Eli haluan oikeasti laihtua ja kiinteyttää.
Niimpä oon laatinu itelleni tälläsen ravinto/liikuntasuunnitelman.
ja näin alkuun mainittakoon sen verran, että en syö lihaa.
Ja sit se, että mulla ei ole varaa mihinkään maksullisiin liikuntamuotoihin (sali,tzumba,aerobitunnit,pallopelit yms), eikä ole polkupyörää.
jote,näillä mennäään : )
Toivoisinkin saavani asiallisia vastauksia, että onko laatimani suunnitelma hyvä. Ja olen 17-vuotias.
eli.
Ruokasuunnitelma:
aamupala:
1 hedelmä
1 ruisleipä(ohut juustosiivu)
Vettä tai teetä (vihreä!!)
TAI
1 hedelmä
Kulhollinen tuorepuuroa
Vettä/teetä
Tai
1 hedelmä
Kulhollinen täysjyvämuroja
Vettä/teetä
TAI
Kulhollinen pakastemarjoja
1 ruisleipä ( juusto)
Koulussa: paljon salaattia.
Ruokaa, (ruisleipä) vettä
Välipala:
Hedelmä/ hedelmä-marja-maitosmoothie
Ruisleipä/ rahka/rasvaton maitotuote
Ruoka: vihanneksia, vähäsen ruokaa, vettä. vitamiinit ´ kalsium
Iltapala: (ajoissa!!! viim. klo 20)
Hedelmä ja / rahka
Teetä, vettä
Liikunta:
Joka päivä vähintään 1,5 tuntia kävelyä (lenkkeilyy / koulumatkat)
2 x 30 min trampoliinilla hyppelyä
4 x viikossa 1 tunnin lihaskuntoharjottelut:
-kyykkyjä, ojennuksia, punnerruksia, vatsalihaksia,reisiliikkeitä
venyttelyt
Oisin oikein kiitollinen kommenteista parannusideoista! =)
Liikuntaa vois toki vielä lisätä varmaankin..
millekkään täysin hiilarittomille dieteillä yms sairaalloiseen laihdutukseen en lähde mukaan, sen verran kuitenkin itseäni arvostan ! (:
Mutta tollane perusruoka on varmaankin ihan hyvä, kuhan vaa jättää turhat herkut pois (:
(tai ainakin harventaa)
Mun kuntosuunnitelma
4
482
Vastaukset
- Taasko alipainoinen?
Jos haluat kiinteytyä, sun täytyy tehdä kovasti lihastreeniä. Siis punttia. Ja syödä enemmän proteiinia. Tuolla ruokavaliolla ei kiinteydy, vaan laihtuu. Siinä on vaara, että susta tulee laiha läski. Yök.
Et kertonut painoasi etkä pituuttasi. Ne ovat tosi oleellisia kiinteytyksen ja laidutuksen kannalta. - aloittaja.......
Olen 166.5 cm ja painan 59 kg.......
protenii... eli rahkaa yms?
ja ei mul mitää punttei yms oo ;ss
oisko kotona jtn, jolla voisin tehä noita kiinteytysjuttuja..? - 20
muuten, kumpi on tehokkaampaa.
syödä päivässä vaikka 1400 kalorii, mut ainoostaan rasvasta ruokaa (suklaata,sipsii,hampparii yms)
vai, syödä vaikka 2400 kalorii, mut vaa jtn kasviksii,hedelmii,marjoja...- huoh...
Kummastakin vaihtoehdosta seuraa aliravitsemustila. Ensimmäisestä nopeammin, ja se on pahaksi sydämelle ja verisuonille. Jälkimmäisellä saattaa jopa lihoa, mutta lihakset surkastuvat, luut haurastuvat jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862