Elämäsi rakkaus

Levy hyppii

Onko sinulla joku, jonka perään haikailet vielä vuosien jälkeen. Joku johon et kaikkia yhteyksiä halua katkaista. Kenties yrität aina uudestaan hänen kanssaan vain todetaksesi, että ei se toimi sen enempää kuin aiemminkaan tai että se rakkaus on yhä edelleen yksipuolista. Etkä opi noita opetuksia, vaan unohdat ne pian ja yrität uudestaan vuoden päästä.

Onko sinulla kenties joku, jolla on paikka sydämessäsi vaikka oletkin uudessa suhteessa? Onko hän vaikuttanut uusien suhteidesi onnistumiseen, siis ei kenties suoraan, vaan sinun korvien välisi kautta.

90

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfdgsag

      HAhaha, kas kummaa. Tyhjää täynnä tämä ketju:D Ei näillä reppana luusereilla oo mitään EXiä!:D

    • FF

      Ei ole. On exiä, jotka ovat jääneet ystäviksi, mutta pienintäkään mielenkiintoa ei ole mihinkään enempään kummankaan puolelta.

    • ..............

      Ei exiä, mutta yksi molemminpuolinen ihastus josta ei koskaan kehittynyt mitään enempää. Monta kertaa ollaan kohdattu vuosien varrella, mutta olosuhteet ovat aina olleet väärät. Meidän välillämme on erikoinen yhteys, ja aina kohdatessamme tuntuu kuin aikaa ei olisi kulunut ollenkaan. Näen hänestä usein unta, mutta hän ei kuitenkaan oikeasti ole osa elämääni, joten ei tässä mistään rakkaudesta voi olla kyse. Sielujen sympatiasta ehkä.

      • ....................

        Onkohan tämä ketju mennyt vinksalleen, kun minun kirjoitukseni vastauksissa puhutaan pettämisestä ja varattujen kanssa vehtaamisesta? En ole pettäjä eikä tämä pitkäaikainen ihastuksenikaan ole.


      • gdgdgdfgfdg
        .................... kirjoitti:

        Onkohan tämä ketju mennyt vinksalleen, kun minun kirjoitukseni vastauksissa puhutaan pettämisestä ja varattujen kanssa vehtaamisesta? En ole pettäjä eikä tämä pitkäaikainen ihastuksenikaan ole.

        Siitä on ehkä poistettu viesti / viestejä välistä.


    • ^^^^^^^^^^^^

      On joku johon en kaikkia yhteyksiä haluaisi katkaista ja jolla on paikka sydämessäni. En kuitenkaan haikaile tai elättele mitään toiveita hänen suhteensa. Olen hyväksynyt yksipuoliset tunteeni ja tilanteen jo kauan sitten. Ei hän sydämestäni välien katkaisemisella katoa. Kaippa nämä tunteet joskus kuolevat, kun tarpeeksi kauan aikaa vain kulunut saamatta mitään vastakaikua tai ainakin hiipuu ja sitten kohdalleni osuu joku toinen, johon ihastun, rakastun ja joka tuntee samoin.

    • jackaroo

      Eipä ole mitään rakkauksia joiden perään voisi haikailla, mutta paljon on sellaisia ystävyyssuhteita joita haluan ylläpitää, vaikka etäisyyttä on paljon ja se kanssakäyminen on jäänyt hyvin vähällä vuosien saatossa.

    • No itseasiassa on muutamakin exä, mutta en mä niiden perään haikaile. Vaikka saan kyllä yhteyden kahteen tarvittaessa.
      Vaan en ole kyllä kohdannut elämäni rakkautta vielä, vaikka muutaman kanssa olen ollut.

    • Joo. Kesken jääny juttu jäi kummittelemaan. Tiedä nyt sitten josko nyt saisi katottua tuliskos siitä mitään. En tiedä muuta kuin että paikka sillä varmasti aina on. Osittain jo senkin takia, että olen tietysti romantisoinut sen aikojen saatossa lähtemättömästi mieleeni tms. :D

      • .............

        No nyt sitten kaikki keinot käyttöön. Muista valehdella. Se auttaa, jos vaikka haluattekin täysin eri asioita tulevaisuudessa.


      • ............. kirjoitti:

        No nyt sitten kaikki keinot käyttöön. Muista valehdella. Se auttaa, jos vaikka haluattekin täysin eri asioita tulevaisuudessa.

