Löysin bussipysäkiltä naisen laukun jonka sisällä oli käytetyt alushousut.
Hirveä pierunhaju
5
105
Vastaukset
- c'babe
Yleensä käytetyt alusvaatteet haisevat pierulta ja kuselta, että kannattaako niitä sitten haistella...
- boximies
Löysin kerran maasta laatikon joka oli täynnä paskaa.
Oon nyt ollu seitsemän vuotta kimpassa avovaimoni kanssa. Ja se ei vieläkään hyväksy sitä, jos käytän sen hammasharjaa. Mikä on mun mielestä kyllä aika ihmeellistä, kun ajattelee kuinka intiimejä ollaan oltu noin muuten. Mut ei, se kimpoo pitkin seiniä jos käytän. No mutta jos joku tietää paremman välineen irrottaa koiran paskaa lenkkareista, niin kertokaa ihmeessä...
- MMies
OSTIN KUPASTA KOVALLA HINNALLA PASKANHAJUISTA MÄMMIÄ
NIISSÄ ON ONNENLAPPUJA JOISTA NÄKEE TULEVAISUUTEEN.
MINUN ONNENLAPUSSNI EI NÄKYNYT TEKSTIÄ LAINKAAN, MUTTA
ONNEKSENI NÄKYI PELKKÄÄ PASKAA
NIIN TE SYNTISET
HAHA!D - JoonaJoona.
Löysin bussipysäkiltä naisen jonka päällä oli käytetyt alushousut.
- Valitettavasti naisen poikaystävä ei pitänyt empiirisistä tutkimuksista, vaan kilautti mua kalloon rosiksella.
Tilaa palstan ES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579