ei kiinnostavaa, Nettideittailuni muuttui viimepäivinä hyvinkin passviseksi. Profiili ollu nyt noin 2kk. aluksi jaskoi tehdä naisiin aloitteita, ei enää. Kyllä ne vastailee aina jotain mitään sanomatonta ja siihen loppuu kiinnostus. En vain jaksa sitä, että naisissa pitäisi jotenkin roikkua. Miksei ne voi vaikka joskus itse tehdä keskusteluun aloitetta. Joiltain nuoremmilta on tullut treffikutsuja, mutta minun iässäni 6-8v nuorempi tyttö on auttamatta liian lapsi. Sit ikäiseni tai hieman vanhemmat varmaan pitävät pentuna. Itse aloittavat flirtillä tai jollain pikku alotuksella tyyliin: olet söpö(taka-ajatuksena saada yksi roikkuja ja viestittelijä lisää?). Siitäkään ei keskustelua saa vaikka niihin koittaisi tarttua. Tämmönen nettideitti palsta saa naiset varmaan niin sekasin kun täällä heillä on niin paljo mistä valita. Ei ne varmaan edes muista kelle lähettelevät ja mitä. Profiili lähtee, jos ei nyt kokonaan ni ainaski tauolle.
nyt tästä tuli
ei ihmisille
1
136
Vastaukset
- Missä naiset?
Kuukaudessa ei yhtään viestiä naiselta.
Näinhän se tämä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780