Jos olette seurustelleet todella kauniin naisen kanssa. Onko vaikeaa siirtyä seurustelemaan sen jälkeen rumemman naisen kanssa. Kuinka paljon teillä muilla on ulkonäöllä väliä? Pitäisikö aina löytyä samaa tasoa tai parempi?
Naisen kauneus
10
78
Vastaukset
- En ole koskaan
seurustellut naisen kanssa vaikka olen jo 35v (en vaan saa pillua), mutta olisi se kummallista varmaan ensi olla yb:n kanssa (huippukaunis) ja heti perään jazulin tai Pikku-Murrin...
- Miksi sitten
Pikku-Murri kirjoitti:
no ihan hyvä
koska en olekkaan kiinnostunut peräkammarin pojista,
:Polet Toljakkeen kanssa?
epätoivoinen puute näkyy miesten kasvoista ja se estää seksikumppanin saamisessa.
jos mies on siinä kunnossa et ei naisen tartte sanoa ku haarapääsky ja alkaa housuun ilmestymään teltta, ei naisen saanti ole helppoa.
osta jeesusteippiä ja teippaa lerssis reiteen kiinni "saapi laittaa paperia lerssin ympärille" lupaan et alkaa tärppäämään.
naisia ei ylihimokkaat miehet kiinnosta, mut jos pystyt lähes yhtä välinpitämättömästi olemaan naisia kohtaan kuin homot, niin jopas alkaa naisia kiinnostaa sun lemmenvaltikka.- Hö.
monte24 kirjoitti:
epätoivoinen puute näkyy miesten kasvoista ja se estää seksikumppanin saamisessa.
jos mies on siinä kunnossa et ei naisen tartte sanoa ku haarapääsky ja alkaa housuun ilmestymään teltta, ei naisen saanti ole helppoa.
osta jeesusteippiä ja teippaa lerssis reiteen kiinni "saapi laittaa paperia lerssin ympärille" lupaan et alkaa tärppäämään.
naisia ei ylihimokkaat miehet kiinnosta, mut jos pystyt lähes yhtä välinpitämättömästi olemaan naisia kohtaan kuin homot, niin jopas alkaa naisia kiinnostaa sun lemmenvaltikka.Olen myös eunukki.
Hö. kirjoitti:
Olen myös eunukki.
ei se mitään nykyään tehdään hyviä parannusleikkauksia noihinkin.
suosittelen tätä
http://yle.fi/akuutti/arkisto2008/220408_a.htmMiksi sitten kirjoitti:
olet Toljakkeen kanssa?
katso edellinen vastaukseni,
ja siksi ku mää tykkään siitä
kauneus ei takaa sitä et miehen mielestä nainen olis himottava
- estetiikantajuinen
Pitäisi. Varsinkin, jos on kauniin kanssa tehnyt lapsia, niin pitäisi vähän kunnioittaa kaunista exäänsäkin eikä huolia mitä tahansa rumilusta lapsen 'äitipuoleksi'.
No jos sillä rumemmalla on isommat tissit ku exällä tai se on hoikempi, niin se riittää vallan mainiosti traumatisoimaan exän. Muuten sillä ulkonäöllä ei oo niin väliä =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078