maanviljelijän tulot

voi vitsi

Olen maanviljelijän kanssa naimisissa.Joka aamu se lähtee puoli viiden aikaan navettaan,onpa sitten joulu tai juhannus,arki tai lauantai .Ja tulot sillä on aika metkat, mies ei saa tonnia kuussa.Kaksi viimeistä tiliä sillä oli 420 euroa kuussa.Minä saan tuon jo pelkästään,jos joudun työttömäksi.Helkkari että alkaa tämä perhe elämä rasittamaan,minä vaimona maksan kaikki.Ei edes kehtaa kenellekkään sanoa,miten meillä menee.Joku on joskus sanonnut,että kyllä sulla on hyvin,kun on on ukko maanviljelijä.Kyllä se töitä tekee kuin mieletön,mutta mikä tässä mättää.Ei meitä kannata kadehtia.

5

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei eu-tukia

Ostakaa harvemmin uusia traktoreita ja mersuja! Et tainnut muistaa tukirahoja jotka tippuu turvenuijan kassaan vaikka makais kännissä koko vuoden.

• sorateidenkauhu

ei taida joutaa makaamaan kännissä työtä 24\7pakko on traktoria välillä vaihtaa ei ne ikuisia ole teikäläiset ne mersulla töhötää ajaa. urpo jos et tajua.

• semmone fakta

no pienet viljelijät jotka oikeesti oli köyhii ni tapettii aikanaan.

• landepaukunpoika

Te jotka kadehditte maaviljelijöiden työtä ja jotain vitun EU-tukia,ostakaa maatila ja yrittäkää.Tuun kysymään viiden vuoden päästä että kannattaako?Tuskin!
      Jos tuottajahinnat puolitetaan ja tukina maksetaan kolmannes ni mun laskuopin mukaan selkänahasta vedetään aika paljon.
      Nauttikaa te tavan duunarit lomistanne ja pekkasistanne ja maksakaa paljon veroja jotta saadaan kreikan velat maksettua.
      Olen viettänyt lapsuuteni maalla ja en todellakaan aio sinne palata vaikka mahdollisuus olisi.

• mä vaa

Minun kummin miehellä on taas todella hyvä palkka,(on maanviljelijä) ainakin siitä päätellen että se maksaaa kaiken ja tililllä on rahaa vaika muille jakaa ! ilmeisesti taitolaji toi maanviljely ! Kummini on lääkäri että silläkään ei ole mikään huonoin palkka !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe