Otin eka kerran permiksen Huhtikuun alussa, ei onnistunut: ei tullut napakka kihara ja kiharaa vain latvoissa. Kävin valittamassa ja nyt menee uusiksi, ainakin osittain. Onko kellekkään tapahtunut näin? Eikö uusi permis ole kauhea rasite hiuksille?? Mulla on puolipitkä tukka
Permiksen uusiminen
2
74
Vastaukset
- mmmm iiii
tietenki rasittaa mutta jos tosi huono ni sit kestää ne huonot hiukset tai ottaa rasittavan permiksen. nii in... kaikki ei käy täydellisesti... itekki olen harkinnu permistä mut ed kampaajani sano et ei ikinä tekis kellekkää permistä kauhea rasite... onko ne vanhanaikasia??? No otan ehkä silti...
- kesäkihara
kerastase kampaajalla on mahdollista tehdä erikoishoitoja ennen ja jälkeen permiksen, rakennepaikkaavia sekä kosteuttavia, permis maksaa 20-30e enemmän mutta aikamoiseenkin purkkatukkaan permiksen voi silloin turvallisesti tehdä.
tärkeintä permiksessä on kuitenkin kampaajan työn lisäksi sinun oma kotihoitosi. se, että sinulla on oikeat ja laadukkaan kotihoitotuotteet, on ensisijaisen tärkeää. oikealla kotihoidolla kiharasi pysyvät pitkään kimmoisina ja sileinä. tällä palstalla tuolla edempänä tosi hyvä ketju permanentin hoidosta, kannattaa katsoa!
ei permis ole vanhanaikainen, kyllä kiharat kesäksi ovat tosi suosittuja edelleen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701