Oletteko koskaan uskaltanut suihkauttaa omaan ihoon jotakin miesten tuoksua? Onko se noloa jos nainen tuoksuu jollekin miehen tuoksulle?
Vastaukset 4
- sdlöfkösl
Olen. Chanelin Antaeus on ihana tuoksu, valitettavasti en tunne herroja jotka sitä käyttävät.
Minusta on ihan oma asiasi mitä tuoksua käytät, kunhan et aiheuta sillä ympäristörasitusta. - 0911
Kyllä, Paco rabannen ostin miehelleni, mutta vähän aikaa harkittuani pidin sen itse.
- .....
1920-luvulla naisten tuoksut olivat samanlaisia kuin nykyiset miesten tuoksut (esim. Kouros, suora kopio vanhasta naistentuoksusta), kun taas miesten tuoksut, Knize Ten ym. olivat todella miehekkäitä verrattuna nykyisiin hempeisiin litkuihin.
Pukeutumisessa suunta on mennyt ihan päinvastaisesti, naiset pukeutuivat naisellisesti eikä tullut kuuloonkaan 20-luvulla että nainen olisi käyttänyt housuja, farkkuja, maihareita, lyhyitä hiuksia yms. Siis naiset ovat omineet miehekkäät vaatteet, ja miehet ovat omineet naiselliset tuoksut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14774Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45539
- 45498
- 47485