Lyhyet miehet ei kiinnosta

pitkä mies olla pitä

Vaikka oon itse lyhyt, en tykkää lyhyistä miehistä. Olen aina etsinyt pitkiä, ja lyhyet saa pakit.
Nainen jos on lyhyt, se ei yleensä haittaa, mutta mies on lyhyenä...njaah.. en sano mutta en tykkää.

Mulla on aina ollu pitkä mies, ja ne vaaaaaaaan on ihania.

12

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan osaa

???

• I don't get it. :(

Pituus tekee ihmisestä ihanan, rakastettavan?
      Noup, se on se luonne ja asenne - EIKÄ PITUUS.

Kuulostaa todella oudolle.
      Sen kyllä voin sanoa että miehen olisi hyvä olla naista pidempi, mutta että erityisesti PITKÄ? Naah.

Ihme nirsoja nää muijat. :D

• dkfkdpf

Pidä tappi vaa pääskii

• dffdggdfdf

MIkä on sitten tämän lyhyen epäihanan miehen pituusraja?

• Diipadaapaa

Ääh, vaihtakaa jo provon aihetta, tää on nähty jo niin monta kertaa.

• Faktaa!

"Mulla on aina ollu pitkä mies, ja ne vaaaaaaaan on ihania."

Tuosta voisi päätellä, että sinun suhteesi on ollut huonoja, koska sinulla on ollut useimmat miehet.

• w46e5j7rk

Mikähän oli tän ketjun idea? :D
      Tappi vouhottaa kuinka tykkää heinäseipäistä.
      No onneks olkoon vaan.

• ei lyhyitä mullekaan

Pitkät miehet on miehen näköisiä. Monet lyhyet on jääneet lapsen näköisiksi. Ei kaikki, mutta pitkät ovat komeita.

• Kaikkia kiinosti?

1.Vittu oot tyhmä.2.Mene muualle yleistämään 3.Kaikkia kiinnosti

• ?????????

Mistä tiedätte että se oikea löytyy satavarmasti juuri pitkästä miehestä?

• tappityttö

Yleensä lyhyet mutta pyöreät tai jopa ylipainoiset naiset tykkää pitkistä miehistä sen takia että näyttäisivät itsekin sirommilta, tämän olen huomannut. Itse olen lyhyt (160cm) mutta hoikka ja olen seurustellut sekä lyhyiden että pitkien miesten kanssa eikä sillä ole mitään väliä ainakaan minulle. Lyhyin mies on ollut 170 senttinen ja pisin 188 senttiä pitkä ja se näytti jo vähän hassulta kun ylsin miestä olkapäähän :D.

Tälläiset alotukset on yhtä typeriä kuin ne miesten tekemät "naisessa ei saa olla grammaakaan läskiä mutta silti pitää olla naisellinen pehmeä ja muodokas". Eli provosoidaan vain kaikki heikkoitsetuntoiset liikenteeseen mahdottomalla aloituksella. Älkää ottako sitä noin vakavasti :)

• Lyhyt=parempi

Onko minussa sitten jotain vikaa, kun mä tykkään lyhyistä miehistä. Siis en mä silleen tietoisesti tykkää, vaan jostain syystä huomaan kiinnostuvani eniten lyhyistä miehistä. Miesten pituus ja suuri koko saa minut enemmänkin, en mä tiedä, oloni hankalaksi. En vain tunne halua isokokoisiin miehiin. Olivat he sitten pitkiä tai leveitä. Okei, nyt mun kirjoitus alkoi kuulostaa oudolta, MUTTA. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe