Hiustenpidennyksistä..

neiti_90

Paljonko ne maksavat? kauanko tollainen hiustenpidennys kestää? ja onko siitä haittaa omille hiuksille.. itsellä perus suomalaiset ohuet hiukset.. olis tarkotus saada sellaiset tuuheat puoleen selkään asti ylettyvät hiukset.

2

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjeiufhjk

Minä tilasin Huutonetistä melko halvalla 100 sinettiä / 60e, mutta noita ei taida tällähetkellä olla myynnissä.. Joka tapauksessa suosittelen tilaamaan netistä (Esim. Dreamhair), tulee paljon halvemmaksi kuin parturin kautta. Katsot vaan, että hiukset ovat Remy 100% aitohiusta, eli sitä parasta laatua. Jos sinettihiuksiä siis ajattelet, niin sehän kestää oikeastaan niin kauan kuin haluaa niitä pitää :D Itsellä oli melkein vuoden sinetit päässä, mutta koska omat hiukset kasvaa, sinetit laskee, ja ne alkavat sitten takkuuntumaan toisiinsa ja rastoittumaan :s Oli siinä parturilla hiukan selvittelemistä, mutta kyllä ne siitä selvisivät! Eli suositeltavaa pitää joku 6kk, riippuen missä kunnossa ne pysyvät. Lunnonharjalla kun harjaa ja käsin selvittelee, pysyvät ne parempina kauemmin. Laitto riippuu tietenkin lattajan tuntihinnasta, joten kannattaa soitella partureita läpi.. Itselläni 45e/tunti, joka on mielestäni suht halpa hinta. (50 sinetin laitto kesti n.1,5h) Ja tottakai niistä jonkin verran haittaa kai on, mutta eipä minun hiukseni kovin kärsineiltä ainakaan näytä =) Hoitaa vain hyvin, eikä pidä liian kauaa !

• beebee09

Itselläni on ollut lähes 5v pidennysket ja melkein saman aikaa olen niitä itsekkin tehnyt. Ei ole omat hiukset ikänä kärsineet ja pidennykset kestää vähän miten hyvin olen jaksanut hoitaa 4-6kk kerrallaan.

Itse maahantuon Intialaista remy-hiusta, jota parempaa en ole vielä löytänyt. Myyn sitä myös huutiksen kautta samalla nimimerkillä kuin mikä miula on täällä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe