naisten väliseen tappeluun, kun toinen naisista kuuluu miehen seurueeseen ja saa syyttömänä 'turpaansa'?
Lähteekö iso mylly välittömästi pyörimään vai odotatko, että joku vastapuolen mieskavereista osoittaa tappeluhaluja?
Miten mies reagoi...
7
80
Vastaukset
- frost-free
Tuskin mitenkään. Miehet rakastavat naisten välisiä konflikteja.
Katselevat sivusta & nauttivat > .- -l-
Onko se sitten oman seurueen naisten asia mennä hätiin?
- frost-free
-l- kirjoitti:
Onko se sitten oman seurueen naisten asia mennä hätiin?
no jos nainen on tappelunhaluinen niin menee varmaan muuten ei.
Naiset on kot kot kanoja noudattavat tiettyä koodistoa johon kuuluu
vain nenän nyrpistely ja ehkä portsarin hakeminen tilanteeseen, korkeintaan!
Eivät ihmiset yleensä puutu tappeluihin ellei kyseessä ole lähisukulainen tai paras ystävä paitsi jos haluaa itse tapella! - -l-
frost-free kirjoitti:
no jos nainen on tappelunhaluinen niin menee varmaan muuten ei.
Naiset on kot kot kanoja noudattavat tiettyä koodistoa johon kuuluu
vain nenän nyrpistely ja ehkä portsarin hakeminen tilanteeseen, korkeintaan!
Eivät ihmiset yleensä puutu tappeluihin ellei kyseessä ole lähisukulainen tai paras ystävä paitsi jos haluaa itse tapella!No, olisi mukava kuitenkin kuulla miestenkin omakohtaisia ajatuksia aiheesta.
Riippu tietty vähä... mutta kyllä sitä pyrkii tappelupukarit erottamaan toisistaan.
- -l-
Etkö pelkää, että saat kimppuusi vastapuolen mieskaverit, jos puutut asiaan?
-l- kirjoitti:
Etkö pelkää, että saat kimppuusi vastapuolen mieskaverit, jos puutut asiaan?
No en, tai riippuuhan se vähä tietty tilanteesta. Mutta tilanteet missä minä olen ollut, niin ei miehiä kyllä kiinnosta alkaa toistensa kanssa tuollaisessa tilanteessa tappelemaan... Miehet vetää yhtä riippumatta siitä kumman naisen porukoissa liikkuvat ja kaikki pyrkii vain lopettamaan moisen nokittelun.
Näin on siis tähän saakka käynyt. Enkä mä varmaan enää kissatappeluita pääse tuollalailla todistamaankaan. Sen verran sivistynyttä sakkia nua meirän akat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",134995Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433635Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922253- 1351917
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee391812Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161546- 1381425
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641165