Hei!
Mailani on Yonex (flex flexible, kärkipainoinen).
Kysymys kuuluu: Pitäisikö mailaan laittaa mahdollisimman kireät jänteet (max.11kg) vai jotai 9-10 kg ?
Pelaan nylon-palloilla (vihreä-hidas) ja haluaisin, että pallo lentää myös takakentälle "vaivattomasti" :) ....tai sitten tekniikkani ei vain riitä.
Flex Flexible
2
252
Vastaukset
- UrBo HAuta
Sulkkis on kiva puuha, kun ei ota turha vakavasti.
sopii läskin puolelle eksynelleikin...... - jaska____
Otapa jännityskireyttä valitessasi seuraavat pointit huomioon:
- löysä varsi, tiukat jänteen => pallo ei lennä minnekään. Ja mailasi on siis asteikon löysemmästä päästä, mikä on varmaankin hyvä valinta. Lienet pelannut tähän saakka tehdasjännityksellä? Älä missään nimessä hyppää sitten suoraan yli 9:n kilon!
- ei ole ihme, jos hitain mahdollinen pallo ei lennä takarajalta toiselle. Vaihtakaapas palloa edes vähän nopeampaan, jos ette halua siirtyä sulkaan.
Lyhyt yhteenveto: kireä jänne = vaikeampi saada hyvää osumaa ja pallo lentämään, mutta sillä saa enemmän tarkkuutta.
Terveisin nimim. 20 vuotta sulkista takana ja pari tuhatta jännitettyä mailaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025665Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan70653Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647