Miten mies reagoi...

-l-

naisten väliseen tappeluun, kun toinen naisista kuuluu miehen seurueeseen ja saa syyttömänä 'turpaansa'?

Lähteekö iso mylly välittömästi pyörimään vai odotatko, että joku vastapuolen mieskavereista osoittaa tappeluhaluja?

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frost-free

      Tuskin mitenkään. Miehet rakastavat naisten välisiä konflikteja.
      Katselevat sivusta & nauttivat > .

      • -l-

        Onko se sitten oman seurueen naisten asia mennä hätiin?


      • frost-free
        -l- kirjoitti:

        Onko se sitten oman seurueen naisten asia mennä hätiin?

        no jos nainen on tappelunhaluinen niin menee varmaan muuten ei.
        Naiset on kot kot kanoja noudattavat tiettyä koodistoa johon kuuluu
        vain nenän nyrpistely ja ehkä portsarin hakeminen tilanteeseen, korkeintaan!
        Eivät ihmiset yleensä puutu tappeluihin ellei kyseessä ole lähisukulainen tai paras ystävä paitsi jos haluaa itse tapella!


      • -l-
        frost-free kirjoitti:

        no jos nainen on tappelunhaluinen niin menee varmaan muuten ei.
        Naiset on kot kot kanoja noudattavat tiettyä koodistoa johon kuuluu
        vain nenän nyrpistely ja ehkä portsarin hakeminen tilanteeseen, korkeintaan!
        Eivät ihmiset yleensä puutu tappeluihin ellei kyseessä ole lähisukulainen tai paras ystävä paitsi jos haluaa itse tapella!

        No, olisi mukava kuitenkin kuulla miestenkin omakohtaisia ajatuksia aiheesta.


    • Riippu tietty vähä... mutta kyllä sitä pyrkii tappelupukarit erottamaan toisistaan.

      • -l-

        Etkö pelkää, että saat kimppuusi vastapuolen mieskaverit, jos puutut asiaan?


      • -l- kirjoitti:

        Etkö pelkää, että saat kimppuusi vastapuolen mieskaverit, jos puutut asiaan?

        No en, tai riippuuhan se vähä tietty tilanteesta. Mutta tilanteet missä minä olen ollut, niin ei miehiä kyllä kiinnosta alkaa toistensa kanssa tuollaisessa tilanteessa tappelemaan... Miehet vetää yhtä riippumatta siitä kumman naisen porukoissa liikkuvat ja kaikki pyrkii vain lopettamaan moisen nokittelun.

        Näin on siis tähän saakka käynyt. Enkä mä varmaan enää kissatappeluita pääse tuollalailla todistamaankaan. Sen verran sivistynyttä sakkia nua meirän akat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe