Jäinpäs sitten yksin.

lonely.

Mun on ihan pakko jakaa mun tarinani nyt täällä kaikille, sillä haluan selkoa siitä, että olenko oikeasti niin hirveä ihminen.. Mitä tämä kaikki on nyt antanut olettaa?

Okei, muutin parivuotta sitten tälle paikkakunnalle jolloin tutustuin kahteen huippu ihanaan kaveriini. Noh, meistä tuli parhaatystävät ja montavuotta me olimme toisillemme ne tärkeimmät. Toisella kaverillani oli yksi toinen bff meidän kahden lisäksi, jonka kanssa hän vietti enemmän aikaa. Noh, tämä hänen bff'nsä muutti pois täältä viimevuonna & meillä meni välit viileämmäksi. Noh, meidän kahden jäljelle jääneen ystävyyden keskelle otimme tämän entisen bff'mme ' mukaan '.

Puoli vuotta sitä taas kesti, kunnes tämä bff jonka kanssa suhde oli kestänyt sen koko ajan , hän löysi tämän jätkän josta en pitänyt. Noh, ja kysykäämme miksi? Tällä jätkällä oli sellainen maine, että tämä kiersi likasta toiseen ja vain ja ainoastaan sen yhden asian perässä ja jos sitä ei likalta herunut, hän jätti tämän. Noh. Tämä uudempi bff oli asiansuhteen hyväksyväisempi ja rupesi kaveeraamaan tämän jätkän ja sen mun bff'n kanssa. Jonkinajan kuluttua huomasin, että olin jäänyt yksin. Aina kun pyysin jompaakumpaa kaveriani vaikka meille, he eivät tulleet. He valehtelivat minulle koko ajan, levittivät perättömiä juttuja kaikille ja jättivät minut kokonaan huomoitta ja yksin. Eli, välimme katesivat siis.

Yksikerta kun tulin sitten kouluun, tämä ' uudempi bff ' tuli pyytämään minulta anteeksi ja meidän välimme korjautuivat 2 kk'n tauon jälkeen. Mutta se vanhempi bff.. Meidän välimme ei ikinä korjautuneet vaikka yritinkin kovasti. Noh, minulla oli sitten juttua yhden jätkän kanssa, jonka olen tuntenut nyt yli 10vuotta ja olimme seurustelleetkin jonkinaikaa sitten, ja nyt se sitten syttyi uudestaan siis. Noh, siinä sivussa sitten se uudempi bff'ni sitten tutustui siihen jätkään, ja tämä bff'ni rupesi sitten taas valehtelemaan minulle ym. Olimme sopineet sen jätkän kanssa että näkisimme sovittuna iltana, mutta jokin menikin mönkään siinä ja tämä jätkä sitten sanoi että ei halua enää mitään meidän välillemme. Noh. Sillä bff'lni oli juttua tämän jätkän kaverin kanssa, joka sitten meni kuitenkin mönkään.

Bffäni kanssa sitten kohdistimme vihaamme näihin kahteen ja puhuimme asioista. Kohta saankin tietää, että tällä bff'läni ja sillä jätkällä on juttua ja he seurustelevat. Ja kaverini ei muka ymmärrä miksi olen hänelle vihainen? Noh, hän meni kertomaan sille jätkälle kaikki henk.koht asiani joita olin hänelle kertonut luottamuksellisesti tottakai.

Kaikki on nyt siis kääntynyt ylösalaisin & olen ihan yksin. Kaverini on hyljänneet minut kaikki. Missä vika? Miksi nämä tekevät minulle näin & levittelevät minusta juttuja, jättivät minut ulkopuolelle ja varmistavat oikein aina, että kuulen heidän juttunsa, kun he jauhavat siitä jätkästä ja siitä kuinka mukava ilta heillä oli ollut yhdessä, kun tietävät että olen viettänyt sen kyseisen illan itse kotona surullisena ja yksin. Onko vika minussa itsessäni siis, kun olen onnistunut häätämään kaikki tärkeimmät ihmiseni pois luotani? :(

16

2106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lonely 4ever

      Mulla on ihan sama juttu. Tiedän tunteen ja olen samassa tilanteessa. Mun tarinaan ei liittynyt poikia, vaan uus tyttö.. VIHAAN sitä.. Hyviä jatkoja onnea.

      • ?

        Kuka nyt oikeesti haluais seurustella jonku lehmänperseen kaa?!


    • ;)

      vaihda bff hdd:hen. Parmempi valmistusmalli

    • slkskaslöas

      Vika ei ole sinussa, älä syytä asiasta itseäsi! Nämä tapahtuivat, koska kaverisi ovat KUSIPÄITÄ! Valheellisia ystäviä, jotka ovat olevinaan kamua niin kauan kuin se heille sopii.

      Sitten jos jokin toisessa ärsyttää tai he kokevat saavansa siitä hupia, he alkavat julmasti kaveria syrjimään ja kiusaamaan, ihan vain huvin vuoksi.
      Ja jos he sattuvat haluamaan juuri sen jätkän, jonka kanssa sinä seurustelevat, heillä ei ole mitään lojaaliutta ystäväänsä kohtaan.

      Tytöillä valitettavasti tuommoinen syrjiminen ja jonkun ulkopuolelle sulkeminen on varsin yleinen käyttäytymismalli. Lapsipsykologien mukaan poikien tyypillisin asenne on, että "on aina pakko voittaa" ja tytöillä "ei oteta tota mukaan."

      Usein tytöillä/naisilla toimii ainoastaan ns. yksi ainoa best friend -kuvio. Harvemmin toimii kolmen kesken. Itsekin lapsuudesta muistan, kuinka meillä oli semmoinen kolmen tytön porukka, josta minut lopulta suljettiin ulkopuolelle näiden kahden keskittyessä nuhjaamaan keskenään.

      Eivät nämä tytöt ole ystäviä, koskaan olleetkaan. He ovat valheellisia, vääriä ystäviä ja kavereita vain koska ei ole parempaakaan hengailuseuraa. Tuskinpa paljonkaan miettivät sitä, mitä tekevät ja muille aiheuttavat. Tyhjäpäisiä pissiksiä.

      Oma asenteeni on: parempi yksin kuin huonossa seurassa. Vääriin ystäviin törmänneenä ja sen ihmisten kusipäisyyden ja julmuuden nähneenä olen oppinut nauttimaan yksinäisyydestä ja tullut varovaiseksi ja valikoivaksi seurani suhteen. Ei ole hyvä pitää kyytä povella.

      Onneksi niitä hyviä ja aitojakin ystäviä on olemassa ja varmasti löydät vielä elämääsi sellaisiakin, vaikka ehkä vasta joskus myöhemmin.
      Sitä sanotaan, että Jeesus Kristus on ainut, todellinen ystävämme. Ja näin myös on!

    • u.u.u.u.u.u.u.u.u.

      Uskovaiset sanovat niin, ja silloin kun joku on alamaissa niin ovat otollisia käännettäviä. Jeesus ainoa ystävä sanoo tämä ihminen. Se on aivojen toiminnassa miten vääntelee asiat päässään, mutta pysytään kuitenkin realistisessa maailmassa, eikä höpötellä ystävistä joita omat ajatukset ovat tehneet.
      Jumala loi ihmisen, ja ihminen loi jumalan. joten sinulle jonka ystävät ovat näin ilkeitä, älä välitä heistä enää vaikka tulisivatkin pyytelemään anteeksi sillä sellaisiin imisiin et voi koskaan luottaa. Etsi uusia ystäviä ja anna niiden vanhojen olla ihan ilmaa vaan sinullee

      • forever alone

        mulla on sama juttu. olimme ensin kahdestaan bff. sitten kuvioihin ilmestyi kolmas tyttö. nyt tämä jonka kanssa olin kahdestaan ollut jo monta vuotta, haluaa olla sen toisen kanssa. se jätti mut ihan noin vaan.tässäpä sitä nyt yksin ollaan. u.u


    • Samaistuja...

      forever alone, oon samassa tilanteessa...Mun ala-asteelta tuntemani bff oli ensin kahestaan mun kanssa...no kutosluokalle mentiinki isompaan kouluun ja mukaan tuli kuvioihin erä kolmas kaveri, joka hänkin oli nyt bffäni ja sen aiemmankin bff. Ja tänään yhtäkkiä aiempi bff jätti mut. ja kun en puhunut niille enkä ollut heidän kanssaan, se toinenki purki bffyytensä....oon nyt siis ylä-asteella ja hämilläni sillä ilman mitään syytä hän jätti minut ja samoin se toinen, onneksi minulla on oikeitakin kavereita...

    • Anonyymi

      𝙼𝚒𝚗𝚞𝚕𝚕𝚊 𝚘𝚗 𝚋𝚏𝚏 𝚓𝚘𝚔𝚊 𝚘𝚗 𝚟𝚞𝚘𝚛𝚘𝚝𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚒𝚕𝚔𝚎𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚕𝚕𝚎 𝚔𝚘𝚜𝚔𝚊 𝚜𝚎 𝚘𝚗 𝚖𝚞𝚗 𝚜𝚎𝚛𝚔𝚔𝚞𝚗𝚒 𝚔𝚊𝚗𝚜𝚜𝚊 𝚓𝚊 𝚖𝚞𝚗 𝚜𝚎𝚛𝚔𝚔𝚞 𝚘𝚗 𝚊𝚒𝚗𝚊 𝚜𝚎𝚖𝚖𝚘𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚎𝚝 𝚜𝚎 𝚢𝚛𝚒𝚝𝚝𝚊𝚊 𝚘𝚕𝚕𝚊 𝚓𝚘𝚗𝚔𝚞𝚗 𝚔𝚊𝚊 𝚎𝚝𝚝𝚎𝚒 𝚘𝚒𝚜 𝚢𝚔𝚜𝚒𝚗 𝚟𝚊𝚊𝚗 𝚝𝚘𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚖𝚎𝚒𝚜𝚝 𝚘𝚕𝚒𝚜. 𝙼𝚎𝚕𝚔𝚎𝚒𝚗 𝚊𝚒𝚗 𝚊 𝚊𝚓𝚊𝚝𝚝𝚎𝚕𝚎𝚗: 𝙼𝚒𝚔𝚜 𝚊𝚒𝚗𝚊 𝚜𝚎 𝚘𝚗 𝚖𝚞𝚗 𝚋𝚏𝚏𝚗𝚒 𝚔𝚊𝚊 𝚎𝚒𝚔𝚜 𝚖𝚞𝚗? 𝙰𝚓𝚊𝚝𝚝𝚎𝚕𝚎𝚗 𝚎𝚝 𝚖𝚞𝚜 𝚘𝚒𝚍 𝚟𝚒𝚔𝚊𝚊:(

    • Anonyymi

      Minun on samoin, mutta tarinassani ei ole poikia. Tämä kohdistuu siis minun derkkuuni ja bffääni, jotka ovat lakaneet olemaan keskenään. Aina valehtelee ettei voi olla, vaikka olen käskenyt kertoa totuuden. Eilen sitten selvisi miksi... BFFNI OLI SERKKUNI BFF, JA OLIN VIAN TOINEN BFFNI BFFÖISTÄ. Nimittäin, (Nimet muutettu) Tiina, (bbfni) ja Katri, (Serkkuni) ovat keskenään bfft! Ja olen vain sivussa katsoja.Ajattelin vaihtaa bffni toiseen ystävääni, Vilmaan (Nimet yhä muutettu) Sillä hänelläkin on jatkuvasti ongelmia hänen besunsa kanssa, ja hän on tosi mukava! Mutta mitä jos hän ja hänen besunsa eivät riitele enää?

    • Anonyymi

      Vika ei oo sussa ne on ite täys urpoja koeta kestää!! ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Mikä on bff?

      Ja turha yrittää sekoittaa Jeesusta ja kristinuskoa johonkin likkakaveri-poikakaveri-kiistoihin. Sellaiset ovat puhtaasti ihmisten itsensä aiheuttamia.

      • Anonyymi

        ei bff ainakaan englannin "best friendistä" ole oikea lyhenne


      • Anonyymi

        Bano faki faki. No ei sentäs. Best Friend(s) Forever varmaan lähempänä oikeaa.


    • Anonyymi

      Kaikilla on elämässään, varsinkin nuoruudessaan, vastaavia kokemuksia. Ihmiset ympärillä satuttavat, jättävät ja vaihtuvat.

      Ehän sitä muuten edes kasvaisi ja saisi uusia ihmisiä ja asioita elämäänsä, jos elämä aina vain jatkuisi samanlaisena.

      Itse en voisi kuvitellakaan olevani enää jonkun peruskouluaikaisen kaverini kanssa läheinen ystävä. Olemme nykyään aivan eri maata.

      Jotenkin vaikuttaa siltä, että eri maata tekin alatte olla, siis aloittaja ja ne sinun ystäväsi. Ehkä on tullut uuden aika.

    • Anonyymi

      Ei toi Bff asia sun vika ollu mä menetin mun Bff pari kuukautta sitten.

    • Anonyymi

      Bbw 🤤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe