siivoojan tuntipalkka

kesätöihiinnnnnnnhje

Hei! Oletteko olleet kesätöissä jossakin siivous firmassa tai siivoomassa ylipäätänsä? Mitä tuntipalkkaa saitte? Olis kiva tietää, että suunnilleen osaisi ehdottaa oikeanlaista jos sitä kysytään.
Ja mikä on siivouksen TES-palkka kun en löytänyt siivousalan palkkaa, kaikkiin muihin ammatteihin kyllä löysin työehtosopimuksen mukaisen palkan mutta tota siivousta en löytänyt, niin jos joku osais sanoa, kuinka suuri on TES.n siivous palkka??
:))

14

10267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määää2

moi.
      riippu kokemuksesta.iästä.työnkuvasta "Mutta Jos olet nuori ja kokematon?
      Varmasti noin 7 euroa/h.

• MM

80% TES:istä (joka oli n. 9,80e) eli alle 8 euroa, jos ei ole kokemusta. Raskasta on työ...

• kesäsiivooja__

Teen kesällä siivoustöitä. Palkka on 8,35 euroa tunnilta.

• €€€
    • wjerfiojwerf

Työkokemus siivouksesta!!! Kai riittää, kun sanoo että kotona siivoan joka päivä. Tuo on vain tekosyy pistää alin mahdollinen palkka. Naurettavaa touhua

• 25e/tunti

25e/ tunti

• manageri1
    • ajoneuvojen siivous

Mulla oli 8,75 euroa.

• siivoojjjjaa

itse olen siivousfirmassa töissä ja saan 9.2 tunnilta tai 9.80 kohteesta riippuen! Ja minulla ei ollut minkäänlaista kokemusta alasta, olen 18 vuotias!

• kyllästynyyyyt

Älä mene. Ihan paskaa ja rankkaa

• 12as2qqwdsad

Itse siivoan kulkuvälineitä ja saan 9,25 tunti sunnuntai- ja ilta- ja yölisät.

• tiveno

HEI itse olen jo eläkkellä yrittäjätoiminasta ja tiedän kuinka tärkeää siivoojan työ on ja kuinka ala-arvostettua.Olen jo pitkään etsinyt sivua missä kehiottaisin siivojia ryhtyvän LAKKOON niin näkisivät miten tärkeää työ on.Sairaalat,kaupat,ravintolat,julkiset kulkuneuvot,koulut jne.Milhähän näyttäisi vaikka kahden viikon kuluttua.Eikä sitten mitään rikkureita töitä tekemään.

• Rappusiivooja

12e tunnilta :)

• 25e/tunnilta

25e/tunnilta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      507
      8730
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      136
      6010
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      347
      5067
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      60
      4684
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      81
      4265
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4003
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      178
      3862
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      91
      1808
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      103