sinkkuus käy voimille

n 19

En ole ikinä seurustellut.Joitakin säätöjä on ollut,mutta useasti minut on lempattu.Nyt olisi niin kiva jos jonkun kainaloon voisi käpertyä tai nukahtaa vaan kun ei :( Ei ole myöskään opiskelupaikkaa,ei omaa asuntoa ja töitäkin vain osa-aikaisesti. Tuntuu ,että elämä junnaa paikallaan eikä etene mihinkään. Surettaa :

13

230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don´t worry

      No nyt sitten vaan kesällä käyt eri tapahtumissa niin paljon kuin talous antaa periksi, tietysti osa-aikatöillä ei hirveästi juhlita, mutta pienelläkin matkakassalla pääsee jonnekin, jossa voit tavata uusia tuttavuuksia. Hyvää kesää!

    • violet.

      Eihän se yksinäisyyys aina mukavalta tunnu, mutta ajattele positiivisesti. Olet vasta 19, ja varmasti tulet saavuttamaan vielä kaiken tuon. Sitä odotellessa ota ilo irti tosta tilanteesta missä olet nyt. Olet nuori ja vapaa, saat tehdä mitä haluat eikä sun tarvitse huolehtia asumiskustannuksista tai tehdä 40-tuntista työviikkoa. Tuo ei välttämättä tule toistumaan enää koskaan. Häntä pystyyn!

    • I know the feeling

      Aivan kuten violet sanoi, mutta kyllä se yksinäisyys käy pidemmän päälle raskaaksi ja pahimmassa tapauksessa se alkaa syömään itsetuntoa ja ties mitä muuta tuolta aivokopasta. Noh, kavereilla saa sen pahimman yksinäisyyden pidettyä loitolla onneksi ja turha on noin nuorena huolehtia siitä ettei ole koskaan seurustellut esim itse olen hyvä esimerkki 20v jannu jolla ei ole ollut edes noita pieniä säätöjä joita sinulla sentään on ollut ja minäkin olen lievimmästä päästä tai niin olen saanut ymmärtää. Mutta juu häntä pystyyn vain ja nauti nuoruudestasi ja vapaudestasi.

    • jackaroo

      Jos ei ole opiskelupaikkaa, niin sen voi kyllä tuossa iässä vielä ihan helposti hankkia. Opiskelun myötä yleensä sitä muutosta elämään alkaa myös tulla, ehkä se oma/solu asuntokin sieltä jostain irtoaa opiskelun myötä.

      19 vuotta on kyllä vielä niin "nuori" ikä ettei siinä paljoa menetä vaikka muutaman vuoden hakisikin sitä suuntaa omalle elämälleen ihan rauhassa. Sitten jos olet vielä parin vuodenkin kuluttua tuossa samassa tilanteessa niin kannattaa vasta alkaa huolestumaan.

      • Sun elämä junnaa taatusti jatkossakin paikoillaan jos et tee asian eteen mitään. Asunnon saa, kun sellaisen hankkii, ei luulis vaikeeta olevan. Töitä saa, kun niitä aktiivisesti vaan jaksaa kysellä, ja suhteenkin varmasti saat joskus, kun sen aika on.

        Mut ei ne miehet taivaalta sun nenän eteen tipu, joten mars mars ihmisten ilmoille ja positiivista asennetta kehiin.
        Asiat järjestyy kyllä, mut murjottamalla ne ei parane.


    • Free Fanny

      Violet vastasi hyvin. Olet nuori, tärkein tehtäväsi on nyt nauttia nuoruudesta JA laittaa elämäsi kuntoon. Vaikka myöhästyit yhteishausta niin opiskelupaikkoja saa vielä, syksyllä taitaa olla vielä uusi haku joihinkin paikkoihin. Sitä ennen mieti tarkkaan millaiseen ammattiin haluat, käy tarvittaessa vaikka ammatinvalinnanohjaajan juttusilla.

      Nauti kesästä, ystävistä, vapaudesta.. syksyllä jaksaa sitten puurtaa opintojen parissa.

    • Bubi eikka

      Kyllä kunnon seksiseikkailut naisen elämän kondikseen laittaa.

    • n 19

      Olen kyllä hakenut kouluihin nyt jo kahtena keväänä,mutta vielä ei ole paikkaa löytynyt. Toivottavasti syksyllä. Ja asuntoa ei voi hankkia jos ei ole rahaa jolla maksaa se. Töitä olen myös etsinyt ,mutta ei ole tärpännyt.Että laiskuudesta ei kyllä ole kyse!

    • Mä voisin itsestäni sanoa samaa osittain että mulla ei ole tyttöystävää eikä töitä, mutta muut on et sen puolesta ei ole surkeasti asiat.
      Täällä päin saa tietääkseni opiskelupaikan aika helposti ainakin mun mielestä, mutta töitä ei saa niiden eteen joutuu näkemään hirveästi vaivaa eikä saa sittenkään välttämättä. Ehkä sulla on ongelmana paikkakunta mihin haet opiskeleen.

    • war hammer

      Ei osaa asuntoa..anna kun arvaan..sys on jonkun toisen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe