Kumpi sytyttää enemmän: tummapiirteinen, komea, harteikas ja kohtuu lihaksikas 175cm pitkä mies, vai 185cm pitkä tavallisen näköinen ja kroppainen mies?
Komea 175cm vs. tavis 185cm
9
567
Vastaukset
- en kestä....!
Hei haloo lopettakaa, tänne on muodostunut oikea pituusruikuttajien klusteri viime aikoina. Ihan samanlaisia kysymyksiä kuin olisi naisten puolella "hei, olen muuten täydellinen kaunotar, mutta mulla on B-kuppi ja mites olisikos sitten joku nainen jolla on F-kuppi mutta se on ihan tavis silti kauniimpi"...! Voit itse mietiskellä vastausta!
VIHJE: KOMEAA MIESTÄ PREFEROIDAAN 90 %:ssa tapauksista. Komeus, itsevarmuus. Pituudet ja lihakset ja muut tulee kaukana perässä kunhan ei ole friikki johonkin suuntaan. Kasvojen komeuden arvioidaan muodostavan 1/2 - 2/3 komeudesta/kauneudesta. - lyhytrumaämmä
Ottasin ton 185cm pitkän miehen sen takia koska tuossa tapauksessa toi 175cm mies on "kohtuu lihaksikas" ja en tykkää lihaksikkaista miehistä ollenkaan. Muussa tapauksessa, kumpiki kelpais. PITUUDELLA EI OLE NIMITTÄIN VÄLIÄ !!
- tasokasLeidi24
185cm miehen ottaisin koska lyhyet treenatut miehet näyttävät joltai sirkus voimamies kääpiöiltä..
- .............000000
sirkus voimamies kääpiöiltä :D vittu asiaa!
- nainen187867
älytön kysymys. tottakai ensimmäinen vaihtoehto.
- Sinkku...
Samaten,yleensä lyhyemmillä on isommat vehkeetkin kuin pitkillä,pitkät ovat myöskin kömpelöitä sängyssä!!
- vedä dildo suolees
Sinkku... kirjoitti:
Samaten,yleensä lyhyemmillä on isommat vehkeetkin kuin pitkillä,pitkät ovat myöskin kömpelöitä sängyssä!!
Katsonut liikaa ron jeremy elokuvia? ei se kalu katso pituutta, oli pitkä tai lyhyt! Uskallan kuitenkin väittää että valtaosalla 180cm pituisilla on isompi kuin alle 175cm.
Iso kalut on periytyvä ominaisuus siinä missä esim pituus..
Kömpelöitä? Jos mies on 190cm ja nainen alle 160cm paikkeilla, niin se voi joissakin asennoissa haittaa.
Joku 170cm /- 1-2 senttiä pätkä mittaillut perserei'ästään asti asti ja kuvittelee olevansa joku amerikan gigolo..
- Komeampi parempi
Kyllä komeampi ja lyhyempi voittaa... tosi pitkät ovat usein (kamalimmillaan) luikkuja, hartioidensa takana kyyristeleviä miehiä ex-pääministerin tyyliin... Tietysti pään sisältökin ratkaisee :)
Ja oon itse 155 cm, että kaikki miehet ovat kyllä aina olleet reilusti pidempiä... - Mitä pidempi...
sen parempi, kunhan ei yli 190
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814