- kännykkä usein/aina äänettömällä, ainakin viestiääni.
- prepaid liittymä..hyvät selitykset sillekin..
- repii kännykkälaskun tai piilottaa laskun, ei avaa sitä heti..
- ottaa kännykän mukaan suihkuunkin (esim. kylpytakin taskuun)
- kännykkä ei ole koskaan vapaasta pöydällä, kun on jossain toisessa huoneessa, ulkona tms.
- alkaa nostelemaan panoja, kehittämään lihaksia
- ostaa uusia kalsareita (ennen oli sama millaiset oli..)
-ostaa uusia vaatteita useammin kuin ennen..
- on ärtyisä sinulle, pahalla päällä, huutaa
- syyllistää sinua kaikesta
- kertoo kavereidensa petturuudesta ja ihmettelee kirkkain silmin miten voivat toimia niin
- lähtee usein autolla vain "ajelemaan"
- lähtee lenkille, vaikka ei ole ennen paljoa välittänyut lenkeillä
- aina, jos epäilet tai kysyt jotain pettämisestä, syyttää vainoharhaiseksi tai hulluksi, saa kauhean raivarin...
- Sanoo, että jos vielä epäilet, niin täytyy varmaan sitten alkaa oikein pettämään kun ei luoteta
- kumin haju käsissäsi, kun olette rakastelleet
-käskee hankkia oman elämän
- käy usein karvereiden kanssa kapakassa
- haluaa mennä laivareissuille kaveriden kanssa
- ei halua jutella mistään sinun kanssasi, ei varsinkaan, jos haluat jutella siksi, että teillä menee huonosti...
- ei huvita tehdä mitään kotihommia
- istuu vain tietokoneella kaiket illat
- ei osallistu yhteisen tulevaisuuden suunnitteluun
Tässä esimerkkejä minun petollisen miehen toiminnasta, oli toinen nainen monta vuotta... onneksi sain varmuuden pettämisestä, kun yhteinen ystävä minua säälien paljasti hänet..mies tunnusti ja hain heti samantien avioeron!!
Nyt onnellinen nainen ja minulla uskollinen mies. On mahdottoman suuri ero, kun on mies johon voi luottaa, ei yhtään kohtaa edellisistä ole ollut meidän suhteessa:-) Ei hälyytys kellot soi, vaan on levollinen olo. Kyllä naisen vaisto sanoo, koska mies pettää
--- minäkin vain yritin luottaa edellisessä suhteessa, kun mies sai minut niin epävarmasksi, kun väitti että olen vainoharhainen ja suurinpiirtein mielenterveyspotilas...huh, huh, mitä sitä on tullutkin katseltua monta vuotta. Mutta virheistä oppii ja huomaisin nyt kyllä heti jos nykyinen mies alkaisi pettää, on sen verran kokemusta.
ihanaa kun voi taas luottaa!!
uskottomuuden merkit
7
730
Vastaukset
- Epä tietoinen
Päteekö nämä samat jos nainen pettää.
- iyulyu
Ei päde. Itseasiassa aika usein voi käydä niinkin että avioliitto alkaa voimaan paremmin salasuhteen aikana.
- emoli
Pätee.
- ykkönenkakkonen...
Aika tavalla pätee molempiin sukupuoliin..hyvin tyypillistä tuo puhelimen jatkuva vahtiminen ja piilottelu..samaa harrastin itsekkin ja omasta avokistani huomasin samat oireet ja oikeassa olin! ..vaistoon kannattaa luottaa vaikka toinen heittäisi miten uskottavia selittelyjä hyvänsä!
- Epä tietoinen
kysyn voiko nainen olla pettämättä jos löytää sen oikean. Oma avopuoliso on pettäny edelisessä suhteessa.Kertoi tämän 3kk kun oltiin seurusteltu ihan vapa ehtoisesti itse.Ilman etttä oisin kyselly.
- nevereveragain
Petetyksi tuleminen on kipeä asia josta nyt ei välttämättä ensimmäisillä treffeillä halua keskustella.. Kyllä nainen ja mieskin voi mielestäni olla pettämättä oikean löydettyään, miksi silloin olisi syytä pettää?? Itse olen pettäjä ja petettykin ollut, mutta nykyisessä suhteessa en voisi edes ajatella pettämistä..jos hän sitten on se oikea? Ja vaikka niin usein kuulee sen että kerran pettäjä aina pettäjä, ei se kaikkien kohdalla ole totta, teko on niin henkisesti raskas ettei koskaan enää...
- Pettämisen merkit
Erittäin hyvä lista pettämisen merkeistä, pitää paikkansa totaalisen hyvin. Pettäminen tuli ilmi kun kortonkipakka yhden Levin vai oliko Itävallan hiihtoreissun jälkeen tipahti asiakirjasalkusta. Ette usko mikä selitys: kun kortonkeja oli käytetty kaksi, mieheni kertoi niitä kaytetyn avioituneen työkaverin lahjapakettinaruun. Sitten löytyi auton konsolista kaksi lahjapakettia, selitys, korut olivat minulle mutta ei ollut ehtinyt antaa. Sitten löytyi strippihousuja, anaalisauva, hieromasauva, tiliotteen mukaan mieheni oli ostanut panolleen kalliita lahjoja. Mieheni valehtelu oli systemaattista, lähti sanomansa mukaan aamuisin noin klo 4 pelaamaan golfia, no menikin sairaanhoitotyöstä palaavaa huoraansa nussimaan. Saattoi olla päivän rautakaupassa, oli nussimassa ja tuli iloisena nuuhkimaan mita ruokaa kotona olisi. Ja paljon muuta. Ja kun asia tuli ilmi vannoin lopettavansa. Mutta jälleen ollaan öitsemässä viihdekylpylä Flamingossa, poikin kanssa syömässä, Tampereella työmatkalla, mennään poikien kanssa ristelylle jne.. No ilmiselvä luuserivalhtelija, lisäksi sammuileva juoppo. Itse olen parempituloinen, kun saan asiat kuntoon, tuo mieshuora saa potkut persuksiin. En ikinä voi ymmärtää miten tuollaiseen olen haksahtanut. Ei muuta kuin vahinko kiertämään - pitäkää huorat hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701