Lyhyet miehet ei kiinnosta

pitkä mies olla pitä

Vaikka oon itse lyhyt, en tykkää lyhyistä miehistä. Olen aina etsinyt pitkiä, ja lyhyet saa pakit.
Nainen jos on lyhyt, se ei yleensä haittaa, mutta mies on lyhyenä...njaah.. en sano mutta en tykkää.

Mulla on aina ollu pitkä mies, ja ne vaaaaaaaan on ihania.

12

369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan osaa

???

• I don't get it. :(

Pituus tekee ihmisestä ihanan, rakastettavan?
      Noup, se on se luonne ja asenne - EIKÄ PITUUS.

Kuulostaa todella oudolle.
      Sen kyllä voin sanoa että miehen olisi hyvä olla naista pidempi, mutta että erityisesti PITKÄ? Naah.

Ihme nirsoja nää muijat. :D

• dkfkdpf

Pidä tappi vaa pääskii

• dffdggdfdf

MIkä on sitten tämän lyhyen epäihanan miehen pituusraja?

• Diipadaapaa

Ääh, vaihtakaa jo provon aihetta, tää on nähty jo niin monta kertaa.

• Faktaa!

"Mulla on aina ollu pitkä mies, ja ne vaaaaaaaan on ihania."

Tuosta voisi päätellä, että sinun suhteesi on ollut huonoja, koska sinulla on ollut useimmat miehet.

• w46e5j7rk

Mikähän oli tän ketjun idea? :D
      Tappi vouhottaa kuinka tykkää heinäseipäistä.
      No onneks olkoon vaan.

• ei lyhyitä mullekaan

Pitkät miehet on miehen näköisiä. Monet lyhyet on jääneet lapsen näköisiksi. Ei kaikki, mutta pitkät ovat komeita.

• Kaikkia kiinosti?

1.Vittu oot tyhmä.2.Mene muualle yleistämään 3.Kaikkia kiinnosti

• ?????????

Mistä tiedätte että se oikea löytyy satavarmasti juuri pitkästä miehestä?

• tappityttö

Yleensä lyhyet mutta pyöreät tai jopa ylipainoiset naiset tykkää pitkistä miehistä sen takia että näyttäisivät itsekin sirommilta, tämän olen huomannut. Itse olen lyhyt (160cm) mutta hoikka ja olen seurustellut sekä lyhyiden että pitkien miesten kanssa eikä sillä ole mitään väliä ainakaan minulle. Lyhyin mies on ollut 170 senttinen ja pisin 188 senttiä pitkä ja se näytti jo vähän hassulta kun ylsin miestä olkapäähän :D.

Tälläiset alotukset on yhtä typeriä kuin ne miesten tekemät "naisessa ei saa olla grammaakaan läskiä mutta silti pitää olla naisellinen pehmeä ja muodokas". Eli provosoidaan vain kaikki heikkoitsetuntoiset liikenteeseen mahdottomalla aloituksella. Älkää ottako sitä noin vakavasti :)

• Lyhyt=parempi

Onko minussa sitten jotain vikaa, kun mä tykkään lyhyistä miehistä. Siis en mä silleen tietoisesti tykkää, vaan jostain syystä huomaan kiinnostuvani eniten lyhyistä miehistä. Miesten pituus ja suuri koko saa minut enemmänkin, en mä tiedä, oloni hankalaksi. En vain tunne halua isokokoisiin miehiin. Olivat he sitten pitkiä tai leveitä. Okei, nyt mun kirjoitus alkoi kuulostaa oudolta, MUTTA. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2221
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1836
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1354
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      216
      997
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      94
      983
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      980
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      945
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      776
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      729
    Aihe