olex sie maukka sanu net klapit tehtyä, se tuleepi kylmä talvi sinne teileki, ennustavat vieläki kylymempiä ko oli koko viime talavena yhteensä koko maassa
puunteko
4
333
Vastaukset
- re...k
ole mi teny klapija ei tule kylmä tavi
- anteeks...........
En tiedä mitä teen mieheni tai elämäni kanssa eteenpäin, olen ollut kihloissa miehen kanssa 7 kuukautta ja hän on alkanut äksyilemään minulle kaikesta. En tiedä johtuuko se hänen jouduttuaan juuri työttömäksi. mutta aikasemminkin on tapahtunut lievää väkivaltaa. Hän mukamas leikillä hiljaa potkii ja lyö minua mutta se sattuu minua, sitten hän haukkuu minua kaikella mahdollisilla nimillä; huora, läski jne. olenhan minä lihonnut jonkin verran mutta ylipainoa ei ole kuin 3 kiloa? niin mikä mättää? hän leikillään uhkailee lopettaa suhteen ja siitä on tullut riitaa, kerran hän pystyi jotenkin kuristamaan minua jolloin minulle tuli verta vuotava haava kaulaan ja siitä jäi arpi. Hän pelaa jatkuvasti ja minä istun koneella päivät pitkät, asumme yhdessä. Yhteistä aikaa vietämme jonkin verran mutta se pelaaminen on aivan kamalaa, äänet täysillä enkä saa siihen sanoa mitään tai kuuluu huoritteluja. Pettämistä ei onneksi kummaltakaan osapuolelta ole ollut. Seksiä harrastetaan melkein päivittäin kun hän tulee päälleni tyrkyttämään useimmiten, suostun siihen sitten vaikka ei haluttaisikaan aina. Seksistä on mennyt maku kun se on aina samanlaista eikä hän oikein osaa tyydyttää minua, saan todella harvoin. kerran parissa kuukaudessa hän nuolee minua joka on ihanaa ja silloin saan tai silloin kun jaksan itseäni seksin aikana tyydyttää. En kerta kaikkiaan tiedä mitä teen asian kanssa. Toivottavasti osaatte sanoa näkökulmianne asiaan ja auttaa minua hädässä.
- Juokse ja lujaa
Miten tyydyt noin vähään ja noin helvetin huonoon suhteeseen?
Itsetunto-ongelma taitaa sulla olla.
- Hommaa uusi mies
Enpähän ossaa muuta neuvoa sulle antaa ko hakkeuvu erhoon maholisimman nopeasti kuristaminen uhkailu ei kuulu normaaliin parisuhteesseen.Ja nälviminen on myös halpamaista kakan heittoa päin näköä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050