Kalju mies on kamala

hiukset päähän miehe

SORIIIIIIIII kaljut... mutta minusta on kamalaa kun ihmisellä ei ole tukkaa. Jos se on sairaus, ei haittaa mutta joka ajaa tahallaan ittensä kaljuksi, niin se on kamala.

Ostakaa paksu tussi jolla piirrätte hiukset päähän tai jotain.. peruukki, mutta tämä nainen kiertää kaljut kaukaa.

Sanoin miehellenkin, että minusta pääsee eroon sillä että vetää kallonsa kaljuksi. Ei ole vetäny ettei haluu musta eroon.

83

5088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi video

SORIIII mut kuulostat siltä, että juuri sinusta pitäisi päästä
      eroon ja vedä vaikka oma römpsä päähäs ni et tarvi ees talvel pipoo.

• w56j7erkuyku

tottakai kierrät kaljut kaukaa. sullahan on jo mies

• bigtime

"tottakai kierrät kaljut kaukaa. sullahan on jo mies "

Looseri

• kalju on aina kaunis

"Kalju on aina kaunis."
      Näin sanoin minulle eräs kapiainen ollessani armeijassa.

• hiuksilla paras

Kalju on aina karmea. Itsekään en pidä yhtään kaljuista miehistä. Pahin yhdistelmä on kalju mies, jolla on parta. Hyi hemmetti!

• overseer

Vai mä oon kamala näköinen. Pitää mennä ostamaan musta afroperuukki päähän.

• Oot mun höynä-pano!!

Osta sukkahousut samalla klowni!

T. Top-Pekka Lohjalta

• Nää on aina yhtä naurettavia kun ihmiset paasaa kiihkeästi jonkin tietynlaisen hiustyylin/hiusvärin/silmienvärin/rintojen koon/tms täysin yhdentekevän ominaisuuden takia. XD

Fakta kun kuitenkin on, että se mikä sopii hyvin toiselle ja näyttää hyvältä toisen päällä, ni välttämättä ole sitä kaikkien muiden päällä. Kauneusihanteita on yhtä paljon kuin on ihmisiä.

• tukka päässä mulla o

KALJU EI OLE HIUSTYYLI!!! Heh...

• tukka päässä mulla o kirjoitti:

KALJU EI OLE HIUSTYYLI!!! Heh...

Itseasiassa se on. Siis silloin kun se on VALINTA. Itselläni on ollut niin kalju kuin myös kunnon heviletti puoleenselkään. Ja pakko todeta, että kyllä sitä kaljua oli paljon vaikeampi ylläpitää kun toi hiusten kasvu on sen verta nopeeta meikäläisellä. Nyt sellanen lyhyt siisti tukka. Ihan vaan siitä syystä koska olen laiska ja tätä on helpointa hoitaa. ;)

• Anonyymi
        TheOne kirjoitti:

Itseasiassa se on. Siis silloin kun se on VALINTA. Itselläni on ollut niin kalju kuin myös kunnon heviletti puoleenselkään. Ja pakko todeta, että kyllä sitä kaljua oli paljon vaikeampi ylläpitää kun toi hiusten kasvu on sen verta nopeeta meikäläisellä. Nyt sellanen lyhyt siisti tukka. Ihan vaan siitä syystä koska olen laiska ja tätä on helpointa hoitaa. ;)

Mies puhuu tsestään nyt naisena, koska on täysin karvaton!

• liikaa kaljuja

No fakta on kuitenkin, että noin 99%:lle miehistä se kalju ei sovi, joten sitä ei kannata pitää vain sen takia, että se on "helppo ratkaisu". Kalju vaatii vastapainoksi todella komeita ja symmetrisiä kasvoja ja kaunista kallon muotoa. Jos naama on kuin petolinnun peräreikä, niin en suosittele kaljua kenellekään.

Suomalaisilla miehillä (ja naisillakin) on kyllä onnettoman ohuet hiukset. Mutta minulla onkin vierelläni tuo paksuhiuksinen latino-komistus, joten en suomalaiseen mieheen päin vilkaisekaan ;)

• No en nyt lähde kommentoimaan KAIKKIEN puolesta, jotka ovat kaljuja tai jotka vain ajavat hiuksensa pois silloin tällöin (kuten allekirjoittanut). Itse saanut aina pelkkää positiivista palautetta ulkonäöstäni. Ja päinvastoin patistellaan aina ajamaan niitä hiuksia pois kun ne vähänkin pääsee kasvamaan. Meikäläisellä kun toi hiustenkasvu on ärsyttävän nopeeta... =P

Mutta on pakko todeta, että en kyllä näytä mitenkään perinteiseltä suomalaiselta mieheltä. Huomattavasti tummempi pigmentti...

• Anonyymi

Onko vielä ?

• No voi harmi

Olen kalju. Kai sitä pitää alkaa viilellä itseään vai vetäisinkö saman tien itseni jojoon?

• Tädämm

Samaa mieltä kuin AP, sileä munapää on tosi ruma. Ainoa mies joka näyttää hyvältä kaljunakin, on Veeti Kallio.

• Typy^
      • 3+13

Niin ja kuten sanoit, niin kyseessähän on siis todella komea ja hottis näyttelijä, painotus sanalla KOMEA. Jos joku tavis keskinkertaisen näköinen vaalea pitsanaama Lohjalta ajelee hiuset kaljuksi, niin muuttuuko tähtinäyttelijän näköiseksi? NOT.

• tukka pooisss

Kauheita on kaljut jotka vetää takatukan kaljun päälle!! IIIIIIIKKKK

• -----------

Minäkään en tykkää kaljuista, mutta ei kai sille mitään voi, jos hiukset lähtee. Mut oon samaa mieltä, että on typerää ajaa pois hiuksensa, jos ne ovat hyvässä kunnossa. Kaljut näyttää usein sairaalloisilta. Harvoille sopii kalju.
      En halua olla ihan ehdoton tän asian kanssa ja sanoa, etten voisi koskaan seurustella kaljun miehen kanssa, mutta kun silmää ei miellytä, niin ei voi mitään.

• ,.-,,-.,.-,.-

esim. turkista voi käydä 1000e tekemässä hiussiirron jolloin hiukset saadaan pysyvästi takaisin. tämä on aika pieni summa siihen kuinka paljon naiset käyttävät rahaa itseensä vuosien varrella. kai se mies nyt voi edes hiukset ostaa takaisin, jos kalju kohta tulee.

• Työntö-Pekka

kaljuilla miehillä pitäisi olla päähine/kypäräpakko. Rumaa on kaljuus!

• Isä-jos-toisenkin

Minusta taas on kamalaa, että koululaitoksestamme suolletaan ulos ihmisiä, jotka mielestään ovat nokkeliakin, kun pyytävät muita piirtämään tussilla päähänsä häntä miellyttääkseen...

• kaljuhullu<3

päinvastoin mua viehättää vain ja ainoastan kaljut miehet nam nam:) ne oon todella söpöjä ja ihania... ja varsinkin suomalaisille miehille sopii erinomaisesti kaljupää:-D

• rosa-m

Höh, ihan kuin sanoisi että en halua tummaa miestä, ootte rumia, mulle kelpaa vain vaaleat miehet.

Typerää ja kohtuutonta, jos minulta kysytään. On se kumma, että kalju määrää viehättävyyden, armeijassa ei siis liiemmin taida hyvännäköisiä miehiä olla.

• 6+13

Yhtä huono keskustelun avaus, kuin se, että KAIKILLA naisilla pitäis olla pitkät, paksut ja tuuheat hiukset.

• siiri suholainen

Kalju mies ei ole hyvännäköinen. Minusta hänen pitäisi ostaa peruukki. Sitten naiset tykkää.

• Tummapiika

Ei minuakaan kaljut viehätä sitten pätkääkään. Mutta toki on naisia, jotka eivät muita saa kuin kaljuja ja on hyvä, että heillekkin järjestyy nautintoa.

• Ai meinaatko, että jos nainen on kaljun miehen kanssa, ni kyse on siitä että hän ei saa ketään muuta?! XD

Voe luoja mikä dille..! X)

• Kajua rakastava

Ei ole mitään moitittavaa kaljussa miehessä.

• agsdg457

Mitäs, jos hiukset ovat helvetin ohuet ja hiusraja on noussut jonkin verran? Pidän sellaista "Wentwort Miller" -siiliä edellisistä syistä johtuen. Suomalaisilla (sekä miehillä että naisilla) on todella ohuet hiukset ja on monesti turha haaveilla, että saisi samanlaisen hiustyylin kuin jollain italalialaisella mallilla tai kalifornialaisella näyttelijällä.

• Shole

Miesten lyhyet hiukset ovat taas joku ihme kotkotus muodin lyhyessä historiassa. Vangit, varusmiehet ja orjat ontietysti helpompi pitää täitönnä kun ne keritään kaljuksi.

• tukkahukka

Minulle on ihan sama, onko miehellä hiuksia vai ei. Katseeni kiinnittyy silmiin, jos niissä viisas lämmin tuike, olen ehkä myyty.

• Kyllä kaljuille!

Hei!

Harvoin voi sanoa, että vain tietynlainen miellyttää tai ei miellytä, ihmiset ovat niin erilaisia, ettei voi tietää kuka kolahtaa. Silti täytyy todeta, että ensikohtaamisen perusteella oman pääni usein kääntää nimenomaan kaljut. Etenkin jos on kalju ja leveät hartiat niin jään tuijottamaan, vaikken haluaisi. Huoh... ;)

Ps. Overseer näytät oikein hyvälle!

• mitä mies karvoilla

Mieluummin kalju kuin luonnonkihara neititukka.

• Äiti Turusta

Tosikomealla pojallani on luonnonkihara neititukka, usein ponnarinutturalla. Joskus hän pitää hiuksiaan auki yleisön pyynnöstä. Nämä hiukset ovat aiheuttaneet meidän perheessämme paljon mielipahaa. Isotsiskot ovat olleet kateellisia ja nykyään vihaisia kun veli vie ponnarit.
        Jos synnytyslaitoksella katselin kauhuissani vastasyntyneen poikani otsalle muodostunutta pyörtyväistä ja ajattelin, että tästä ei hyvää seuraa. Oikeassa olin.
        Häntä on pyydetty mallinhommiin, kehuttu ravintoloissa, kaduilla ja juhlissa, urheilutapahtumissa. Hänen minäkuvansa on järkkynyt ylettömän kehumisen vuoksi ja nyt tytöt ja naiset tunkevat sisään ovista ja ikkunoista. Kaiken huppu oli pari viikkoa sitten eräs PARISKUNTA joka yhdessä mietti, onko poikani Orlando Bloomia komeampi vai ei.
        Prinssi Rohkea-kampaus suistaa perheen painajaiseen. Mitä teen?

• Kiharapään äiti
        Äiti Turusta kirjoitti:

Tosikomealla pojallani on luonnonkihara neititukka, usein ponnarinutturalla. Joskus hän pitää hiuksiaan auki yleisön pyynnöstä. Nämä hiukset ovat aiheuttaneet meidän perheessämme paljon mielipahaa. Isotsiskot ovat olleet kateellisia ja nykyään vihaisia kun veli vie ponnarit.
        Jos synnytyslaitoksella katselin kauhuissani vastasyntyneen poikani otsalle muodostunutta pyörtyväistä ja ajattelin, että tästä ei hyvää seuraa. Oikeassa olin.
        Häntä on pyydetty mallinhommiin, kehuttu ravintoloissa, kaduilla ja juhlissa, urheilutapahtumissa. Hänen minäkuvansa on järkkynyt ylettömän kehumisen vuoksi ja nyt tytöt ja naiset tunkevat sisään ovista ja ikkunoista. Kaiken huppu oli pari viikkoa sitten eräs PARISKUNTA joka yhdessä mietti, onko poikani Orlando Bloomia komeampi vai ei.

Lisään vielä että kalju mies voi olla tosi hottis.

• ....
        Äiti Turusta kirjoitti:

Luonnonkihara neititukka miehellä on ihan kauhea. Vaikka olisi hyvännäköiset kasvot, niin mies ei näytä hyvälle hiusten takia. Ja yleensäkkin pitkät híukset miehillä on rumia.

• tukka päähän!

Mikä on kaljun miehen tarkoitus?

• No hair is good hair

Siittää lisää kaljupäitä maailmaan! Kaljut tulevat vielä, katsokaa vaikka avaruus-seikkailu-ohjelmia.

• kinna k

AP jaa että jos on sairaus niin ei haittaa, olethan jo julistanut että sinusta kalju on kamalaa. iedätkö että ne joilla on tämä sairaus saavaat usein komplekseja juuri tuollaiten ihmisten tähden kun sinä olet, he luulevat useinkin että he ovat jotenkin rumia, kun me oilla on tukka pidämme oikeutenamme kommentoida toisten ihmisten ulkomuotoa , ja usein on niin että he eivät voi asialle mitään.
      Kalju pää on minusta kaunis ja "ei haittaa" jos se on sairauden tulos tai ajeltu pahempaa on jos eidän pitää kulkea peruukit päässä vaan että passaisivat muottiin, sillä uka haluaa olla lakki päässä ikuisesti. Jos ihmiset lopettaisivat nämä jahkailunsa ihmisten ulkomuodosta niin aailma olisi varmaan onnellisempi, kun aina on jostain huomauttamista, milloin on naisen rinnat liian pienet tai suuret, milloin jalkojen pituus on väärä, milloin iso nenä häiritsee jotain. Sanoppa minulle pitäisikö näiden ihmisten mennä kauneus leikkaukseen vaan siksi että juuri sinä et pdä jostain kohdasta heidän ulkonäössään, ja katsot asiaksesi ottaa tapeetille asian joka on hyvin kipeä ja koskettava monelle. Minä en pidä liioin hieltä haisevista ihmisistä mutta siinäkin voi ola sairaus takana joten sillee.
      Kuka muuten määrää mallin tässä ainoassa elämässä minkä näköinen ihmisen pitäisi olla, sinä ja sinunlaisesiko, loukataan ihmisiä koko ajan , asioista joille he eivät voi mitään. Ja jos joku nyt haluaa ajaa karvat päästään niin kuka on sanonut että juuri sinun pitäisi olla fani heille.

• Anonyymi

Ap itte on karvaton transmies!

• medee

:DDDDDDDDDDDDDDD

• 3-6 mm tukka

Parturipalveluiden arvonlisävero nousee tänä vuonna taas 23 %:iin, joten varmaan omatekoisia kaljupäitä nähdään maamme kaduilla pitkään.

• yäks

Nii o, kalju mies kamala.Sitte ne on nii olevinaa..voi helevotti sentään..ärsyttää.

• ajellaanko

Minusta kalju on ok, aito tai ajeltu. Joillekin kalju sopii erinomaisesti.

• Kaunis nainen

Kalju mies on hyvä jos se sopii miehelle ja miehen kasvonpiirteisiin. Vaatii kauniit silmät ja kauniit kasvot että se on hyvä miehellä. Lisäksi pukeutumisella on merkitys. Joku ihanan näköinen ja värikäs sekä tasokas kauluspaita vielä kun päällä niin nam. Ymmärrän että useimmilla työpaikoilla ei ole mahdollisuutta pukeutua hyviin vaatteisiin mutta muuten jos mies tulee kaupungille tai yökerhoon :). Riippuu miehestä ja tyylistä sekä siitä pitääkö itsestään hyvää huolta eli arvostaa itseään.

• Plätspläts

Kaljua päätä on kiva läpsytellä aamutuimaan.
      Sit se on hyvä lähitaistelussa kun siit ei saa otetta, varsinkin jos kaataa pullon kookosrasvaa siihen ja hieroo kunnolla.

• Plätspläts

Ja munalla siis hieroo öljistä kaljua.. WooppppWooooooopp!!

• höhöö

Viddu että naurattaa nää Suomalaiset lähiö/siiderivalaat.

• k a l j u ok

Minäpä tykkään katella just näitä tekokalju miehiä,nam nam.Aina vaan paranee jos vielä sellainen leukaparta ; )Myös sellainen parin millin sänkitukka on ihan ok.

• Bääbää

Itelläs on. Se leukaparta, alapäässä

• nirppanokka

Kalju on minustakin ihan kamala, siis se ajeltu.. Oma mies on ajellut enkä koskenut pitkällä tikullakaan, nyt on tukka takaisin ja siedettävän näköinen taas.. Eli älkää vetäkö sitä kiiltävää kuulaa. Toisekseen vaikka päälaki hieman kaljuuntuu se EI ole rumaa.

• nirppanokka

Toinen inhottavuus on roikkuvat housut niin että peffa paistaa.. Pukeutukaa muuhunkin kuin lökäreihin ja t-paitaan kaljun kuulan kanssa, eli vähän enemmän katsotte peiliin. Kiitos!

• kalju naistenmies

Nii, onko kaljuuntumien siis sairaus kun ei sille mitään?

• kalju naistenmies

* mitään voi

• n0ng

Kalju on merkki korkeasta testosteronista. Naisessa täytynee olla vikaa, jos miehekkyys ei kiinnosta :)

• "Kalju on merkki korkeasta testosteronista."

-Ei ole. Tämä on myytti joka on jo aikoja sitten todistettu vääräksi.

• jjj60
        TheOne kirjoitti:

"Kalju on merkki korkeasta testosteronista."

-Ei ole. Tämä on myytti joka on jo aikoja sitten todistettu vääräksi.

Eihän ole. Edelleen ollaan sitä mieltä, että testosteroni vaikuttaa asiassa.

• jjj60 kirjoitti:

Eihän ole. Edelleen ollaan sitä mieltä, että testosteroni vaikuttaa asiassa.

Päivitä tietosi. Kaljuuntuminen johtuu pääasiassa perimästä. Ei mitään tekemistä testotasojen kanssa. Fakta.

• Bioligiaako?

Kokemuksesta voin sanoa että ei pidä paikkaansa. Nykyään etsin vain tukka päässä olevia miehiä sillä tiedän jo ne miehekkäämmiksi. Kaljut näyttää naurettavilta minun silmissäni. Kai se on luonnollisempaa että niin naiset kuin miehet tykkää nuorekkaammasta ja vetreemmästä? Tukka kertoo vielä elinvoimaisuudesta.

• Leveinselkä
        TheOne kirjoitti:

Päivitä tietosi. Kaljuuntuminen johtuu pääasiassa perimästä. Ei mitään tekemistä testotasojen kanssa. Fakta.

Ei vissiin sustan käyttökään aiheuta kaljuuntumista vai mitä TheOne on mieltä ?

• Sammaamielt

Samaa mieltä sillä niitä miehiä on tosi paljon. Kaljulla ilmeisesti haetaan katu-uskottavuutta? Pari tatuointia vielä siihen niin ollaan jo ihan massaa. Viimestään keski-iässä ajetaan pää kaljuksi kun tukka ohenee ja vedetään aurinkolasit silmille. Parasta on jos iäkkäämmällä miehellä on runsaasti tukkaa sillä se on niin harvinaista ja upeata. Mitä enemmän sitä parempi!!!

• Pussaa sitä

Vähän kyllä ihmetyttää. Mikä voisi olla ihanampaa, kuin oma puhuva ja pussaava miehenmittainen fallossymboli ?

• muuten_vaan

höpöhöpö

• tarina6

Kaljut miehet ovat itseään täynnä, ja kuvittelevat olevansa jotakin. Tämä on oma kokemukseni.

• Vilwa

Minusta kalju on ihan jees. Ja ainakin se voittaa kaljuuden peittelyn 100-0!

• kalju toimii

Hmm, miksihän minun pitää sitten huitoa naisia pois ympäriltäni. Jotkut naiset ovat ihan hulluina kaljuun. On ainakin selvästi parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi lyhyt tukka, jota ei hoida / laita siistin näköiseksi.

Kalju / lyhyt sänki (ei pallosiili) tai pidempi tukka, jos haluaa päästä helpolla ja silti houkuttaa naisia. Lyhyt, jos haluaa säätää sen joka päivä kuntoon, käydä usein parturissa ja pelätä, että pipo pilaa kampauksen. Lyhyt tukka on oikeastaan vaikea laittaa hyvännäköiseksi. Minulla oli sellainen joskus ja tuli jotenkin neitimäinen olo, kun sitä piti olla aina kohentamassa, ettei näyttäisi insinööriltä.

• kalju toimii

Niin, huono puoli tässä on se, että monet naiset ajattelevat kaljun miehen olevan jotenkin kova, miehekäs, taipumaton yms. Minä olen kuitenkin aika herkkä ja hiljainen tyyppi, joten vähän jänniä tilanteita syntyy välillä, kun en vastaakaan noita kuvitelmia. :) Mutta ei se mitään!

• Anonyymi
        kalju toimii kirjoitti:

Niin, huono puoli tässä on se, että monet naiset ajattelevat kaljun miehen olevan jotenkin kova, miehekäs, taipumaton yms. Minä olen kuitenkin aika herkkä ja hiljainen tyyppi, joten vähän jänniä tilanteita syntyy välillä, kun en vastaakaan noita kuvitelmia. :) Mutta ei se mitään!

No se on just näin

• Anonyymi

Kalju tai ihan lyhyt siilihän on todella söpöä🥰

• Anonyymi

Ja lisään. Myös pitkät hiukset on.

• Anonyymi

Olen kyllä aloittajan kanssa täysin erimieltä, kalju miehet on sexyjä varsinkin parran kanssa. Jätä.minuöle ne, sinä voit valita karvapehkot ja vilkaista peiliin, miltä se oma kuontalo näyttää🤗

• Anonyymi

Kalju tai ei mut parta pitää olla,parrattomat on poikia

• Anonyymi

Mä inhoan omaa kaljuani.

• Anonyymi

Sexysexyy

• Anonyymi

Kalju mies, harmaalla parralla on upea ilmestys.

• Anonyymi

Komppaan tätä!

• Anonyymi

Minä ymmärrän vaha on noussut korkeaksi joka on samaa korvavaha kanssa ja apu on sama vahan poistamisen kohdalla raapia pestä antaa kuumempaa vettä valita vahaa poistava shampoo pesujen aikana.

• Anonyymi

Makuja on monenlaisia.
      Minusta mikään ei ole kuumempaa kuin kalju, jos on pieni siili sitä on ihana silitellä ja hiplata.
      Sängyssä kalju on myös ihana.
      Jos on hiukset harvenemassa ajakaa heti kaikki pois!
      Mikään ei ole enempää turn off kuin kaljun peittely yritykset tupeilla tai takaa eteen kammatuilla hiusjämillä, moni komea mies pilaa ulkonäkönsä näillä kun ei hyväksy kaljuuntumistaan.

• Anonyymi

En allekirjoita tätä. Kaipaan rakkaudella yhtä kaljupäätä. Pusuttain häntä joko päivä❤💋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe