siis minulla millainen suhde.no kerronpa.ollaan oltu miehen kanssa jo vuosia yhdessä.meillä on lapsi.ja meillä ei aina hirveesti ole aikaa kahdestaan,kun miehen työ vie aika paljon aikaa.no hänpä sitten perheestä välittämisensä osoittaa silleen että vetää pään täyteen kaljaa kun tulee vapailleen.tässä oli taas hyvä esimerkki,hän oli 5-päivää kaverinsa luona auttamassa raksalla.ja kotiin kun tuli,mulla oisi alkanut itsellä juuri myös viikonloppuvapaat ni ukko vaan kaljotteli ja taas seuraavana iltana sama juttu.vaikkei mua ja lastaan ollut juurikaan nähnyt moneen päivään.ja nyt taas häipy koko viikoksi rakentaan.eli eipä noita helliä hetkiä niin enää ole.aina on se olut välissä.en voi mennä sen viereen kun kalja haisee niin pahalle.kuka tollasta haluiskaan kännistä ukkoa peittonsa alle.meillä ois viikonloput aina yhteistä aikaa,niin se vaan juo.arvatkaas onko alkanu v-ituttaan?tässäkö mun elämä on?sit pitäs huvittaa lähtee kesälomareissuun muutamaksi päiväksi,huhhuh perheineen.mitenkähän olisin siellä,nukkusko eri huoneessa kokonaan.vitutus käyrä on 100%.onko muilla tällasta ollut?kiitos kuka jaksoi ruikutustani.
ajatelkaa,millainen suhde
3
199
Vastaukset
- sdfghsadfd
Kysymys? Miksä sitten oot tuollaisen juopon kans!??! Älä vaan sano että se on niin ihana selvinpäin:D
- mies 35 vee
Nii, just. ei kuulosta kovin hyvältä suhtelta jos mies ryyppää kaiken vapaa ajan eikä vietä tyttöystävänsä kanssa aikaa. Itse oon mies mut sinkku. Jos mulla olis tyttöystävä niin kyllä mä viettäisin vapaa-ajat yhdessä. Kaljoittelu ei oo niin tärkeetä mulle. Voihan sitä joskus ottaa mut en nyt sinkkunakaan juo läheskään joka viikonloppu. Itse asiassa baarissakaan en ole kun kerran tänä vuonna ollut.
Sun kannattaa miettii et mikä on sulle parasta. Jaksatko kattoo miestä jolle on kaljapullo tärkeempi kuin sinä?? Siinäpä sulle mietittävää. - taas netissä
Älä nyt hyvä ihminen elä miehesi kautta. Olet vuosia ollut hänen kanssaan joten tunnet tyypin. Sinullahan on ihana lapsi ja voit tehdä elämästäsi todella kivaa.
Miehet yleensä rentoutuu kodissaan, ja tuo sinun kaljasiepposi on valinnut tuon tavan.
Vitutuskäyrä lähentelee 200% jos jään murehtimaan mieheni drinksuttelua. Niinpä teen omia juttujani. Kun tarpeeksi käyrä nousee ajattelen että aina voi erota. Tosin keskustelemalla rauhallisesti saa myös paljon aikaan.
Joskus toivon että kunpa tuo ois merikapteeni, niin ei tarvis nähdä kuin kerran vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2221027En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96996Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22977- 85833
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770