaisi pyytää tosissaan edes kaveri-kahville, jos on julkisten pakkien mahdollisuus.

        (Lupaan, etten mene, vaikka olenkin joskus autistinen ameeba.)

        No onhan aika monikin pyytänyt kaveri- tai muulle kahville, vaikka onkin julkisten pakkien mahdollisuus. Vai tarkoitatko että enää ei?


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Gordon Gekko... jackaroo kenties toinen? Kahdesta muusta ei aavistusta. Älä nyt vaan yllätä millään Älymiehellä. sir_eino ehkä, mutta kun sillä näkyy olevan kiireitä sen Wendy James -blondin kanssa. Hämsy? Asunee kaukana. Minä? En ole mies. Mystistä.

        Ehkä sinun pitäisi rekisteröityä uudelleen? En usko, että kukaan haluaisi pyytää tosissaan edes kaveri-kahville, jos on julkisten pakkien mahdollisuus.

        (Lupaan, etten mene, vaikka olenkin joskus autistinen ameeba.)

        Ei ole Eino listalla, hänhän on varattu. Enkä mä ole supersosiaalinen, jollainen Einolle sopisi.

        Sinä olet eri listalla. Aion sut vielä joku päivä livenä tavata. Kysyn KGB:lta apua.


      • ap
        bvmxbxmnc kirjoitti:

        No onhan aika monikin pyytänyt kaveri- tai muulle kahville, vaikka onkin julkisten pakkien mahdollisuus. Vai tarkoitatko että enää ei?

        Ehkä ujoimmat tai järkevimmät ei kysy.


      • also_sprach_jungfrau
        bvmxbxmnc kirjoitti:

        No onhan aika monikin pyytänyt kaveri- tai muulle kahville, vaikka onkin julkisten pakkien mahdollisuus. Vai tarkoitatko että enää ei?

        Niin kai. Mutta minulla oli muistikuva, että kyselijät ovat olleet anonyymi-anonyymeja. Helppohan silloin on kysyä. Voi olla tietysti nimimerkillisiäkin, en vaan muista.

        Eikä se tietysti päde kaikkiin, mutta oletin kuitenkin, että useimmat eivät tykkää julkisista pakeista.


      • yerureyu
        ap kirjoitti:

        Ei ole Eino listalla, hänhän on varattu. Enkä mä ole supersosiaalinen, jollainen Einolle sopisi.

        Sinä olet eri listalla. Aion sut vielä joku päivä livenä tavata. Kysyn KGB:lta apua.

        Täähän menee melkein mahdottomaksi saada 3-4 nimeä kasaan, jos ei Eino ja Crocutakaan ole listalla.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Ei ole Eino listalla, hänhän on varattu. Enkä mä ole supersosiaalinen, jollainen Einolle sopisi.

        Sinä olet eri listalla. Aion sut vielä joku päivä livenä tavata. Kysyn KGB:lta apua.

        Ooooh, tästä päättelen, että Gekko, jackaroo ja Hämsy siis OVAT listalla. Hmm. Neljäs vielä... siili?

        Mikä mukava sattuma! Minäkin aion vielä joku päivä sinut tavata.


      • Vedä hatusta
        yerureyu kirjoitti:

        Täähän menee melkein mahdottomaksi saada 3-4 nimeä kasaan, jos ei Eino ja Crocutakaan ole listalla.

        Otetaan huomioon, että ES on epätoivoinen. Hän on kiinnostunut mielikuvista, ei ihmisistä. Tämän The Listan nimet ovat sellaisia jotka hän voi mielessään kuvitella juuri millaiseksi hän haluaa ja tietenkin juuri oman tasoisikseen, jotka hyväksyvät hänet vikoineen kaikkineen. Ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti, aina kun silmäluomet sulkee.
        Crocuta AKA hahmotelma ei jätä fantasialle varaa, eikä sitä juuri tee Einokaan.


      • Vedä hatusta
        Vedä hatusta kirjoitti:

        Otetaan huomioon, että ES on epätoivoinen. Hän on kiinnostunut mielikuvista, ei ihmisistä. Tämän The Listan nimet ovat sellaisia jotka hän voi mielessään kuvitella juuri millaiseksi hän haluaa ja tietenkin juuri oman tasoisikseen, jotka hyväksyvät hänet vikoineen kaikkineen. Ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti, aina kun silmäluomet sulkee.
        Crocuta AKA hahmotelma ei jätä fantasialle varaa, eikä sitä juuri tee Einokaan.

        Otetaan huomioon, että ES on epätoivoinen haaveilija*
        Oli tarkoitus sanomani.


      • ap
        Vedä hatusta kirjoitti:

        Otetaan huomioon, että ES on epätoivoinen. Hän on kiinnostunut mielikuvista, ei ihmisistä. Tämän The Listan nimet ovat sellaisia jotka hän voi mielessään kuvitella juuri millaiseksi hän haluaa ja tietenkin juuri oman tasoisikseen, jotka hyväksyvät hänet vikoineen kaikkineen. Ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti, aina kun silmäluomet sulkee.
        Crocuta AKA hahmotelma ei jätä fantasialle varaa, eikä sitä juuri tee Einokaan.

        Mölömölömölö. Jos olisin sanonut että Eino on listalla, olisit sanonut että hän on siellä, koska hän täyttää kaikki fantasiat, ja jos Hahmotelma olisi listallani sanoisit että hän on siellä, koska pipipäänä fantasioin mielenterveyshoitajista.


      • En vetele hatusta
        ap kirjoitti:

        Mölömölömölö. Jos olisin sanonut että Eino on listalla, olisit sanonut että hän on siellä, koska hän täyttää kaikki fantasiat, ja jos Hahmotelma olisi listallani sanoisit että hän on siellä, koska pipipäänä fantasioin mielenterveyshoitajista.

        Olettaa saat mitä haluat.


      • En vetele hatusta
        ap kirjoitti:

        Mölömölömölö. Jos olisin sanonut että Eino on listalla, olisit sanonut että hän on siellä, koska hän täyttää kaikki fantasiat, ja jos Hahmotelma olisi listallani sanoisit että hän on siellä, koska pipipäänä fantasioin mielenterveyshoitajista.

        Jos nimittäin olisin mölömölömölö, niin olettaisin heidän olevan listalla ja sinun vain valehtelevan.


      • pervompi setä
        ap kirjoitti:

        Mölömölömölö. Jos olisin sanonut että Eino on listalla, olisit sanonut että hän on siellä, koska hän täyttää kaikki fantasiat, ja jos Hahmotelma olisi listallani sanoisit että hän on siellä, koska pipipäänä fantasioin mielenterveyshoitajista.

        Minä ja kakkapyllyfantasiani. Olemmehan listalla? Haluan nuolla kakkapyllyäsi hotelli Kämpissä.


      • gdhdskkdkdkdkdkslsl
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Ooooh, tästä päättelen, että Gekko, jackaroo ja Hämsy siis OVAT listalla. Hmm. Neljäs vielä... siili?

        Mikä mukava sattuma! Minäkin aion vielä joku päivä sinut tavata.

        LordBoredom?


    • Surullinen ATM

      Joku muu saa nyt Essin. Nyyh.

      • ap

        Oisit ollut kiltimpi. Niin.


      • Surullinen ATM
        ap kirjoitti:

        Oisit ollut kiltimpi. Niin.

        Voi minnuu raukkaa. Kaikki on menetetty, rintaan pistää ja sukatkin haisee.


      • ap
        Surullinen ATM kirjoitti:

        Voi minnuu raukkaa. Kaikki on menetetty, rintaan pistää ja sukatkin haisee.

        Nyyh, älä särje sydäntäni.

        *hali*


    • Kissat ensin

      Mitenkäs Essi luulet, että kissat suhtautuvat, kun nyt aloitat huikentelevan ja kevytkenkäisen naisen elämän eli ryhdyt raijaamaan kotiin vieraita miehiä toisensa jälkeen? Etteivät vain saisi mirrit jotain stressihäiriötä, kun eivät ole moiseen trafiikkiin tottuneet.

      • ap

        Kissat ensin!

        Hööh, jos yks tai kaks suostuisi säälistä kahville/teelle niin ei kai se kovin rietasta ja vauhdikasta ole.


      • ..............
        ap kirjoitti:

        Kissat ensin!

        Hööh, jos yks tai kaks suostuisi säälistä kahville/teelle niin ei kai se kovin rietasta ja vauhdikasta ole.

        Älä aliarvioi pikkupöksyjen voimaa. Voi tulla vielä ruuhkaa siellä Essin kämpillä kun joka viikonpäivälle löytyy oma Roomeo.


      • Huolestuneet äipät
        ap kirjoitti:

        Kissat ensin!

        Hööh, jos yks tai kaks suostuisi säälistä kahville/teelle niin ei kai se kovin rietasta ja vauhdikasta ole.

        "Kahville" tai "teelle"... sinä senkin rietas seireeni, kyllä sinun päiväkahvikutsusi laatu tiedetään.

        Siinä vaiheessa, kun alkavat lakanat heilua, emäntä ulvoa, immenkalvot poksahdella ja yksiön täyttää silakan tuoksu, kissat kyllä sekoavat ja alkavat kiipeillä pitkin verhoja.

        Niin että onkse nyt silleen vastuullisen aikusen toimintaa jos laittaa kasvavan kissan näkemään ja kokemaan tollasta? Kysymme me huolestuneet äidit.


      • ....................
        Huolestuneet äipät kirjoitti:

        "Kahville" tai "teelle"... sinä senkin rietas seireeni, kyllä sinun päiväkahvikutsusi laatu tiedetään.

        Siinä vaiheessa, kun alkavat lakanat heilua, emäntä ulvoa, immenkalvot poksahdella ja yksiön täyttää silakan tuoksu, kissat kyllä sekoavat ja alkavat kiipeillä pitkin verhoja.

        Niin että onkse nyt silleen vastuullisen aikusen toimintaa jos laittaa kasvavan kissan näkemään ja kokemaan tollasta? Kysymme me huolestuneet äidit.

        Ai nytkö se aikoo tapailla useampaa miestä yhtä aikaa?

        Se on sitä miesten kilpailutusta. Hyi.


      • trollauspoliisi
        Huolestuneet äipät kirjoitti:

        "Kahville" tai "teelle"... sinä senkin rietas seireeni, kyllä sinun päiväkahvikutsusi laatu tiedetään.

        Siinä vaiheessa, kun alkavat lakanat heilua, emäntä ulvoa, immenkalvot poksahdella ja yksiön täyttää silakan tuoksu, kissat kyllä sekoavat ja alkavat kiipeillä pitkin verhoja.

        Niin että onkse nyt silleen vastuullisen aikusen toimintaa jos laittaa kasvavan kissan näkemään ja kokemaan tollasta? Kysymme me huolestuneet äidit.

        Jugfrau trollaa, hyi hyi hyi! Pese sormesi saippualla!


    • 40 pillun mies

      Katsokaa nyt kuin paljon vientiä on käyttämättömällä naisella.

      Markkina-arvo on huipussaan vaikka työtön mielenterveystapaus.

      • ........,,....

        Ei täällä kukaan edes tiedä, onko se nainen.


      • Ankkuriparta
        ........,,.... kirjoitti:

        Ei täällä kukaan edes tiedä, onko se nainen.

        Lutka se on kuten kaikki naiset.


    • Tiedän yhden!!

      Yksi niistä on tietenkin Pierutrolli.

    • ap

      Nyyh, mikä mussa on vikana kun saan aikaan vain mölötystä ja pölötystä.

      Ehkä mun pitäisi tarjota kahvit sille joka arvaa neljän listani oikein.

      Meen nyt kävelylle. Ulkona näyttää kesältä.

      • nyyh nyyh

        Älä mee!! Jään yksin. :(

        Minun veikkaukseni on että listalla on Lord Boredom, Gordon Gekko ja Hämsy. Pierutrolli voisi olla musta hevonen.


      • also_sprach_jungfrau
        nyyh nyyh kirjoitti:

        Älä mee!! Jään yksin. :(

        Minun veikkaukseni on että listalla on Lord Boredom, Gordon Gekko ja Hämsy. Pierutrolli voisi olla musta hevonen.

        Ai niin, Lord Boredom!

        Lukitsen siis vastaukseni: Gordon Gekko, jackaroo, Hämsy ja Lord Boredom.


      • pyyh pyyh
        nyyh nyyh kirjoitti:

        Älä mee!! Jään yksin. :(

        Minun veikkaukseni on että listalla on Lord Boredom, Gordon Gekko ja Hämsy. Pierutrolli voisi olla musta hevonen.

        wlfwd lienee parempi mustahevonen


      • also_sprach_jungfrau
        pyyh pyyh kirjoitti:

        wlfwd lienee parempi mustahevonen

        wlfwd on mainio ehdotus! Komeakin vielä.

        ES:n on kyllä pakko illalla julkistaa nämä neljä. Järkihän tässä menee.


      • Kuuma raksamies
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Ai niin, Lord Boredom!

        Lukitsen siis vastaukseni: Gordon Gekko, jackaroo, Hämsy ja Lord Boredom.

        Otitko huomioon, että Essin mukaan yhden piti olla mahdollinen mölö, kahden pölö, ja yhden ns. "normaali" mies?


      • pyyh pyyh
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        wlfwd on mainio ehdotus! Komeakin vielä.

        ES:n on kyllä pakko illalla julkistaa nämä neljä. Järkihän tässä menee.

        Joo komea kunhan pitää sen parran poissa.


      • also_sprach_jungfrau
        Kuuma raksamies kirjoitti:

        Otitko huomioon, että Essin mukaan yhden piti olla mahdollinen mölö, kahden pölö, ja yhden ns. "normaali" mies?

        Hmm... ai niin. No, Hämsy nyt on ainakin mahdollinen mölöpölö, koska Hämsy on suuri mysteeri. "Pölön" määritelmästä en ole varma, mutta kieltämättä tuo jakauma ei vastauksessani oikein toteudu, koska kaikki vaikuttavat melko normaaleilta.

        En siis lukitse tuota vastausta vaan pohdin edelleen.

        Heeeetkinen... nyt keksin. Hämsy, Gordon Gekko, Darth ja Twin Six. Mutta eivät Darth ja Twin Six'kään ole mitään mölöpölöjä.

        Eikö ES voisi antaa jotain vihjeitä?!


      • also_sprach_jungfrau
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hmm... ai niin. No, Hämsy nyt on ainakin mahdollinen mölöpölö, koska Hämsy on suuri mysteeri. "Pölön" määritelmästä en ole varma, mutta kieltämättä tuo jakauma ei vastauksessani oikein toteudu, koska kaikki vaikuttavat melko normaaleilta.

        En siis lukitse tuota vastausta vaan pohdin edelleen.

        Heeeetkinen... nyt keksin. Hämsy, Gordon Gekko, Darth ja Twin Six. Mutta eivät Darth ja Twin Six'kään ole mitään mölöpölöjä.

        Eikö ES voisi antaa jotain vihjeitä?!

        Epäilen silti vielä jackarootakin, koska ES ei kieltänyt ylempänä! Mutta jackaroo ei ole pölö. Jospa Gordon Gekko on siis pölö? Ja mitä jos mahdollinen mölö ei ole Hämsy vaan joku muu?

        Olenko tulossa hulluksi kun raapustelen aiheesta teorioita paperille?


      • oågå
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Epäilen silti vielä jackarootakin, koska ES ei kieltänyt ylempänä! Mutta jackaroo ei ole pölö. Jospa Gordon Gekko on siis pölö? Ja mitä jos mahdollinen mölö ei ole Hämsy vaan joku muu?

        Olenko tulossa hulluksi kun raapustelen aiheesta teorioita paperille?

        Muistankohan nyt oikein, että Jakaroo ois joskus pyytänyt Essiä kaverinaisekseen.


      • yreyeysryt
        oågå kirjoitti:

        Muistankohan nyt oikein, että Jakaroo ois joskus pyytänyt Essiä kaverinaisekseen.

        Jackaroo pyysi kirjekaveriksi mutta Essi ei huolinut.


      • pyyh pyyh kirjoitti:

        Joo komea kunhan pitää sen parran poissa.

        Ei pelkoa. En jaksa odottaa puolta vuotta muutamaa harvaa haiventa.


      • pyyh pyyh kirjoitti:

        wlfwd lienee parempi mustahevonen

        Enmä kyllä ketään uskalla ulos pyytää. Mutta en varmasti kieltäytyis, jos mua pyydettäisiin.


      • Hercules-mies
        wlfwd kirjoitti:

        Enmä kyllä ketään uskalla ulos pyytää. Mutta en varmasti kieltäytyis, jos mua pyydettäisiin.

        Oot söpö poika. Lähe ulos.


    • Solidaarisuutta

      Toivottavasti Essin sydämen valittu olisi hc-ATM.

      Menneisyyden vahvojen näyttöjen vuoksi Hämsy!

      • te3qawtqat

        No sehän se olisi hienoa jos misantrooppi-olmi olisi ES:n sydänkäpynen.


    • .............

      Essi on varsinainen keimailija. Kainous ja ujous taitaa olla vain roolia jolla saadaan paketti houkuttelevammaksi.

    • Hämärän rajoilta

      Koska tämä ketju on kehittynyt varsin jännittäväksi spekulointeineen ja mysteereineen, ja näen tässä salaperäisyydessä aineksia myös tulevaan elokuva- tai vähintään minisarjasovitukseen, päätin (taas venyy virke mutta venyköön) säveltää ja äänittää jo etukäteen valmiiksi romanttis-dekkarillisen teeman kyseiseen merkkiteokseen.

      http://ads.ylilauta.fi/mu/src/ESsin_valinta.mp3

      • brrsg

        Aikas hienoa, olipa salaperäistä ja dramaattista. Voin jo kuvitella millainen elokuva tulee olemaan.


      • kilotaat

        Aika hyvää jälkeä alle vuorokaudessa.


      • .............

        Tulee jostain syystä mieleen joku Agatha Christie tv-elokuva. Neiti Marple ratkoo murhamysteeriä tms.


      • ap

        Kiitos, musiikki sopii ketjuuni ja tunnelmiin oikein hyvin.


      • Hämärän rajoilta
        ap kirjoitti:

        Kiitos, musiikki sopii ketjuuni ja tunnelmiin oikein hyvin.

        Kiitos sinulle listallesi pääsystä. En ole sivarin jälkeen käynytkään pääkaupunkiseudulla enkä tiedä milloin käynkään. Kun vielä asun satojen kilometrien päässä, siinä on jo riittävästi syytä olla vonk... kysymättä treffeille.

        Kaikki musiikkia kommentoineet ovat oikeassa: pääteeman inspiraatio löytyi juurikin Christie-telkkusovitusten ym. maailmasta, mutta sitten tuo oktaavipianosoolo-osa keskellä juontaa juurensa mondofanitukseeni, ja näitä 60-70-lukujen italialaissäveltäjien lahjoja maailmalle ovat Silja Line ja kumppanit taajaan käyttäneet.

        Mauttomuuskin kuuluu tietysti asiaan. Harmi vain ettei imelälle metritavaramusiikille ole laajempia markkinoita, sillä sellaisen tekeminen on tyydyttävää jopa sellaisilla tavoilla, joista kirkon olisi syytä olla huolissaan.


    • ES-fanit

      Essistä on sävelletty jo biisikin! Vähänkö hienoa!

    • ap

      Viedäänpä tämä pölötys kunniattomaan loppuunsa asti. Enhän minä ketään listaltani tarkemmin tunne eivätkä he minua ja missä lie asuvatkaan, jossain metsässä, mutta listani on - ilman mitään järjestystä eikä tämä ole treffikutsu/käsky, vaan ihan vaan, no joo- tässä:

      Hämsy. Mölöhän se taitaa olla mutta söpö. Sielunkumpparini? Entä onko se hyvä vai huono asia? Oltais jossain mökillä ja kuunneltais sekaisin Johanna Kurkelaa, Juha Vainiota ja jotain intstrumentaalisubliimia.

      LordBoredom ja Darth. Ehkä hieman pölöjä, kumpikin tavallansa, mutta eivät pahoja miehiä.

      Gordon Gekko. Ns. normaalimies varustettuna pölöin ominaisuuksin. Mies joka on koko ajan kummasti tuntunut ihan samanlaiselta ja ihan erilaiselta kuin minä.

      Varasijoille pääsivät: rakkaat trollini Pierutrolli, SE, Anonyymi Mies ja Puhuva Penis sekä Munahaikumies (nokun ei teitä ole), ajfa (ei enää palstalla), Siili (liian ärhäkkäluonteinen), Eino (seuraavassa elämässä tai edellisessä); joitain mainitakseni. Ja Jungfrau, jos olisi mies, murtautuisin hänen torniinsa mutta hellästi kuin koiran pitkää kuononpäätä silitetään.

      • joku...

        Naps, naps. Onpas sulla miehiä. Periaatteessa en pidä miesten kilpailuttamisesta, joten saat pitää mölösi.


      • ap
        joku... kirjoitti:

        Naps, naps. Onpas sulla miehiä. Periaatteessa en pidä miesten kilpailuttamisesta, joten saat pitää mölösi.

        Miten niin "onpas sulla miehiä"? Ei ole ainuttakaan. Voithan sinäkin tehdä mitä tahansa listoja - pitääkö kaikesta olla heti herne nenässä. Eikä kyse ollut mistään "kilpailuttamisesta", se on sinun oma ajatuksesi.


      • also_sprach_jungfrau

        Hmmh! Olinpa ainakin Hämsystä koko ajan oikeassa...

        Epäilen muuten, että Anonyymi Mies ja Puhuva Penis on oikeasti Hämsy.


      • joku...
        ap kirjoitti:

        Miten niin "onpas sulla miehiä"? Ei ole ainuttakaan. Voithan sinäkin tehdä mitä tahansa listoja - pitääkö kaikesta olla heti herne nenässä. Eikä kyse ollut mistään "kilpailuttamisesta", se on sinun oma ajatuksesi.

        Tarkoitan että jos noin monesta olet "kiinnostunut" niin tuskin kenellekään heistä tulee mikään spesiaali olo. Jos Hämsy on jo sun sielunkumppari niin nuo muut on sitten toisiks, kolmanneks tai neljänneks parhaita, jämävaihtoehtoja. Eikä varsinkaan kiinnosta sopia treffejä jonotusnumeroperiaatteella.

        Mutta ei ole tarkoitus väitellä asiasta. Oma on asiasi. Näin vain sivusta sanon.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hmmh! Olinpa ainakin Hämsystä koko ajan oikeassa...

        Epäilen muuten, että Anonyymi Mies ja Puhuva Penis on oikeasti Hämsy.

        Olen useampaakin trollia arvaillut Hämsyksi.

        Mikä trolleista sä oot? Nyyh.


      • Hämärän rajoilta
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hmmh! Olinpa ainakin Hämsystä koko ajan oikeassa...

        Epäilen muuten, että Anonyymi Mies ja Puhuva Penis on oikeasti Hämsy.

        Ei ole. En kirjoita vakituisesti tälle palstalle muilla nimimerkeillä. Sivustahuuteluihin käytän vain tilapäisiä nimimerkkejä, en koskaan toistuvia.


      • ap
        joku... kirjoitti:

        Tarkoitan että jos noin monesta olet "kiinnostunut" niin tuskin kenellekään heistä tulee mikään spesiaali olo. Jos Hämsy on jo sun sielunkumppari niin nuo muut on sitten toisiks, kolmanneks tai neljänneks parhaita, jämävaihtoehtoja. Eikä varsinkaan kiinnosta sopia treffejä jonotusnumeroperiaatteella.

        Mutta ei ole tarkoitus väitellä asiasta. Oma on asiasi. Näin vain sivusta sanon.

        No enhän mä oikeasti ole kai menossa loppujen lopuski kenenkään kanssa mihinkään treffeille... pakit kaikilta. Niin oletan.


      • ap
        ap kirjoitti:

        No enhän mä oikeasti ole kai menossa loppujen lopuski kenenkään kanssa mihinkään treffeille... pakit kaikilta. Niin oletan.

        Enä ketään noista tarkemmin tunne eivät he minua. Vaikka tavallaan kirjoitusten perusteella tietää enemmän palstalaisten ajatusmaailmoista kuin kai moni jonkun sellaisen ajatusista, jonka kanssa on IRL-tekemisissä.


      • ...................
        joku... kirjoitti:

        Tarkoitan että jos noin monesta olet "kiinnostunut" niin tuskin kenellekään heistä tulee mikään spesiaali olo. Jos Hämsy on jo sun sielunkumppari niin nuo muut on sitten toisiks, kolmanneks tai neljänneks parhaita, jämävaihtoehtoja. Eikä varsinkaan kiinnosta sopia treffejä jonotusnumeroperiaatteella.

        Mutta ei ole tarkoitus väitellä asiasta. Oma on asiasi. Näin vain sivusta sanon.

        Niin, miehetkin haluavat olla naiselle ainutlaatuisia eikä mitään kakkosvaihtoehto einonkorvikkeita paremman puutteessa!


      • joku...
        ap kirjoitti:

        No enhän mä oikeasti ole kai menossa loppujen lopuski kenenkään kanssa mihinkään treffeille... pakit kaikilta. Niin oletan.

        Sitä paitsi Junkkis jo vei Hämsyn sydämen, joten sä olisit vain laastari. Muista se.


      • ap
        ................... kirjoitti:

        Niin, miehetkin haluavat olla naiselle ainutlaatuisia eikä mitään kakkosvaihtoehto einonkorvikkeita paremman puutteessa!

        Te otatte tuon nyt liian vakavasti. Jokainenhan vosi tehdä listoja "kiinnostavista ihmisisistä joita ei tunne sen tarkemmin".


      • ..............
        ap kirjoitti:

        Te otatte tuon nyt liian vakavasti. Jokainenhan vosi tehdä listoja "kiinnostavista ihmisisistä joita ei tunne sen tarkemmin".

        Mutku ei tällä palstalla ole muita kiinnostavia kuin Essi.


      • ggggggsswreweq
        .............. kirjoitti:

        Mutku ei tällä palstalla ole muita kiinnostavia kuin Essi.

        Onhan täällä vaikka ketä, kuten sasdasdgasgsdffd ja 65654543434345.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        joku... kirjoitti:

        Sitä paitsi Junkkis jo vei Hämsyn sydämen, joten sä olisit vain laastari. Muista se.

        Sydän on neliosainen elin.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Olen useampaakin trollia arvaillut Hämsyksi.

        Mikä trolleista sä oot? Nyyh.

        Pöh! En mikään niistä, ES, en mikään niistä. Kuten Hämsy, minä olen kirjoittanut satunnaisia sivustahuuteluja vain vaihtuvilla anonyyminimimerkeillä. Olen joskus ollut se Salaperäinen Numerotyyppi (niitä on tosin muitakin).


      • FartBeer

        Unohdit DarkFearin.


    • ES:n hylätyt fanit

      Aika oikeaan ketjussa arvailtiin. Tiukkaa linjaa edustavan m30:n pääsy varasijalle on hieno juttu. Kamalaa taas sir_einon ja ajfan noteeraus.

      • 10+16=?

        Onko kukaan maininnut tuota palstan vakiohörhöä Mies1985:ta? Sehän jaksaa kirjoitella ja sopisi siten Essille hyvin.


      • ........
        10+16=? kirjoitti:

        Onko kukaan maininnut tuota palstan vakiohörhöä Mies1985:ta? Sehän jaksaa kirjoitella ja sopisi siten Essille hyvin.

        Älä jaksa naurattaa.


    • kilotaat

      Olen pari viikkoa seuraillut palstaa, ja ES:n ketjuihin tulee aina hirveästi vastauksia. Aika suosittu tapaus kyseessä, yritän katsella yleensä niitä vähän huomaamattomampia. Sellaisia jotka ei huuda laskiessaan pulkalla.

      • hhhjjj2

        Olen samaa mieltä. Ihan hirveää jos joku huutaa laskiessaan pulkalla.


    • twetwewew

      Nyt hahmotelmaa vituttaa kun ei päässyt listalle vaikka luulee olevansa palstan komein karju.

      • 100493839

        Liian komeat miehet pelottaa arkoja naisia, kuten kauniit naiset ujoja miehiä...


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        100493839 kirjoitti:

        Liian komeat miehet pelottaa arkoja naisia, kuten kauniit naiset ujoja miehiä...

        Tai jotkut naiset ja miehet pitävät muuta kuin ulkonäköä ensisijaisena.


      • Hercules-mies

        Voinko mä soittaa sulle? Jutellaan!


      • KETUTTTAAAR
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Tai jotkut naiset ja miehet pitävät muuta kuin ulkonäköä ensisijaisena.

        Kuvissa keikistelevät miehet rikkovat perinteisiä rooleja ja ovat kuumaa kamaa! NAM!


      • ------------....
        KETUTTTAAAR kirjoitti:

        Kuvissa keikistelevät miehet rikkovat perinteisiä rooleja ja ovat kuumaa kamaa! NAM!

        Tuo hahmis onkin joku metroseksuaalifägäri tuon duckface poseerauksensa kanssa.


      • kuolaavat naiset
        ------------.... kirjoitti:

        Tuo hahmis onkin joku metroseksuaalifägäri tuon duckface poseerauksensa kanssa.

        Naminami namu hän on, lääh!


    • sir_eino

      Jos joskus siirryn takaisin sinkkumarkkinoille, lupaan tarjota sinulle kahvit jos kiinnostaa.

      Ihan oikeasti ja aidosti.

      • sir_eino

        Siis jos sinua Essi kiinnostaa. Minua kiinnostaa.


      • 75ee5i5ie5i
        sir_eino kirjoitti:

        Siis jos sinua Essi kiinnostaa. Minua kiinnostaa.

        Vittu mikä jätkä. Kehtaat oikeasti täällä sopi treffejä "varalle" vaikka olet muka niiiiiiiiiin rakastanut.

        Oksettava jätkä.


      • sir_eino
        75ee5i5ie5i kirjoitti:

        Vittu mikä jätkä. Kehtaat oikeasti täällä sopi treffejä "varalle" vaikka olet muka niiiiiiiiiin rakastanut.

        Oksettava jätkä.

        Parisuhteeni voi hyvin. Haluan että se voi jatkossakin hyvin. Luulen, että tyttöystäväni ei paljon arvostaisi sitä että lähtisin vieraan nettinaisen kanssa kahville. Luulen että siitä seuraisi aiheetonta mustasukkaisuutta ja riitelyä.

        Joten en ehdota Essille tapaamista nyt. Vaikka ehdotukseni oli ihan puhtaan platoninen.

        Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa vähän kahvittelemaan edes kaverimielessä? Niinpä.


      • twerqtawertwqa
        sir_eino kirjoitti:

        Parisuhteeni voi hyvin. Haluan että se voi jatkossakin hyvin. Luulen, että tyttöystäväni ei paljon arvostaisi sitä että lähtisin vieraan nettinaisen kanssa kahville. Luulen että siitä seuraisi aiheetonta mustasukkaisuutta ja riitelyä.

        Joten en ehdota Essille tapaamista nyt. Vaikka ehdotukseni oli ihan puhtaan platoninen.

        Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa vähän kahvittelemaan edes kaverimielessä? Niinpä.

        What?

        Pointti on se että tuollainen "ennakkoon treffien varailu kaiken varalle" on jo vastenmielistä.

        Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa sopimaan treffejä ennakkovarausperiaattella? Niinpä.

        P.S. Sähän olit niin vapaamielinen että pussailet kaverinaisia suulle. Vieläkö pusuttelut jatkuu kun olet itsekin suhteessa?


      • Jeeesuuus
        sir_eino kirjoitti:

        Parisuhteeni voi hyvin. Haluan että se voi jatkossakin hyvin. Luulen, että tyttöystäväni ei paljon arvostaisi sitä että lähtisin vieraan nettinaisen kanssa kahville. Luulen että siitä seuraisi aiheetonta mustasukkaisuutta ja riitelyä.

        Joten en ehdota Essille tapaamista nyt. Vaikka ehdotukseni oli ihan puhtaan platoninen.

        Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa vähän kahvittelemaan edes kaverimielessä? Niinpä.

        Jospa et kerro kaikkia menemisiäsi? Vai onko sulla paikannuspanta jalassa?

        Ääliö.


      • 3t52qt52q5q2
        sir_eino kirjoitti:

        Parisuhteeni voi hyvin. Haluan että se voi jatkossakin hyvin. Luulen, että tyttöystäväni ei paljon arvostaisi sitä että lähtisin vieraan nettinaisen kanssa kahville. Luulen että siitä seuraisi aiheetonta mustasukkaisuutta ja riitelyä.

        Joten en ehdota Essille tapaamista nyt. Vaikka ehdotukseni oli ihan puhtaan platoninen.

        Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa vähän kahvittelemaan edes kaverimielessä? Niinpä.

        Mutta itse asiassa tuollainen kaverikahvittelu ei pitäis olla mikään ongelma jos kaveripusuttelu on ihan ok sun mielestä.


      • Bimbo Lola Lollotin
        sir_eino kirjoitti:

        Parisuhteeni voi hyvin. Haluan että se voi jatkossakin hyvin. Luulen, että tyttöystäväni ei paljon arvostaisi sitä että lähtisin vieraan nettinaisen kanssa kahville. Luulen että siitä seuraisi aiheetonta mustasukkaisuutta ja riitelyä.

        Joten en ehdota Essille tapaamista nyt. Vaikka ehdotukseni oli ihan puhtaan platoninen.

        Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa vähän kahvittelemaan edes kaverimielessä? Niinpä.

        Iiih, Ihanaa eino, minä kans. Saanko vuoronumero 2. Iiihh. Saat pillua ekoilla treffeillä multa, oon niin helppo!! :)))


      • sir_eino
        twerqtawertwqa kirjoitti:

        What?

        Pointti on se että tuollainen "ennakkoon treffien varailu kaiken varalle" on jo vastenmielistä.

        Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa sopimaan treffejä ennakkovarausperiaattella? Niinpä.

        P.S. Sähän olit niin vapaamielinen että pussailet kaverinaisia suulle. Vieläkö pusuttelut jatkuu kun olet itsekin suhteessa?

        Kyllä minulla kavereita saa olla.

