Jep. Olen todennut olevani uusi ihmislaji. Olen Homo Sapiens-Excellentis.
Eroni Homo Sapiens lajiin ei ole niinkään geneettinen, vaan kulttuurillinen ja ennenkaikkea henkinen. Geneettinen omarotuisuus ei ole vielä muodostunut, mutta henkinen erilajisuus estää selvästikin suvunjatkamisen kantalajin kanssa, kaikessa yksinkertaisuudessaan ei huvita siittää ainuttakaan peruslajin naarasta. Ja juuri tämä henkinen este lajiuttaakin Homo Sapiens-Excellentis lajin lopulta myös geneettiseksi Homo Excellentis lajikseen joka ei edes geneettisesti pystyisi tuottamaan jälkeläisiä Homo Sapiens lajin kanssa.
Nähtäväksi jää karsiiko sattuma tämän henkis/kulttuurillisen evoluution sivujuonteen, vai kehittyvätkö lajit yhtä matkaa vai syrjäyttääkö toinen toisen. Mikä parasta, Homo Sapiens-Excellentis lajiin ei tarvi syntyä - vaan siihen tarvii vain sekä kyetä että ryhtyä. Täten on likimain väistämätöntä että en ole edes lajini ainoa yksilö, joten kenties maailman tosiaan voin jonain päivänä pelastaa nussimalla oikein kunnolla.
;-)
Uusi ihmislaji.
6
81
Vastaukset
- c'babe
:)
Heh. Tuota kutsutaan joissakin kulttuureissa elvistelyksi, joka viittaa patsasteluun, joka taas viittaa..
..johonkin. :)Pyh. Kyse on sen tunnustamisesta että Homo Sapiens laji nykymuodossaan on väistämättä välivaihe. Tämä idioottiisakki ei pysty jättämään planeettaa tai pysymään hengissä populaationa yleisesti edustetuilla Homo Sapiens-arvoillaan.
Tällöin on väistämätöntä että henkisesti korkeammat Homo Sapiens lajin jälkeläiset ovat niitä jotka pystyvät parempaan. Kyse on henkisestä erilaisuudesta, joka erottaa väistämättä tämän tuosta.
Ihmiskunta joko kuolee tai tuottaa Homo Excellentiksen joka kykenee elämään tätä planeettaa. Ihminen Homo Sapiensina on geneettiseltä koodistoltaan riittävä - muttei henkiseltä perinnöltään nykymuodossa.- Ottaa..
Kukkomies kirjoitti:
Pyh. Kyse on sen tunnustamisesta että Homo Sapiens laji nykymuodossaan on väistämättä välivaihe. Tämä idioottiisakki ei pysty jättämään planeettaa tai pysymään hengissä populaationa yleisesti edustetuilla Homo Sapiens-arvoillaan.
Tällöin on väistämätöntä että henkisesti korkeammat Homo Sapiens lajin jälkeläiset ovat niitä jotka pystyvät parempaan. Kyse on henkisestä erilaisuudesta, joka erottaa väistämättä tämän tuosta.
Ihmiskunta joko kuolee tai tuottaa Homo Excellentiksen joka kykenee elämään tätä planeettaa. Ihminen Homo Sapiensina on geneettiseltä koodistoltaan riittävä - muttei henkiseltä perinnöltään nykymuodossa.kukkomieheltä housut pois...hitaasti..
(olen mies)
Kukapa se kissan hännän pystyyn nostaisi, jollei kissa itse. :-)
Lajin tunnistaa vaatimattomuudesta.
- c'babe
Hei! Kuka sen vaatimattomuuden ryösti? :::DDD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483