jeps, eli olen ihan uusi harrastaja...toistaiseksi vielä harjoittelen perusjuttuja tyhjällä asfaltti alueella jossa on huono asfaltti, ja muutenkin täälläpäin on hyvästä päällysteestä pienoinen pula joten kysynkin että millainen rengas on paras huonolle asfaltille? iso ja pehmeä? =)
huono asfaltti
4
424
Vastaukset
- hyvät renkaat alle
Enpä tiedä, onko hyvää rangasta huonolle asfaltille olemassakaan.
Kovin pehmeät kuluu ja röpöläinen asfaltti vielä "syö" niitä rikki.
Parhaat olisivat kunnon renkaat esim Matter ja ei ne kaikkein pehmeimmät. Se on niin paljon siitä omasta fiiliksestä kiinni ja kuinka paljon jalat sietää sitä tärinää. - ilmaveivit
Keltaiset matterit on hyviä, kovuus on sopiva, kimmoisat, eivätkä kulu helposti. Hinta on korkeampi, mutta laatu on erinomainen.
Treenatut jalat eivät hätkähdä normaalirosoisuudesta, jota Suomessa on kaikkialla kevyen liikenteen väylillä. Muistelen, kun joskus aloittelin rullaluistelua, etta jalat reagoivat tosi herkästi kaikkeen epätasaisuuteen ja väsyivät helposti. Suomestakin löytyy aina hyviä asfaltteja ja pätkiä, joilla on mukava rullatella.
Tänäänkin pitäisi lähteä lenkille sateeseen. Illalla taitaa seljetä sopivasti. Luultavasti laakerit menee huoltoon marällä luistelun jälkeen. Karkeasta asfaltista Suomessa on se hyöty, että se ei ole kauhean liukas, ellei puista putoile rähmää. Aukeat pätkät ovat siis parhaita.- liikkuva vaara
mistäs noita keltaisia voisi tilata? onko niitä keltaisia erilaisia? voinko ostaa väärät? =) olisin erittäin kiitollinen linkistä :)
- raparoiskuukunrullai
Skiken ilmakumit taitaa olla kohta pakolliset suomen asfalteille ;)
Ja tuo sadeluistelu on itsemurhaa, on mikä asfaltti vaan niin menee kyllä niin liukkaaksi etten itse uskaltaisi. Enkä kyllä rapaantumisen ja laakereitten menemisenkään takia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988