        Ei tarvi valehdella.


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ei tarvi valehdella.

        No sehän hienoa. Vaihtelu virkistää.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No sehän hienoa. Vaihtelu virkistää.

        No enpä ole aikasemminkaan valehdellut mutta sullehan sitä on ihan turha enää selittää, kun ei mene jakeluun, niin ei mene.


      • fdlgldflgld
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        No enpä ole aikasemminkaan valehdellut mutta sullehan sitä on ihan turha enää selittää, kun ei mene jakeluun, niin ei mene.

        :D


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        No enpä ole aikasemminkaan valehdellut mutta sullehan sitä on ihan turha enää selittää, kun ei mene jakeluun, niin ei mene.

        Niin. Sinä et muuta kuin totuuksia. Voisit lisätä sen tuonne negatiivisten puoliesi listaan.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Niin. Sinä et muuta kuin totuuksia. Voisit lisätä sen tuonne negatiivisten puoliesi listaan.

        Mitä totuutta olen muuttanut?


    • Ei ole. - Ehkä olisi, jos olisin joskus rakastunut ?

    • Mies läheltä

      On.

      Säälittävä "kaukorakkaus" vaikka hän on elämässäni varsin tiiviisti. Kait varattu tällä hetkellä.

      Homma ei edennyt alkua pidemmälle. Ajattelin että se on vain ihastusta minun puolelta, mutta kyllä minä oikeasti välitän syvästi tästä naisesta.

      En voi enää yrittää koska useampi kerta on kokeiltu. Lisäksi mahdollisesti varattua en viitsisi muutenkaan lähennellä.

      Tiedän että tulen aina ikävöimään häntä tietyllä tavalla, mutta olen kyllä joskus tulevaisuudessa valmis uuteen suhteeseen jonkun toisen kanssa. En vain juuri nyt. Tahdon pitää häntä elämässäni kun vielä voin edes vähän aikaa vielä.

      Joo, aika säälittävää. Olen aina ennen ollut sydämeni herra ja julistanut ääneen tuota asiaa, mutta joudun syömään sanani koska tällä kertaa en sitä ollut.

      • Mies läheltä

        Syy minkä takia tiedän että tämä nainen teki lähtemättömän vaikutuksen on se että tunnen kuinka elämäni on oikeasti muuttunut hänen takiaan ja näkökulmani mm. rakkauteen. En koskaan ole tuntenut vastaavaa kenenkään muun läsnäollessa.

        Kaikki aikaisemmat jutut, ihastukset ja suhteet ovat myös tyystin unohtuneet sekä vanhat kokemukset painettu villaisella.
        Tietynlaiset tunteet, kuten rakkaus, herättää ihmisen eloon eikä ole enää entisensä.

        Kuulostaa myös säälittävältä myöntää että tahtoisin tietää miten hänelle elämässä lopulta käy, mutta se lienee mahdotonta jos en tutustu häneen enää tämän paremmin.


    • mettis..

      Exiä ei ole kummittelemassa, kaikki asiat on aina katsottu loppuun.

      Mutta eräs ihminen.. johon tutustuin työ/opiskelukuvioissa. Emme ole enää yhteyksissä. Muistan hänet aina hyvällä.. ja lämmöllä.
      En ole koskaan aiemmin kokenut sellaista sielujen sympatiaa -kuulostaa kornilta tiedän, ennenkuin sen on itse kokenut. Kuin toinen olisi oman itsen toinen puolisko, miespuolinen versio itsestä. Jopa elämänkokemukset paljon samantyyppisiä.
      Erikoista ajatusten symbioosia..Toinen lopettaa lauseita puolestani, ymmärtää kaiken kertomani, asiat jotka menevät muilta ohi..
      Ja sanattomastikin.

      Mutta en koskaan kertonut, että "Hei, tykkään susta maailman eniten".
      Tai muutoinkaan vihjannut.
      Koska oli varattu. Emme olleet ikinä millään tavoin kontaktissa. Emmekä tavanneet virallisten kuvioiden ulkopuolella. Ainoastaan puhuimme paljon, tunteja päivittäin, monien kuukausien ajan.

      Kerroin (viimeisenä päivänä) ainoastaan sen, että jos jokin asia alkaisi valheella, tai valheesta, jonkun ihmisen pettämisellä tms, siitä tuskin kasvaisi ikinä mitään kaunista..

      • mettis..

        Se oli ainutlaatuista ja hienoa.
        Osaksi mahdollisesti siksi, ettei mitään huonoja kokemuksia päässyt tapahtumaan.
        Suhteessa sellainen taitaa olla melkoisen mahdotonta.

        En ollut sellaista aiemmin kokenut, enkä varmasti tule ikinä kokemaan.
        Mutta tulee tietysti uusia asioita, toisella tavalla hienoja..
        Mutta samanlaista ei ikinä..

        :)


    • §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

      Ei ole mitään sellaista rakkautta takana että sitä sen perään enää haikailisin, mutta yksi teiniajan ihastus on kyllä vieläkin hyvin vahvasti mielessä. Ehkä sitä kaipailee enemmän jotain sellaista jota ei koskaan onnistunut saanut elämässään. Ne jotka olen saanut eivät kyllä ole jättäneet mitään koko loppuelämän kestävää kaipausta, vaikka ihan hyviä miehiä ovatkin olleet.

    • Ei ole sellaista, jonka perään haikailisin. Mä yleensä käsittelen asiat ennen eroa jo päässäni, jotta mä todella olen punninnut tunteeni jne. Toki joskus on ollut heikkoja hetkiä ja ikävä on yllättänyt, sitä luopumisen tuskaa. Aika pian erosta. Mutta kyllä niistä yli on päästy ja pääsee.

      Yhteyksiä taas en ole muutamaan exään katkonut. Kaverina menee, vaikka nyt ei aktiivisesti kaveria ja tekemisissä ollakkaan. Tietyllä tavalla nää juuri on saaneet oman paikkansa, ei nyt sydämessä mutta muuten ihmisenä arvostan.

    • Täh ?

      Mikä ihmeen "rakkaus" ? Onko se jotain syötävää, kenties ?

    • sir_eino

      Eipä kai. Viime syksynä tai siis tuossa joulu-tammikuussa ajoittain vanha suola janotti oikein kovasti mutta siitä on nyt päästy yli. Löysin yksinkertaisesti parempaa seuraa. Vähän oikeastaan kaduttaa että tuli siihen taas sekaannuttua. Se nainen ei tee minulle hyvää, noin niinkun päänsisäisesti.

      Kai sitä kuitenkin tavallaan niitä elämänsä suuria rakkauksia aina mukanaan kantaa, ei niitä naisia ihan täysin koskaan unohda. Mutta se on eri asia kun se että haluaisi palata yhteen. Yhtä exää näen esimerkiksi aika paljon kun hänellä on lapsi ja olen sitten auttanut sen kanssa aina välillä kun kuitenkin oltiin aika pitkään yhdessä ja kiinnyin siihen lapseen tavallaan. En mä silti siihen suhteeseen enää kaipaa takaisin vaikka pidän sekä siitä naisesta että lapsesta.

      • ....................

        Miksi plussapeukutat omia kommenttejasi, sir_eino?


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        Miksi plussapeukutat omia kommenttejasi, sir_eino?

        En mä ole koskaan peukuttanut tai miinustanut kenenkään kommentteja. En myöskään omiani.

        Ei siinä mitä tein sen naisen kanssa ole mitään peukuttamisen arvoista.


      • ....................
        sir_eino kirjoitti:

        En mä ole koskaan peukuttanut tai miinustanut kenenkään kommentteja. En myöskään omiani.

        Ei siinä mitä tein sen naisen kanssa ole mitään peukuttamisen arvoista.

        Sinun kusetuksiasi ei osteta täällä. Mene myymään jollekkin muulle...
        Täällä on joitain kirjoittajia, joiden mukana liikkuu plussa- ja miinuspeukkujen vana.
        Kun tuollainen kirjoittaja tulee ketjuun, niin yhtäkkiä ilmestyy rivi miinuksia ja plussia.
        Sinä kuulut niihin kirjoittajiin.


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        Sinun kusetuksiasi ei osteta täällä. Mene myymään jollekkin muulle...
        Täällä on joitain kirjoittajia, joiden mukana liikkuu plussa- ja miinuspeukkujen vana.
        Kun tuollainen kirjoittaja tulee ketjuun, niin yhtäkkiä ilmestyy rivi miinuksia ja plussia.
        Sinä kuulut niihin kirjoittajiin.

        Juu, vakinimimerkit saavat osakseen plussia ja miinustuksia. Siinä ei taida olla mitään ihmeellistä. Todennäköisesti osa vakilukijoista miinustaa jokaisen viestini riippumatta mitä siinä lukee.

        Miksi en myöntäisi jos käyttäisin peukutuksia? Eihän niissä mitään ihmeellistä ole. Käytän mä tän palvelun sähköposti- ja privaattiviestipalveluitakin. Daah.


      • ....................
        sir_eino kirjoitti:

        Juu, vakinimimerkit saavat osakseen plussia ja miinustuksia. Siinä ei taida olla mitään ihmeellistä. Todennäköisesti osa vakilukijoista miinustaa jokaisen viestini riippumatta mitä siinä lukee.

        Miksi en myöntäisi jos käyttäisin peukutuksia? Eihän niissä mitään ihmeellistä ole. Käytän mä tän palvelun sähköposti- ja privaattiviestipalveluitakin. Daah.

        ----Miksi en myöntäisi jos käyttäisin peukutuksia?----

        Koska valehtelet jatkuvasti monista muistakin aiheista.


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        ----Miksi en myöntäisi jos käyttäisin peukutuksia?----

        Koska valehtelet jatkuvasti monista muistakin aiheista.

        Aha. No, miten vaan. En kuitenkaan käytä suoli24-palveluista kun tätä keskustelupalstaa (ilman peukutuksia), tuota tämän tunnarin mukana tullutta sähköpostia ja yksityisviestejä.

        Ei, en petaa itselleni uutta panoseuraa. Oikeastaan en käytä enää nykyään juurikaan posteja tai viestejä, vain vastatakseni ja sit muutamalle joiden kanssa olen viestitellyt säännöllisemmin laitan välillä viestiä kyselläkseni kuulumisia ym.


    • White wolf

      Minulla oli mutta pikkuhiljaa se katoaa pois. Jospa oppisin taas rakastamaan itseänikin. En yrittänyt pettäjän kanssa enää kertaakaan vaikka se luuseri yritti suorastaan anella takaisin. En suostu olemaan pelle enkä mitään muutakaan.

      Miehet..

      • nisreftmonp

        Mitä siinä uudessa ihastuksessasi on erilaista? Miten hän saa sinut luottavaiseksi?


      • White wolf
        nisreftmonp kirjoitti:

        Mitä siinä uudessa ihastuksessasi on erilaista? Miten hän saa sinut luottavaiseksi?

        Et ilmeisesti ole lukenut viimeisimpiä juttujani? Minulla ei ole enää sitä ihastusta, siitä ei tullut mitään, hän palasi exänsä luo. Minulla ei siis ole nyt ketään enkä ole ottamassa enää koskaan uutta. Olen ja pysyn yksin. Otan mieluummin uuden koiran kuin miehen.


      • inftsefronp
        White wolf kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole lukenut viimeisimpiä juttujani? Minulla ei ole enää sitä ihastusta, siitä ei tullut mitään, hän palasi exänsä luo. Minulla ei siis ole nyt ketään enkä ole ottamassa enää koskaan uutta. Olen ja pysyn yksin. Otan mieluummin uuden koiran kuin miehen.

        Eikö koirasi enää elä vai? Millainen koira sinulla on tai oli?


      • White wolf
        inftsefronp kirjoitti:

        Eikö koirasi enää elä vai? Millainen koira sinulla on tai oli?

        On minulla koirani vielä mutta voisin ottaa toisenkin, koira on aina miestä parempi olento.
        Nykyinen koirani on Novascotiannoutaja.


      • mifserpotn
        White wolf kirjoitti:

        On minulla koirani vielä mutta voisin ottaa toisenkin, koira on aina miestä parempi olento.
        Nykyinen koirani on Novascotiannoutaja.

        Anna koira äidillesi ja ota minut tilalle.


      • White wolf
        mifserpotn kirjoitti:

        Anna koira äidillesi ja ota minut tilalle.

        En todellakaan anna enkä ota miestä enää koskaan.
        Kaiken lisäksi mies, joka ei siedä koiria, ei minun kattoni alla saisi koskaan asua.
        Mene leikkimään kotia jonkun hyvänuskoisen naisparan kanssa, minulla on parempaakin tekemistä kuin olla jonkun idiootin lelu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe