Vaikka oon itse lyhyt, en tykkää lyhyistä miehistä. Olen aina etsinyt pitkiä, ja lyhyet saa pakit.
Nainen jos on lyhyt, se ei yleensä haittaa, mutta mies on lyhyenä...njaah.. en sano mutta en tykkää.
Mulla on aina ollu pitkä mies, ja ne vaaaaaaaan on ihania.
Lyhyet miehet ei kiinnosta
12
367
Vastaukset
- otan osaa
???
- I don't get it. :(
Pituus tekee ihmisestä ihanan, rakastettavan?
Noup, se on se luonne ja asenne - EIKÄ PITUUS.
Kuulostaa todella oudolle.
Sen kyllä voin sanoa että miehen olisi hyvä olla naista pidempi, mutta että erityisesti PITKÄ? Naah.
Ihme nirsoja nää muijat. :D - dkfkdpf
Pidä tappi vaa pääskii
- dffdggdfdf
MIkä on sitten tämän lyhyen epäihanan miehen pituusraja?
- Diipadaapaa
Ääh, vaihtakaa jo provon aihetta, tää on nähty jo niin monta kertaa.
- Faktaa!
"Mulla on aina ollu pitkä mies, ja ne vaaaaaaaan on ihania."
Tuosta voisi päätellä, että sinun suhteesi on ollut huonoja, koska sinulla on ollut useimmat miehet. - w46e5j7rk
Mikähän oli tän ketjun idea? :D
Tappi vouhottaa kuinka tykkää heinäseipäistä.
No onneks olkoon vaan. - ei lyhyitä mullekaan
Pitkät miehet on miehen näköisiä. Monet lyhyet on jääneet lapsen näköisiksi. Ei kaikki, mutta pitkät ovat komeita.
- Kaikkia kiinosti?
1.Vittu oot tyhmä.2.Mene muualle yleistämään 3.Kaikkia kiinnosti
- ?????????
Mistä tiedätte että se oikea löytyy satavarmasti juuri pitkästä miehestä?
- tappityttö
Yleensä lyhyet mutta pyöreät tai jopa ylipainoiset naiset tykkää pitkistä miehistä sen takia että näyttäisivät itsekin sirommilta, tämän olen huomannut. Itse olen lyhyt (160cm) mutta hoikka ja olen seurustellut sekä lyhyiden että pitkien miesten kanssa eikä sillä ole mitään väliä ainakaan minulle. Lyhyin mies on ollut 170 senttinen ja pisin 188 senttiä pitkä ja se näytti jo vähän hassulta kun ylsin miestä olkapäähän :D.
Tälläiset alotukset on yhtä typeriä kuin ne miesten tekemät "naisessa ei saa olla grammaakaan läskiä mutta silti pitää olla naisellinen pehmeä ja muodokas". Eli provosoidaan vain kaikki heikkoitsetuntoiset liikenteeseen mahdottomalla aloituksella. Älkää ottako sitä noin vakavasti :) - Lyhyt=parempi
Onko minussa sitten jotain vikaa, kun mä tykkään lyhyistä miehistä. Siis en mä silleen tietoisesti tykkää, vaan jostain syystä huomaan kiinnostuvani eniten lyhyistä miehistä. Miesten pituus ja suuri koko saa minut enemmänkin, en mä tiedä, oloni hankalaksi. En vain tunne halua isokokoisiin miehiin. Olivat he sitten pitkiä tai leveitä. Okei, nyt mun kirjoitus alkoi kuulostaa oudolta, MUTTA. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770