Onko hyvää iholle? (= kertokaa kokemuksia jos ootte kokeillu, kiitos. :D
The body shop tea tree
10
4004
Vastaukset
- sgbwiqt
Mikä tuote? Kyseessä on sarja, joka on käsittääkseni akneiholle tarkoitettu. Tavalliselle varmaankin liian voimakas.
- 14+8
Joo mä tarkotin sitä koko sarjaa.
- nfiuanuithla
Moi! Oon käyttäny sarjaa ja on aivan loistava!! Nyt käytössä on puhdistusvaahto, tea tree öljy,, puhdistusliinat, sekä kasvopaperit. Finnit ja muut epäpuhtaudet on vähentyneet huomattavasti! Suosittelen :)
- nfiuanuithla
...edelliseen viestiin vielä lisäykseksi: Kysyin myyjältä tuotteista ja hän kertoi että sarjan puhdistusgeeli ja kasvovesi on voimakkaampia ja ns. "tyjympää" iholle, kuin puhdistusvaahto. Itselläni on melko herkkä iho, joten valitsin tämän hellemmän vaihtoehdon :)
- haluaaannnm
mistä voi tilata???kertokaa pliiiiss!! tarvin niitä :((
- hiihihhh
toivottavasti nuo auttaa!! nimittäin tilasin niitä.. :) käytetty on cleasirii, proactiviä, garnieria..mitä vielä? huhhuh, rahaa ainaki menny. nyt peukut pystyy! kirjottelen tänne sitte miltä vaikuttaa!
- riik__
Body Shopin sivuilta voi tilata sähköpostiin tilauslomakkeen ja täyttää siihen nettisivuilta löytyviä tuotteita tilauskoodeineen.
- j7657imy6io
Aikamoinen akne itsellä. Tea tree -sarjaa kauppasivat ja totesin, että tilanne paheni täysin kontrolloimattomaksi.
Yritän vain sanoa, että on vaikea sanoa sopiiko tuote juuri sinulle vain siksi, että sinulla on finnejä. Kokeilemalla löytää oikean. - ösjbosjmböoj
tuotteita saa ostettua ihan the body shop-kaupoista. Itse olen pidänyt myös sarjasta, iho näyttää selvästi puhtaammalta!
- sefrdwased
Olen kokeillut puhdistusliinoja ja muistaakseni jotain kosteusvoidetta/geeliä, joka ei kosteuttanut tarpeeksi. Käyttelin tuotteet lopulta finniseen selkääni, sillä olivat kasvoille liian tujuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 995447
- 2634698
- 484612
- 643322
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412224