        Ja lue se viesti. Sovinko siinä treffit? EN. Sanoin että jos joskus olen vapaa niin sitten tapaaminen kiinnostaisi. Ei se tarkoita sitä että se toteutuisi. Kai se siitä Essistäkin riippuu.

        Tuskin Essi nyt kuitenkaan alkaa odotella sitä että parisuhteeni päättyy sitä varten että saattaisin siinä tapauksessa käydä hänen kanssaan kahvilla jos häntäkin kiinnostaa.


      • sir_eino
        3t52qt52q5q2 kirjoitti:

        Mutta itse asiassa tuollainen kaverikahvittelu ei pitäis olla mikään ongelma jos kaveripusuttelu on ihan ok sun mielestä.

        Ei kaverien kanssa kahvittelu olekaan ongelma.

        Se, että alkaisin nettideittailla olisi.


      • sir_eino
        Jeeesuuus kirjoitti:

        Jospa et kerro kaikkia menemisiäsi? Vai onko sulla paikannuspanta jalassa?

        Ääliö.

        No kyllä mä nyt ajattelin kuitenkin olla sille ihan rehellinen siitä mitä teen ja kenen kanssa.


      • Sinä päivänä kun
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä minulla kavereita saa olla.

        Ja lue se viesti. Sovinko siinä treffit? EN. Sanoin että jos joskus olen vapaa niin sitten tapaaminen kiinnostaisi. Ei se tarkoita sitä että se toteutuisi. Kai se siitä Essistäkin riippuu.

        Tuskin Essi nyt kuitenkaan alkaa odotella sitä että parisuhteeni päättyy sitä varten että saattaisin siinä tapauksessa käydä hänen kanssaan kahvilla jos häntäkin kiinnostaa.

        Paskapuhemylly lähti taas käyntiiin.


      • tateawetwe
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä minulla kavereita saa olla.

        Ja lue se viesti. Sovinko siinä treffit? EN. Sanoin että jos joskus olen vapaa niin sitten tapaaminen kiinnostaisi. Ei se tarkoita sitä että se toteutuisi. Kai se siitä Essistäkin riippuu.

        Tuskin Essi nyt kuitenkaan alkaa odotella sitä että parisuhteeni päättyy sitä varten että saattaisin siinä tapauksessa käydä hänen kanssaan kahvilla jos häntäkin kiinnostaa.

        Sulla on taas jotain sumeaa logiikkaa käytössä. Yrität aina "voittaa" kaikki keskustelut vääntämällä toisten puheet oman maun mukaan.

        "Kyllä minulla kavereita saa olla."

        No saa olla, sanoinko muuta? Mutta jos sä voit kaverinaisia pussata suulle niin mikset voi nettikaverinaisia tavata kahveilla?

        "Ja lue se viesti. Sovinko siinä treffit?"

        Sovit siinä ennakkoon treffit kaiken varalle. Tuollainen on yhtä vastenmielistä kuin se että flirttailisit tuntemattomien naisten kanssa ja sanoisit että "saat munaa jos mulla menee suhde poikki". Noin kärjistetysti, mutta sama periaate.

        P.S. Suksi vittuun vänkyttämästä. Mua ei oikeastaan kiinnosta sun vastaukset koska tiedän ettei sun äly ja loogikon lahjat riitä vastaamaan muuta kuin sun narsistisia vänkytyksiäsi.


      • ....................
        sir_eino kirjoitti:

        No kyllä mä nyt ajattelin kuitenkin olla sille ihan rehellinen siitä mitä teen ja kenen kanssa.

        Kun sinä käytät sanaa rehellinen, siitä pitäisi lätkäistä sakot tai vankeuttas. Rikosnimike törkeän petoksen yritys,


      • ...............
        sir_eino kirjoitti:

        No kyllä mä nyt ajattelin kuitenkin olla sille ihan rehellinen siitä mitä teen ja kenen kanssa.

        Muista sitten sanoa myös että olet jo sopinut ainakin yhdet treffit kaiken varalle.


      • wtuerwu
        tateawetwe kirjoitti:

        Sulla on taas jotain sumeaa logiikkaa käytössä. Yrität aina "voittaa" kaikki keskustelut vääntämällä toisten puheet oman maun mukaan.

        "Kyllä minulla kavereita saa olla."

        No saa olla, sanoinko muuta? Mutta jos sä voit kaverinaisia pussata suulle niin mikset voi nettikaverinaisia tavata kahveilla?

        "Ja lue se viesti. Sovinko siinä treffit?"

        Sovit siinä ennakkoon treffit kaiken varalle. Tuollainen on yhtä vastenmielistä kuin se että flirttailisit tuntemattomien naisten kanssa ja sanoisit että "saat munaa jos mulla menee suhde poikki". Noin kärjistetysti, mutta sama periaate.

        P.S. Suksi vittuun vänkyttämästä. Mua ei oikeastaan kiinnosta sun vastaukset koska tiedän ettei sun äly ja loogikon lahjat riitä vastaamaan muuta kuin sun narsistisia vänkytyksiäsi.

        Siinä ei kyllä sanottu treffi-sanaa.


      • Einon logiikkaa
        sir_eino kirjoitti:

        Ei kaverien kanssa kahvittelu olekaan ongelma.

        Se, että alkaisin nettideittailla olisi.

        "Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa vähän kahvittelemaan edes kaverimielessä? Niinpä."

        "Ei kaverien kanssa kahvittelu olekaan ongelma.

        Se, että alkaisin nettideittailla olisi."


      • sir_eino
        tateawetwe kirjoitti:

        Sulla on taas jotain sumeaa logiikkaa käytössä. Yrität aina "voittaa" kaikki keskustelut vääntämällä toisten puheet oman maun mukaan.

        "Kyllä minulla kavereita saa olla."

        No saa olla, sanoinko muuta? Mutta jos sä voit kaverinaisia pussata suulle niin mikset voi nettikaverinaisia tavata kahveilla?

        "Ja lue se viesti. Sovinko siinä treffit?"

        Sovit siinä ennakkoon treffit kaiken varalle. Tuollainen on yhtä vastenmielistä kuin se että flirttailisit tuntemattomien naisten kanssa ja sanoisit että "saat munaa jos mulla menee suhde poikki". Noin kärjistetysti, mutta sama periaate.

        P.S. Suksi vittuun vänkyttämästä. Mua ei oikeastaan kiinnosta sun vastaukset koska tiedän ettei sun äly ja loogikon lahjat riitä vastaamaan muuta kuin sun narsistisia vänkytyksiäsi.

        Enköhän minä tiedä ihan itse paremmin kun sinä mitä ajattelin kun kirjoitin viestini. Jos luulet tietäväsi paremmin kun minä mitä ajattelen, suosittelen hankkiutumaan hoitoon. Minä en sopinut ennakkoon treffejä, kunhan vain ilmoitin että jos tilanne olisi toinen, sellaiset voisivat kiinnostaa.

        Ei tästä tarvitse tosiaan vänkyttää, koska tiedän itse paremmin mitä ajattelin kun viestin kirjoitin.


      • sir_eino
        Einon logiikkaa kirjoitti:

        "Miettikää nyt hei vähän, kuinka moni oikeasti päästää kumppaninsa tuosta vaan jonkun nettituttavuuden kanssa vähän kahvittelemaan edes kaverimielessä? Niinpä."

        "Ei kaverien kanssa kahvittelu olekaan ongelma.

        Se, että alkaisin nettideittailla olisi."

        No miten luulet tyttöystäväni kokevan asian jos sanon meneväni kahville netissä tapaamani naisen kanssa?

        Pitääköhän se sitä kaverikahvitteluna? Vai kenties jonain muuna?

        Niinpä.


      • Einon logiikkaa
        wtuerwu kirjoitti:

        Siinä ei kyllä sanottu treffi-sanaa.

        Saivartelua. Kutsui kahville "jos jää sinkuksi". Eli ennakkovarasi treffit. Turha saivarrella taas einon tyyliin että kavereita saa pussata suulle muttei suudella. Ja vieraita naisia saa nussia muttei rakastella.


      • sir_eino
        wtuerwu kirjoitti:

        Siinä ei kyllä sanottu treffi-sanaa.

        Enkä minä ajatellut varsinaisia treffejä.


      • ............
        sir_eino kirjoitti:

        No miten luulet tyttöystäväni kokevan asian jos sanon meneväni kahville netissä tapaamani naisen kanssa?

        Pitääköhän se sitä kaverikahvitteluna? Vai kenties jonain muuna?

        Niinpä.

        Ai sekö ei luota suhun? No en ihmettele.


      • ..............
        sir_eino kirjoitti:

        Enköhän minä tiedä ihan itse paremmin kun sinä mitä ajattelin kun kirjoitin viestini. Jos luulet tietäväsi paremmin kun minä mitä ajattelen, suosittelen hankkiutumaan hoitoon. Minä en sopinut ennakkoon treffejä, kunhan vain ilmoitin että jos tilanne olisi toinen, sellaiset voisivat kiinnostaa.

        Ei tästä tarvitse tosiaan vänkyttää, koska tiedän itse paremmin mitä ajattelin kun viestin kirjoitin.

        Se ei riitä mitä sä ajattelet, jos et osaa ilmaista ajatustasi niin että muutkin ymmärtää. Mutta eiköhän se ihan selväksi tullut että teit eräänlaisen ennakkovarauksen tuossa. Ei siinä mitään. Muista kuitenkin sanoa tyttöystävällesi siitä, kun olet muka niin rehellinen.


      • sir_eino
        .............. kirjoitti:

        Se ei riitä mitä sä ajattelet, jos et osaa ilmaista ajatustasi niin että muutkin ymmärtää. Mutta eiköhän se ihan selväksi tullut että teit eräänlaisen ennakkovarauksen tuossa. Ei siinä mitään. Muista kuitenkin sanoa tyttöystävällesi siitä, kun olet muka niin rehellinen.

        Minä en maininnut siinä sanaa treffi enkä tehnyt mitään ennakkovarausta. Se on sinun tulkintaasi. Paremminkin ilmaisin että jos tilanne olisi toinen, mikäpä ettei.


      • sir_eino
        ............ kirjoitti:

        Ai sekö ei luota suhun? No en ihmettele.

        Kyllä se minuun luottaa. Mutten juoksekaan vieraiden naisten kanssa kahvilla tai sovi treffejä netissä tapaamieni ihmisten kanssa. Jos alkaisin käyttäytyä epäilyttävästi niin voisi äkkiä mennä luottamus.

        Miksi pitäisi?


      • .................
        sir_eino kirjoitti:

        Enkä minä ajatellut varsinaisia treffejä.

        Lässyn lässyn. Olet jo kuoppasi kaivanut.


      • .............
        sir_eino kirjoitti:

        Minä en maininnut siinä sanaa treffi enkä tehnyt mitään ennakkovarausta. Se on sinun tulkintaasi. Paremminkin ilmaisin että jos tilanne olisi toinen, mikäpä ettei.

        Hah hah. Yrität selitellä nyt parhain päin. Joopa joo. Miettisit sitten vaikka ens kerralla ennen kuin kirjoitat.


      • sir_eino
        Einon logiikkaa kirjoitti:

        Saivartelua. Kutsui kahville "jos jää sinkuksi". Eli ennakkovarasi treffit. Turha saivarrella taas einon tyyliin että kavereita saa pussata suulle muttei suudella. Ja vieraita naisia saa nussia muttei rakastella.

        Kirjoitit 15 viestiä aiheesta "Eino varaa Ellan, byää". Mielipiteesi tuli selväksi.


      • rrerara
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä se minuun luottaa. Mutten juoksekaan vieraiden naisten kanssa kahvilla tai sovi treffejä netissä tapaamieni ihmisten kanssa. Jos alkaisin käyttäytyä epäilyttävästi niin voisi äkkiä mennä luottamus.

        Miksi pitäisi?

        No ei kaverien kanssa kahvittelun pitäisikään epäilyttävää olla, mutta ilmeisesti sun kanssa se on.


      • sir_eino
        ............. kirjoitti:

        Hah hah. Yrität selitellä nyt parhain päin. Joopa joo. Miettisit sitten vaikka ens kerralla ennen kuin kirjoitat.

        En varmaankaan käytä riittävästi hallusinogeenejä kun en edelleenkään ymmärrä mistä vedät tuon tulkinnan.


      • ....................
        sir_eino kirjoitti:

        Kirjoitit 15 viestiä aiheesta "Eino varaa Ellan, byää". Mielipiteesi tuli selväksi.

        Paremminkin aiheesta: "Pano-Eino varaa ennakkotreffejä vaikka seurustelee".


      • sir_eino
        rrerara kirjoitti:

        No ei kaverien kanssa kahvittelun pitäisikään epäilyttävää olla, mutta ilmeisesti sun kanssa se on.

        Ei hänellä ole mitään sitä vastaan että näen kavereitani. Oli ne sitten naisia tai miehiä. Jos sen sijaan alan laajentaa tuttavapiiriäni esim. netin kautta niin siinä voi tietysti olla keskustelun paikka. Enhän minä Essiä tunne. Ei Essi ole kaverini ennen kun olemme tavanneet. Emmekä ole.


      • 4ytwayawywaw4a
        sir_eino kirjoitti:

        En varmaankaan käytä riittävästi hallusinogeenejä kun en edelleenkään ymmärrä mistä vedät tuon tulkinnan.

        Älä jaksa vänkyttää.


      • ................
        sir_eino kirjoitti:

        Ei hänellä ole mitään sitä vastaan että näen kavereitani. Oli ne sitten naisia tai miehiä. Jos sen sijaan alan laajentaa tuttavapiiriäni esim. netin kautta niin siinä voi tietysti olla keskustelun paikka. Enhän minä Essiä tunne. Ei Essi ole kaverini ennen kun olemme tavanneet. Emmekä ole.

        seli seli - muista kuitenkin sanoa sille tyttikselle näistä sun ennakkovarauksista jos ei siinä kerran mitään epäsopivaa ole.


      • sir_eino
        ................ kirjoitti:

        seli seli - muista kuitenkin sanoa sille tyttikselle näistä sun ennakkovarauksista jos ei siinä kerran mitään epäsopivaa ole.

        Kerron tyttöystävälleni sopineeni treffit jos sellaiset joskus sovin. Nyt en ole sellaisia sopinut joten ei tarvitse.


      • ap

        Kiitos, Eino. Lämmitti mieltä. Minulla on tänään ollut nyyh nyyh -päivä kun kukaan ei tajuu ja kaikki vihaa ja on muutenkin toivotonta.

        Minusta on hauska ja itsetuntoa kohottavaa ajatella edes kuvitelmana, että jos sitä ja jos tätä, niin Eino lähtisi kanssani kahville. Sillä on merkitystä, kaiken karvaisilla unelmilla, ei vain "tositodella".

        Mutta menepä nyt sen lutk... ihanan tyttöystäväsi luokse paijailemaan.


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        Paremminkin aiheesta: "Pano-Eino varaa ennakkotreffejä vaikka seurustelee".

        No pyydä sinä Ellaa ulos jos Ella kiinnostaa. Älä mieti sitä että olenko mahdollisesti ensi viikolla, ensi vuonna tai kymmenen vuoden päästä taas markkinoilla pyytämässä jotain naista ulos. Ei se sinulle kuulu.

        En minä ole oikeastaan kovinkaan monelle naiselle täällä ehdottanut tapaamista. Satulle, joo, mutta se ei osannut päättää. Sitten se poistui palstalta kun jengi alkoi ladella tänne jotain kouluampujaihannointeja. Junkkikselle, joo, mutta se asuu kaukana. Ellalle voisin ehdottaa jos tilanne olisi toinen, mutta koska ei ole, en ehdota.


      • ...........
        sir_eino kirjoitti:

        Kerron tyttöystävälleni sopineeni treffit jos sellaiset joskus sovin. Nyt en ole sellaisia sopinut joten ei tarvitse.

        No kerro sitten sopineesi meneväsi ES:n kanssa kahville sitten kun sun ja tyttiksen suhde on ohi. Se on vain rehellistä.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Kiitos, Eino. Lämmitti mieltä. Minulla on tänään ollut nyyh nyyh -päivä kun kukaan ei tajuu ja kaikki vihaa ja on muutenkin toivotonta.

        Minusta on hauska ja itsetuntoa kohottavaa ajatella edes kuvitelmana, että jos sitä ja jos tätä, niin Eino lähtisi kanssani kahville. Sillä on merkitystä, kaiken karvaisilla unelmilla, ei vain "tositodella".

        Mutta menepä nyt sen lutk... ihanan tyttöystäväsi luokse paijailemaan.

        Tyttöystävä lähti käymään kaverinsa kanssa jollain jumpalla ja saunassa. Minä lupasin tehdä sille ruokaa.

        Uuni tekee ruoan. Vois kai sitä itsekin poiketa vielä ulkona, kaunis ilma.

        Sinä olet ihan mukava ja herttainen tyttö.


      • sir_eino
        ........... kirjoitti:

        No kerro sitten sopineesi meneväsi ES:n kanssa kahville sitten kun sun ja tyttiksen suhde on ohi. Se on vain rehellistä.

        Se saattaisi olla hieman hämmästynyt. Ei se tiedä kuka on ES.


      • ................
        sir_eino kirjoitti:

        No pyydä sinä Ellaa ulos jos Ella kiinnostaa. Älä mieti sitä että olenko mahdollisesti ensi viikolla, ensi vuonna tai kymmenen vuoden päästä taas markkinoilla pyytämässä jotain naista ulos. Ei se sinulle kuulu.

        En minä ole oikeastaan kovinkaan monelle naiselle täällä ehdottanut tapaamista. Satulle, joo, mutta se ei osannut päättää. Sitten se poistui palstalta kun jengi alkoi ladella tänne jotain kouluampujaihannointeja. Junkkikselle, joo, mutta se asuu kaukana. Ellalle voisin ehdottaa jos tilanne olisi toinen, mutta koska ei ole, en ehdota.

        Hah hah. Noi sun selitykset ei palvele enää muuta tarkoitusta kuin sun omatunnon tyynnyttelyä. Me muut nähdään sun paskapuheiden läpi.

        "Jos joskus siirryn takaisin sinkkumarkkinoille, LUPAAN TARJOTA SINULLE KAHVIT jos kiinnostaa."

        "Ellalle voisin ehdottaa jos tilanne olisi toinen, mutta koska ei ole, EN EHDOTA."

        Vanhana saivartelijana ja semantiikkaan takertujana huomaatkin varmaan että sä vain LUPASIT tarjota kahvit mutta et EHDOTTANUT. Heh heh. Siinähän on selvä ero.


      • ...............
        sir_eino kirjoitti:

        Se saattaisi olla hieman hämmästynyt. Ei se tiedä kuka on ES.

        No tottahan sä kerrot sille. Sellanen yksinäinen nuori nainen jonka tapaist netissä.


      • .............
        ap kirjoitti:

        Kiitos, Eino. Lämmitti mieltä. Minulla on tänään ollut nyyh nyyh -päivä kun kukaan ei tajuu ja kaikki vihaa ja on muutenkin toivotonta.

        Minusta on hauska ja itsetuntoa kohottavaa ajatella edes kuvitelmana, että jos sitä ja jos tätä, niin Eino lähtisi kanssani kahville. Sillä on merkitystä, kaiken karvaisilla unelmilla, ei vain "tositodella".

        Mutta menepä nyt sen lutk... ihanan tyttöystäväsi luokse paijailemaan.

        Eino taitais olla se kaikkein ihanin vaihtoehto. Iiiih. Kukapa ei Einoa haluaisi.


      • sir_eino
        ................ kirjoitti:

        Hah hah. Noi sun selitykset ei palvele enää muuta tarkoitusta kuin sun omatunnon tyynnyttelyä. Me muut nähdään sun paskapuheiden läpi.

        "Jos joskus siirryn takaisin sinkkumarkkinoille, LUPAAN TARJOTA SINULLE KAHVIT jos kiinnostaa."

        "Ellalle voisin ehdottaa jos tilanne olisi toinen, mutta koska ei ole, EN EHDOTA."

        Vanhana saivartelijana ja semantiikkaan takertujana huomaatkin varmaan että sä vain LUPASIT tarjota kahvit mutta et EHDOTTANUT. Heh heh. Siinähän on selvä ero.

        Paremminkin viittasin tuossa aiemmassa keskustelussa siihen etten ehdottanut treffejä vaan kahvittelua. Kyllä minä tiedän että ehdotin tapaamista. Mutten ehdottanut treffejä enkä varsinkaan "ennakkovarannut" sellaisia.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Paremminkin viittasin tuossa aiemmassa keskustelussa siihen etten ehdottanut treffejä vaan kahvittelua. Kyllä minä tiedän että ehdotin tapaamista. Mutten ehdottanut treffejä enkä varsinkaan "ennakkovarannut" sellaisia.

        Satulle mä sen sijaan kyllä ehdotin nimenomaan ja ihan suoraan treffejä, ei mitään "tapaamista". Mutta olinkin poikamies silloin.


      • ap
        ............. kirjoitti:

        Eino taitais olla se kaikkein ihanin vaihtoehto. Iiiih. Kukapa ei Einoa haluaisi.

        Älä viitsi. Enhän minä ole koskaan tavannut Einoa enkä muita joista tässä on ollut puhe eivätkä he minua. Te jotkut teette asioista kummallisen pitkälle meneviä johtopäätöksiä ja fataalisia visioita.


      • ................
        sir_eino kirjoitti:

        Paremminkin viittasin tuossa aiemmassa keskustelussa siihen etten ehdottanut treffejä vaan kahvittelua. Kyllä minä tiedän että ehdotin tapaamista. Mutten ehdottanut treffejä enkä varsinkaan "ennakkovarannut" sellaisia.

        Joo joo. Taas tätä semantikko-Einon bullshittiä.

        Kaverinaisia saa pussata muttei suudella.

        Nettituttujen kanssa voi sopia kahvitapaamisia muttei kahvitreffejä.

        Vieraita naisia saa nussia muttei rakastella.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Älä viitsi. Enhän minä ole koskaan tavannut Einoa enkä muita joista tässä on ollut puhe eivätkä he minua. Te jotkut teette asioista kummallisen pitkälle meneviä johtopäätöksiä ja fataalisia visioita.

        No, tuo jo päätti että sovin tällä palstalla ennakkotreffejä. Ehkä jollain on tylsä sunnuntai.


      • sir_eino
        ................ kirjoitti:

        Joo joo. Taas tätä semantikko-Einon bullshittiä.

        Kaverinaisia saa pussata muttei suudella.

        Nettituttujen kanssa voi sopia kahvitapaamisia muttei kahvitreffejä.

        Vieraita naisia saa nussia muttei rakastella.

        Jos joku väittää että pyydän jotain naista keskustelupalstalla treffeille niin sitten olisi hyvä että olisin tosiaan pyytänyt sitä naista keskustelupalstalla treffeille. Kaikki näkevät ensimmäisestä viestistäni etten pyytänyt ketään treffeille.

        Treffien ennakkovarailusta olisi järkevää puhua vasta jos olisin ehdottanut Essille kolmen ruokalajin illallista kämpilläni ja ojentanut Essin astuessa sisään tarjouskupongin jolla voi ostaa minulta seksiä 50% alennushintaan.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        No, tuo jo päätti että sovin tällä palstalla ennakkotreffejä. Ehkä jollain on tylsä sunnuntai.

        Sunnuntait ovat sellaisia pölypalleroisia. Mä lähen nyt kävelylle.
        *halaa sievästi*


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Sunnuntait ovat sellaisia pölypalleroisia. Mä lähen nyt kävelylle.
        *halaa sievästi*

        *halaa takaisin siveästi*


      • ..................
        sir_eino kirjoitti:

        Jos joku väittää että pyydän jotain naista keskustelupalstalla treffeille niin sitten olisi hyvä että olisin tosiaan pyytänyt sitä naista keskustelupalstalla treffeille. Kaikki näkevät ensimmäisestä viestistäni etten pyytänyt ketään treffeille.

        Treffien ennakkovarailusta olisi järkevää puhua vasta jos olisin ehdottanut Essille kolmen ruokalajin illallista kämpilläni ja ojentanut Essin astuessa sisään tarjouskupongin jolla voi ostaa minulta seksiä 50% alennushintaan.

        Sä olet niin täynnä hevonpaskaa koko jätkä taas.

        Jos kahvikutsu tuntemattomalle naiselle ei ole treffit, niin sitten kolme ruokalajin illallinen ja alennuskuponki seksistä on?

        Selittele miten päin vain tahdot, mutta muista nyt kuitenkin sille tyttiksellesi sanoa että lupasit tarjota kahvit netissä tapaamallesi tuntemattomalle ja yksinäiselle naiselle sitten kun sun ja tyttöystävän suhde on ohi.


      • ,.,,.
        ap kirjoitti:

        Kiitos, Eino. Lämmitti mieltä. Minulla on tänään ollut nyyh nyyh -päivä kun kukaan ei tajuu ja kaikki vihaa ja on muutenkin toivotonta.

        Minusta on hauska ja itsetuntoa kohottavaa ajatella edes kuvitelmana, että jos sitä ja jos tätä, niin Eino lähtisi kanssani kahville. Sillä on merkitystä, kaiken karvaisilla unelmilla, ei vain "tositodella".

        Mutta menepä nyt sen lutk... ihanan tyttöystäväsi luokse paijailemaan.

        Eino ja einon ihanat tofun makuiset kullijuustot.


      • sir_eino
        .................. kirjoitti:

        Sä olet niin täynnä hevonpaskaa koko jätkä taas.

        Jos kahvikutsu tuntemattomalle naiselle ei ole treffit, niin sitten kolme ruokalajin illallinen ja alennuskuponki seksistä on?

        Selittele miten päin vain tahdot, mutta muista nyt kuitenkin sille tyttiksellesi sanoa että lupasit tarjota kahvit netissä tapaamallesi tuntemattomalle ja yksinäiselle naiselle sitten kun sun ja tyttöystävän suhde on ohi.

        Ei. Kahvittelu ei tosiaan välttämättä ole treffit. Ehkä sinun päässäsi mutta minun päässäni eivät.


      • t4watawrta4
        sir_eino kirjoitti:

        No, tuo jo päätti että sovin tällä palstalla ennakkotreffejä. Ehkä jollain on tylsä sunnuntai.

        No jos en olisi "paljastanut" Einon ennakkotreffivarauksia - joissa ei ole edes mitään paljastettavaa koska noin suoraan ja julkisesti niitä teet - niin ei olis sunkaan tarvinnut ottaa näin paljon takapakkia ja selitellä. Sori että pilasin sun treffisuunnitelmat.


      • tuseusedrg
        sir_eino kirjoitti:

        Ei. Kahvittelu ei tosiaan välttämättä ole treffit. Ehkä sinun päässäsi mutta minun päässäni eivät.

        Joo joo. Selittele mitä tykkäät. Mä en edes halua tietää mitä sun päässäs tapahtuu jos tuntemattomia naisia kahvitellaan ja kaverinaisia pussaillaan suulle ja en edes halua tietää mitä muuta teet tyttöystäväsi selän takana.


      • ....................
        sir_eino kirjoitti:

        Ei. Kahvittelu ei tosiaan välttämättä ole treffit. Ehkä sinun päässäsi mutta minun päässäni eivät.

        Nyt vasta huomasin että käytit sanaa "välttämättä".

        Ehkä sun olis pitänyt sitten täsmentää tuota sun treffikutsua. Aikamoista selittelyn makua. Ensin teet ennakkotreffivarauksen ja sitten kun joku siitä huomauttaa niin nolostut ja alat selittelemään ja perumaan treffejä. Ajattele nyt miltä ES:stäkin tuntuu kun ensin sovit treffejä ja sitten perut ne. Äläkä sano että "en ajatellut niitä treffeiksi" sillä mistä ES tai kukaan muukaan sitä tietäisi. Jos mies pyytää tuntemattoman naisen kahville niin suurin osa ihmisistä ymmärtää ne treffeiksi.


      • sir_eino
        tuseusedrg kirjoitti:

        Joo joo. Selittele mitä tykkäät. Mä en edes halua tietää mitä sun päässäs tapahtuu jos tuntemattomia naisia kahvitellaan ja kaverinaisia pussaillaan suulle ja en edes halua tietää mitä muuta teet tyttöystäväsi selän takana.

        Minähän taisin jo sanoa etten käy kahvilla tai missään muuallakaan tuntemattomien naisten kanssa. En siis aio tavata tuntemattomia naisia kahvittelun merkeissä. En edes silloin kun kyseessä eivät ole treffit.

        Väännetään rautalangasta:
        - Pyysin Essiä kahville (ihan vain kahville)
        - Mutta vain jos eroan

        Näin siksi että olettaisin ettei naisystäväni tykkäisi että kävisin edes ihan vain kahvilla jonkun nettituttavuuden kanssa.

        Se että sinä väännät päässäsi tästä jonkun seksinvonkausyrityksen on aika erikoista.

        En minäkään haluaisi että tyttöystäväni kävisi kahvilla jonkun netissä tapaamansa miehen kanssa. Vaikka nyt uskonkin ettei se minua pettäisi. Mutta silti. Tulisi siitä vähän epävarma olo.


      • ...........
        sir_eino kirjoitti:

        Minähän taisin jo sanoa etten käy kahvilla tai missään muuallakaan tuntemattomien naisten kanssa. En siis aio tavata tuntemattomia naisia kahvittelun merkeissä. En edes silloin kun kyseessä eivät ole treffit.

        Väännetään rautalangasta:
        - Pyysin Essiä kahville (ihan vain kahville)
        - Mutta vain jos eroan

        Näin siksi että olettaisin ettei naisystäväni tykkäisi että kävisin edes ihan vain kahvilla jonkun nettituttavuuden kanssa.

        Se että sinä väännät päässäsi tästä jonkun seksinvonkausyrityksen on aika erikoista.

        En minäkään haluaisi että tyttöystäväni kävisi kahvilla jonkun netissä tapaamansa miehen kanssa. Vaikka nyt uskonkin ettei se minua pettäisi. Mutta silti. Tulisi siitä vähän epävarma olo.

        Niinpä niin. Eli teit eräänlaisen ennakkovarauksen.


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin että käytit sanaa "välttämättä".

        Ehkä sun olis pitänyt sitten täsmentää tuota sun treffikutsua. Aikamoista selittelyn makua. Ensin teet ennakkotreffivarauksen ja sitten kun joku siitä huomauttaa niin nolostut ja alat selittelemään ja perumaan treffejä. Ajattele nyt miltä ES:stäkin tuntuu kun ensin sovit treffejä ja sitten perut ne. Äläkä sano että "en ajatellut niitä treffeiksi" sillä mistä ES tai kukaan muukaan sitä tietäisi. Jos mies pyytää tuntemattoman naisen kahville niin suurin osa ihmisistä ymmärtää ne treffeiksi.

        En minä peru mitään. Olen edelleen Essin käytettävissä esimerkiksi kahvittelutarkoituksiin jos eroan.

        Ja mieti asia vähän Essin kannalta. En minä voisi esittää Essille julkista treffikutsua. Tämän palstan at-mölöt lynkkaisivat sen siitä hyvästä. Kahville voin pyytää.


      • sir_eino
        ........... kirjoitti:

        Niinpä niin. Eli teit eräänlaisen ennakkovarauksen.

        En, vaan paremminkin ilmoitin että jos asia olisi toisin.

        Ennakkovaraus varmaan edellyttäisi sitä että suunnittelisin eroavani. Sitä en suunnittele. Itse asiassa tuo nykyinen on parasta mitä minulle on tapahtunut pitkään aikaan. Ehkä koskaan.


      • ..................
        sir_eino kirjoitti:

        Minähän taisin jo sanoa etten käy kahvilla tai missään muuallakaan tuntemattomien naisten kanssa. En siis aio tavata tuntemattomia naisia kahvittelun merkeissä. En edes silloin kun kyseessä eivät ole treffit.

        Väännetään rautalangasta:
        - Pyysin Essiä kahville (ihan vain kahville)
        - Mutta vain jos eroan

        Näin siksi että olettaisin ettei naisystäväni tykkäisi että kävisin edes ihan vain kahvilla jonkun nettituttavuuden kanssa.

        Se että sinä väännät päässäsi tästä jonkun seksinvonkausyrityksen on aika erikoista.

        En minäkään haluaisi että tyttöystäväni kävisi kahvilla jonkun netissä tapaamansa miehen kanssa. Vaikka nyt uskonkin ettei se minua pettäisi. Mutta silti. Tulisi siitä vähän epävarma olo.

        Kerropa myös että tulisiko sulle epävarma olo jos sun tyttöystävä sopisi vievänsä jonkun netissä tapaamansa miehen kahville lisäämällä "jos siirryn takaisin sinkkumarkkinoille"?

        Onko tuollaiset ennakkovaraukset ylipäätään sopivia seurusteleville ihmisille?


      • y4waywayasry
        sir_eino kirjoitti:

        En minä peru mitään. Olen edelleen Essin käytettävissä esimerkiksi kahvittelutarkoituksiin jos eroan.

        Ja mieti asia vähän Essin kannalta. En minä voisi esittää Essille julkista treffikutsua. Tämän palstan at-mölöt lynkkaisivat sen siitä hyvästä. Kahville voin pyytää.

        No mä en kyllä näe mitään eroa kahvikutsun ja treffikutsun välillä. Vai tarkoittaa treffit sulle aina sitä että on pakko saada pillua samana iltana.


      • Uhmaikäkö?
        sir_eino kirjoitti:

        Minähän taisin jo sanoa etten käy kahvilla tai missään muuallakaan tuntemattomien naisten kanssa. En siis aio tavata tuntemattomia naisia kahvittelun merkeissä. En edes silloin kun kyseessä eivät ole treffit.

        Väännetään rautalangasta:
        - Pyysin Essiä kahville (ihan vain kahville)
        - Mutta vain jos eroan

        Näin siksi että olettaisin ettei naisystäväni tykkäisi että kävisin edes ihan vain kahvilla jonkun nettituttavuuden kanssa.

        Se että sinä väännät päässäsi tästä jonkun seksinvonkausyrityksen on aika erikoista.

        En minäkään haluaisi että tyttöystäväni kävisi kahvilla jonkun netissä tapaamansa miehen kanssa. Vaikka nyt uskonkin ettei se minua pettäisi. Mutta silti. Tulisi siitä vähän epävarma olo.

        Hei eino mene vaikka runkulle siitä vänkäämästä. Mikä vittu aikuista miestä vaivaa, täällä sönköttää ja polkee jalkaa kuin pikkulapsi?


      • tweat4wsta
        sir_eino kirjoitti:

        En, vaan paremminkin ilmoitin että jos asia olisi toisin.

        Ennakkovaraus varmaan edellyttäisi sitä että suunnittelisin eroavani. Sitä en suunnittele. Itse asiassa tuo nykyinen on parasta mitä minulle on tapahtunut pitkään aikaan. Ehkä koskaan.

        Jo se että teet tuollaisia ennakkovarauksia kertoo että et luota suhteeseesi.


      • Herculies-mies
        sir_eino kirjoitti:

        *halaa takaisin siveästi*

        *työntää munan sir_einon peräreikään ja työntelee hitaasti sisään ja ulos*


      • sir_eino
        y4waywayasry kirjoitti:

        No mä en kyllä näe mitään eroa kahvikutsun ja treffikutsun välillä. Vai tarkoittaa treffit sulle aina sitä että on pakko saada pillua samana iltana.

        Ei se sitä tarkoita.


      • sir_eino
        tweat4wsta kirjoitti:

        Jo se että teet tuollaisia ennakkovarauksia kertoo että et luota suhteeseesi.

        Paitsi etten tehnyt ennakkovarausta.


      • ---
        sir_eino kirjoitti:

        En minä peru mitään. Olen edelleen Essin käytettävissä esimerkiksi kahvittelutarkoituksiin jos eroan.

        Ja mieti asia vähän Essin kannalta. En minä voisi esittää Essille julkista treffikutsua. Tämän palstan at-mölöt lynkkaisivat sen siitä hyvästä. Kahville voin pyytää.

        Hei eino, kun olet noin fiksu, tiedätkö mitä eroa on jos panen sua:
        A) perseeseen
        B) peräsuoleen?


      • Läl läl lää
        sir_eino kirjoitti:

        Paitsi etten tehnyt ennakkovarausta.

        Teitpäs.


      • sir_eino
        .................. kirjoitti:

        Kerropa myös että tulisiko sulle epävarma olo jos sun tyttöystävä sopisi vievänsä jonkun netissä tapaamansa miehen kahville lisäämällä "jos siirryn takaisin sinkkumarkkinoille"?

        Onko tuollaiset ennakkovaraukset ylipäätään sopivia seurusteleville ihmisille?

        Mitkä ennakkovaraukset?

        Älkää nyt laittako liikaa painoa tuolel "jos siirryn..." jutulle. Fakta on että kun seurustelen en tapaile vieraita naisia ja seurustelu taas ei voi päättyä kuten niin että olen taas sinkkuna. Ajatuksena ei siis ollut se että olisin siirtymässä sinkkumarkkinoille.

        Romanttisempi tapa olisi ollut sanoa "jos en olisi koskaan tavannut nykyistäni" mutta sitten joku alkaisi vääntää siitä kuinka tuon pätkän perusteella toivon etten olisi tavannut nykyistäni ja olen rakastunut Essiin.


      • Hercules-mies
        Herculies-mies kirjoitti:

        *työntää munan sir_einon peräreikään ja työntelee hitaasti sisään ja ulos*

        *välillä ottaen kyrvän ulos ja kumartuu nuuhkaisemaan terskanvakoon kertynyttä suolituoretta einonpaskaa*


      • sir_eino kirjoitti:

        Se saattaisi olla hieman hämmästynyt. Ei se tiedä kuka on ES.

        hei.. eikö se oo vähän niinku jo etukäteen suunnittelua että hmmm... tuonpas kanssa lähdenkin treffeille sitten jos sattuu nykysen kanssa ero tulemaan?

        yleensä siinä vaiheessa, jos noita tollasia ajatuksia alkaa ees tuleen, vois varmaan miettiä että miks huomaat ehdottelevas kahveja jo ennenkun ero on tullut siinä mielessä että sinne kahville mennään sitten jos se ero tulee?
        joo... vaikeesti selitetty (kuten aina), mut pointti kai meni perille?

        En mä ainaka pyytäs ketään jätkää kahville, --> Jos ero tulee. Pyydän kahville vasta kun ero on tullut, jos ehkä kahvittelu kiinnostaa muussakin mielessä kun kaverillisesti. Jos taas kiinnostaa vaan kaverillisesti niin pyydän kahville heti


      • sir_eino
        likka-85 kirjoitti:

        hei.. eikö se oo vähän niinku jo etukäteen suunnittelua että hmmm... tuonpas kanssa lähdenkin treffeille sitten jos sattuu nykysen kanssa ero tulemaan?

        yleensä siinä vaiheessa, jos noita tollasia ajatuksia alkaa ees tuleen, vois varmaan miettiä että miks huomaat ehdottelevas kahveja jo ennenkun ero on tullut siinä mielessä että sinne kahville mennään sitten jos se ero tulee?
        joo... vaikeesti selitetty (kuten aina), mut pointti kai meni perille?

        En mä ainaka pyytäs ketään jätkää kahville, --> Jos ero tulee. Pyydän kahville vasta kun ero on tullut, jos ehkä kahvittelu kiinnostaa muussakin mielessä kun kaverillisesti. Jos taas kiinnostaa vaan kaverillisesti niin pyydän kahville heti

        Siellä ylempänä Essi mainitsee minut yhtenä tapaamisvaihtoehtona jos tilanne olisi toinen. Minä tapaisin hänet mielelläni jos tilanne olisi toinen. Se ei ole. Molemmat tiedämme sen. Kai minä voin hänelle kertoa että myös minä ajattelen samoin?

        Ei minulla ole mitään sen kummempia ajatuksia tavata nyt ketään tai erota tai alkaa lämmittelemään ketään tässä ohella. Ei minulla oikeastaan ole edes pahemmin ylimääräistä aikaa.

        Paitsi nyt kun "kokkaan" ja "siivoan".


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Siellä ylempänä Essi mainitsee minut yhtenä tapaamisvaihtoehtona jos tilanne olisi toinen. Minä tapaisin hänet mielelläni jos tilanne olisi toinen. Se ei ole. Molemmat tiedämme sen. Kai minä voin hänelle kertoa että myös minä ajattelen samoin?

        Ei minulla ole mitään sen kummempia ajatuksia tavata nyt ketään tai erota tai alkaa lämmittelemään ketään tässä ohella. Ei minulla oikeastaan ole edes pahemmin ylimääräistä aikaa.

        Paitsi nyt kun "kokkaan" ja "siivoan".

        "Kokkaaminen" muuten eteni. "Siivoaminen"... meneekö teille naisille läpi että on imuroinut jos laittaa imurin eteisen lattialle tielle?

        Vai voinko olla hurmaava ja avata oven alasti ja leikkiä kilttiä ja viatonta pikkupoikaa ja toivoa ettei se huomaa etten viitsinyt esimerkiksi imuroida? Sellainen hämäysliike?


      • nippenappe
        sir_eino kirjoitti:

        "Kokkaaminen" muuten eteni. "Siivoaminen"... meneekö teille naisille läpi että on imuroinut jos laittaa imurin eteisen lattialle tielle?

        Vai voinko olla hurmaava ja avata oven alasti ja leikkiä kilttiä ja viatonta pikkupoikaa ja toivoa ettei se huomaa etten viitsinyt esimerkiksi imuroida? Sellainen hämäysliike?

        Tee se hämäysliike. Letku mikä letku.


      • sir_eino
        nippenappe kirjoitti:

        Tee se hämäysliike. Letku mikä letku.

        Joo no en minä enää ala imuroida. Jos vaikka kävisin suihkussa ja pesisin hampaat ja tunkisin litran liimaa lettiin.


      • sir_eino
        ,.,,. kirjoitti:

        Eino ja einon ihanat tofun makuiset kullijuustot.

        Mistä sä tiedät että mun sissijuusto maistuu tofulta?

        Taidat olla joku entinen hoito.


      • Suominainen
        sir_eino kirjoitti:

        Minähän taisin jo sanoa etten käy kahvilla tai missään muuallakaan tuntemattomien naisten kanssa. En siis aio tavata tuntemattomia naisia kahvittelun merkeissä. En edes silloin kun kyseessä eivät ole treffit.

        Väännetään rautalangasta:
        - Pyysin Essiä kahville (ihan vain kahville)
        - Mutta vain jos eroan

        Näin siksi että olettaisin ettei naisystäväni tykkäisi että kävisin edes ihan vain kahvilla jonkun nettituttavuuden kanssa.

        Se että sinä väännät päässäsi tästä jonkun seksinvonkausyrityksen on aika erikoista.

        En minäkään haluaisi että tyttöystäväni kävisi kahvilla jonkun netissä tapaamansa miehen kanssa. Vaikka nyt uskonkin ettei se minua pettäisi. Mutta silti. Tulisi siitä vähän epävarma olo.

        Petaat seuraavaa jo valmiiksi vaikka olet suhteessa. Oksettava jätkä! Jos minun seurustelukumppanini lirkuttelisi muille naisille olevansa kiinnostunut heistä minun kanssani suhteessa ollessa tuolla tavoin, niin se olisi kyllä entinen kundikamu ja nopeasti! Pääsisi tarjoamaan niitä kahvejaan vähän helvetin pian.


    • Vähänks oon bibo

      Jaaha, maaninen rakkaussuhde alkaa olla ohi ja pedataan jo seuraavaa.

      • ...............

        Todella vastenmielistä tuollainen. Varmaan naisten mielestä taas ihanaa kun ihana Eino täällä sopii ennakkovarauksella treffejä. Ottakaa jonotusnumeronne täältä.


      • NeitiNäpsä_
        ............... kirjoitti:

        Todella vastenmielistä tuollainen. Varmaan naisten mielestä taas ihanaa kun ihana Eino täällä sopii ennakkovarauksella treffejä. Ottakaa jonotusnumeronne täältä.

        Ei ole ihanaa ainakaan tämän naisen mielestä. Vastenmielistä tuollainen kumppanin selän takana tapahtuva vieraille vikittely ja varahoitojen petailu. En luottais tuommoseen limanuljaskaan yhtään. Voi sitä naisparkaa joka tuohon gigoloon haksahtanut. :(


    • Gordon Gekko

      Kiitos listauksesta! Odotin kyllä, että olisit pitkittänyt kliimaksia muutaman päivän pidempään, niin hyvin pedatusta asetelmasta olisi saatu maksimaaliset tehot irti. Mutta olihan tämä viihdettä näinkin.

      Käyn varmasti kesällä stadissa, luultavasti alkukesästäkin. Voitaisiin silloin käydä vaikka kahvilla. Tai sillä jätskillä.

      • ap

        Kiva että viihdyit... Kaikki ei taida oikein tykätä jos ihan vähän vaan viihdyttää ja järjestää ihan pikkuisen jännitystä.

        Käydäänpä sitten.


      • Jämä mikä jämä
        ap kirjoitti:

        Kiva että viihdyit... Kaikki ei taida oikein tykätä jos ihan vähän vaan viihdyttää ja järjestää ihan pikkuisen jännitystä.

        Käydäänpä sitten.

        Muista Gekko olet vain jämä. Tofuhomobodarin korvike. Kannattaa pitää mielessä siellä jätskibaarin tiskillä kun ES valitsee tofutuutin kermajäätelön sijaan.


      • Gordon Gekko
        Jämä mikä jämä kirjoitti:

        Muista Gekko olet vain jämä. Tofuhomobodarin korvike. Kannattaa pitää mielessä siellä jätskibaarin tiskillä kun ES valitsee tofutuutin kermajäätelön sijaan.

        Osaatko mentalistina sanoa, mikä on tilanne, jos Essi valitsee suklaa-persikka-kermabanaani-tofujäätelön? :P


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Osaatko mentalistina sanoa, mikä on tilanne, jos Essi valitsee suklaa-persikka-kermabanaani-tofujäätelön? :P

        Mä veikkaan että jos Essi valitsee sellaisen tuutin teillä on kuumat treffit tiedossa.


    • Einon pallihiki

      Pitihän se arvata kun Einon nimi kerrankin mainitaan niin ketju on saastunut, toisin sanoen ketju muuttuu taas yhdeksi "Eino ja Einon muna" -ketjuksi.

      • jfdgjhfdj

        Tämä ketju muuttui huonoksi komiikaksi tuon Einon postauksen jälkeen.


      • sir_eino
        jfdgjhfdj kirjoitti:

        Tämä ketju muuttui huonoksi komiikaksi tuon Einon postauksen jälkeen.

        Olen jokseenkin samaa mieltä. Tosin en syytä siitä itseäni.

        Tai no, vähän. Mutta jätin kuitenkin reiluun puoleen viesteihin vastaamatta. Se on ihan hyvä asia, luulen.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Olen jokseenkin samaa mieltä. Tosin en syytä siitä itseäni.

        Tai no, vähän. Mutta jätin kuitenkin reiluun puoleen viesteihin vastaamatta. Se on ihan hyvä asia, luulen.

        Aloitus oli koominen mutta totta, sitten tuli tragedian sävyjä ja muutamakin ATM taisi vapista ja nyyhkyttää tai kiristellä hampaitaan, arvuutteluleikkejä, muutama trollin huudahdus, romanttis-dekkarillinen välisoitto, sitten lyhyt monologi jonka jälkeen kaiken piti olla selvää ja loppu, mutta sitten tapahtuikin uusi, yllättävä paljastus, polyfoniaa, kiivas dialogi yhdessä näyttämön nurkassa, merkitysopillinen moraalisaarna, surullinen keskustelun pätkä hyljeksitystä viihteestä, yhtäkkinen näkymä jäätelökioskin jonosta, ja sitten kaikki poltetaan roviolla.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Aloitus oli koominen mutta totta, sitten tuli tragedian sävyjä ja muutamakin ATM taisi vapista ja nyyhkyttää tai kiristellä hampaitaan, arvuutteluleikkejä, muutama trollin huudahdus, romanttis-dekkarillinen välisoitto, sitten lyhyt monologi jonka jälkeen kaiken piti olla selvää ja loppu, mutta sitten tapahtuikin uusi, yllättävä paljastus, polyfoniaa, kiivas dialogi yhdessä näyttämön nurkassa, merkitysopillinen moraalisaarna, surullinen keskustelun pätkä hyljeksitystä viihteestä, yhtäkkinen näkymä jäätelökioskin jonosta, ja sitten kaikki poltetaan roviolla.

        Voi kultaseni... Totta puhuen en lukenut koko ketjua. Kunhan vain heitin oman kommenttini. En ole täällä muutamaan päivään käynyt ollenkaan.

        Mutta ihan sellaista perustouhua, ilmeisesti? Kiitos kun tiivistit.

        Lupaan edelleen olla kiltti poika enkä tarjoa sinulle tofutuuttiani ellei elämäntilanteeni tavalla tai toisella muutu. Eikun siis, tofutuuttia.

        Kaksi viimeistä lausetta saattavat olla lähinnä huumoria. Tai sitten olen tosissani. Tai sitten olen vain vähän pitkästynyt ja tofutuutillani on ikävä mustikkapiirakkaa. Vai minkä kanssa sitä pitäisi nauttia?

        Oliko se nyt niin etten saa enää heittää levotonta läppää netissä kun on tyttöystävä ettei Jungfrau toru minua ja anna piiskaa? Onko se tavoittelemisen vai välttämisen arvoinen asia?


      • Gordon Gekko
        sir_eino kirjoitti:

        Voi kultaseni... Totta puhuen en lukenut koko ketjua. Kunhan vain heitin oman kommenttini. En ole täällä muutamaan päivään käynyt ollenkaan.

        Mutta ihan sellaista perustouhua, ilmeisesti? Kiitos kun tiivistit.

        Lupaan edelleen olla kiltti poika enkä tarjoa sinulle tofutuuttiani ellei elämäntilanteeni tavalla tai toisella muutu. Eikun siis, tofutuuttia.

        Kaksi viimeistä lausetta saattavat olla lähinnä huumoria. Tai sitten olen tosissani. Tai sitten olen vain vähän pitkästynyt ja tofutuutillani on ikävä mustikkapiirakkaa. Vai minkä kanssa sitä pitäisi nauttia?

        Oliko se nyt niin etten saa enää heittää levotonta läppää netissä kun on tyttöystävä ettei Jungfrau toru minua ja anna piiskaa? Onko se tavoittelemisen vai välttämisen arvoinen asia?

        Eino on (verbaalisella tasolla) back in business!


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Voi kultaseni... Totta puhuen en lukenut koko ketjua. Kunhan vain heitin oman kommenttini. En ole täällä muutamaan päivään käynyt ollenkaan.

        Mutta ihan sellaista perustouhua, ilmeisesti? Kiitos kun tiivistit.

        Lupaan edelleen olla kiltti poika enkä tarjoa sinulle tofutuuttiani ellei elämäntilanteeni tavalla tai toisella muutu. Eikun siis, tofutuuttia.

        Kaksi viimeistä lausetta saattavat olla lähinnä huumoria. Tai sitten olen tosissani. Tai sitten olen vain vähän pitkästynyt ja tofutuutillani on ikävä mustikkapiirakkaa. Vai minkä kanssa sitä pitäisi nauttia?

        Oliko se nyt niin etten saa enää heittää levotonta läppää netissä kun on tyttöystävä ettei Jungfrau toru minua ja anna piiskaa? Onko se tavoittelemisen vai välttämisen arvoinen asia?

        Ihan perusketju.
        Huumori on siks hassu juttu kun se on ja ei ole totta. Pöljyys myös.
        Ai niin, Jungfrau voi löytää tänne. Saattaa antaa piiskaa. Toivottavasti.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Ihan perusketju.
        Huumori on siks hassu juttu kun se on ja ei ole totta. Pöljyys myös.
        Ai niin, Jungfrau voi löytää tänne. Saattaa antaa piiskaa. Toivottavasti.

        "Äiti, olen ollut hyvin tuhma poika?"


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        "Äiti, olen ollut hyvin tuhma poika?"

        Ei kun mä kerron Jungfraulle miten tuhma oot ja sitten sä saat hieman piiskaa ja mä saan jotain namia palkinnoksi, mutta säästän sulle palasen, en kestä kuunnella kun uikutat kuin koiranpentu.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Ei kun mä kerron Jungfraulle miten tuhma oot ja sitten sä saat hieman piiskaa ja mä saan jotain namia palkinnoksi, mutta säästän sulle palasen, en kestä kuunnella kun uikutat kuin koiranpentu.

        Koiranpennut pitävät piirakasta.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Koiranpennut pitävät piirakasta.

        Tuhma koiranpentu. Ihan kohta varmaan tulee Jungfrau.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Tuhma koiranpentu. Ihan kohta varmaan tulee Jungfrau.

        En minä ole tuhma koiranpentu. Tykkään nuolla naisia osoittaakseni hellyyttä, ystävällisyyttä ja kiintymystä.

        Tuhmat koiranpennut puree. Minä korkeintaan vähän näykin.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Ihan perusketju.
        Huumori on siks hassu juttu kun se on ja ei ole totta. Pöljyys myös.
        Ai niin, Jungfrau voi löytää tänne. Saattaa antaa piiskaa. Toivottavasti.

        Mitämitämitä tällaiset riettaat puheet nyt taas? En minä anna kenellekään piiskaa, ei se ole arvolleni sopivaa. Minulla on käskyläisiä, jotka piiskaavat puolestani.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Tuhma koiranpentu. Ihan kohta varmaan tulee Jungfrau.

        No TOTTA KAI seireeni-ES tietää juuri mitä nappeja painella. Aina kun jossain mainitaan koiranpentu, olen paikalla kuin nazgûl.


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Mitämitämitä tällaiset riettaat puheet nyt taas? En minä anna kenellekään piiskaa, ei se ole arvolleni sopivaa. Minulla on käskyläisiä, jotka piiskaavat puolestani.

        Mesetättekö te kaksi tämän palstan tapahtumista vai mitä?

        Ja miksi minua taas piiskataan?


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        No TOTTA KAI seireeni-ES tietää juuri mitä nappeja painella. Aina kun jossain mainitaan koiranpentu, olen paikalla kuin nazgûl.

        Minä olen vähän niinkun koiranpentu.

        Toisaalta mulla on kyllä emäntä ja sillä on aika tiukka ote talutusnuorasta. Se kouluttaakin minua.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Mesetättekö te kaksi tämän palstan tapahtumista vai mitä?

        Ja miksi minua taas piiskataan?

        Koska et imuroinut.


      • also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        Mesetättekö te kaksi tämän palstan tapahtumista vai mitä?

        Ja miksi minua taas piiskataan?

        No pikaisen vilkaisun perusteella päättelen, että ansaitset piiskaa, koska sinun mielestäsi nettikavereiden kanssa ei voi käydä kaverikahveilla, eli toisin sanoen nettikaverit eivät muka ole kavereita, mikä on täysin moraaliton ajatus.

        En ole ihan varma yksityiskohdista, koska olen ulkoistanut piiskaamispalvelut Puolaan. Jos on valittamista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 020 123 123 (jonotus maksuton).


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        No pikaisen vilkaisun perusteella päättelen, että ansaitset piiskaa, koska sinun mielestäsi nettikavereiden kanssa ei voi käydä kaverikahveilla, eli toisin sanoen nettikaverit eivät muka ole kavereita, mikä on täysin moraaliton ajatus.

        En ole ihan varma yksityiskohdista, koska olen ulkoistanut piiskaamispalvelut Puolaan. Jos on valittamista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 020 123 123 (jonotus maksuton).

        Puolalaiset naiset ovat kauniita.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Koska et imuroinut.

        Vielä pahempaa: Kun se kohta saapuu tänne ja kysyy olenko imuroinut, sanon kyllä.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        No pikaisen vilkaisun perusteella päättelen, että ansaitset piiskaa, koska sinun mielestäsi nettikavereiden kanssa ei voi käydä kaverikahveilla, eli toisin sanoen nettikaverit eivät muka ole kavereita, mikä on täysin moraaliton ajatus.

        En ole ihan varma yksityiskohdista, koska olen ulkoistanut piiskaamispalvelut Puolaan. Jos on valittamista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 020 123 123 (jonotus maksuton).

        Niin just, onko nettikamut muka jotenkin epätodempia? Tiedämme kai Einosta enemmän kuin hänen äitinsä ja työnantajansa.


      • also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        Vielä pahempaa: Kun se kohta saapuu tänne ja kysyy olenko imuroinut, sanon kyllä.

        Olen yleensä piikkikaulaimia ja sähköpantoja vastaan, mutta toivottavasti emäntäsi käyttää Cesar Milanin metodeja.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Puolalaiset naiset ovat kauniita.

        Onko? Mua haukuttiin koulussa "polakiksi". Ja "ryssäksi". Nyyhhh.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Niin just, onko nettikamut muka jotenkin epätodempia? Tiedämme kai Einosta enemmän kuin hänen äitinsä ja työnantajansa.

        Ette ole mutta tyttöystäväni ei ehkä ymmärtäisi.


      • Hämärän rajoilta
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        No pikaisen vilkaisun perusteella päättelen, että ansaitset piiskaa, koska sinun mielestäsi nettikavereiden kanssa ei voi käydä kaverikahveilla, eli toisin sanoen nettikaverit eivät muka ole kavereita, mikä on täysin moraaliton ajatus.

        En ole ihan varma yksityiskohdista, koska olen ulkoistanut piiskaamispalvelut Puolaan. Jos on valittamista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 020 123 123 (jonotus maksuton).

        Puola, tuo S/M-leikkien luvattu maa. Jos brasilialainen vahaus tekeekin kipeää genitaalialueella, niin se ei ole mitään verrattuna puolalaiseen vahaukseen, jota varten alan erikoisliikkeet myyvät omaa kirvelevää tököttiään:

        http://www.mc-scatter.com/imagemagic.php?img=images/webkuvat/POLWAX.JPG


      • also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        Puolalaiset naiset ovat kauniita.

        Niin ovat puolalaiset miehetkin. Saanko esitellä piiskaajasi, Hercules-mies...


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Olen yleensä piikkikaulaimia ja sähköpantoja vastaan, mutta toivottavasti emäntäsi käyttää Cesar Milanin metodeja.

        Sillä on ihan tehokkaat metodit Eino-boyn kurissapitämiseksi.

        Sai mut Ikeaankin käymään. Se ON tosirakkautta!


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Onko? Mua haukuttiin koulussa "polakiksi". Ja "ryssäksi". Nyyhhh.

        Minua yleensä rillipääksi ja manneksi. No, sellaista.


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Niin ovat puolalaiset miehetkin. Saanko esitellä piiskaajasi, Hercules-mies...

        Onko se sinä, GG, ella vai kuka? Ja millä se piiskaa minua?

        Omalla hännällään?

        Tiedättekö muuten että penis tarkoittaa häntää, se on latinaa.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Ette ole mutta tyttöystäväni ei ehkä ymmärtäisi.

        Niin, sinun täytyy totella häntä, tuhmeliini.


      • Hei kamoon
        ap kirjoitti:

        Niin just, onko nettikamut muka jotenkin epätodempia? Tiedämme kai Einosta enemmän kuin hänen äitinsä ja työnantajansa.

        Sir_eino on jonkun urpon keksimä läppä, pitkäks mennyt trollaus.


      • sir_eino
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Puola, tuo S/M-leikkien luvattu maa. Jos brasilialainen vahaus tekeekin kipeää genitaalialueella, niin se ei ole mitään verrattuna puolalaiseen vahaukseen, jota varten alan erikoisliikkeet myyvät omaa kirvelevää tököttiään:

        http://www.mc-scatter.com/imagemagic.php?img=images/webkuvat/POLWAX.JPG

        No, edellinen paavi oli Puolasta. Kertoo paljon.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Niin just, onko nettikamut muka jotenkin epätodempia? Tiedämme kai Einosta enemmän kuin hänen äitinsä ja työnantajansa.

        Nimenomaan! En ole itse tavannut elämässäni netistä kuin yhden kaveriporukan, jonka kanssa olin sitä ennen parhaita kavereita noin viisi vuotta, joten en ole nettikaveritapaamisten ekspertti. Mutta kamoon, kaveri on kaveri. Jos nettikavereiden tapaaminen on epäilyttävää, niin sitten koulukavereiden, työkavereiden ja Oktoberfestin ulkohuussijonossa tavattujen kavereiden tapaaminen on yhtä epäilyttävää.


      • Marcus Aurelius
        sir_eino kirjoitti:

        Onko se sinä, GG, ella vai kuka? Ja millä se piiskaa minua?

        Omalla hännällään?

        Tiedättekö muuten että penis tarkoittaa häntää, se on latinaa.

        Paikalla on Suuri Latinisti sir_ eino!

        Urea jacta est.


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Nimenomaan! En ole itse tavannut elämässäni netistä kuin yhden kaveriporukan, jonka kanssa olin sitä ennen parhaita kavereita noin viisi vuotta, joten en ole nettikaveritapaamisten ekspertti. Mutta kamoon, kaveri on kaveri. Jos nettikavereiden tapaaminen on epäilyttävää, niin sitten koulukavereiden, työkavereiden ja Oktoberfestin ulkohuussijonossa tavattujen kavereiden tapaaminen on yhtä epäilyttävää.

        Mä olen tavannut yhden naisen netistä. Kävin sen kanssa useampaan otteeseen treffeillä, kai se jotain seurusteluntapaista oli.


      • also_sprach_jungfrau
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Puola, tuo S/M-leikkien luvattu maa. Jos brasilialainen vahaus tekeekin kipeää genitaalialueella, niin se ei ole mitään verrattuna puolalaiseen vahaukseen, jota varten alan erikoisliikkeet myyvät omaa kirvelevää tököttiään:

        http://www.mc-scatter.com/imagemagic.php?img=images/webkuvat/POLWAX.JPG

        Uskallanko kysyä, minne tuota on tarkoitus S/M-kontekstissa kaataa?


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Nimenomaan! En ole itse tavannut elämässäni netistä kuin yhden kaveriporukan, jonka kanssa olin sitä ennen parhaita kavereita noin viisi vuotta, joten en ole nettikaveritapaamisten ekspertti. Mutta kamoon, kaveri on kaveri. Jos nettikavereiden tapaaminen on epäilyttävää, niin sitten koulukavereiden, työkavereiden ja Oktoberfestin ulkohuussijonossa tavattujen kavereiden tapaaminen on yhtä epäilyttävää.

        Netti on nykytodellisuutta, aika pökö joka sen kieltää.


      • sir_eino
        Hei kamoon kirjoitti:

        Sir_eino on jonkun urpon keksimä läppä, pitkäks mennyt trollaus.

        No, sovitaanko että jos joskus sinkkuunnun ja vaikutan vielä palstalla niin laitan kuvan profiiliin?

        Loppuu tämä vääntö sitten siihen.


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Uskallanko kysyä, minne tuota on tarkoitus S/M-kontekstissa kaataa?

        Liukkariksi.


      • sir_eino

        Oletko Gambiasta?


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Netti on nykytodellisuutta, aika pökö joka sen kieltää.

        "Netti on nykytodellisuutta". Totta, mutta jotenkin masentava ajatus. Katsokaa nyt ympärillemme.

        ...


      • ................
        sir_eino kirjoitti:

        En minä ole tuhma koiranpentu. Tykkään nuolla naisia osoittaakseni hellyyttä, ystävällisyyttä ja kiintymystä.

        Tuhmat koiranpennut puree. Minä korkeintaan vähän näykin.

        Aikun söpöä. Einon pikkutuhmat flirttailut täällä nettinaisille. Mitäs tyttöystävä tykkäisi jos tietäisi. Taitaa Einon suhde olla aika finaalissa. Muistaakseni annoin aika armeliaasti aikaa jonnekin Syyskuulle, mutta ei taida kestää niinkään pitkään.


      • also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        Onko se sinä, GG, ella vai kuka? Ja millä se piiskaa minua?

        Omalla hännällään?

        Tiedättekö muuten että penis tarkoittaa häntää, se on latinaa.

        En ole minä ainakaan! Gordon Gekko taisi myöntää keksineensä sen, mutta sitten joku anonyymi naisihminen myönsi käyttäneensä nimimerkkiä trollaamiseen. Kyseinen naisihminen myönsi monia muitakin trollauksen riemuvoittoja. Nostan hattua.

        En tiennyt. Minun latinanoppikirjassani ei jostain syystä puhuttu peniksistä ollenkaan.


      • Vähänkö oot urpo?
        sir_eino kirjoitti:

        No, sovitaanko että jos joskus sinkkuunnun ja vaikutan vielä palstalla niin laitan kuvan profiiliin?

        Loppuu tämä vääntö sitten siihen.

        Siihen voi laittaa minkä hyvänsä kuvan. Ei se mitään todista.


      • Mölömölö
        ap kirjoitti:

        Onko? Mua haukuttiin koulussa "polakiksi". Ja "ryssäksi". Nyyhhh.

        Hei, Essi perkele. Oletko sä se UglyBitch223 vai mikä sen nimi oli, mikä tuolla jossain ketjussa puol vuotta sitten kertoi että lapsetkin alkaa itkeä kun näkee kun on niin ruma naama? Sitäkin oli kuulemma haukuttu polakiksi.


      • also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        Oletko Gambiasta?

        Taidan olla osittain ruotsalainen ja osittain karjalainen. (Karjalalainen?) Ei nuo haukkumanimet paljon logiikkaa katso; haukuttiin minua huoraksikin.


      • ap
        Mölömölö kirjoitti:

        Hei, Essi perkele. Oletko sä se UglyBitch223 vai mikä sen nimi oli, mikä tuolla jossain ketjussa puol vuotta sitten kertoi että lapsetkin alkaa itkeä kun näkee kun on niin ruma naama? Sitäkin oli kuulemma haukuttu polakiksi.

        En ole UglyBitch223 tms.


      • ap
        ap kirjoitti:

        En ole UglyBitch223 tms.

        Enkä ollut täällä vielä puoli vuotta sitten.


      • Herkules-mies
        sir_eino kirjoitti:

        No, sovitaanko että jos joskus sinkkuunnun ja vaikutan vielä palstalla niin laitan kuvan profiiliin?

        Loppuu tämä vääntö sitten siihen.

        Laita kuva munastasi. I know you want it.


      • Da Playaah
        sir_eino kirjoitti:

        Mä olen tavannut yhden naisen netistä. Kävin sen kanssa useampaan otteeseen treffeillä, kai se jotain seurusteluntapaista oli.

        Seurustelusta voi puhua vasta kun saavutettu pyhä kolminaisuus: fellaatio, penetraatio, anaali. Niitä ennen se on vain "tapailua" jos sitäkään.


      • Gordon Gekko
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        En ole minä ainakaan! Gordon Gekko taisi myöntää keksineensä sen, mutta sitten joku anonyymi naisihminen myönsi käyttäneensä nimimerkkiä trollaamiseen. Kyseinen naisihminen myönsi monia muitakin trollauksen riemuvoittoja. Nostan hattua.

        En tiennyt. Minun latinanoppikirjassani ei jostain syystä puhuttu peniksistä ollenkaan.

        Joo, tosiaan loin ko. hahmon tyylikkääksi Tom of Finland - Monsieur Mosse sekoitukseksi pilottijaksoa varten, sitten sarja välittömästi peruutettiin ja aloitettiin myöhemmin pissakakkahuumorina. Lakimieheni sanoo että en voi estää hahmon käyttämistä.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ................ kirjoitti:

        Aikun söpöä. Einon pikkutuhmat flirttailut täällä nettinaisille. Mitäs tyttöystävä tykkäisi jos tietäisi. Taitaa Einon suhde olla aika finaalissa. Muistaakseni annoin aika armeliaasti aikaa jonnekin Syyskuulle, mutta ei taida kestää niinkään pitkään.

        Sulla ei ole yhtään leikkimieltä. Se on sun ongelmas.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        "Netti on nykytodellisuutta". Totta, mutta jotenkin masentava ajatus. Katsokaa nyt ympärillemme.

        ...

        Sanokaa mun sanoneen: nyyh.


      • also_sprach_jungfrau
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Joo, tosiaan loin ko. hahmon tyylikkääksi Tom of Finland - Monsieur Mosse sekoitukseksi pilottijaksoa varten, sitten sarja välittömästi peruutettiin ja aloitettiin myöhemmin pissakakkahuumorina. Lakimieheni sanoo että en voi estää hahmon käyttämistä.

        Olit sitten ilman agenttia liikenteessä. Traagista.


      • Jahve Jumala
        sir_eino kirjoitti:

        No, edellinen paavi oli Puolasta. Kertoo paljon.

        Ei vittu, toi eino klaaraa kirkkohistoriankin! Jätkä on oikeasti nero!


      • Monsieur Hercules
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Joo, tosiaan loin ko. hahmon tyylikkääksi Tom of Finland - Monsieur Mosse sekoitukseksi pilottijaksoa varten, sitten sarja välittömästi peruutettiin ja aloitettiin myöhemmin pissakakkahuumorina. Lakimieheni sanoo että en voi estää hahmon käyttämistä.

        Haluutko paksupoika vähän parrua peppuvakoon? ;)


      • Gordon Gekko
        Monsieur Hercules kirjoitti:

        Haluutko paksupoika vähän parrua peppuvakoon? ;)

        Meikäläisen kunto vaihtelee laihaläskiyden ja Tom of Finland -sixpackin välillä, eli en edes tunnista tuosta itseäni.


      • Monsieur Hercules
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Meikäläisen kunto vaihtelee laihaläskiyden ja Tom of Finland -sixpackin välillä, eli en edes tunnista tuosta itseäni.

        Tarkoitinkin paksu "sieltä", senkin tuhmis, tiesit kyllä. ;D


      • Gordon Gekko
        Monsieur Hercules kirjoitti:

        Tarkoitinkin paksu "sieltä", senkin tuhmis, tiesit kyllä. ;D

        No olinpa hidas...no can do joka tapauksessa.


      • Monsieur Hercules
        Gordon Gekko kirjoitti:

        No olinpa hidas...no can do joka tapauksessa.

        *työntää peniksensä GG:n peppuvakoon ja liikuttelee sitä siellä ees ja taas, ees ja taas*


      • sir_eino
        ................ kirjoitti:

        Aikun söpöä. Einon pikkutuhmat flirttailut täällä nettinaisille. Mitäs tyttöystävä tykkäisi jos tietäisi. Taitaa Einon suhde olla aika finaalissa. Muistaakseni annoin aika armeliaasti aikaa jonnekin Syyskuulle, mutta ei taida kestää niinkään pitkään.

        Tyttöystäväni taitaa ottaa netin keskustelupalstat yhtä vakavasti kuin minä. Ei siis kovinkaan vakavasti. En usko että häntä suuremmin haittaa mitä heitän anonyyminä nettipalstoille.


      • sir_eino
        Da Playaah kirjoitti:

        Seurustelusta voi puhua vasta kun saavutettu pyhä kolminaisuus: fellaatio, penetraatio, anaali. Niitä ennen se on vain "tapailua" jos sitäkään.

        Kaikki kerralla vai erikseen?

        En mä kyllä siltä tytöltä saanut mitään noista.


      • rytytrurtu
        sir_eino kirjoitti:

        Tyttöystäväni taitaa ottaa netin keskustelupalstat yhtä vakavasti kuin minä. Ei siis kovinkaan vakavasti. En usko että häntä suuremmin haittaa mitä heitän anonyyminä nettipalstoille.

        Ihanko totta? Yhtä vakavasti kuin sinä? Eli kirjoittelee päivittäin ja flirttailee vieraille miehillä patukan imemisestä ja piiskaamisesta?

        Mikset nyt kuitenkin ottaisi selvää miten vakavissaan ottaa ja kertoisi pikku virtuaaliseikkailuistasi.


      • Sui Hing
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Sulla ei ole yhtään leikkimieltä. Se on sun ongelmas.

        "leikkimistä" virtuaaliseksiä vieraitten naisten kanssa ja ennakkovarauksia kahvitreffeille "jos suhde katkeaa" jne.

        Kuulostaa sen tason leikkimielisyydeltä jota en haluakaan itselleni.


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Joo, tosiaan loin ko. hahmon tyylikkääksi Tom of Finland - Monsieur Mosse sekoitukseksi pilottijaksoa varten, sitten sarja välittömästi peruutettiin ja aloitettiin myöhemmin pissakakkahuumorina. Lakimieheni sanoo että en voi estää hahmon käyttämistä.

        Aloin ajatella Tompan ja Mossen sekoitusta ja meinasi lentää spermat näppikselle.


      • sir_eino
        rytytrurtu kirjoitti:

        Ihanko totta? Yhtä vakavasti kuin sinä? Eli kirjoittelee päivittäin ja flirttailee vieraille miehillä patukan imemisestä ja piiskaamisesta?

        Mikset nyt kuitenkin ottaisi selvää miten vakavissaan ottaa ja kertoisi pikku virtuaaliseikkailuistasi.

        Eilistä lukuunottamatta et taida löytää kovinkaan montaa edes etäisesti flirttailuksi tulkittavaa viestiäni tältä palstalta jotka on kirjoitettu nykyisen tapaamisen jälkeen. En todellakaan kirjoittele "päivittäin" mitään piiskausviestejä.


      • tqwteqwtqwt
        sir_eino kirjoitti:

        Eilistä lukuunottamatta et taida löytää kovinkaan montaa edes etäisesti flirttailuksi tulkittavaa viestiäni tältä palstalta jotka on kirjoitettu nykyisen tapaamisen jälkeen. En todellakaan kirjoittele "päivittäin" mitään piiskausviestejä.

        Sun selitykset ei vakuuta. Selittele sille tyttöystävällesi vain, jos kerran on niin viatonta touhua.


      • twataweaewtwa
        sir_eino kirjoitti:

        Eilistä lukuunottamatta et taida löytää kovinkaan montaa edes etäisesti flirttailuksi tulkittavaa viestiäni tältä palstalta jotka on kirjoitettu nykyisen tapaamisen jälkeen. En todellakaan kirjoittele "päivittäin" mitään piiskausviestejä.

        Taitaa sulla "ex-panomies" olla vielä aika paljon oppimista tuosta seurustelusta kun on tuo itsekeskeinen "minä ja mun muna ekaks" -asenne jäänyt päälle. Mutta älä selittele enempää.


      • sir_eino
        tqwteqwtqwt kirjoitti:

        Sun selitykset ei vakuuta. Selittele sille tyttöystävällesi vain, jos kerran on niin viatonta touhua.

        Otatkohan sinä keskustelupalstat vähän turhan vakavasti? Olet varmaan niitä ihmisiä jotka lehahtavat punaiseksi jos joku heittää baarissa kaksimielisen viestin.


      • sir_eino
        twataweaewtwa kirjoitti:

        Taitaa sulla "ex-panomies" olla vielä aika paljon oppimista tuosta seurustelusta kun on tuo itsekeskeinen "minä ja mun muna ekaks" -asenne jäänyt päälle. Mutta älä selittele enempää.

        No, jospa lähden vähän opettelemaan sitä seurustelua ja huomioimaan naisystävääni ihan oikeasti.

        Tätä voi olla vaikea uskoa mutta olen oikeasti rakastunut enkä ole pettämässä tai jättämässä tyttöystävääni. Ajatuskin siitä että eroaisin hänestä tuntuu todella pahalta.


    • Joku roti

      Menkää rakastavaiset muualle kutemaan.

      • Hercules-mies

        Nuuh nuuh. Pyllistä.


      • Moraalipoliisi

        Taas päästiin lempi puuhiin. ES ja Jungfrau flirttailee pikkutuhmia Einon kanssa joka muna puoliheijarissa vihjailee piirakannuolennasta ja ES ja Jungfau vuorottelee piiskaamisvuoroja.

        Moraalinta touhua monellakin eri tasolla.


      • ...;,,,;...
        Moraalipoliisi kirjoitti:

        Taas päästiin lempi puuhiin. ES ja Jungfrau flirttailee pikkutuhmia Einon kanssa joka muna puoliheijarissa vihjailee piirakannuolennasta ja ES ja Jungfau vuorottelee piiskaamisvuoroja.

        Moraalinta touhua monellakin eri tasolla.

        "Moraalinta" --- "Moraalitonta"
        "lempi puuhiin" --- "lempipuuhiin"


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Moraalipoliisi kirjoitti:

        Taas päästiin lempi puuhiin. ES ja Jungfrau flirttailee pikkutuhmia Einon kanssa joka muna puoliheijarissa vihjailee piirakannuolennasta ja ES ja Jungfau vuorottelee piiskaamisvuoroja.

        Moraalinta touhua monellakin eri tasolla.

        Unohdit Hämsyn. Se vasta tuhma onkin.


      • also_sprach_jungfrau
        Moraalipoliisi kirjoitti:

        Taas päästiin lempi puuhiin. ES ja Jungfrau flirttailee pikkutuhmia Einon kanssa joka muna puoliheijarissa vihjailee piirakannuolennasta ja ES ja Jungfau vuorottelee piiskaamisvuoroja.

        Moraalinta touhua monellakin eri tasolla.

        No jo oli aikakin, että saadaan taas vähän hupia palstalle. Eino on vähän niinkuin viina: saa ihmiset oksentelemaan, mutta ainakin kaikilla on kivaa, kunnes sammutaan katuojaan.

        Hämsykin pitäisi saada flirttikuntoon, niin täällähän olisi kunnon orgiat pystyssä.


      • Moraalipoliisi
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        No jo oli aikakin, että saadaan taas vähän hupia palstalle. Eino on vähän niinkuin viina: saa ihmiset oksentelemaan, mutta ainakin kaikilla on kivaa, kunnes sammutaan katuojaan.

        Hämsykin pitäisi saada flirttikuntoon, niin täällähän olisi kunnon orgiat pystyssä.

        You people sicken me.


      • also_sprach_jungfrau
        Moraalipoliisi kirjoitti:

        You people sicken me.

        Meh. Tuossa on ämpäri.

        Kerranhan me vain eletään, miksei sitä voisi viettää aikaa naureskellen kepeää hassuttelua palstalla, ainaisen vänkäämisen sijaan? Minäkin luulen kuolevani pian.


      • Hämsy Holmes
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        No jo oli aikakin, että saadaan taas vähän hupia palstalle. Eino on vähän niinkuin viina: saa ihmiset oksentelemaan, mutta ainakin kaikilla on kivaa, kunnes sammutaan katuojaan.

        Hämsykin pitäisi saada flirttikuntoon, niin täällähän olisi kunnon orgiat pystyssä.

        Te ette halua nähdä Hämsyä juhlakunnossa. Hämsyn valtava elin ei mahdu alle 30" näytölle. Menee neitsytlutkilta silmälasit epäkuntoon jos Hämsy pläjäyttää jpg:n ikkunaan.


      • ............
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Meh. Tuossa on ämpäri.

        Kerranhan me vain eletään, miksei sitä voisi viettää aikaa naureskellen kepeää hassuttelua palstalla, ainaisen vänkäämisen sijaan? Minäkin luulen kuolevani pian.

        Mihin sä kuolet? Ajattelitko poksauttaa immenkalvon ennen sitä?


      • also_sprach_jungfrau
        ............ kirjoitti:

        Mihin sä kuolet? Ajattelitko poksauttaa immenkalvon ennen sitä?

        Toivottavasti en lymfoomaan, mutta kun on kaikki oireet!!

        Immenkalvo voi hautautua mukana, se on jotenkin jalompaa niin.


      • also_sprach_jungfrau
        Hämsy Holmes kirjoitti:

        Te ette halua nähdä Hämsyä juhlakunnossa. Hämsyn valtava elin ei mahdu alle 30" näytölle. Menee neitsytlutkilta silmälasit epäkuntoon jos Hämsy pläjäyttää jpg:n ikkunaan.

        Hmm, niin. Toivottavasti Hämsy joskus selittää, miten romanttinen tanssilava-nostalgikko-idealisti päätyy laittamaan itsestään kuvia Alastonsuomeen.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hmm, niin. Toivottavasti Hämsy joskus selittää, miten romanttinen tanssilava-nostalgikko-idealisti päätyy laittamaan itsestään kuvia Alastonsuomeen.

        Hämsy on hieman hämärä.


      • Hämsy Bämsy
        ap kirjoitti:

        Hämsy on hieman hämärä.

        Ehkä Hämsynkin pikkupöksyt on keskiharmaat.


      • ap
        Hämsy Bämsy kirjoitti:

        Ehkä Hämsynkin pikkupöksyt on keskiharmaat.

        Hämsyllä on kulahtaneet alkkarit. Väri ei ole määriteltävissä, reiät voi laskea mutta varovasti.


      • also_sprach_jungfrau
        Hämsy Bämsy kirjoitti:

        Ehkä Hämsynkin pikkupöksyt on keskiharmaat.

        Veikkaan tipunkeltaista.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Veikkaan tipunkeltaista.

        Hämsy on sellainen söpöliini.


      • Kekkosen Urkki
        ap kirjoitti:

        Hämsyllä on kulahtaneet alkkarit. Väri ei ole määriteltävissä, reiät voi laskea mutta varovasti.

        Mitä jos on varomaton?


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Hämsy on sellainen söpöliini.

        Onhan se. Ja joku miinustelee meitä taas!

        Pitäisiköhän mennä nukkumaan, on ollut kurja päivä eikä miinustelukaan tunnu enää samalta kuin ennen.


      • ap
        Kekkosen Urkki kirjoitti:

        Mitä jos on varomaton?

        Repee alkkarit ja Hämsy on ilman alkkareita. Niin siinä käy. Kauheita tapahtuu.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Repee alkkarit ja Hämsy on ilman alkkareita. Niin siinä käy. Kauheita tapahtuu.

        Sitten täytyy tehdä uudet alkkarit kierrätetystä villapuserosta. Näin netissä sellaiset shortsit, oli aika hauskat.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Onhan se. Ja joku miinustelee meitä taas!

        Pitäisiköhän mennä nukkumaan, on ollut kurja päivä eikä miinustelukaan tunnu enää samalta kuin ennen.

        Miinustelija ja trolli paikalla.

        Hyvää yötä, Jungfrau.


      • ap
        ap kirjoitti:

        Miinustelija ja trolli paikalla.

        Hyvää yötä, Jungfrau.

        Nyyh, miksi meitä plus Einoa aina miinustellaan.


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Veikkaan tipunkeltaista.

        Tahdon antaa suukon Hämsyn isolle, puhtaalle pippelille.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Nyyh, miksi meitä plus Einoa aina miinustellaan.

        Enpä tiedä... sinä olet tietynlainen palstajulkkis, ja julkimoilla on aina inhoajansa; minä olen typerä vönsäke, joka ei koskaan sano mitään järkevää; ja Eino nyt on Eino. Siinä kai se.


      • ap
        ES kirjoitti:

        Tahdon antaa suukon Hämsyn isolle, puhtaalle pippelille.

        Vai niin. Voiko iso olla puhdas koskaan? Ehkä ei, ehkä Hämsyn pippeli on siksi niin surullinen. Traagista.


      • ap
        ap kirjoitti:

        Vai niin. Voiko iso olla puhdas koskaan? Ehkä ei, ehkä Hämsyn pippeli on siksi niin surullinen. Traagista.

        Rupes itkettään noin surullinen pippeli.

        *hyvän yön pusu*


      • Mistä miinus?
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Enpä tiedä... sinä olet tietynlainen palstajulkkis, ja julkimoilla on aina inhoajansa; minä olen typerä vönsäke, joka ei koskaan sano mitään järkevää; ja Eino nyt on Eino. Siinä kai se.

        Virtuaalivehtaamalla vegebodarin kanssa ES pettää kaikki maailman kunnolliset naiset.


      • Hämsy
        ap kirjoitti:

        Rupes itkettään noin surullinen pippeli.

        *hyvän yön pusu*

        Pippeli kiittää ja valuttaa pienen onnenkyyneleen reikäisille alkkareille.


      • ap
        Mistä miinus? kirjoitti:

        Virtuaalivehtaamalla vegebodarin kanssa ES pettää kaikki maailman kunnolliset naiset.

        Voihan tosikkous ja mielikuvituksettomuuden kalvas kuolemankorahdus.


      • also_sprach_jungfrau
        Mistä miinus? kirjoitti:

        Virtuaalivehtaamalla vegebodarin kanssa ES pettää kaikki maailman kunnolliset naiset.

        Mutta en ymmärrä. Eihän Einon kanssa ole vehdattu kuukausiin. Sillä välin on ollut vaikka mitä muita trendejä: virtuaalilesboilu, munahaikut, pierutrollit, Hämsyily...


      • Mölönpölö
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Mutta en ymmärrä. Eihän Einon kanssa ole vehdattu kuukausiin. Sillä välin on ollut vaikka mitä muita trendejä: virtuaalilesboilu, munahaikut, pierutrollit, Hämsyily...

        "virtuaalilesboilu" --- mitä mitä? Mä olen missannut ilmeisesti jotain mehukasta.


      • 11+14
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Mutta en ymmärrä. Eihän Einon kanssa ole vehdattu kuukausiin. Sillä välin on ollut vaikka mitä muita trendejä: virtuaalilesboilu, munahaikut, pierutrollit, Hämsyily...

        Eino nyt on vain niin vastenmielinen tyyppi tautisen kyrpänsä ja 200 panohaareminsa kanssa että oksettaa kaikki naiset jotka hänen piirakannuolenta flirteistä kiihottuu.


      • Mistä miinus?
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Mutta en ymmärrä. Eihän Einon kanssa ole vehdattu kuukausiin. Sillä välin on ollut vaikka mitä muita trendejä: virtuaalilesboilu, munahaikut, pierutrollit, Hämsyily...

        Ne muut ovat rehtejä kunnon miehiä.

        Siinä on ero vegevenkulaan.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Mutta en ymmärrä. Eihän Einon kanssa ole vehdattu kuukausiin. Sillä välin on ollut vaikka mitä muita trendejä: virtuaalilesboilu, munahaikut, pierutrollit, Hämsyily...

        Mä just mietin, että eipä spekulaatiomme Hämsyn alkkareista herätä yhtä apinanraivotunteita noissa. Eikä edes virtuaalilesboiluviittaukset, joiden vaikutukseen olen kieltämättä ollut pettynyt. Eino niitä vaan kiinnostaa, aina vaan einoeinoeino.


      • ap
        ap kirjoitti:

        Mä just mietin, että eipä spekulaatiomme Hämsyn alkkareista herätä yhtä apinanraivotunteita noissa. Eikä edes virtuaalilesboiluviittaukset, joiden vaikutukseen olen kieltämättä ollut pettynyt. Eino niitä vaan kiinnostaa, aina vaan einoeinoeino.

        Eikä GG:n jätskijutut.

        Mikähän siinä on että ne huomaa vain Einon...


      • jhj66bhy2
        ap kirjoitti:

        Eikä GG:n jätskijutut.

        Mikähän siinä on että ne huomaa vain Einon...

        Taidetaan GG:takin miinustella toisinaan ja kaikkia "normaalimiehiä".


      • Mistä miinus?
        ap kirjoitti:

        Mä just mietin, että eipä spekulaatiomme Hämsyn alkkareista herätä yhtä apinanraivotunteita noissa. Eikä edes virtuaalilesboiluviittaukset, joiden vaikutukseen olen kieltämättä ollut pettynyt. Eino niitä vaan kiinnostaa, aina vaan einoeinoeino.

        Hämsy on hyvä sälli ja ansaitsisi kunnon suihinotot ES:ltä ja Jungfraulta koska vaan.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Eikä GG:n jätskijutut.

        Mikähän siinä on että ne huomaa vain Einon...

        En tiedä, mutta jos tuohon mysteeriin keksisi vastauksen, maailma olisi meidän. Meistä tulisi mediakeisareita. Voisimme luoda kanavia, julkkiksia, ilmiöitä, joita kansa seuraisi herkeämättä! Mitään muuta ei enää mahtuisi koko maailman ajatuksiin! Voisimme manipuloida kollektiivista tietoisuutta loputtomiin!


      • also_sprach_jungfrau
        Mistä miinus? kirjoitti:

        Hämsy on hyvä sälli ja ansaitsisi kunnon suihinotot ES:ltä ja Jungfraulta koska vaan.

        Hämsy on piilopervo (eikä edes niin piilo-, re: Alastonsuomi) ja potentiaalinen panoeino-rocktähti joka odottaa vain pientä sysäystä puhjetakseen irstaaseen kukkaan. Odottakaapa vaan. Sinkutpalstalla kaikki mielikuvat on tehty tahrittaviksi ja odotukset petettäviksi.


      • Mistä miinus?
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hämsy on piilopervo (eikä edes niin piilo-, re: Alastonsuomi) ja potentiaalinen panoeino-rocktähti joka odottaa vain pientä sysäystä puhjetakseen irstaaseen kukkaan. Odottakaapa vaan. Sinkutpalstalla kaikki mielikuvat on tehty tahrittaviksi ja odotukset petettäviksi.

        Hämsynlaisille todellisille taiteilijoille kaikenlainen eksentrinen käytös sallitaan.

        Mutta ei välttämättä yli-ikäisille nikkisixxkopio-roku-hei mulla-on hihaton-paita-näättex-te-mun tatskat-ja-tofulihakset-ääliöille.


      • Suuri Nisäkäs
        ap kirjoitti:

        Eikä GG:n jätskijutut.

        Mikähän siinä on että ne huomaa vain Einon...

        Jokainen nainen joka koskee Einoon tai edes virtuaaliflirttailee Einon kanssa on saastunut.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hämsy on piilopervo (eikä edes niin piilo-, re: Alastonsuomi) ja potentiaalinen panoeino-rocktähti joka odottaa vain pientä sysäystä puhjetakseen irstaaseen kukkaan. Odottakaapa vaan. Sinkutpalstalla kaikki mielikuvat on tehty tahrittaviksi ja odotukset petettäviksi.

        Minäkin taidan olla piilopervo nyyh, mutta mielikuvitus ja todellisuus ovat joskus ihan eri asiat.


      • ap
        Mistä miinus? kirjoitti:

        Hämsynlaisille todellisille taiteilijoille kaikenlainen eksentrinen käytös sallitaan.

        Mutta ei välttämättä yli-ikäisille nikkisixxkopio-roku-hei mulla-on hihaton-paita-näättex-te-mun tatskat-ja-tofulihakset-ääliöille.

        Eiköhän eksentrisyys ole "sallittua" tasan niille jotka ovat eksentrisiä.


      • ap

        Nam. Ethän paa sekaan tilliä, lemuaa.


      • Näin onnn
        Suuri Nisäkäs kirjoitti:

        Jokainen nainen joka koskee Einoon tai edes virtuaaliflirttailee Einon kanssa on saastunut.

        Sellaisella naisella ei tee mitään.


      • Darth
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Toivottavasti en lymfoomaan, mutta kun on kaikki oireet!!

        Immenkalvo voi hautautua mukana, se on jotenkin jalompaa niin.

        Katsohan ettei ole borrelioosi kun pusuttelet koiria. Luin että borrelioosi voi tarttua myös koiraa pussaamalla, jopa samassa sängyssä nukkumisesta, jos punkki on purrut koiraa. Etelä-Suomessa aika iso punkeista kantaa tuota.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Nyyh, miksi meitä plus Einoa aina miinustellaan.

        Koska olen vegebodarihomo?

        Joo, jotkut voisivat hankkia sen huumorintajun. Käytettynä saa halvalla.


      • also_sprach_jungfrau
        Darth kirjoitti:

        Katsohan ettei ole borrelioosi kun pusuttelet koiria. Luin että borrelioosi voi tarttua myös koiraa pussaamalla, jopa samassa sängyssä nukkumisesta, jos punkki on purrut koiraa. Etelä-Suomessa aika iso punkeista kantaa tuota.

        Itse asiassa borrelioosi ei tartu eläimestä ihmiseen, eikä ihmisestä ihmiseen. Siinä tarvitaan aina se punkki välittäjäksi. (Tosin muistaakseni äidistä saattaa tarttua sikiöön, kun tauti tarvitsee sen verikontaktin tarttuakseen.) Sen sijaan punkki voi tietysti tulla koiran turkin mukana sisälle ja siitä kulkeutua ihmiseen... mutta onneksi minulla on lyhytturkkinen koira jota harjaan usein.

        Borrelioosi on kyllä todella ikävä tauti. Kannattaa aina tutkia itsensä (ja koiran) ulkoilun jälkeen, sillä borrelioositartunta on todennäköinen vasta kun tautia kantava punkki on ollut useamman tunnin kiinni ihossa. Jos punkin huomaa ajoissa ja saa heti otettua irti oikeaoppisesti - siis niin että punkista ei jää mitään ihon alle eikä missään tapauksessa voin tai vaseliinin tms. avulla - niin riski on onneksi hyvin pieni.


      • Junkkis Punkkis
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Itse asiassa borrelioosi ei tartu eläimestä ihmiseen, eikä ihmisestä ihmiseen. Siinä tarvitaan aina se punkki välittäjäksi. (Tosin muistaakseni äidistä saattaa tarttua sikiöön, kun tauti tarvitsee sen verikontaktin tarttuakseen.) Sen sijaan punkki voi tietysti tulla koiran turkin mukana sisälle ja siitä kulkeutua ihmiseen... mutta onneksi minulla on lyhytturkkinen koira jota harjaan usein.

        Borrelioosi on kyllä todella ikävä tauti. Kannattaa aina tutkia itsensä (ja koiran) ulkoilun jälkeen, sillä borrelioositartunta on todennäköinen vasta kun tautia kantava punkki on ollut useamman tunnin kiinni ihossa. Jos punkin huomaa ajoissa ja saa heti otettua irti oikeaoppisesti - siis niin että punkista ei jää mitään ihon alle eikä missään tapauksessa voin tai vaseliinin tms. avulla - niin riski on onneksi hyvin pieni.

        Voin jo kuvitella miten kuljet pippurisumutin taskussasi pelokkaana ulkona ja kotona tutkit itsesi kokovartalopeilin edessä punkkien varalta, vaikka olisit vain käynyt kaupasta ostamassa maitoa.


      • also_sprach_jungfrau
        Junkkis Punkkis kirjoitti:

        Voin jo kuvitella miten kuljet pippurisumutin taskussasi pelokkaana ulkona ja kotona tutkit itsesi kokovartalopeilin edessä punkkien varalta, vaikka olisit vain käynyt kaupasta ostamassa maitoa.

        Totta kai. Eivätkö kaikki tee niin?! Näkisit suojavarustukseni, kun menen leikkaamaan nurmikkoa...


      • Etkö sitten
        sir_eino kirjoitti:

        Koska olen vegebodarihomo?

        Joo, jotkut voisivat hankkia sen huumorintajun. Käytettynä saa halvalla.

        ole?

        Syöt kasviksia, bodaat ja homoilet => vegebodarihomo


    • Obelixin muna

      Einoooo! Tuu opettamaan meille vielä sitä latinaa! Sää olet siis niin sivistynyt! Määkin luin pienenä Asterixia, mutten vaan mitään latinoita oppinut!

    • also_sprach_jungfrau

      ES, minne menit? En halua mölönpölöillä täällä yksin.

      • ap

        Kävin pissalla.


      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Kävin pissalla.

        No hyvä. Tai en tiedä onko pissa mitään erityisen hyvää, mutta siis hyvä, ettet sen pidemmälle.

        Hmmhmm. Palsta hiljeni yhtäkkiä.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        No hyvä. Tai en tiedä onko pissa mitään erityisen hyvää, mutta siis hyvä, ettet sen pidemmälle.

        Hmmhmm. Palsta hiljeni yhtäkkiä.

        Eiku kävin pesemässä hampaat. Se vaan iskee se mölötystarve toisinaan.


      • Mölönpölö
        ap kirjoitti:

        Eiku kävin pesemässä hampaat. Se vaan iskee se mölötystarve toisinaan.

        Pesitkö hampaat pissalla?


      • ap
        Mölönpölö kirjoitti:

        Pesitkö hampaat pissalla?

        Hyiiiiiiii.


      • ES
        Mölönpölö kirjoitti:

        Pesitkö hampaat pissalla?

        Soijakastikkeella. Saadakseni einon elimen maun suuhuni.


      • ap
        ES kirjoitti:

        Soijakastikkeella. Saadakseni einon elimen maun suuhuni.

        Jaahas, katsoinkin että GG:n kimpussa oli jo joku trolli. Sut pitäisi sitoa ja ruoskia kunnolla. Jungfrau tietää yhteyshenkilöitä.


    • sir_eino (ei kirj.)

      Pitikö sun käydä kuivaamassa pimppi välillä?

    • Darth

      Tämä ketju on hervoton, mitä olen sivusta seurannut. Lähes koko palsta läsnä omana itsenään. Kiva kuulla, että suostuisit kahville ES. 400km välimatka on vain hillinnyt pyyntöä iltapäivä kahvitteluun, eikä Helsingissä tule nyt näillä näkymin käytyä :( Ehkäpä jos eksyt Itä-Suomeen päin.

      • Neitsytlutka on Tour

        Essillä on pian mies joka kaupungissa, kuten merimiehillä nainen joka satamassa konsanaan.


    • joojoo_______

      joojoo, traaginen nyyhkytarina. Viaton pikkutyttö vaikeroi kohtaloaan, kun uljaat urhot eivät osaa lukea hänen ajatuksiaan. Kyahaha... Huomion vonkausta. En tulisi kanssasi toimeen.

    • Reipas Poikamies

      Hyvää kesän jatkoa sinulle ES näiden joukossa. Myönnän kyllä että ES:n kaihous elämään kiinnostaisi minua jo sinänsä, tietämättä miten viehättävässä paketissa se tarjoillaan. Mieltäni lämmitti että virtuaali maailmassa on vielä sijaa cowboyllekkin. Nimeni lienee silti yliviivattujen listalla, i can deal with that.

      Hesaan en ihan helpolla tule joten terve tuloa keski-Suomeen. Iskemiset ja isketyksi tulemiset pidän privaattina jos sellaiseen tarve tulee.

      Neuvoisin moniakin menemään ulos, vaikka jätskiä syömään ja istahtamaan penkille hetkeksi Suomen ihanaan kesään. Ilman analyysejä, ilman tasoja, rauhassa. Kuulla lämmin kesä tuulen humina puissa, haistaa tuoreen ruohon tuoksua....

      Yritin kovasti, ehkä palstalla tämä kirjainyhdistelmä retoriikka vähentyi, kun painotin niin usein sitä miehen omaa henkistä kehitystä jolla pääsee eteenpäin pikku hiljaa elämässä, yleensä.

      Palstalta on lähteneet pois useat ne old school vakkari nikit joiden kanssa jotain virtuaalihenkistä yhtetyttä tunsin, en puhu atm skenestä.

      Tämä palsta on antanut minulle paljon, tavallaan tarvitsin Hc-kommentteja, kuten Baariasia-Mestarin naishurjasteluja. Kaikki tämä, siitä peräkammarin 3kybäsesti neitsytmiehestä himonussijaan on hyvä kirjo elämän kirjosta jonka vain anonyymisti voi moni kertoa. Tämä palsta, parhaillaan jakaa inhon ja katkeruuden mutta myös omalla kierolla tavallaan antaa vertaistukea kun löytää sen oman kohtalon toverin. On helppoa kääntää katkeruus jonkun muun syyksi. Toisaalta useakaan ei juhlinut kun mahdoton naisasiamenestyjä ilmaantui liput liehuen jännänä rokcstarana palstalle. Oikeastaan jos siinä esiintyi naisten kiihkolla kaipaamaa "mielenkiintoa" niin hell yeah, mikäli sitä haluaisin pyörittää niin irtoaa kyllä minustakin.

      Siinä on monelle isoa sarkaa. Jos kissalla voisi kyntää niin miksi ostaa hevosta?

      Juuri se on tärkeää. Älkää olko katkeria kamunaisen poikaystävästä, baarisankarin pokailuista, peräkammarin pojan elämän helppoudesta.

      Kun elämä on valinta, se hitto vie pitää uskaltaa elää sellaisena. Se on sääli jos joku ajattelee sitä kohtalona.

      Es, olet nyt niinkuin minä olin joskus. Luulin että joku tärkeä tekisi elämästäni täydellisen. Kävi päin vastoin, juuri jokainen virheeni tuli esiin. Meni pitkään käsittää se ja alkaa tajuta miten. Siitä opinkin paljon, uusi elämäni on paljon valoisampi ja olen onnellinen.

      Auto-topicin ihmettelijät, juu minun show on uusissa sfääreissä nykyään, näkisittepä livenä kun vauhtiin pääsen. Huomion saaminen on kuin se proteiini pirtelö henkiselle lihaksistolle. Hyvää uutta viikkoa sinkuille.

      • Obi-Wan

        RP sun Supliikki™ on ihan nextillä levelillä taas.


    • piilopervo lukija

      Hauska ketju, mutta täällä pitäisi olla joku vänkäysfiltteri, joka poistaisi välistä parinkymmenen viestin saman asian vatkaukset.

      • Kyselyikäinen

        Mihin DarkFearin koko tuotanto sitten laitettaisiin?


    • Tämän palstan kautta

      ei taida olla syntynyt yhtään paria

      • Kyselyikä jo ohi

        Tämä oli aika ovela. Mukamas toteamukseksi naamioitu tiedustelu, olisiko jollakulla hyviä juoruja kerrottavaksi.


      • tarkkailija
        Kyselyikä jo ohi kirjoitti:

        Tämä oli aika ovela. Mukamas toteamukseksi naamioitu tiedustelu, olisiko jollakulla hyviä juoruja kerrottavaksi.

        Emmä tiedä mutta oliko sillä Hämärän rajoilta:n kans jonkinlaista sutinaa ehkä.


    • Missä on tytöt?

      Miks täällä ei oo enää tällasia pitkiä sisäpiirin flirtti - vänkäys - länkytys - ketjuja? Hyvin hauskoja omalla tavallansa.

    • Siks siks siksi

      Koska ihastuttava ES hylkäsi palstan.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1408
    3. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      66
      1394
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      261
      1290
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      822
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      778
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      751
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      717
    Aihe