Hei! Oletteko olleet kesätöissä jossakin siivous firmassa tai siivoomassa ylipäätänsä? Mitä tuntipalkkaa saitte? Olis kiva tietää, että suunnilleen osaisi ehdottaa oikeanlaista jos sitä kysytään.
Ja mikä on siivouksen TES-palkka kun en löytänyt siivousalan palkkaa, kaikkiin muihin ammatteihin kyllä löysin työehtosopimuksen mukaisen palkan mutta tota siivousta en löytänyt, niin jos joku osais sanoa, kuinka suuri on TES.n siivous palkka??
:))
siivoojan tuntipalkka
14
9906
Vastaukset
- määää2
moi.
riippu kokemuksesta.iästä.työnkuvasta "Mutta Jos olet nuori ja kokematon?
Varmasti noin 7 euroa/h. - MM
80% TES:istä (joka oli n. 9,80e) eli alle 8 euroa, jos ei ole kokemusta. Raskasta on työ...
- kesäsiivooja__
Teen kesällä siivoustöitä. Palkka on 8,35 euroa tunnilta.
- €€€
Tuoltapa löytyy koko tes:
http://www.finlex.fi/data/tes/stes3342-PT78kiinthoi1004lispalkkj.pdf
Harjottelijan palkka (ei aiempaa työkokemusta) on siis 7,46 €. - wjerfiojwerf
Työkokemus siivouksesta!!! Kai riittää, kun sanoo että kotona siivoan joka päivä. Tuo on vain tekosyy pistää alin mahdollinen palkka. Naurettavaa touhua
- 25e/tunti
25e/ tunti
- manageri1
Tässä toimiva linkki:
http://www.finlex.fi/data/tes/stes3342-PT78kiinthoi1111.pdf - ajoneuvojen siivous
Mulla oli 8,75 euroa.
- siivoojjjjaa
itse olen siivousfirmassa töissä ja saan 9.2 tunnilta tai 9.80 kohteesta riippuen! Ja minulla ei ollut minkäänlaista kokemusta alasta, olen 18 vuotias!
- kyllästynyyyyt
Älä mene. Ihan paskaa ja rankkaa
- 12as2qqwdsad
Itse siivoan kulkuvälineitä ja saan 9,25 tunti sunnuntai- ja ilta- ja yölisät.
- tiveno
HEI itse olen jo eläkkellä yrittäjätoiminasta ja tiedän kuinka tärkeää siivoojan työ on ja kuinka ala-arvostettua.Olen jo pitkään etsinyt sivua missä kehiottaisin siivojia ryhtyvän LAKKOON niin näkisivät miten tärkeää työ on.Sairaalat,kaupat,ravintolat,julkiset kulkuneuvot,koulut jne.Milhähän näyttäisi vaikka kahden viikon kuluttua.Eikä sitten mitään rikkureita töitä tekemään.
- Rappusiivooja
12e tunnilta :)
- 25e/tunnilta
25e/tunnilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102413- 842101
- 561667
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581612- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1501413- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148