avioero ainoa ratkaisu ?

ja taas pettynyt

Lapset lentäneet kotoa. Puolison kanssa ei muuta yhteistä kuin yhteinen yritys? Tunnen olevani yksin. Puolison mielestä mikä voi mätätä onhan minulla mahdollisuus mennä niin paljon kuin haluan. Mutta toivoisin parisuhdetta, jossa vietetään yhteistä aikaa ja puhuttaisiin edes hiukan, vai onko liikaa pyydetty suomalaiselta mieheltä. Olen miettinyt eroa syitä kyllä olisi, mutta tunnen itseni epävarmaksi. Miten saisin itseeni ryhtiä ja pääsisin tästä kaikesta irti.

7

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuudenlaukoja 3

Se ei ole helppoa, mutta pakollista: tee se ratkaisu-joko suuntaan, tai toiseen, äläkä katso taaksesi sen jälkeen. Asian murehtiminen syö sinut sisältä, ja sen tiedät itsekin.

• ja taas pettynyt

Helpolta kuulostava tuo ajatuksesi. Olen sitä paljolti ajatellut ja nyt jotenki itsenikanssa sovinnossa. Katsotaan mitä elämä tuo.

• mies35 vee

Niin, jos joskus joku nainen haluaa mun kaa seurustella niin kyllä
      suhden menee työn edelle silloin mulla ainakin. Mut sitä päivää ei taida tulla et joku nainen minuun rakastuu, kun mukavasta, kiltistä miehestä ei kukaan tykkää.

• ja taas pettynyt

Hei, mistä niitä mukavia ja kilttejä mehiä löyty ? Minusta ainakin näyttä että kaikki sellaiset on jo varattu. Tuo työn ja vapaa ajan suhde on vaikea yhtälö. Voi tehdä paljonkin töitä kunhan vapaa aika on tosiaan yhteistä. Itsekki teen ennemmän kuin 8 tuntia päivässä ja joskus viellä viikonloppuisin.

• oppeliini

Etteko te keskustele yhteisen yrityksen puitteissa yksitysasioistanne?
      On vaikea uskoa että samassa puljussa ollessa 12 tuntia vuorokaudessa, ei väliin pujahda yhtset ideat ja ajatukset menneista ja tulevista.

Taitaakin olla ongemla siinä että teillä on liikaa yhteistä aikaa.

Otappa sinä yhden päivän tauko ja mene omillasi kokouksiin jotka sivuavat bisnestänne tai naapurikaupunkiin katsomaan ja kuuntelemaan luentoja, teatteria, konsertteja, elokuviin tai vain polkupyoramatka lähikylään jossa aivan yksin tai ystävättäresi kanssa pidätte kunnon pulinatauon kahvikupin ääressä.

Seuraavalla kerralla lähetä miehesi bisneksenne alaa käsittelevävn tilaisuuteen.

Pieni henkireikä ei kummalekaan olisi pahaksi. Vain irrottautua muutamaksi tunniksi siitä jokapäiväisestä samasta kaavasta oppiakseen jotain uutta.

Miten hyä onkin sitten kertoa toiselle saadusta kokemuksesta.

• ja taas pettynyt

Meillä tuo yritystoiminta ei kulje noin. Minä työskentelen kotona. Mieheni muualla. Yhteistä aikaa meillä ei tosiaan arkisin ole ja viikonloppuisinkin hänellä useasti on omia menoja. Opiskelen tälläkin hetkellä noin päivän kuukaudessa. Otan kyllä taukoja työstä. Olin juuri lomalla ilman puolisoa. Mutta vasta viime aikoina oppinut antamaan itselleni tällaisen mahdollisuuden koska olen tähänasti kärsinyt ns. kiltin tytön syndroomasta, Mieheni on kyllä mennyt aina, huomioimatta minua tai lapsia. Mutta tuntuu että ihmisillä varsinkin naisilla on nykyisin niin paljon kiireitä etteivät ehdi oikein ottaa vapaata ( ainakin minun tuttavapiirissäni).

• oppeliini
        ja taas pettynyt kirjoitti:

Meillä tuo yritystoiminta ei kulje noin. Minä työskentelen kotona. Mieheni muualla. Yhteistä aikaa meillä ei tosiaan arkisin ole ja viikonloppuisinkin hänellä useasti on omia menoja. Opiskelen tälläkin hetkellä noin päivän kuukaudessa. Otan kyllä taukoja työstä. Olin juuri lomalla ilman puolisoa. Mutta vasta viime aikoina oppinut antamaan itselleni tällaisen mahdollisuuden koska olen tähänasti kärsinyt ns. kiltin tytön syndroomasta, Mieheni on kyllä mennyt aina, huomioimatta minua tai lapsia. Mutta tuntuu että ihmisillä varsinkin naisilla on nykyisin niin paljon kiireitä etteivät ehdi oikein ottaa vapaata ( ainakin minun tuttavapiirissäni).

Miehesi ollessa jatkuvasti tyomatkoilla, miksi et silloin tälloin menisi mukaan? Hänen ollessaan kokousissa yms, voitte ainakin osallistua yhteiseen päivälliseen tyopäivän paadyttyä, oli siinä teidän yhtiokumppaneita mukana tai ei.
        Niin ja jättäähän se teille yhteisen aamiaisen ( ellei miehesi tyopäivät ala aamiaiskokouksilla, kuten meilläpäin: tyypillisinä kokouspäivinä aamu 7sta ilta 20.00 tyotä täyttä hoyryä!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe